Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Чудя се как е възможно в 2018-та да направиш хибрид с 141 коня, който да има максимална скорост от 162 км/ч и ускорение 0-100 от 11.5 секунди, съпоставимо с ускорението на VW Passat с 90 коня от 1991 година, който даже има и по-висока максимална скорост...явно пак околната среда има пръст в цялата работа като чета рекламите. :P

 

 

kia.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Реално Хибрида на Тойота е един от най-добрите. Онзи ден се возих при един бакшиш с приус. Вика: еми тая кола е на 450к и само маслото съм сменял и свещите. Ама на тях цикъла на батериите им е много плитък. Разрежда до около 30-40 % и след това зарежда до 80%. 

Link to comment
Share on other sites

Поредният....

 

96925.jpg

 

Внимавайте какви газови уредби слагате и при кого, че с газта майтап не става...и не подбира БМВ ли е или нещо друго...

 

BMW на газ лумна в движение

Лекият автомобил точно завивал от ул. "Яне Сандански” към ул. "Броди”, когато в предната част на двигателя буквално се чул взрив.

Колата пламнала веднага, избухнали пламъци с височина над 5 метра. Най-вероятната причина за запалването по време на движение е неизправност в газовата уредба.

Link to comment
Share on other sites

Нормално, докато стартова цена  от 1000 лв. за монтаж на газов инжекцион за 4 цилиндров автомобил се смята за много скъпо, така ще е.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Преди няколко години бях чел в този точно фором, че за купуване на нови коли може и дизелови, но за по-стари от 5г е рисково. Главно заради по-сложните двигатели.
Но пък напоследък бензинките ги стигнаха по сложнотия (турбинирани, директно впръскване)... Важи ли и за тях вече петгодишното правило?

Link to comment
Share on other sites

Преди няколко години бях чел в този точно фором, че за купуване на нови коли може и дизелови, но за по-стари от 5г е рисково. Главно заради по-сложните двигатели.

Но пък напоследък бензинките ги стигнаха по сложнотия (турбинирани, директно впръскване)... Важи ли и за тях вече петгодишното правило?

За мен лично да. Бензинките са с директно впръскване, и/или турбо, скъпи съединители и т.н. 

Ако се огледаш за модели без тези нови технологии може и да имаш късмет. 

Link to comment
Share on other sites

Ми то почти няма вече. Ауди имат точно един двигател за А3, който е атмосферен. Всичко друго - турбинирано.

Бем ти и напредъка на технологията - блъскай всякакви скъпи и чупещи се части, само за да смалиш обема на двигателя и да икономисаш 50 стотинки на 100 км от гориво...

 

Edit: Хах, сега проверих: това по-горе за А3 важи за 8p само (2003-2008, 2009-2013). По-новите нямат нито един атм.

Edited by earache
Link to comment
Share on other sites

Ми то почти няма вече. Ауди имат точно един двигател за А3, който е атмосферен. Всичко друго - турбинирано.

Бем ти и напредъка на технологията - блъскай всякакви скъпи и чупещи се части, само за да смалиш обема на двигателя и да икономисаш 50 стотинки на 100 км от гориво...

 

Edit: Хах, сега проверих: това по-горе за А3 важи за 8p само (2003-2008, 2009-2013). По-новите нямат нито един атм.

Какво търсиш лек автомобил (хеч ,седан комби), ван, сув или джип?

 

Вариант е да погледнеш на изток Корейски или Японски или на запад "малък блок" 3.5  4+ литра :)

Link to comment
Share on other sites

Не мисля, че има проблем с новите турбинирани бензини. Горе-долу им е упростен дизайна. Не носят на газ. Горят малко, имат турбо и повечето, които са автомат са с CVT. 1.6 кола вади 180 коня. Разглеждаш ревюта и кометнари за даден модел.

 

Lexus is250 примерно също е директно впръскване и гори 8/100 като е 200 коня.

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Ми то почти няма вече. Ауди имат точно един двигател за А3, който е атмосферен. Всичко друго - турбинирано.

Бем ти и напредъка на технологията - блъскай всякакви скъпи и чупещи се части, само за да смалиш обема на двигателя и да икономисаш 50 стотинки на 100 км от гориво...

 

Edit: Хах, сега проверих: това по-горе за А3 важи за 8p само (2003-2008, 2009-2013). По-новите нямат нито един атм.

Бих препоръчал да погледнеш бензинките на Мазда - има варианти с атмосферни двигатели, смислен разход, удължени гаранции до 8г. и са на доста добри цени. Edited by Ferante
Link to comment
Share on other sites

Вариант е да погледнеш на изток Корейски или Японски

Ами да, аз основно тях гледам - Киа Сийд и Хюндай и30 предимно. Но ми се струват леко нисички, въпреки че из нетя не намирам отзиви да е проблем и да дерат често отдолу.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Някой да е чувал и да знае дали в Пловдив се предлага услугата - "машинно почистване на радиатор при запушване и/или намалено парно на автомобил"? Гледам, че в София и по други градове го има и го правят, но за Пловдив не намерих инфо.

Link to comment
Share on other sites

Някой да е чувал и да знае дали в Пловдив се предлага услугата - "машинно почистване на радиатор при запушване и/или намалено парно на автомобил"? Гледам, че в София и по други градове го има и го правят, но за Пловдив не намерих инфо.

 

Има, колега, ама харесвам вафли Боровец!

Link to comment
Share on other sites

Някой да е чувал и да знае дали в Пловдив се предлага услугата - "машинно почистване на радиатор при запушване и/или намалено парно на автомобил"? Гледам, че в София и по други градове го има и го правят, но за Пловдив не намерих инфо.

Бих ти препоръчал да си вземеш нов. Не си струва занимавката и парите в опити да го ремонтираш. Накрая пак ще опреш до нов.
Link to comment
Share on other sites

Да попитам и аз нещо. На едната ми кола ми тече люка, някъв съвет, как да преборя тоз проблем?

 

Колега, мога да ти препоръчам квалифициран сервиз, ако опреш до това, но теб ще те клъвна по-евтинко например едно капучино.

За радиатора мога само да споделя моя опит - радиаторът на парното беше блокиран целия от мръсотия и след машинното промиване мога да кажа, че съм много доволен.Смяната на радиатор парно е много скъпа...на мен ми искаха 250лв.само за труд, а радиатора ми струваше 146 лв на Хела.Другото, което е, че трудът е много 2 дни, но крие много рискове, като например да се счупи някоя щипка и се влиза в една никак приятна драма...чака се за щипка, скърцане на табло и т.н. така че аз препоръчвам да се мине по-безболезнено с промиване, ако протече тогава вече няма как да не се хване на хорото.

Link to comment
Share on other sites

Да попитам и аз нещо. На едната ми кола ми тече люка, някъв съвет, как да преборя тоз проблем?

Почисти каналите за отвеждането на водата. Най-вероятно са пълни с листа и какво ли още не. Мога и да ти препоръчам много читав сервиз, който се занимава основно с Ел. Стъкла, люкове и кабриолети.

Link to comment
Share on other sites

Да попитам и аз нещо. На едната ми кола ми тече люка, някъв съвет, как да преборя тоз проблем?

 

При мен проблемът го решиха генерално- уплътниха целия люк със силикон и елиминираха възможността да се отавря. 

Link to comment
Share on other sites

При мен проблемът го решиха генерално- уплътниха целия люк със силикон и елиминираха възможността да се отавря. 

Май и аз ще направя така. С обикновен силикон ли го уплатни?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...