Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Винаги съм казвал, че тия коптори за за село, за къра, ама тоя стоеше прилично - само да не си помислиш, че бих взел такъв кошник. Моделът е BLACKWOOD. Първоначално помислих, че е някакво извращение на Тойота от големия Крузър, но пък полсе се сетих, че от поне Навигатор насам ония некадърници крадат от японците, та логично се заблудих... Сега остава да заложим собственикът колко точно къса пишчица има - под 15см изправен бих казал, предвид кошника... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 Виж сега. Това са хипотези на филанкишията. Ако зачетеш по-внимателно, ще забележиш, че това твърдение се смръчква в едно редче ("Gasoline is an outstanding solvent and it can actually wash oil off the walls if you run it in those cold idle conditions for an extended period of time."), а останалото са общи приказки. Любопитен съм как горивото под формата на газ ще разтвори и отмие маслото (в течна фаза) от стената на цилиндъра, та по този механизъм съвременните горивни системи да се износват по-бързо при загряване на празен ход. По-надолу в статията се споменават и карбураторните, че нямали тоя ефект. Хахаха, тоя лаЙк не е виждал смукач ;)

Може да отмие, няма проблем, ама трябва махнем сегментите и почва да отмива. По време на детонацията, по стената на цилиндъра ако има масло, начи вече имаме проблем Плюс, че за да измие стените , ще трябва и свещта да не работи, за да не го възпламени. Дори и това да е случая, това гориво компресията ще го изстреля в изходящите колектори. Тва е в случай , че има някаква компресия, а не говорим за някоя каруца. Маслените помпи не ги слагат по колите за украса. Още при въртенето на стартера се маже двигателя с масло, щото помпата вече работи. Проблема на студеното е, че маслото се сгъстява и при високи обороти може да не минава достатъчно бързо през двигателя. Ама това може да се случи някъде в Сибир. Другия проблем е, че повечето коли, горят повече като не са загрели. Добре е колата да поработи 2-3мин. на място зимата и тогава да тръгва. Лятото няма такива грижи, палиш и потегляш. Износването в новите коли идва от влагането на скапани материали. Другото е дръж ми шапката.

Link to comment
Share on other sites

Знаех си, че във Форума ще има ПОНЕ трима по-добри инженери по механика от тоя!!!  :laughing:  :laughing:  :laughing:

 

==================================

 

https://www.youtube.com/watch?v=eo73tIR4EyY

 

Както е изкоментирано - Whoever came up with this deserves a Nobel Prize. 

Link to comment
Share on other sites

Чак пък инДЖИнери. 

 

Това горното е готино. Няма да спаси милиони и вероятно няма и да се инсталира масово, освен в някои по-извратени скандинавски страни. Проблема е, че повечето катастрофи не стават заради блъскане в мантинелата. И за писти не става.

Link to comment
Share on other sites

Аз пак да питам, 1 кола цял живот ли искате да карате?

 

Кво като се износвала повече при студен старт?! Разбирам да сме в Сибир всяка сутрин да се пали студена и да караш с М10Д, ама по нашата географска ширина и съвременни масла, ще се износи от всичко друго, но не от студения старт. Дори и от него да е, ще е след 30 години. Нямам намерение да и слугувам, цъкам старт бутона и тръгвам.

 

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Жорка, не така с бутон(к)ите ;)

Наречи ме старомоден, ама към колата си имам отношение малко по-различно от вещ. Може би защото е по-старичка, т.е. от времето, когато автомобилите ги проектираха инженери, не счетоводители ако ме разбираш какво искам да кажа.

 

Видене, благодаря за оценката, ама и аз не съм инженер, сал' проЗД химик. Само се опитвам да намирам опашката на крушката, че и семчиците :)

Понякога ми се получава.

Edited by alchemy
Link to comment
Share on other sites

За първи път през живота си карам....а колата определя къде да върви. 8 години имах книжка в БГ не съм видял такава зима в Пловдив. Едно БМВ на магистралата го пазеше КАМИОН защото колата вървече на страни...с 25 мили в час. Аз едвам държах предницата в лентата. Какво беше това чудо, какъв беше тоя лед.

Link to comment
Share on other sites

За първи път през живота си карам....а колата определя къде да върви. 8 години имах книжка в БГ не съм видял такава зима в Пловдив. Едно БМВ на магистралата го пазеше КАМИОН защото колата вървече на страни...с 25 мили в час. Аз едвам държах предницата в лентата. Какво беше това чудо, какъв беше тоя лед.

 

Точно това се опитвам да обясня на Румен - че просто не е попадал в подобна ситуация, а спори, че от всяка ситуация си имало измъкване. Става дума за онзи клип, с черния лед на големия наклон, където колите просто си се плъзгаха по надолнището. Понякога сцеплението на пътя е близко до нулата и когато това се съчетае с достатъчно голям наклон - съветите, дето Румен ги дава (и които по принцип са правилни в зимни условия), точно в такива невъзможни условия са просто едно добро намерение...изпълняваш ги, но пак не се получава. ;)

Link to comment
Share on other sites

Стефчо, онази вечер край ВСИ на светофара бях до един Додж натокан, тъмен, матов, с маркировка на десептикон.  :laughing:

 

И си викам вашия дали се продаде? 

Link to comment
Share on other sites

"Зимната" течност за чистачки ми е замръзнала. Явно ще трябва да търся закрит гараж/паркинг да чакам цялата система да се размрази, та съществения ми въпрос е може ли някой да препоръча марка течност, която да не замръзва на -10?

Link to comment
Share on other sites

Някои пробутват лафове, че увреждало маркучите. Как пък 14 години 300гр етилов спирт на 4л вода разтвор не ми разяде ни един маркуч, нито увреди оригиналните пръскалки или помпата - не знам... Но пък нахалниците са дигнали спирта на 10 лева килото!!!   

Link to comment
Share on other sites

...Но пък нахалниците са дигнали спирта на 10 лева килото!!!   

 

Това е заради множеството руснаци, които напълниха форума напоследък. :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Хм, днес един колега ми препоръча да гледам да НЕ съдържа метанол :O Някаква идея защо?

Щото е модерно напоследък да се пише на етикетите, че не съдържа никакъв спирт :)

Истината е, че и на предните си три коли винаги зимата съм им добавял метанол и никога не съм имал проблеми с помпи, маркучи или дюзи.... за сметка на това, винаги съм се радвал на почти мигновено размразени стъкла и НЕ замръзваща течност.

Докато сега, с тия не съдържащи течности ефекта сутрин е точно обратен. Пръснеш уж да размразиш, чистачките уж свалят скрежта, но няколко секунди по-късно се случва нещо, което бих могъл да опиша като - Някой да си направи една чикия на предното ти стъкло, добре да размаже резултата и после да го пъхне за час - два във фризера.

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...