Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Въпроса е къде се случва това?Камионите не са леки коли,чакат с денонощия по граници,митници,пристанища спедиции и тн.Черпят много ток като стоят на място(отопление осветление хладилници,кафемашини,климатик и тн.)С тоя пробег са за никъде...Шофьорите са ограничени в часовете работа,като свирне тахографа и спират в най-близката отбивка за пауза.Ускорение 0-100 не е изобщо интересно за камион,при положени че са ограничени за Ес (и не само) на 95 че на места и на по-малко.Транспортния бизнес го интересуват други неща,надеждност,дълъг пробег ниски експлоатационни разходи и тн.В момента живота на един читав мотор за влекач е 1.5-2.5 милиона км.Не са рядкост и нагоре.Тоя теслотрък колко батерии ще убие за 2 милиона км?На каква цена?По информация от интернет нова батерия за Тесла С е 45к $...Сервизна база за подръжка?Знаете ли какво се случва с Тесла като и падне батерията на цяло?Става един туч дето не може да се мръдне от пътя.Говорих на скоро с шефа на най-сериозния сервиз в Пловдив,имали са скоро такъв случай,единствен вариант е репатрак и то тип паяк.А я си представете влекач умрял нейде из балкана...На картинки нещата са цветни ама реалноста е друга.

Ама виж сега, аз нямам намерение да защитавам нито тесла, нито технологията.

Аз съм човек, който харесва конкуренцията и иновациите. Купувам си телефони на производители, които не владеят пазара, защото това, ще помогне за създаването на конкурентноспособност. За мен, тая технология, е плюс за индустрията и човечеството като цяло.

 

Все си мисля, че двигателя, нужен за задвижването на 36 тонен камион ще черпи най-много ток, та кафе машината и телевизора няма даса му особен проблем при консумацията,ако ще и за месец да седи тоя камион на митница. Пък и кой е казал, че точно на митницата няма да сложат Тесла зареждачка? Би било логично в крайна сметка. Тесла камионите се нареждат на Тесла зареждачките. Ами ако държавите сложат преференция за електрокамионите по границите, както има преференция при електромобилите с достъпа до централните части на градовете?

 

Тесла ще предлагат станции за зареждане, които ще се зареждат от слънчеви панели. Та реално, на превозвача, тоя камион му излиза с един единствен разход - батерии.

 

Това за “най-сериозния сервиз в Пловдив” няма да го коментирам, защото такива “най-добри” и “най-сериозни” съм ги виждал безброй, а съм едва на 32. Няма такива бездарници нещастни.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Да..и като се събудите крачетата отвити.Ще се промени на кукуво лято баш тоя бранш през следващите 20 години....

 

Може би и по-малко - крайно време е да осъзнаете, че това е пътя и той рано или късно ще бъде извървян. И вече не се пълзи, а се ходи смело в правилната посока.

 

Говорих на скоро с шефа на най-сериозния сервиз в Пловдив,имали са скоро такъв случай,единствен вариант е репатрак и то тип паяк.А я си представете влекач умрял нейде из балкана...На картинки нещата са цветни ама реалноста е друга.

 

Кой тоз сериозен сервиз? АВЕЛ? М. е минал вече хитро предимно на камиони, но нека не се правят такива анализи предварително, подчертавам предварително. Все още има много път да се извърви. 

Link to comment
Share on other sites

Нещо май ще ми трябват 17ки на 215 на 50.

Чудя се дали да не взема Пирели П7. Че Мишлен, Гууд иър и тн стигат до 70 долара повече на гума, а това са много пари.

 

Чета, че били много Тихи и имат 70к мили гаранция. Става въпрос за всесезонни гуми. Комплект зимни и летни струват колкото форда, така че е извън уравнението този вариант.

 

Някакви отзиви?

 

Естествено винаги има китайски варианти за по 70 кинта гумата ама нещо май се дърпам

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Лични вчепетления. И опит също така. 

 

Абсолютно същото бих написал...макар, че от последното ми (поредно) разочарование от гумите на Пирели мина много време и ония може да са започнали да изкарват по-добри гуми в по-ниските класове, щото не всеки може да си позволи P-Zero линията им, отделно че не всички модели от тази линия са чак толкова добри, съдейки по отзивите на хората с такива гуми.

Link to comment
Share on other sites

За макаронаджиите съм със стара информация, но 1999 купих гуми по 120 кинта бройката за Голфа и не изкараха годината - ТОТАЛ щета, не искам повече да чуя за жабарски гуми. 

Link to comment
Share on other sites

И Мишлен и Гуд Иър - няма възможност за грешка. Пирели - като всичко 'талянско тотал щета. Лични вчепетления. И опит също така.

Автомобилни Пирели не съм карал скоро обаче мотоциклетните им Диабло са на много високо ниво...Ама отределено бих заложил на Мишлен де :-)

Link to comment
Share on other sites

Не знам, пичове, говоря за преди много години, но "топ гиъра" им на жабарите се износи все едно съм карал стартове Ф1 с тежък грейнинг, накрая и блистеринг. Ебати скапаните боклуци! 

Link to comment
Share on other sites

Аз имах точно P-Zero. Абе не мога да кажа, че бяха боклук, но определено са доста надценени.

 

Чисти Пи Зеро ли бяха...щото нали имат и подразновидности неро, корса, россо...

Link to comment
Share on other sites

70 хиляди мили гаранция една сериозна цифра. Тишината също. Екстремно не карам, а уилис тауър е най-високата точка в целия щат... Сиреч планини няма. Прочетох много позитивни коментар за тези П7. Имал съм Пирели преди на субаруто... В кви снегове влизах не е истина. Мишлен и Гууд иър стигат до 170, 180 долара на гума. После се почва гаранция, диспосъл фий, п♛тка майна фий и отиваме на сериозни цифри, които в момента не бих дал за колата. Все пак си гледам и джоба

Link to comment
Share on other sites

Ми ти си решаваш, Стефче. Аз ти давам съвет какво е добре за колата ти и за сигурността ти. Какво ще жертваш за пари - ти решаваш. Аз лично при гумите компромиси НЕ правя. 

Link to comment
Share on other sites

Какво трябва да стане на гумата за да важи гаранцията?

Не знам какво влиза в тези 70к мили, но си взех за 18 долара на гума гаранция - каквото и да стане ще ми сменят гумата или гумите безплатно. Дори съм на далавера защото тази серия тъкмо са я спрели и са пуснали нова, която е 50 долара на гума по-скъпа. Мога да мина през шипове нарочно и ще ми сложат по - скъпите гуми. За тия пари по-добри гуми няма. Няма нужда да се карате и да спорите, нито да гледате гумите във Ф1. На всеки един от вас най нужен е шума на гумата. Друго не ви трябва. Нито дрифтите, нито карате по писти, нито взимате всеки ейпекс в града на ръба на възможностите ;)

 

Едит: поне наблажих 160 кинта от черните петъци. Ако бях останал само със стандартната гаранция, щях да съм на 440 долара, за 4 17ки на Пирели. За толкова съм взимал 14ки ли бяха, 15ки ли бяха на Королата. Сегашните ми гуми са на 80к мили. Аз съм навуртял половината. Не ми се иска и тая зима да съм с тях. Почти са на края на легалния си живот от към грайфер

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

...за които при неговия размер ще трябва да се изръси с 1000+ лева ако е тук ; за там - не знам. ;)

Може не знам... 

 

Аз съм с подобни гуми от доста време и нямам никакви забележки. На заледен път се държат чудесно. 

Верно малко по-шумни са от лятните и консумацията е малко по-висока, ама няма как да не е за зимна гума. 

Link to comment
Share on other sites

Първо впечатление от новите гуми.... Уникални. Шум = 0. Имам чувство, че върви по инерция по-добре. Скоро ще видя на мокро и на сняг.

Имах една китайска гума защото Мишлена се спука лошо и или тя вдига шум като за 4, или Мишленките са по - шумни от Пирелитата.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Кажете някой добър сервиз за скоростни кутии, дето да работят читаво и да не режат главата през кръста? Едната ми кола е един Нисан Микра и нещо много му се разтрака някой лагер в скоростната кутия. Пък не ми се изхвърля още, щот ми върши много хубава работа.

Link to comment
Share on other sites

Мога да те пратя при хора, които работят добре. Повече от 15 години си правя колата там. За цени може да си прецениш сам - ще ти ги кажат предварително. 

Link to comment
Share on other sites

Кажете някой добър сервиз за скоростни кутии, дето да работят читаво и да не режат главата през кръста? Едната ми кола е един Нисан Микра и нещо много му се разтрака някой лагер в скоростната кутия. Пък не ми се изхвърля още, щот ми върши много хубава работа.

 

А дали не "трака" аксиалният лагер, който тракайки, може да изкара доста хиляди. Само когато отпуснеш съединителя ли трака? Тоест колата работи, на свободна ти пускаш съединителят и тогава ли го чуваш това тракане?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...