Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Може би погледни също и Tiguan Allspace (ака дълга база) и Seat Tarraco. Цените им са много близки, Та който даде повече глезотии май ще бъде правилния избор.

Link to comment
Share on other sites

Погледни и новата хибридна Honda CR-V. 

Седалките не са такива каквито искаш, но като кола лично мен сериозно ме замисля. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, RaptoR said:

 

Мисирщината ти няма граници... Ес класа не можела да докара същия кеф... И паднАааме от коня от смех хахахахах
Молим не ме занимавай с камиони за реднеци и късопишковци! Не са за българската реалност по никакъв начин.  

Уникален Мисир си, спор няма! Га тръгнеш с С-класа по такъв маршрут, изпей ми една мисирска песничка. :lol::rofl:

 

20190618_144600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Както винаги мисирщината ти е неописуема... :Facepalm:

1. На снимката виждаме типичния пловдивски пейзаж от централната зона... 
2. Петко като го знам всеки ден се завира в планински хендеци и му е крайно нужен камион за късопишковци! 
3. На снимката е Тойота и поне мяза на нещо, не е с товарен отсек отзад за строителни бригадири да разкарват резачки, трамбовки и генератори (примерно). 
4. Реднешките кютуци са изключително практични за централната част на на големите български градове - особено Пловдив. Изключително удобни са за движение в Капана, около съда и въобще по широките 4 лентови пътища в центъра! За София да не говорим - там е още по-весело!
5. Съвсем не на последно място идва веселбата с консумацията на гориво и данъците на камиона с параметри на трактор. 

Човек тъкмо те похвали и мисирката в тебе изкряква моментално да засере ситуацията... :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

On 6/17/2019 at 11:54 AM, Antares said:

Мен това ме натъжава в масовите паркетници - хубаво дигнато, хубаво някво 4х4, ма що им слагат двигатели от картинг... 

Lеxus RX400h доста добре си понавървява :)

 

Лъки, виж новото ЦРВ. с 1.5 маторя 182 коня, доста добре върви.  Има и 7 местна версия, ама намаля багажника+ тия  третите седалки отзад са за  деца. 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, kotora said:

Лъки, виж новото ЦРВ. с 1.5 маторя 182 коня, доста добре върви.  Има и 7 местна версия, ама намаля багажника+ тия  третите седалки отзад са за  деца. 

Которе, извинявай, ама това ЦРВ с този двигател е пълен смех. За дизайна да не говорим - да те е срам да се покажеш с такова нещо сякаш дялкано в час по трудово обучение. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Аз бих предложил освен Шкода Кодиак да погледне и Мазда СХ5 2.5 бензин, 194 кс. Цените са близки, но маздата има някои предимства пред Кодиак: голям бензинов мотор, по голям просвет,  матрични фарове.

Edited by Cayenne
Link to comment
Share on other sites

Мда, маздите са добре пипнати, само дето купетата им са по-малки и са по-близко до Кариок отколкото до Кодиака. 

 

За сх5 незнам как е усещането, ама купето на сх3 е кажи-речи същото като на Мазда 2.

 

 

Edited by Ferante
Link to comment
Share on other sites

Възможно е за платформата, но по-отношение на размерите Кодиака е освзаемо по-голям и вътрешното му пространство е по-добре организирано - например багажника е с 100+ литра по-голям. Затова и бих го по-скоро сравнил с Кариок-а вместо Кодиак-а. 

 

Link to comment
Share on other sites

Маздата беше в списъка, но нещо има "чудни" бензинови мотори, дето маслото го нямат за нищо, както и сегментите... Та ще видим за Маздата. Шкодата ми харесва повече, като че ли... Реално Кодиак не е ли Q7/Touareg?

Link to comment
Share on other sites

On 6/26/2019 at 6:17 PM, Lucky Luciano said:

Маздата беше в списъка, но нещо има "чудни" бензинови мотори, дето маслото го нямат за нищо, както и сегментите... Та ще видим за Маздата. Шкодата ми харесва повече, като че ли... Реално Кодиак не е ли Q7/Touareg?

Аз карам бензинова Мазда и не съм забелязал до сега маслото да го няма за нищо, както и сегментите...

Link to comment
Share on other sites

Ти не, но аз съм забелязал на поне 10 Мазда 6 и Мазда 3, дето маслото буквално е като бензина - сипваш бензин, доливаш масло...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky Luciano said:

Ти не, но аз съм забелязал на поне 10 Мазда 6 и Мазда 3, дето маслото буквално е като бензина - сипваш бензин, доливаш масло...

 

Това са пълни глупости,десет години карах Мазда,адски здрав БЕНЗИНОВ мотор,носи на газ без проблеми...имам приятели с тройки,петици,шестици..Продадох я на половин милион по табло,на колко е в действителност един господ знае.Проблеми има с дизелите,заради всички псевдо еко тъпотии дето са ги накичили.Там се елиминират егр-а софтуерно,разкарват се дпф щуротиите и колата спи.Масло не съм доливал никога от смяна до смяна(сменям винаги на 10к км.)

Link to comment
Share on other sites

6-ците и 3-ките  на Мазда до 2009-та си е малко на късмет да уцелиш някоя, която да не е масларка(същото като акорд 7-ца с 2.4 мотора, повечето казват че не гори масло, но тихо си доливат). Колегата има СХ3 2.0/150 катъра от 2 години и маслото не го бара, но все пак е нов, не е някой горубленски туч на незнайни километри. СХ3 обаче си е дребна много, все пак е на базата на Мазда 2. 

Edited by jijane
Link to comment
Share on other sites

Това с доливането е относително - всички колеги си доливат като минат 20-25к км при термин от 30к км. По каталог на Ваг, двигателя си е в норма ако изгаря литър на 2к км. 

Link to comment
Share on other sites

Да ти кажа, че никога, ама никога няма да си позволя да сменям масло на 30к... Дъстъра по книжка го дават на 30к, ако не бъркам, аз на 10 си правя смяна, каквото искат да ми приказват. Макс 11к и нещо съм изкарал веднъж, защото бях някъде, после се върнах и трябваше след два дни да замина, та карах още едни 1000км. Тея пинизи, че маслото кара по 30к и т.н... Мерси...

 

@HEMOПълни, празни... Факт. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/25/2019 at 2:17 AM, Godfather said:

Которе, извинявай, ама това ЦРВ с този двигател е пълен смех. За дизайна да не говорим - да те е срам да се покажеш с такова нещо сякаш дялкано в час по трудово обучение. :lol:

 

Всеки си има разбирания и вкусове :)  Новото CR-V изглежда отвън и отвътре доста по-добре от предишните. 1.5 Двигателя е 180 коня и си понавървява доволно, а гори 7-8. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/30/2019 at 6:17 PM, jijane said:

6-ците и 3-ките  на Мазда до 2009-та си е малко на късмет да уцелиш някоя, която да не е масларка(същото като акорд 7-ца с 2.4 мотора, повечето казват че не гори масло, но тихо си доливат). Колегата има СХ3 2.0/150 катъра от 2 години и маслото не го бара, но все пак е нов, не е някой горубленски туч на незнайни километри. СХ3 обаче си е дребна много, все пак е на базата на Мазда 2. 

Ти карал ли си някога такива коли или само си говориш приказки от 1001 нощ? Трета година карам акорд 7ца 2.4 мотора Type S и е пушка, естествено си сменям маслото на 10 хил. км, ако ти ги чакаш по 20-30 хил. км си е твой проблем!

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, kotora said:

 

Всеки си има разбирания и вкусове :)  Новото CR-V изглежда отвън и отвътре доста по-добре от предишните. 1.5 Двигателя е 180 коня и си понавървява доволно, а гори 7-8. 

Которе, не ги гледай конете. За този клас машини въртящия момент е далеч по-важен. Дори по-набримчения 1.5 бензинов мАтор на ЦРВ-то го докарва до твърде немощните 243 Нм, докато Тигуана с 2.0TSI при горе-долу същата мощност вади  цeли 300 Нм. въртящ момент, което е огромна разлика за тежки машини от този клас. Затова този двигател трябва да се слага на нещо малко, дребно и леко (от типа на Джаз и Сивик), а не на такава тежка талига, дето на всичкото отгоре трябва да има и някакви прилични способности извън пътя. :)

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, NEO_DDT said:

Ти карал ли си някога такива коли или само си говориш приказки от 1001 нощ? Трета година карам акорд 7ца 2.4 мотора Type S и е пушка, естествено си сменям маслото на 10 хил. км, ако ти ги чакаш по 20-30 хил. км си е твой проблем!

Не съм, даже не съм ги виждал на живо тия коли.

20 hours ago, Godfather said:

Которе, не ги гледай конете. За този клас машини въртящия момент е далеч по-важен. Дори по-набримчения 1.5 бензинов мАтор на ЦРВ-то го докарва до твърде немощните 243 Нм, докато Тигуана с 2.0TSI при горе-долу същата мощност вади  цeли 300 Нм. въртящ момент, което е огромна разлика за тежки машини от този клас. Затова този двигател трябва да се слага на нещо малко, дребно и леко (от типа на Джаз и Сивик), а не на такава тежка талига, дето на всичкото отгоре трябва да има и някакви прилични способности извън пътя. :)

ЦРВ го мести без проблем това моторче. Но пък ЦРВ и прилични способности извън пътя са взаимоизключващи се. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...