w00x Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 (edited) Въпроса е къде се случва това?Камионите не са леки коли,чакат с денонощия по граници,митници,пристанища спедиции и тн.Черпят много ток като стоят на място(отопление осветление хладилници,кафемашини,климатик и тн.)С тоя пробег са за никъде...Шофьорите са ограничени в часовете работа,като свирне тахографа и спират в най-близката отбивка за пауза.Ускорение 0-100 не е изобщо интересно за камион,при положени че са ограничени за Ес (и не само) на 95 че на места и на по-малко.Транспортния бизнес го интересуват други неща,надеждност,дълъг пробег ниски експлоатационни разходи и тн.В момента живота на един читав мотор за влекач е 1.5-2.5 милиона км.Не са рядкост и нагоре.Тоя теслотрък колко батерии ще убие за 2 милиона км?На каква цена?По информация от интернет нова батерия за Тесла С е 45к $...Сервизна база за подръжка?Знаете ли какво се случва с Тесла като и падне батерията на цяло?Става един туч дето не може да се мръдне от пътя.Говорих на скоро с шефа на най-сериозния сервиз в Пловдив,имали са скоро такъв случай,единствен вариант е репатрак и то тип паяк.А я си представете влекач умрял нейде из балкана...На картинки нещата са цветни ама реалноста е друга.Ама виж сега, аз нямам намерение да защитавам нито тесла, нито технологията.Аз съм човек, който харесва конкуренцията и иновациите. Купувам си телефони на производители, които не владеят пазара, защото това, ще помогне за създаването на конкурентноспособност. За мен, тая технология, е плюс за индустрията и човечеството като цяло. Все си мисля, че двигателя, нужен за задвижването на 36 тонен камион ще черпи най-много ток, та кафе машината и телевизора няма даса му особен проблем при консумацията,ако ще и за месец да седи тоя камион на митница. Пък и кой е казал, че точно на митницата няма да сложат Тесла зареждачка? Би било логично в крайна сметка. Тесла камионите се нареждат на Тесла зареждачките. Ами ако държавите сложат преференция за електрокамионите по границите, както има преференция при електромобилите с достъпа до централните части на градовете? Тесла ще предлагат станции за зареждане, които ще се зареждат от слънчеви панели. Та реално, на превозвача, тоя камион му излиза с един единствен разход - батерии. Това за “най-сериозния сервиз в Пловдив” няма да го коментирам, защото такива “най-добри” и “най-сериозни” съм ги виждал безброй, а съм едва на 32. Няма такива бездарници нещастни. Edited November 19, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Да..и като се събудите крачетата отвити.Ще се промени на кукуво лято баш тоя бранш през следващите 20 години.... Може би и по-малко - крайно време е да осъзнаете, че това е пътя и той рано или късно ще бъде извървян. И вече не се пълзи, а се ходи смело в правилната посока. Говорих на скоро с шефа на най-сериозния сервиз в Пловдив,имали са скоро такъв случай,единствен вариант е репатрак и то тип паяк.А я си представете влекач умрял нейде из балкана...На картинки нещата са цветни ама реалноста е друга. Кой тоз сериозен сервиз? АВЕЛ? М. е минал вече хитро предимно на камиони, но нека не се правят такива анализи предварително, подчертавам предварително. Все още има много път да се извърви. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 26, 2017 Share Posted November 26, 2017 А защо не? https://www.youtube.com/watch?v=JDCM6AKD_ns Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 (edited) Нещо май ще ми трябват 17ки на 215 на 50. Чудя се дали да не взема Пирели П7. Че Мишлен, Гууд иър и тн стигат до 70 долара повече на гума, а това са много пари. Чета, че били много Тихи и имат 70к мили гаранция. Става въпрос за всесезонни гуми. Комплект зимни и летни струват колкото форда, така че е извън уравнението този вариант. Някакви отзиви? Естествено винаги има китайски варианти за по 70 кинта гумата ама нещо май се дърпам Edited November 28, 2017 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 И Мишлен и Гуд Иър - няма възможност за грешка. Пирели - като всичко 'талянско тотал щета. Лични вчепетления. И опит също така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Лични вчепетления. И опит също така. Абсолютно същото бих написал...макар, че от последното ми (поредно) разочарование от гумите на Пирели мина много време и ония може да са започнали да изкарват по-добри гуми в по-ниските класове, щото не всеки може да си позволи P-Zero линията им, отделно че не всички модели от тази линия са чак толкова добри, съдейки по отзивите на хората с такива гуми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 За макаронаджиите съм със стара информация, но 1999 купих гуми по 120 кинта бройката за Голфа и не изкараха годината - ТОТАЛ щета, не искам повече да чуя за жабарски гуми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Аз имах точно P-Zero. Абе не мога да кажа, че бяха боклук, но определено са доста надценени. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 И Мишлен и Гуд Иър - няма възможност за грешка. Пирели - като всичко 'талянско тотал щета. Лични вчепетления. И опит също така. Автомобилни Пирели не съм карал скоро обаче мотоциклетните им Диабло са на много високо ниво...Ама отределено бих заложил на Мишлен де :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Не знам, пичове, говоря за преди много години, но "топ гиъра" им на жабарите се износи все едно съм карал стартове Ф1 с тежък грейнинг, накрая и блистеринг. Ебати скапаните боклуци! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Аз имах точно P-Zero. Абе не мога да кажа, че бяха боклук, но определено са доста надценени. Чисти Пи Зеро ли бяха...щото нали имат и подразновидности неро, корса, россо... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Чисти Пи Зеро ли бяха...щото нали имат и подразновидности неро, корса, россо...P-Zero All Season, 215/45R18. Нещо такова: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Хммм...даже не знаех, че и при всесезонните имат същата линия... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 70 хиляди мили гаранция една сериозна цифра. Тишината също. Екстремно не карам, а уилис тауър е най-високата точка в целия щат... Сиреч планини няма. Прочетох много позитивни коментар за тези П7. Имал съм Пирели преди на субаруто... В кви снегове влизах не е истина. Мишлен и Гууд иър стигат до 170, 180 долара на гума. После се почва гаранция, диспосъл фий, п♛тка майна фий и отиваме на сериозни цифри, които в момента не бих дал за колата. Все пак си гледам и джоба Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Ми ти си решаваш, Стефче. Аз ти давам съвет какво е добре за колата ти и за сигурността ти. Какво ще жертваш за пари - ти решаваш. Аз лично при гумите компромиси НЕ правя. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Или може да пробваш Continental WinterContact TS8хх. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Или може да пробваш Continental WinterContact TS8хх.... ...за които при неговия размер ще трябва да се изръси с 1000+ лева ако е тук ; за там - не знам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Какво трябва да стане на гумата за да важи гаранцията? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 (edited) Какво трябва да стане на гумата за да важи гаранцията?Не знам какво влиза в тези 70к мили, но си взех за 18 долара на гума гаранция - каквото и да стане ще ми сменят гумата или гумите безплатно. Дори съм на далавера защото тази серия тъкмо са я спрели и са пуснали нова, която е 50 долара на гума по-скъпа. Мога да мина през шипове нарочно и ще ми сложат по - скъпите гуми. За тия пари по-добри гуми няма. Няма нужда да се карате и да спорите, нито да гледате гумите във Ф1. На всеки един от вас най нужен е шума на гумата. Друго не ви трябва. Нито дрифтите, нито карате по писти, нито взимате всеки ейпекс в града на ръба на възможностите Едит: поне наблажих 160 кинта от черните петъци. Ако бях останал само със стандартната гаранция, щях да съм на 440 долара, за 4 17ки на Пирели. За толкова съм взимал 14ки ли бяха, 15ки ли бяха на Королата. Сегашните ми гуми са на 80к мили. Аз съм навуртял половината. Не ми се иска и тая зима да съм с тях. Почти са на края на легалния си живот от към грайфер Edited November 29, 2017 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 ...за които при неговия размер ще трябва да се изръси с 1000+ лева ако е тук ; за там - не знам. Може не знам... Аз съм с подобни гуми от доста време и нямам никакви забележки. На заледен път се държат чудесно. Верно малко по-шумни са от лятните и консумацията е малко по-висока, ама няма как да не е за зимна гума. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Първо впечатление от новите гуми.... Уникални. Шум = 0. Имам чувство, че върви по инерция по-добре. Скоро ще видя на мокро и на сняг. Имах една китайска гума защото Мишлена се спука лошо и или тя вдига шум като за 4, или Мишленките са по - шумни от Пирелитата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted December 28, 2017 Share Posted December 28, 2017 Кажете някой добър сервиз за скоростни кутии, дето да работят читаво и да не режат главата през кръста? Едната ми кола е един Нисан Микра и нещо много му се разтрака някой лагер в скоростната кутия. Пък не ми се изхвърля още, щот ми върши много хубава работа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 28, 2017 Share Posted December 28, 2017 Мога да те пратя при хора, които работят добре. Повече от 15 години си правя колата там. За цени може да си прецениш сам - ще ти ги кажат предварително. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 28, 2017 Share Posted December 28, 2017 Кажете някой добър сервиз за скоростни кутии, дето да работят читаво и да не режат главата през кръста? Едната ми кола е един Нисан Микра и нещо много му се разтрака някой лагер в скоростната кутия. Пък не ми се изхвърля още, щот ми върши много хубава работа. А дали не "трака" аксиалният лагер, който тракайки, може да изкара доста хиляди. Само когато отпуснеш съединителя ли трака? Тоест колата работи, на свободна ти пускаш съединителят и тогава ли го чуваш това тракане? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted December 28, 2017 Share Posted December 28, 2017 Когато е на свободна трака, като натисна съединителя спира. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.