RaptoR Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Отиваш да го замерят и те ще ти кажат. Няма как да се гадае иначе... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 (edited) Къде да ходя да го замерват? Смятах да поръчам акумулатора по интернет, защото е доста по-евтин.Аз не мога ли да си го замеря у нас? Какво трябва да се замери? Друг вариант за нов акумулатор е това: EXIDE: https://chastite.com/catalog/exide-premium-64ah-640a-r-p359.html Edited January 28, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Едва ли имаш уред, който да можеш и да ползваш правилно. Или го зареди колкото да запали и иди на място, или го свали и го носи. Винаги е по-добре колата да е тамм защото освен замерването дали е избуфкал нацяло, ще замерят работеща кола и ще знаеш и дали зарежда нормално. Те без това няма да ти дадат гаранция де... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 А има ли смисъл да го зареждам? Ако имаш зарядно, може за всеки случай да го пуснеш за няколко часа (и да е бил зареден, няма да го повредиш), въпреки че те обикновено ги продават заредени. С волтметър може най-много да му видиш напрежението или какъв заряд ти идва от колата, но както Виден ти го каза, надали ще ти дадат гаранция ако те самите не ти измерят дали ти е нормален зарядния ток, както и дали нямаш утечки при изключени консуматори (всичките). П.П. Ако ще взимаш някой от горните, видях че Бош-ът е с 2 години гаранция, докато другите са с по 3 - аз бих заложил на такъв с по-дълга гаранция, но имай предвид, както вече ти казаха, че повечето от тия марки ги правят в Турция....не че няма да работят де...само отбелязвам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Мерси, но цените им са по-високи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Последните два Бош-а ги хвърлих преди да навършат и 4 години и приключих с тая марка, след като ми обясниха нЕкои съображения.... ти сам си помисли дали си струва да дадеш малко повече пари. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Той Бош-а е най-скъп.Май на Exide ще се спра като марка. Има само добри отзиви. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 (edited) А има ли смисъл да го зареждам? Някой да те закара до Льоб на Талев. Ще го види и ще ти каже. Предполагам, че ще го заредиш и ще запали. Щом не е палена месец, нормално, ако не е чисто нов, да посгъне. Само не го мъчи да пали. Или някой да те бутне и иди до Асеновград и обратно. Ако ще купуваш нов - Tudor. Edit: Щом светва таблото, да те бутнат и ще запали. Разходи я малко и го остави да се зарежда. Edited January 28, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Нищо му няма на акумулатора, просто от студа е паднал. Съсед с кабели да ти даде ток, пораскарваш малко да зареди, и ако не мислиш да я караш още месец, по-добре го свали и го прибери на топло. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 (edited) Ами, аз с него купих колата и като я карам така по 3 пъти месечно последните 3 години и половина.... Време му беше май. Всеки път един такъв малко трудно пали. От първия път, но след 2-3 секунди. Motrio е марката. Не я бях чувал до сега. Утре ще кажа на един приятел да ми даде ток и ще ида да се разходя до Пазарджик по магистралата.След това ще ида да ми го замерят. Пък ако се наложи, ще взимам нов. Не са 1000лв, така че.. Edited January 28, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Вероятно нищо му няма. В тия студове е нормално да падне. Особено пък за месец. Повечето загиват за 2-3 дена като не се карат. Трудното палене може и от друго да е. Бензин или дизел ? То е хубаво като не я караш колата да я палиш чат-пат. Като закачите акумулатора с кабелите, оставете другата кола да работи на място поне 10-тина минути а да възбуди поне малко от малко, иначе пак няма да стане. Не се засилвайте веднага да палите. Като тръгнеш да палиш, другия да държи по-високи обороти на колата дето дава ток. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Вероятно нищо му няма. В тия студове е нормално да падне. Особено пък за месец. Повечето загиват за 2-3 дена като не се карат. Трудното палене може и от друго да е. Бензин или дизел ? То е хубаво като не я караш колата да я палиш чат-пат. Като закачите акумулатора с кабелите, оставете другата кола да работи на място поне 10-тина минути а да възбуди поне малко от малко, иначе пак няма да стане. Не се засилвайте веднага да палите. Като тръгнеш да палиш, другия да държи по-високи обороти на колата дето дава ток. Дизел. Добре, мерси за съветите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 28, 2017 Author Share Posted January 28, 2017 Ангеле, какъвто и да взимаш, вземи си такъв който е обслужваем. Не се подлъгвай под необслужваеми . После и ще ти напиша защо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Ами, разгледах акумулатори, но не мога да различа кой е обслужваем и кой не е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Дизел. Добре, мерси за съветите. Да не забравиш да подгрееш свещите щом е дизел. Ламбътъ с реотанчето ти е ясна Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 28, 2017 Author Share Posted January 28, 2017 Ами, разгледах акумулатори, но не мога да различа кой е обслужваем и кой не е. По принцип трябва да си пише. Причината да ти казвам е понеже технологията е една и съща. Има напълно необслужваеми, но те се водят AMG и там вече технологията е малко по - различна. На твоята кола, такъв не ти трябва. Основно за коли с start-stop система са. Когато е необслужваем не можеш да провериш как е нивото на електролира и ако се налага да долееш малко. При обслужваемите си имаш тази възможност. Преживях го вече няколко пъти това с необслужваемите. Вече не правя тази грешка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 (edited) Да не забравиш да подгрееш свещите щом е дизел. Ламбътъ с реотанчето ти е ясна Да, лампичката с реотанчето я гледам всеки път и дори като е студено, давам на контакт 2 пъти преди да запаля, за да подгреят повече. Така четох някъде, може и в упътването да е било. По принцип трябва да си пише. Причината да ти казвам е понеже технологията е една и съща. Има напълно необслужваеми, но те се водят AMG и там вече технологията е малко по - различна. На твоята кола, такъв не ти трябва. Основно за коли с start-stop система са. Когато е необслужваем не можеш да провериш как е нивото на електролира и ако се налага да долееш малко. При обслужваемите си имаш тази възможност. Преживях го вече няколко пъти това с необслужваемите. Вече не правя тази грешка. Ами никъде не виждам да пише.. Edited January 28, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Ами никъде не виждам да пише.. Ами гледай картинките в този случай - ако са снимани под подходящ ъгъл и са достатъчно големи...или потърси същия модел акумулатор другаде, където може да е обявен дали е обслужваем или не. Обикновено ако са необслужваеми, търговецът не пропуска да го обяви, защото се смята за голяма далавера да имаш необслужваем акумулатор, което си е най-вече маркетингов трик, а иначе обслужването на другите реално се прави доволно рядко (доливането на дестилирана вода) и изобщо не затормозява собственика му. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 (edited) Още един + от мен за Банер. Бош, Варта и подобни отдавна не са това което бяха. Друг вариант е взимаш Монбат и знаеш, че гаранцията ще изкара, после хвърляш и друг. Поне няма да си се набутал с пари. Edited January 28, 2017 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Ами, разгледах акумулатори, но не мога да различа кой е обслужваем и кой не е. Ъъъ, никакво бутане тогава. Що съм останал с впечатление, че е бензинка алфата ти... Зареди си акумулатора и си карай. Няма да го сменяш. За месец, дизел да не запали - нормално!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Виж ся, готин, нормално ама не е - Ангел не е сменял откак купи този италиански прОдукт, демек си не знае годините акуммулатора. Затуй има замервания и тестове, но слагам 2 вайса в Йегера, че е заминал. Аз имам подобни проблеми с поне 3 автомобила, но поне знам кой акумулатор на колко е... Не се кара с месеци, при това зимни месеци и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Да го зареди. То до 2 дни ще си покаже. Утре някой кой с товарна вилка да му мери акумулатора. Поне не губи. Няколко дни имаше под минус 15, тая кола не е въртяла месец. А и имам спомен, че Ангел не я търкаля много като цяло. Иначе за вайса - става. И аз залагам два... Като в най-лошия случай, ще пием само 4 бири Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemy Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 (edited) Ангеле, мога да ти дам едно зарядно. Съжалявам, че чак сега отварям форума, можеше още през деня да го включиш. Ако искаш, само кажи. Утре между 8 и 9 имам възможност да ти го донеса. Edited January 28, 2017 by alchemy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 А и имам спомен, че Ангел не я търкаля много като цяло. 5 пъти на месец я я запаля, я не. И то за кратки разстояния в повечето случаи. В случая, последно я карах преди нова година. Благодаря на всички за мненията. Пуснах го да се зарежда, утре ще го закача пък да видим. Ако скоро падне пак - ще купя един нов и ще реша проблема. @alchemy: Много ти благодаря, оправих се. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Аз правя зарядни, с доживотна гаранция с правилна експлоатация! От малки до стартерни колички. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.