DON_CHEFO Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 (edited) 92-ра ЦРХ 160 коня(сток) със "плетен" колектор, филтър, чип и ограничител на......9000 оборота Ако не е продадена до началото на ДРАГ сезона ще е с валовете с по-големки гърбици и НОС(собсвеника гони 13-ки, както и победа в атмосферната литрова мощност) Жива капсула си е баси. От 1,2 на тоя ЦРХ разликата е малко по-голяма Гранд Каньона Голф 4 1,8Т - един тир разстояние на 400 метра. Както и някои други представители, които няма да ги казвам, за да не берат сТрам Астра Ц20ХЕ дава 15.5 до 15.7. Може да видите колко дава е36 М3 на същата дистанция. Edited March 2, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 (edited) Дам, днеска за пореден път и аз се убедих, че заместител за кончетата няма на извънградско.Мечо Пух PWR "Колкото повече, толкова повече." http://www.zeperfs.com/en/duel620-625.htm хм... http://www.zeperfs.com/en/duel2498-625.htm Грешен е предния линк.Не точна м3-ка съм дал. Edited March 2, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 (edited) Дам, днеска за пореден път и аз се убедих, че заместител за кончетата няма на извънградско.Мечо Пух PWR "Колкото повече, толкова повече." http://www.zeperfs.com/en/duel620-625.htm хм... http://www.zeperfs.com/en/duel2498-625.htm Грешен е предния линк.Не точна м3-ка съм дал. Не гледай тия данни. Само това ще кажа. Може да вярваш, може да не вярваш. Твое право е. Аз не казвам, че е ПРЕД М3. Просто разликата в обема, конете, въртящия момент.......е бая голяма. А разликата във времето НЕ Е. + това гумите бяха всичко друго, но не и подходящи за замерване както и времето - студ да си такова мамата. Моля се само да не я продаде преди Сливен . Много рацери казват, че зепферис не бил много прецизен. Аз не се наемам да кажа дали е така или не. . Edited March 2, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Аз нищо не казвам, само даваме и данните да знаят хората.Все пак аз нито в едната, нито в другата съм се возил А защо ще я продава собственика при такива идеи за тунинг?Или тя е просто странично занимание? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Абе много си зависи и от колата. Карай ти 250 коня Toyota Land Cruiser после карай Audi TT "само" 170 коня... имат си значение още маса неща всъщност Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Само едно всъщност...съотношение кг/к.с. ако говорим за дръпки - това е основното. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 (edited) Аз нищо не казвам, само даваме и данните да знаят хората.Все пак аз нито в едната, нито в другата съм се возил А защо ще я продава собственика при такива идеи за тунинг?Или тя е просто странично занимание? Ми от как е взел книжка само гаСССС дава. Иска някво бавно купе на Мерцедес. 124-ка нещо такова. Валовете бяха на старата, но сега в тоя студ няма смисъл от тях. Азота също чака да бъде закачен. На ЛС мога да ти кажа какво е падало от него....Имах и клипове, които затрих наскоро. И без това са снимани с ГСМ и не е гот Само едно всъщност...съотношение кг/к.с. ако говорим за дръпки - това е основното. точно за това си говорим. Каиен с най-малкия мотор е падал от Саксо Edited March 2, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Впрочем аз считам за една от хубавите коли 2-ра ръка с що годе свястна поддръжака и хубава возия 124-ката купе.136 к.с. версията.Хем си вози доволно добре, хем не гори като ламя, хем като искаш да изпревариш на извънградско няма какво толкова да се чака момент.Пък и е широчка, хубавка...въобще съм пристрастен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Впрочем аз считам за една от хубавите коли 2-ра ръка с що годе свястна поддръжака и хубава возия 124-ката купе.136 к.с. версията.Хем си вози доволно добре, хем не гори като ламя, хем като искаш да изпревариш на извънградско няма какво толкова да се чака момент.Пък и е широчка, хубавка...въобще съм пристрастен Те такова иска. 6, 7 години само дръпки. Вика, че му стигат. Обаче наистина си направих кефа. Нещо което е със малко над 100 коня литрова мощност и как тръгва от 5 до 9000 оборота. Басииии И при все, че е на един абитуриенски бал Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Като каза как отлепва, първия път като почна да катери над 140 настъпено онова от подписа и ме изненада най-чистосърдечно го казвам - не рекламирам.Чудя се защо атмосферен двигател така е държи?!Първи връх на въртящия от 1000 и нещо до 2900 и после след 3400 следва още един.Все едно е с принудително пълнене.Наистина считам, че инжинерите на Волво този агрегат малко са го объркали. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Е**ти рацерите сте и 2мата обаче... Що не дойдете някой ден да покараме картинг да ви накъса zlobil ... или евентуално да се оплаква че е абсолютно нечестно 'щото сте му на половината килограми и на него се бил паднал куция картинг Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 (edited) Е**ти рацерите сте и 2мата обаче... Що не дойдете някой ден да покараме картинг да ви накъса zlobil ... или евентуално да се оплаква че е абсолютно нечестно 'щото сте му на половината килограми и на него се бил паднал куция картинг Аз винаги съм се кефил на стара и очукана кола НАПОМПАНА да се подиграва с нова и лъскава. Не съм рацер(нямам нито кола, нито умнения). Вчера дори на еластичност паднах от 122 коня ли е 306(Пежо). Най-накрая се случи и на мене да ми сипат от моето ядене Картинга е съвсем друго нещо. Ще покараме. Аз имам едва 50 обиколки. Ако можеш да играеш Ф1 - ще си спра последните 3 предавки и ще се пробваме Edited March 2, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Аз нямам никакви претенции да съм нещо различно от другите зад волана. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Вчера дори на еластичност паднах от ... Какво е еластичност? По принцип съм я чувал тази дума но употребена в този случай някак ми идва странно... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 От rolling speed да се дърпате на определена предавка и двата автомобила.Примерно от 80 км/ч на 5-та и двамата до 160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Какво е еластичност? По принцип съм я чувал тази дума но употребена в този случай някак ми идва странно... Правя десен завой и съм на втора....много ниски обороти и не съм направил "чекия" на съединителя...и гледам, че едно 306 се пъне и си викам, че слаб мотор....ама беше с дискове отзад....и ми сипа. С малко ама ми сипа Демек. От 2-ра до светофара Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 (edited) и гледам, че едно 306 се пъне и си викам, че слаб мотор....ама беше с дискове отзад....и ми сипа. С малко ама ми сипа И аз при такова положение набивам спирачка щото не ми се ще да си потроша колата заради тъпотии т.е. състезавайки се с въпросния тийн да пропусна да видя нещо и да ударя друга кола или някой да поднесе или недай си боже някой да изскочи докато сме се засилили... Edited March 2, 2009 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Ммм, понякога около 02:00 като е празна България от светофар до светофар се правят 120-130. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Ммм, понякога около 02:00 като е празна България от светофар до светофар се правят 120-130.То се правят и двойно повече в зависимост от колата, ама е опасно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 (edited) Ти ако си мислиш, че съм стъпвал сериозно си в заблуда.Пък "двойно" бая кончета ще ти трябват за между два светофара.Мисля, че се изхвърляш, но...все пак напълно е възможно и да си прав. Извинявам се...грешка.Разбрах, че са вдигани лично 240 между два светофара, та ми се завъртяха из акъла едни мощности над 400 к.с. и ми се видя невероятно. Съгласен съм, напълно си е възможно 240 между двата светофара ама трябва бая машина.Пък да не е толкова студено като сега Дали 120-130+ са безопасни....всичко над 35 км/ч е опасно.По себе си говоря.Лично моята реакция след тези километри не отговаря достатъчно на пътната - в смисъл, не мога да обхвана всички възможни ситуации в оптимален вариант.Естествено има аз съм си обикновен шофьор, за това си има и хора които си изкарват хляба с това на писти. Edited March 2, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Ами един приятел ме вози на неговото SLK амг опитвайки се да ме убеди, че Mercedes са най-добрите, та той направи 240-250 от макдоналдс до метро Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Пътя сигурно бая се е "стеснил" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Ами един приятел ме вози на неговото SLK амг опитвайки се да ме убеди, че Mercedes са най-добрите, та той направи 240-250 от макдоналдс до метро дано да му се радва 10 години минимум през решетки , като си е позволил да направи тая глупост в града Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 240 в градско ако имаш пътна артерия която ти пресича пътя( равнопоставена - кръстовище т.е. ) е крайно опасно...да не кажем друго.На права отсечка( празна ) вече си зависи дали автомобила е изправен и кой го кара. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 дано да му се радва 10 години минимум през решетки , като си е позволил да направи тая глупост в градаТой вече го продаде Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.