Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Според мен има ефект в емисиите при доста запуснати двигатели, а и дори промото от 150 лева (а за DPF или EGR е 240 лв) е малко височка цена за да ходиш профилактично през определени периоди да го правиш. Иди да си замериш първо емисиите, за да видиш с колко са отгоре и ако е доста, тогава има някакъв смисъл.

Link to comment
Share on other sites

На пръв поглед тия вкарват няква химия предполагам от рода на лики моли валве клеан, sea foam или нещо подобно, директно през дюзите. За да работи колата най-вероятно го миксират с бензин.

 

Другите вкарват водород през всукалния колектор, подобно на едновремешното почистване с вода...

 

От там и разликите в цените на еднокрантна услуга, едните ползват продукти дето струват пари, другите си произвеждат водорода :)

Link to comment
Share on other sites

Карбон ще има скоро и в Пловдив, но колко е ефективно...

Друго си е да отвориш мотора, всичко да се изчисти, като започнеш от смукателния колектор...

Link to comment
Share on other sites

Друго си е да отвориш мотора, всичко да се изчисти, като започнеш от смукателния колектор...

 

Много ясно. :grin:

Оставям настрана, че има мръсни мотори, но има и чисти. Ако на човек не му се разглобява...с една LED-сондичка може да се видят доста неща вътре...както не много приятни, така и доста успокояващи - според това как е бил обслужван мотора през годините...масло, бензин, присадки в бензина или маслото, редовна смяна на консумативите и др. такива. :)

Link to comment
Share on other sites

Да, ама пък ако случайно се окаже почти без нагар по клапаните и наоколо? Не смяташ ли, че 150 кинта (за по-хубавата технология) са малко множко за това, което са свършили на чистия ти двигател и са ти качили най-много половин кон към табуна...освен ако не те болят тия 150 лева де...щото сега хората са с най-различни възможности и виждания относно това къде да си дадат парите. :)

Link to comment
Share on other sites

Виж, аз не се имам за големия специалист, бих могъл да го разколача двигателя, турбини, клапани и други щуротии, но някак си ми се струва, че ще загубя повече с времето отколкото ако друга технология я свърши тази работа. Но това съм аз, голяма маса от хора не знаят къде се налива хидравлична течност :)

Link to comment
Share on other sites

Само ми е чудно как ще оправи язвите по клапаните, че да може да подобри чувствително компресията. Също ми е много чудно ако има много натрупан нагар, дали ще го разтвори някак си или пък няма опасност някое готино парче нагар да се отчупи и да влезне в горивната камера. 

 

За какъв мотор става дума , Румба ?

Link to comment
Share on other sites

1.8 tddi.

По принцип нямам проблеми с колата, просто ме зачуди технологията. Весо ти ако правиш такива профилактични чистиния, мога да я докарам лятоска.

Link to comment
Share on other sites

Оф, помислих че 2-те D-та са грешка :) Честно казано, ако искаш да чистиш нагар от клапаните с някаква химия, файда никаква. Колекторите се чистят най-добре като се свалят, така че пак няма смисъл от химия. Прекалено скъпо и гарантирано не толкова ефективно. Нагара по клапаните е проблем като цяло, но не вярвам да си занемарил колата до там, че да имаш чак толкова нагар. Проблема е ако от много нагар не се затваря клапана както трябва и губиш компресия, но това се случва в наистина освинени коли. Ако искаш профилактика, по-добре да се почисти ЕГР-а и входящите колектори, ако са натрупали нагар. 

 

Почистване с химия не правя :) Но колектори свалям и чистя, както и ЕГР :) 

Link to comment
Share on other sites

50 хиляди съм й навъртял - проблем нямам. Както казах по-нагоре питах от любопитство дали някой е ползвал тези нов вид услуги.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2025 - ако сме живи тогава аз ще си карам или Тесла, или еквивалент на ток.

 

След толкова години с тая шкода - за тебе само нещо от групата на VW....примерно някоя малолитражка...пардон...слаботокажка. :grin:

 

https://www.youtube.com/watch?v=kaNbF5m9Few

Link to comment
Share on other sites

Пламене - винаги изхождай от факта, че имам две деца. Дори старците да не доживеят 2025 (да са живи и здрави да успеят), моята кола отдавна ми е тясна. Тоест като размер на колата гледаш нещо с размерите на любимата ми R класа. 

 

mercedes-r-350-13.jpg

 

Въшки не ми трябват... Ако доживея 55 може да си взема нещо персонално. 

Link to comment
Share on other sites

Вярно, пак разсъждавам от моя гледна точка, дето само 2 места ми стигат. ;)

 

Off/ Като каза "деца", нали не си забравил че тука отлежава един запечатан кардфон, дето ти го пазя вече втора седмица и дето батерията му сигурно е паднала предостатъчно, щото преди това съм го чакал още 1 месец да дойде...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...