RaptoR Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Пламене, търси в джоба под предното стъкло под чистачките. То твоята Мазда не знам дали е с нормална конструкция де... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Що два бе, Стефче? Веднъж не стига ли? Колата си заминава преди чистачките при мен. Другото от кумова срама. Не, че има разлика. Поне масло спрях до сменям всеки месец, което е добре. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Колата си заминава преди чистачките при мен. Аз ти се чудя още що не си на камиона при тия пробези Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Защото това не е живот и защото ако(като) се случи ще знаеш на 1000 процента, че скоро се връщам в Бг с еднопосочен билет. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 А не - никви такива тогава!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Всички филтри - при смяна на масло. За чистачките - докарвам ги максимум до година без смяна. Явно все не нацелвам марката. В момента съм с Валео от Метро. Уж по-добри ама пак - една годинка. Какви чистачки ползвате? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 (edited) А не - никви такива тогава!!! Защо. Америка след Клинтън започна да става помийна яма. А и момента лайната са толкова дълбоки, че всичко под 50 бона ЧИСТО на година е оцеляване и не си заслужава главоболието . Еле па като сложиш, че и за смъртта на роднини научаваш по телефона в 3 сутринта, всичко в живо в Бг си гледа кефа докато ти бачкаш д хрсниш негрите . Имаш роднини - разпитай. Америка не е това, което е било. За това има откази от паспорти и като цяло отлив на желание. Нас източноевропейските измекяри ни топли единствено мисълта за камиона и тревата в Калифорния. Не ми се влиза в повече подробности. Edited March 18, 2017 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 18, 2017 Author Share Posted March 18, 2017 Bosch AeroTwin. По доста години ме карат. Последните май подминаха 5 години редовно ползване. А аз карам по много на година и на места на които вали редовно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Ти си го вземи твоя и тогава прави квото щеш. Ако и си напрвиш там едно е идеалка, но и да се роди там естествено. Стойо - и аз съм на такива от бензиностанцията. Май и те са Валео, тия мудйернити, без метални рамена. Само задната така и не можах да я намеря работеща като хората и с точен размер - само оригинална, дето е и маса пари, а скърца по стъклото. Задното стъкло на моята Октавия се оказва много особено и самата му геометрична форма иска чистачка с точен до сант размер и метални рамене. В гаража сега имам 4-5 нови дето си ги гледам, а между другото оригиналната е естествено чок гюзел пара в Еуратек Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Всички филтри - при смяна на масло. Чак пък всички...според мен няма много смисъл на всеки 10к да менкаш и въздушния примерно...че и даже бензиновия също ако ме питаш, ама ти си знаеш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Има и още как, предвид че говорим за дроба и сърцето на мотора... На вентилацията и да не го смениш, най-много да ти смърди вътре от време на време на мухъл или на пръдните на разни рейсове и прочее, но моторът требе да диша свободно. Така че на 10к си е напълно нормална тая смяна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Ако караш офроуд, да - при ония прахоляци дори и на по-малко се сменя. Аз на всеки 4-5к отварям профилактично кутията да погледна състоянието на филтъра...дори и не е потъмнял минимално от праха още, камо ли да се задръстят порите при 10к. Според мен 15-20к е по-разумен срок за смяна при нормално каране и нормални пътища, но това са си мои разбирания, които не искам да натрапвам на никого. А за бензиновият - последно го смених преди 35к и засега нямам оплаквания, но винаги съм зареждал от шелския V-Power без изключение, а и преди време гледах едно клипче, дето един пич свали от колите си 3 бензинови филтъра с различен пробег - единият беше на около 30к мили, другият 70к мили, а третият - нещо от рода 120к мили. Разряза всеки филтър и се оказа, че тоя на 30к си беше практически новичък, оня на 70к беше доста зле, и най-зле както се очакваше беше оня на 120к. Така че поне за щатския бензин 30к (и то в мили) за смяна си е напълно нормален пробег. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Пламене, цените на тия филтри са смях в залата - защо да чакам да се задръстят тотално? Освен това аз всяка седмица съм към село, а по тоя път с кърища от двете страни запрашеността е голяма. Отделно и в Пловдив хич не е малка. Ако карах трасе Бачково-Смолян и обратно, вероятно и до 50к щеше да кара Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Никой не говори да чакаш тотално да се задръстят, та тогава да сменяш - говорим си за разумен срок на смяна при даден режим и места на каране. К'во да те правя като си имаш село...Крушево ли беше, Градина с круши ли беше... ( ) и си ходиш дотам редовно - аз вървя все по централни и евентуално планински пътища, дето няма прах. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Ами аз вървя по пътя за Цариград- едва ли е имАло по-централен в страната, ама карай. От двете страни всичко е обработваеми полета. В Пловдив пък има вероятно още повече прах. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Аз в Пловдив не карам (почти)...и по-горе казах - сменям ги на ХХк и смятам, че е нормално, но никого не ангажирам с разсъжденията си...и ти влизаш в това число. Феранте попита на колко сменяме филтрите и аз отговорих - толкова. П.П. Всъщност Феранте питаше за тоя на купето, но после се прехвърлихме и на останалите... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Чистач, винаги слагам Бош. Пробвал съм и Валео, но от Бош съм най-доволен. Феранте, такъв роб на колата няма да стана. Човека хубаво го показва, но толкова вманиачаване...много ми идва... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Чистач, винаги слагам Бош. Пробвал съм и Валео, но от Бош съм най-доволен. Феранте, такъв роб на колата няма да стана. Човека хубаво го показва, но толкова вманиачаване...много ми идва... И моите са Бош, а за клипчето - Крис Фиксатора разполага с много време и може да отделя часове за всякакви такива операции, но все пак демо прави човекът. Иначе е пич - отдавна съм абониран за канала му. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Човека е отдаден и е маниак, разбирам го...и аз си имам свойте мании, но чак толкова...Може би, ако имах много свободно време и прилична кола, вероятно бих й отделял толкова време, не знам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 @midex - де да можех и аз да карам само по онез хубави балкански пътища... Иначе да, за горивния филтър можеш на всяка втора смяна на масло. Ако говорим за филтъра на газовата ми, там максимума е 10к км (на всяка смяна на масло), че положението става плачевно. @RaptoR - с валео съм и аз, ама от Метро. И то баш тез мАдьерните. Същото изкараха, колкото Mitutoyo от Лекси Колкото до задната чистачка - тури там нещо, колко да не дере джама. Повече не ти трябва. И без това караш рейс, ползвай страничните огледала @magdanoz4o; @netrootbg - ще ги тествам тез Bosch, па да видим. Че скоро на баща ми трябва да сменям, а при пасат Б5 са с малко особено захващане, та няма много избор. Но не ми се ходи в HAAS... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Колкото до задната чистачка - тури там нещо, колко да не дере джама. Повече не ти трябва. И без това караш рейс, ползвай страничните огледала Какъв ти рейс...неговото е почти летяща каруца - впрегнал е там едно добиче на предния капак, дето се опитва да го вдигне във въздуха, ама нещо не му се получава. А за задната чистачка си прав - и аз я пускам от дъжд на вятър само когато вали, а трябва да давам назад. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Аз пък нямам избор. Ако са ми пуснати чистачките, в момента, в който включа на задна, се активира и задната чистачка. Но нямам спомен някога умишлено да съм я ползвал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 21, 2017 Author Share Posted March 21, 2017 Чак пък всички...според мен няма много смисъл на всеки 10к да менкаш и въздушния примерноАз въздушният не съм го сменял 6-7 години. Към 300к съм му навъртял. Да не кажа и повече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 Според мен 6-7 години е твърде много - освен ако е K&N, те се чистят на 60-70к, но пък чак 300к... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 21, 2017 Author Share Posted March 21, 2017 Според мен 6-7 години е твърде много - освен ако е K&N, те се чистят на 60-70к, но пък чак 300к... На 15к се чисти K&N. Да не ти казвам какви лайна излизат дори и за тези километри от него. Даже днес за пореден път го измих. Този път бях прескочил малко километрите. Е не е истина какви боклуци излизат. И като бонус всеки път мия и филтърната кутия. И там какви неща се събират... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.