Lucky Luciano Posted December 28, 2017 Share Posted December 28, 2017 Аксиален лагер де, нищо му няма, карай си така. Струва 20 до 30лв., но се сваля цялата кутия, което си е цифра. А ако и съединителят е след средата на живота си, така и така сваляш, трябва и него да смениш и... ако само си трака, карай си така. С тракащ аксиален съм карал коли по 30-60к км. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Парното ми си взе почивка. Говорим за 20 годишно bmw (e46). Реално трябва да карам с над 60, за да почне леко да затопля в колата. Майстора, на който я водех до момента (намерен от търсене в гугъл) ми обясния, че ще смени едно, после друго, после трето, докато се оправи - с две думи - ме взе и той за прасенце касичка.Някой да препоръча читав майстор, който да се опита да намери проблема, а не да сменя на поразия? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Земи кажи какво е сменил за начало. Опциите тук не са една и две - термостат, запушени тръби, задръстен радиатор, клапи и т.н. Иначе човек има и то много читав. Галицин ме прати при него, буквално ми разглоби колата заради климатика и нищо не е нито тропнало, нито скръцнало. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Загуба на течност, теч в купето, надуване на тръбите от радиатора ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Той ако течеше все щеше да усети досега... или да прегрее Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Той ако течеше все щеше да усети досега... или да прегрее Той ако термостата не загрява все щеше да се усети досега... или да кара студен двигател Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Термостата може да не отваря като хората. Студен двигател не знам дали ще кара, но опържен може, осдобено ако и водна помпа се намеси Миналата година така в ръцете ми прегря Мондеото ми, моето златно магаренце... Точно усетих, че има голям проблем и вече беше късно. Буквално се изпържи в движение заради блокирала водна помпа и изтичане на течностите... Иначе казано - ако пуснеш парното в в движение и духа студено, спри на момента... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Има ли смисъл да си разказваме истории нямащи нищо общо с проблемното е46? Аз ходих до София с човек чията кола не вдигна 50градуса, а той даже и не забеляза.... След като му казах го добави към списъка за смяна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Един вид нека Пешо каже какво толкова са му сменяли, па ша го пратим където трябва. Аз човек познавам - ти познаваш ли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Идея си нямам какво е, проблемът го усетих след една визита до съответния майстор за оправяне на няколко дреболии (ел стъкло, куплонг на фар, смяна антифриз). Та като му се обадих почна да ми обяснява как като закарам колата, щял да смени едно, после друго, после трето, докато се открие кое всъщност е причинителя. Тоя подход не ми харесва, на портфейла ми също не му харесва. Та за това питам за някой, който би се опитал първо да разбере кое е проблема, не да ми подмени цялата кола, докато по проба-грешка открие кое е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Приятел с Х5 не по-ново от 2006та имаше сходен проблем. Знам, че смени всичко очевидно, но не помогна. Трябва да питам какъв беше проблема и решението. Може и да има сходство. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubo1972 Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 (edited) А не е ли разковничето 'смяна на антифриз' ако не е обезвъздушена колата? Само предполагам, не съм запознат с конкретната марка и модел. Edited February 12, 2018 by lubo1972 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 (edited) Има вариант наистина да не в обезвъздушил както трябва. Като начало какво показва стрелката за температура на двигателя? Трябва да е около 90 градуса, ако няма написани градуси, стрелката трябва да е по средата на скалата. От там на сетне има още няколко варианта, ако не е там проблема. Ако си все още в квартала може да я погледна на живо тея дни. Edited February 12, 2018 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Това беше първото, което погледнах - няма никаква промяна спрямо обичайните показатели за температура. Двигателя си дига температура, достига си до средата на скалата и седи там. Скалата не показва конкретни градуси. Пробвах да махна автоматичния режим на отопление - сложих 30 градуса и максималена сила на вентилатора - нищо. Спиране/пускане климатик - нищо.Преди няколко седмици, прибирайки се от хижа Здравец по случайност "отпуших" системата - врътката топло/студено я прехвърлих в студено, после пак топло, след това включих да духа само към лицето. Чу се някакво изпукване в таблото, при което за нула време в колата стана фурна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Туй като гледам е или термостат или клапа. Не мога обаче да открия телефона на човека... В крайна сметка ако не успея ще питам Галицин отново. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted February 12, 2018 Author Share Posted February 12, 2018 Пешо, ако искаш да те изпратя където аз поддържам всичките коли? Много близък мой приятел е. До момента съм без забележки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Поне за 1 сме сигурни вече, не е термостат или антифриз. Така като описваш, че се "отпушила", като изчаткало нещо в таблото съдя, че е клапата за топло/студено. Дали е заяла в някакво положение, моторчето и се е скапало или друго е отделен въпрос. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Идея си нямам какво е, проблемът го усетих след една визита до съответния майстор за оправяне на няколко дреболии (ел стъкло, куплонг на фар, смяна антифриз). Та като му се обадих почна да ми обяснява как като закарам колата, щял да смени едно, после друго, после трето, докато се открие кое всъщност е причинителя. Тоя подход не ми харесва, на портфейла ми също не му харесва. Та за това питам за някой, който би се опитал първо да разбере кое е проблема, не да ми подмени цялата кола, докато по проба-грешка открие кое е. Аха, ти си закарал кола с парно, а после си взел кола без парно и то съвсем "случайно" е съвпаднало... нали... Лампичка не ти ли светна, още когато е започнал да те сапунисва от далече. Иди при някого, който ще ти погледне около радиатора, куплунзи на клапи и т.н. Такива "майстори", обикновено некадърни или без работа, а вероятно и двете, ти слагат шапка и "тая кола все се разваля". Закараш я за едно, после я вземеш - друго не раУти. И така - кръговрат и то не от майстора, ами колата калпава. Та такива мекерета, обикновено правят нещо дребно, защото не обичат да се потят. Тоест ти ще му оставиш колата, той ще се наведе, ще включи/направи нещо и ще е ок вече, но през това време ще изключи/повреди друго и накрая ще ти обясни колко работа е свършил. Та, я смени сервиза, с някой доверен, че това E46 да не е постоянно абонирано за тоя "майстор". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Светна ми, но не ми се разправяше. Споменах го горе-долу така "след ремонта се случи това, не казвам, че сте вие, но все пак чак такова съвпадение?". И се почнаха едни свалания на звезди, как нямало връзка, как не можело и т.н. И като почна да ми разправя как ще ми смени половината кола - реших, че това не е моя майстор. Не мога да докажа на 100%, че проблема е от него, той не заяви желание поне да я погледне, та не ми се разправя в тая посока.Ванка, дай номер Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Така като чета със сигурност се прави опит да бъдеш изкъпан... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Светна ми, но не ми се разправяше. Споменах го горе-долу така "след ремонта се случи това, не казвам, че сте вие, но все пак чак такова съвпадение?". И се почнаха едни свалания на звезди, как нямало връзка, как не можело и т.н. И като почна да ми разправя как ще ми смени половината кола - реших, че това не е моя майстор. Не мога да докажа на 100%, че проблема е от него, той не заяви желание поне да я погледне, та не ми се разправя в тая посока. Ванка, дай номер Човекът е абсолютно прав и сарказмът ти, воден от незнанието ти, не ти прави чест. ел. стъкло, куплонг на фар, смяна антифриз Тези неща нямат нищо общо с парното/климатика на автомобила. Единственото общо може да е антифриза. Ако не се обезвъздуши системата, но тогава двигателят ще загрява, нещо което при теб липсва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 (edited) Две неща се оказаха причинители на проблема -1) не беше обезвъздушена колата (biodesign, все още ли твърдиш, че е бил прав "майстора" да иска да ми смени половината кола заради неговото недоглеждане?!)2) изпарителят на газовата е дърпал прекалено много топлина. Майстора, при който ме прати @netrootbg го ограничи - колата топли. И на газ продължава да си работи нормално. Edited February 28, 2018 by Antares Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 По втора точка - няма такъв филм. Изпарителят няма как да отнеме топлината на радиатора на парното. Не знам какво ти е ограничавал на изпарителя, ама разходът да не скочи с 5 литра. Изпарителят трябва да е максимално загрят, за да е максимално висока температурата на изпарената газ! Не знам какво е правил, но да каже, че изпарителят е отнемал парното, което допреди намесата на този със сапуна е работило... Не се връзва. Преди това колата ти си има парно, работи си, а сега няма. Тези BMW-та топлят отлично причината най-вероятно е била в обезвъздушаването, което може да е дошло от високо монтиран изпарител, примерно. Като покараш малко, пиши какъв разход дава. И какво точно е "оправил" по отоплението на изпарителя вторият майстор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 (edited) Абсолютно съгласен за втора точка! Това е пълна глупост, изпарителя трябва да грее стабилно особено в тея студове, разхода ако се дигне му е най-малкия проблем. Дюзите могат да му заминат. П.П. Какво значи го е ограничил, наистина е важно. Друг е въпроса просто ако е бил последователно на парното, да го е пуснал в паралел. Edited February 28, 2018 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 Е са станА шоуто! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.