Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Погледни само колко идиотско е това раздуване долу и отпред, и отзад... Никакъв смисъл! Отред пък все едно ще охлажда 12 цилиндров... Нямаше ли най-грозната кошница в света - Мултипла - същата етажна предница?  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Изглежда просто футуристична. И според мен точно това е била идеята зад дизайна. Като станат масови няма да ви прави впечатление. А и Приуса не е чак толкоз грозен...има много други, които са по-зле от него.

Link to comment
Share on other sites

Като станат масови няма да ви прави впечатление.

 

Винаги ще ми прави впечатление - лошо впечатление. Тази кола е далеч от 'красив дизайн'...и е същото като това да си заобиколен предимно от грозни жени, но да не ти правят впечатление и да ги смяташ за красиви щото само такива има - просто няма начин след като веднъж си виждал хубави жени (за коли е същото), да изгубиш усета за красиво. :)

Link to comment
Share on other sites

Колкото вкуса, толкова гъза...и на мен не ми харесва, но след 20-тина години като изчезнат красивите класики, ще сме принудени да свикнем. Всичко ще бъде с цел практичност, а не дизайн и красота...а тази колко е практична е отделен въпрос. И си остава грозна...дори да е най-всичко...

Link to comment
Share on other sites

Иначе няма майтап - колата ми изглежда все едно е в кутия и се е подала отвътре до нивото на фаровете и оная чупка на стоповете... И долната част е все още в кутията... 

Това колко пъти го преписва и редактира, докато го докараш до този префинен и високо Ентелектуален изказ, Елизе?

Link to comment
Share on other sites

Тоя въпрос е толкова тъп, че не мога да формулирам отговор... Всъщност то е и излишно де - вижда се какво е преобладаващото мнение.

 

Дано поне вътре е изпипана като Приуса. И той е тотал щета външно, но вътре е отличен.

Link to comment
Share on other sites

Изглежда просто футуристична. И според мен точно това е била идеята зад дизайна. Като станат масови няма да ви прави впечатление. А и Приуса не е чак толкоз грозен...има много други, които са по-зле от него.

Нищо футирстично няма в тая диспропорционална коруба. Не би била футуристична преди 100 години, не е футуристична и сега.

Мега грозна е и дори не знам на кой му е хрумнало, че тая кола е може да се появи пред хора.

 

Ето това е футуристично.

 

Mercedes-Maybach-Vision-6.jpg

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Или пък примерно това, макар и като концепт да излезе отдавна:

 

bc94d0d7f3d0eff0.jpg

 

 

 

А иначе също така се кефя на майбаха...някакси внушава респект. :thumbsup:

 

 

61fb48b5476636b4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Я да ви питам, вие какво мислите За и против загряването на двигателя през зимата? Щот аз до сега винаги съм гледал да я подгрея поне 5 мин. преди да тръгна, ама тук други раЛти разправят.

Link to comment
Share on other sites

Истината е по средата - като е много студено, стоиш докато оборотите започнат да падат (примерно като слязат под 1000, което в зависимост от околната температура е минута-две) и може да тръгнеш бавничко без форсажи. Лично аз понякога като имам повече време и като е студено, дори чакам моя да падне и повече в оборотите - примерно до 800 (при стандартни на празен ход 650). Иначе лятото са достатъчни и няколко секунди...абе по начина на работата на двигателя се усеща - аз поне винаги се наслушвам, защото звукът му ми дава доста информация.

А що се отнася до т.нар. "масови препоръки да се тръгва веднага", без значение колко е студено - това са най-вече последствия от наложените еко-норми, които в някои страни дори ти забраняват със закон да стоиш на едно място с пуснат двигател повече от няколко минути. Еколозите не се интересуват какво ще се случи на твоя двигател ако се движи с полутечно масло на -20С, за тях е важно да принудят производителите да сваля́т вредните емисии. Асене, ти понеже разбираш руски - изгледай руските тестове в тубата (има много), където се обсъжда точно този проблем с потеглянето при ниски температури и виждаш в реално време състоянието на маслото в конкретния момент, а знаеш че руснаците не се оплакват от ниски температури. ;)

Link to comment
Share on other sites

Положението е Ту партс. Моята кола на място трябва да я чакам сигурно над час да загрее. Разхода на празен ход е 0.3 литра на час... Карам обаче с много рядко масло 0W-40 което компенсира за ниските температури сутрин. Все пак изчаквам 10-15-20 секунди преди на тръгнва. Понякога и повече, но според зависи.

Link to comment
Share on other sites

Ми не знам за вас, ама ако на мен ми е замръзнало стъклото аз седя вътре в колата и чакам да се стопли леко двигателя за да ми размрази стъклото, щото майната му на двигателя, ама като не виждам нищо ще стане зян цялата кола.

Link to comment
Share on other sites

Ми не знам за вас, ама ако на мен ми е замръзнало стъклото аз седя вътре в колата и чакам да се стопли леко двигателя за да ми размрази стъклото, щото майната му на двигателя, ама като не виждам нищо ще стане зян цялата кола.

Има специални спрейове за тази цел. Специално за мен са най - добрият вариант. Има удобни четки с които да почистиш снега и после действаш със спрея. Размразява веднага и можеш да потегляш. Иначе най - добрият вариан е с допълнителна печка. От години се каня да си сложа такава и все остава за следващата зима. Говоря за моделите на Webasto.
Link to comment
Share on other sites

Със спрей става сравнително бързо, ама не е за дедо, щото трябва да стане от удобната седалка, после пък да излезе от колата на студено, пък да пръска, да търка....абе...тегава работа. :D

 

Инзче и аз май имах останала някаква "печка", която бях ползвал навремето в една от колите, която нямаше добро парно, ама като че ли не беше много мощна...

Link to comment
Share on other sites

Тя не трябва да е много мощна. Има голяма полза от нея, фабрично ги слагат на по-големи автомобили 3.0л на горе и най-вече дизели, че те доста трудно загравят оптимално. Друг е момента, че на повече автомобили, на които ги има, имаш опцията да я запалиш дистанционно предварително, да подгрееш системата, двигателя и евентуално купето :) екстричка си е :)

Link to comment
Share on other sites

Ми не знам за вас, ама ако на мен ми е замръзнало стъклото аз седя вътре в колата и чакам да се стопли леко двигателя за да ми размрази стъклото, щото майната му на двигателя, ама като не виждам нищо ще стане зян цялата кола.

 

Никсън, ти нали имаш гараж? Верно - може би най-неудобния гараж в града или поне в топ 10, но все пак го имаш...  

Link to comment
Share on other sites

...фабрично ги слагат на по-големи автомобили 3.0л на горе и най-вече дизели, че те доста трудно загравят оптимално....

 

Тъй като никога не съм имал дизелова кола, грешно съм разбрал...говорех за електрическа такава. ;)

 

...може би най-неудобния гараж в града или поне в топ 10...

 

:thumbsup:  - в топ 10 е - държи 1-во, 2-ро и 3-то място едновременно. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Май не ме разбрахте. Говоря за независима печка. Палиш я или с дистанционно или с таймер. Дистанционното хваща от километър. Запалва се печката(и за бензин и за дизел ги има) и започва да ти топли и върти антифриза. Отделно от това пали и вентилатора на парното. Така за 20 минути имаш готов загрят двигател + топло в колата и разтопени стъкла. Перфектният вариант. Разхода на гориво им е смешен.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Water-heater-Webasto-Thermo-Top-C-5-2-kW-12V-diesel-full-kit-7-day-timer-Warra-/112201084914?hash=item1a1fb4aff2:g:8vMAAOSwA3dYJcmr

Link to comment
Share on other sites

Ванка те всички са независими бре :) тия които са заводски вкарани са пак на уебсто или другия производител забравих му името :) Да има ги на различно гориво.

Link to comment
Share on other sites

Със спрей става сравнително бързо, ама не е за дедо, щото трябва да стане от удобната седалка, после пък да излезе от колата на студено, пък да пръска, да търка....абе...тегава работа. :D

Ето един човек, който ме разбира :) Аз в това време си седя и си ровя нещо с телефона - по някое време гледам - я стъклата вече са чисти. Айде тръгваме.

 

Това за случаите когато ме е домързяло да я оставя в гаража и съм паркирал пред офиса

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...