Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Ванка те всички са независими бре :) тия които са заводски вкарани са пак на уебсто или другия производител забравих му името :) Да има ги на различно гориво.

Тия вградените са малко по базов модел. Много от тях обаче могат да се ъпгрейднат до варианта който ти показах. Едната ни кола е с такава вградена. Когато е студено се пуска и помага когато да загрее по - бързо. Не е лош вариант, но е далече от това което искам.

 

Ето един човек, който ме разбира :) Аз в това време си седя и си ровя нещо с телефона - по някое време гледам - я стъклата вече са чисти. Айде тръгваме.

 

Това за случаите когато ме е домързяло да я оставя в гаража и съм паркирал пред офиса

Спря за който говоря е под налягане. Напръскването на предното стъкло отнема 5 секунди. После не трябва да стоиш на студено в колата ;).
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Напръскването на предното стъкло отнема 5 секунди.

 

Поправка: Цели 5 секунди + още 25 за стъргането и 15 за излизането и влизането - че това си е почти минута...цяла вечност за някои... :P

Link to comment
Share on other sites

Какво стъргане? Аз нали затова използвам спрей. Ако ще стържа за какво ми е той? Тези които използвам са само напръскваш и всичко е размразено на секундата.

Link to comment
Share on other sites

Аз чакам максимум 5 секунди, ако има замръзнало на стъклото или ако е наваляло сняг, докато изчистя. Изобщо не му мисля, нямам намерение да и слугувам чак толкова, едва ли баш от това ще я хвърля. Нали за това и слагам все скъпи масла, а то дори и студено между компонентите има маслен клин.

 

Фирмата за тея печки е Вебазто понеже е немска. Имам познат с Пасат, който има електрическа такава, ама там трябва гараж да имаш с ел.захранване. Донякъде е добре, донякъде не баш. Купували сме коли на познати от Швейцария с такива и е рай, много гот.

Link to comment
Share on other sites

Ми не знам за вас, ама ако на мен ми е замръзнало стъклото аз седя вътре в колата и чакам да се стопли леко двигателя за да ми размрази стъклото, щото майната му на двигателя, ама като не виждам нищо ще стане зян цялата кола.

Дадка, ти наистина ли си толкова зиморничав или просто се майтапиш? Щот ако си наистина такъв ми е трудно да си представя как би могъл да живееш на място, на което аз съм живял няколко години.

Edited by charmock
Link to comment
Share on other sites

Дадка, ти наистина ли си толкова зиморничав или просто се майтапиш? Щот ако си наистина такъв ми е трудно да си представя как би могъл да живееш на място, на което аз съм живял няколко години.

Как се живее на -36 градуса 3 месеца в годината?

Link to comment
Share on other sites

Истината е по средата - като е много студено, стоиш докато оборотите започнат да падат (примерно като слязат под 1000, което в зависимост от околната температура е минута-две) и може да тръгнеш бавничко без форсажи. Лично аз понякога като имам повече време и като е студено, дори чакам моя да падне и повече в оборотите - примерно до 800 (при стандартни на празен ход 650). Иначе лятото са достатъчни и няколко секунди...абе по начина на работата на двигателя се усеща - аз поне винаги се наслушвам, защото звукът му ми дава доста информация.

А що се отнася до т.нар. "масови препоръки да се тръгва веднага", без значение колко е студено - това са най-вече последствия от наложените еко-норми, които в някои страни дори ти забраняват със закон да стоиш на едно място с пуснат двигател повече от няколко минути. Еколозите не се интересуват какво ще се случи на твоя двигател ако се движи с полутечно масло на -20С, за тях е важно да принудят производителите да сваля́т вредните емисии. Асене, ти понеже разбираш руски - изгледай руските тестове в тубата (има много), където се обсъжда точно този проблем с потеглянето при ниски температури и виждаш в реално време състоянието на маслото в конкретния момент, а знаеш че руснаците не се оплакват от ниски температури. ;)

Ебал съм ги в еколозите. Паля си колата от нас и чакам 10 мин. Влизам на загрята кола и седалки. Освен това дори и в ръчен режим ако сменям скоростите ако запаля и тръгна на минус 10, преди 3000 оборота почти не мога да включа предавка, колкото и плавно и малко да натискам газта

Link to comment
Share on other sites

Как се живее на -36 градуса 3 месеца в годината?

Интересно. :) Колите не се гасяха със седмици. Но тогава бяха други години. Комунизъм. Евтин бензин, нулева престъпност, хората нямаха проблем да си оставят колите да работят и през ноща.

Link to comment
Share on other sites

Някой може ли да ми каже кой е въпросният спрей за размразяване, тъй като аз имам някакъв вид, но той е в доста по-малка опаковка и е по-скоро за напръскване на някакви по- малки места и повърхности . 

Edited by Dunc
Link to comment
Share on other sites

Използвайте метанол в пулверизатори, бре! За коя поредна зима да ви го казвам!?!

Пет литровата туба струва малко под едно нищо и половина....

Link to comment
Share on other sites

При тоя все по-обилен снеговалеж всяка зима - по 3-5 дена на сезон - тоя разговор е тотално безпредметен. Никакви спрейове и никакви метаноли никому не са нужни в Пловдив, а и в по-голямата част от страната.  

Link to comment
Share on other sites

Не съм много сигурен дали е така, при условие, че всяка сутрин напоследък, трябва да си размразявам предното стъкло :)

Link to comment
Share on other sites

Не само снегът е причина за замръзването на предното/задното стъкло...понякога е достатъчно колата ти да е паркирана от северната страна на блока и сутринта винаги ще я намираш със слой скреж.

Link to comment
Share on other sites

Е все пак вижте кой е написал това нещо за снега и замръзването. Да не говорим, че при сняг въпросните спрейове не са ефективни. Трябва първи да се изчисти снега преди да се пръска с тях и да се размразява...

Link to comment
Share on other sites

Този, който го е написал не е дал един лев през живота си за спрейове и няма и да даде. Иначе света е пълен с балъци - все пак и производителите и търговците трябва да се хранят.  

Link to comment
Share on other sites

Галицин, няма майтап, но откак ме прати за метанола, всичко е перфе  :grin:

Анджък!

Кажи им го и на мисирите.

Link to comment
Share on other sites

Не съм фен на електричките, ама ако някой ми подари това долу, хич няма да го върна...даже бих си го купил на приемлива цена, ама не става, щото май наистина трябва да обереш един трезор за да го имаш...;)

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=8TPp3XCM990

Link to comment
Share on other sites

Явно си падаш по настъпани жаби ти... Колата е красива и дотам. Като я гледам на два пръста от асфалта ще я потрошиш още пред вас по паветата. Отделно тая мегаидиотщина с отварящия се покрив е просто ултра функционална. Ще е голямо шоу мадама с къса пола да влиза и излиза. Или метрогей със слимфит парцалки... Туй просто требе да се види...  

Link to comment
Share on other sites

Много си задръстен шъ знайш...и не виждаш повече от носа си. :lol: Туй горното е извънземно бре - линия, форми, интериор, задвижване, всичко...и кой е казал, че някой ще тръгне да го кара по паважа на "Антим I"...просто като всяко хубаво нещо, човек изпитва вътрешно желание да го притежава, пък макар и да знае, че няма как да стане. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...