vinyl_master Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Да същото е. И мен ме интересува от първа ръка инфо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Според мен има ефект в емисиите при доста запуснати двигатели, а и дори промото от 150 лева (а за DPF или EGR е 240 лв) е малко височка цена за да ходиш профилактично през определени периоди да го правиш. Иди да си замериш първо емисиите, за да видиш с колко са отгоре и ако е доста, тогава има някакъв смисъл. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Туй е много пари, карбонклийн е 60-80лв на час. Но технологията е еднаква май. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bioz Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Туй е много пари, карбонклийн е 60-80лв на час. Но технологията е еднаква май. Не е.. тази е по-добората обаче цената е убиец.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Ами ще се задоволим само с нея Ама така като чета на един крак мисля че технологично няма разлика Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bioz Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 На пръв поглед тия вкарват няква химия предполагам от рода на лики моли валве клеан, sea foam или нещо подобно, директно през дюзите. За да работи колата най-вероятно го миксират с бензин. Другите вкарват водород през всукалния колектор, подобно на едновремешното почистване с вода... От там и разликите в цените на еднокрантна услуга, едните ползват продукти дето струват пари, другите си произвеждат водорода Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Ясно, значи терата я оставяме на страна. Някой да споделя дали е ползвал карбон клийнърите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Карбон ще има скоро и в Пловдив, но колко е ефективно... Друго си е да отвориш мотора, всичко да се изчисти, като започнеш от смукателния колектор... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Друго си е да отвориш мотора, всичко да се изчисти, като започнеш от смукателния колектор... Много ясно. Оставям настрана, че има мръсни мотори, но има и чисти. Ако на човек не му се разглобява...с една LED-сондичка може да се видят доста неща вътре...както не много приятни, така и доста успокояващи - според това как е бил обслужван мотора през годините...масло, бензин, присадки в бензина или маслото, редовна смяна на консумативите и др. такива. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Нали въпроса е да не губиш два дена в разглобяване и чистене, ако чисти дори на 50% пак си заслужава времето и парите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Да, ама пък ако случайно се окаже почти без нагар по клапаните и наоколо? Не смяташ ли, че 150 кинта (за по-хубавата технология) са малко множко за това, което са свършили на чистия ти двигател и са ти качили най-много половин кон към табуна...освен ако не те болят тия 150 лева де...щото сега хората са с най-различни възможности и виждания относно това къде да си дадат парите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Виж, аз не се имам за големия специалист, бих могъл да го разколача двигателя, турбини, клапани и други щуротии, но някак си ми се струва, че ще загубя повече с времето отколкото ако друга технология я свърши тази работа. Но това съм аз, голяма маса от хора не знаят къде се налива хидравлична течност Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Имах предвид само, че стреляш на тъмно...и може да няма нужда от това на този етап, щото 150 лева са си 150 лева. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Само ми е чудно как ще оправи язвите по клапаните, че да може да подобри чувствително компресията. Също ми е много чудно ако има много натрупан нагар, дали ще го разтвори някак си или пък няма опасност някое готино парче нагар да се отчупи и да влезне в горивната камера. За какъв мотор става дума , Румба ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 1.8 tddi. По принцип нямам проблеми с колата, просто ме зачуди технологията. Весо ти ако правиш такива профилактични чистиния, мога да я докарам лятоска. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 VW предполагам. Проблем ли има колата или просто скучаеш ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Не, фокус. Скучая, видях реклама във фейса за карбон клийн та се зачудих. Виж предишния пост, едитнах го. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Оф, помислих че 2-те D-та са грешка Честно казано, ако искаш да чистиш нагар от клапаните с някаква химия, файда никаква. Колекторите се чистят най-добре като се свалят, така че пак няма смисъл от химия. Прекалено скъпо и гарантирано не толкова ефективно. Нагара по клапаните е проблем като цяло, но не вярвам да си занемарил колата до там, че да имаш чак толкова нагар. Проблема е ако от много нагар не се затваря клапана както трябва и губиш компресия, но това се случва в наистина освинени коли. Ако искаш профилактика, по-добре да се почисти ЕГР-а и входящите колектори, ако са натрупали нагар. Почистване с химия не правя Но колектори свалям и чистя, както и ЕГР Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 ЕГР ми е затапен още от Италия, с ламарина и електрически. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Един проблем по-малко, стига да не влияе на работата на двигателя Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 50 хиляди съм й навъртял - проблем нямам. Както казах по-нагоре питах от любопитство дали някой е ползвал тези нов вид услуги. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Как гори обаче кола с газова уредба - просто не е истина...с тая газ под налягане като излитаща ракета е..и май не е от катастрофа, а просто неизправност. От снощи... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 2025 - ако сме живи тогава аз ще си карам или Тесла, или еквивалент на ток. След толкова години с тая шкода - за тебе само нещо от групата на VW....примерно някоя малолитражка...пардон...слаботокажка. https://www.youtube.com/watch?v=kaNbF5m9Few Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Пламене - винаги изхождай от факта, че имам две деца. Дори старците да не доживеят 2025 (да са живи и здрави да успеят), моята кола отдавна ми е тясна. Тоест като размер на колата гледаш нещо с размерите на любимата ми R класа. Въшки не ми трябват... Ако доживея 55 може да си взема нещо персонално. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Вярно, пак разсъждавам от моя гледна точка, дето само 2 места ми стигат. Off/ Като каза "деца", нали не си забравил че тука отлежава един запечатан кардфон, дето ти го пазя вече втора седмица и дето батерията му сигурно е паднала предостатъчно, щото преди това съм го чакал още 1 месец да дойде... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.