Killerincho Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Бах тия само ядат да ги ева...после що колите им не щели да ги возят, не вървели хич и БГ бензинът им бил виновен... Мани ги, станали по 120 кила и после мрънкат, че бензина скъп Балсъмго... Моята е дизел и ем много върви, ем малко гори, ем я товаря кат катър... Пък и хапвам доволно, щот лятото смъкнах осем кила, та ся трябва да наваксвам Ерго - Карайте на нафта ве, лузъри! Нафтата е за работа, не е за кеф хаха. А така, кАжи им го - като мисир на мисири!!!! Иначе на тема лазаня ще минем в зоната на оня кебап... Ти кебапа на нас остави Ма иначе имаше даже уговорена дата, ма то инджинерите не са точно кът хората Мое не познава календара, ба ли го и аз Ама накрая.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Земи повечко, че все ще ти свършат работа. Некоя скара на дървени въглища мое спретнем За Лазанята - требе да видим кога, че нещо некъв вирОс ма е налегнал тея дни... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 От другия край на голямата вода с нафта карат само баровците. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 (edited) От другия край на голямата вода с нафта карат само баровците. Съвсем не съм съгласен...също от другия край на гьола . Не знам във Ванкувър, но в Онарио бензина си беше малко дръвце. Edited October 29, 2016 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Съвсем не съм съгласен...също от другия край на гьола . Не знам във Ванкувър, но в Онарио бензина си беше малко дръвце. Чефо, дизели тук са само примиум моделите на германците. Не е като в Европа където ефтинджос миниатюрни италиански и френски дизели с лопата да ги ринеш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Чефо, дизели тук са само примиум моделите на германците. Не е като в Европа където ефтинджос миниатюрни италиански и френски дизели с лопата да ги ринеш. Което си е безкрайно тъпо, но едва ли ще разберете от оная страна на океана, колко точно тъпо е Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Дизеловият агрегат е с по-голямо КПД защо го пренебрегваш така? Това, че си се оцапал с малко нафта, защото си сменил консуматив турбината на някав 20 годишен гроб, прави ония на запад злетаци, защото имат пари да си поддържат колите толкова колкото им е гаранцията 5-6 години и си купуват нови... С всеки изминал ден си мисля, че заприличваме все повече и повече на македонците, даже ги задминаваме. Във всичко сме патили повече, всичко имаме и всичко разбираме, а ония злетаци в белите страни отвъд океана са ебати глупавият народ. Да се гледа и слуша внимателно. https://www.youtube.com/watch?v=kpZQPN9ONu0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Мани ги, станали по 120 кила и после мрънкат, че бензина скъп Нафтата е за работа, не е за кеф хаха. Ти кебапа на нас остави Ма иначе имаше даже уговорена дата, ма то инджинерите не са точно кът хората Мое не познава календара, ба ли го и аз Ама накрая.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted October 30, 2016 Share Posted October 30, 2016 Което си е безкрайно тъпо, но едва ли ще разберете от оная страна на океана, колко точно тъпо е Напълно съм съгласен, но това е положението. На мен специално ми липсват японските V6-ци, но дръпнатите тук продават само бензинови и хибридни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 30, 2016 Share Posted October 30, 2016 Дизеловият агрегат е с по-голямо КПД защо го пренебрегваш така? Това, че си се оцапал с малко нафта, защото си сменил консуматив турбината на някав 20 годишен гроб, прави ония на запад злетаци, защото имат пари да си поддържат колите толкова колкото им е гаранцията 5-6 години и си купуват нови... С всеки изминал ден си мисля, че заприличваме все повече и повече на македонците, даже ги задминаваме. Във всичко сме патили повече, всичко имаме и всичко разбираме, а ония злетаци в белите страни отвъд океана са ебати глупавият народ. Да се гледа и слуша внимателно. https://www.youtube.com/watch?v=kpZQPN9ONu0 Това абсолютно не е така. При мен е обратно. Дизели почти няма, освен ако не е пикап или камион. Лимузини, Сув-та също в над 90 процента от случаите са бензинови. А дали имат пари да поддържат... Ако беше така, нямаше да има мексикански и като цяло емигрантски сервизи на всеки завой. Защото в дилъра бръснат... А в много случаи или не разбират, или разбират бая, за да ти напишат 10 часа труд за половин час работа. Друг в въпроса, че ако човек има ЕС класа и не е емигрантска отрепка като нас... То той наистина има пари и не му трябва газ, мас или мексиканец да му прави колата. . Всичко е въпрос на положение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted October 30, 2016 Share Posted October 30, 2016 Няма никва разлика в поддръжката на нов автомобил бил той бензинов или дизелов - справка автмобилните производители, чисто финансово Total Cost of Ownership: A Gas Versus Diesel Comparison /University of Michigan Transportation Research Institute for Robert Bosch Corporation/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 30, 2016 Share Posted October 30, 2016 Друг в въпроса, че ако човек има ЕС класа и не е емигрантска отрепка като нас... То той наистина има пари и не му трябва газ, мас или мексиканец да му прави колата. . Всичко е въпрос на положение. Не разбираш ти балканското мислене "гаС на всичко" без значение какво...ес класа, мес класа - всичко под ножа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted October 30, 2016 Share Posted October 30, 2016 Дизеловият агрегат е с по-голямо КПД защо го пренебрегваш така? Това, че си се оцапал с малко нафта, защото си сменил консуматив турбината на някав 20 годишен гроб, прави ония на запад злетаци, защото имат пари да си поддържат колите толкова колкото им е гаранцията 5-6 години и си купуват нови... Хич не го пренебрегвам аз Дизеловия агрегат си е супер, само че говоря за нещата от моята си камбанария. Говоря за неща с които се сблъсквам всеки ден. Цапането не е проблем, миенето обаче е Точно както го казваш трябва да е , но в БГ не е така, а аз работя в БГ. Мизерията по нашенските дизели като цяло е огромен проблем за поддръжката и ремонта. Много по-трудно е да ремонтираш качествено освинен двигател и много по-лесно е да се допусне грешка. Речеш да го измиеш, не е проблем, ама после клиента пита що трябва да даде 5лв повече за миене. Ходи обяснявай, че така трябва, за да се направи ремонта правилно. Мога да ти го докажа това дето го говоря даже. Заповядай в сервиза да търсиш теч на масло, което трудно можеш да идентифицираш поради цялостната свинщина, на одрискан дизел Викаш му на хайвана, да да сменим тия опечените маркучи , че да не текът повече, той ми вика, така не може ли да кара. Може мамицата ти, ама искаш и масло да не тече и на изгоряла нафта да не мирише, че и ако може да върви кут бясно и да не пуши. Ай сиктир вече Мразим дизели, щото повечето хора не ги поддържат, не щото са кофти мотори. И щото се правят някакви минималистични ремонти, колко да върви там трошляка, пък после ревем че дизела гаден из форумите. Та така. Откак има HDI и TDI мотори, дизелите се развиха адски много за масовите коли и ако се поддържат малко по-добре, са си направо безсмъртни. Служебното Пежо е с 1.4 HDi и е на над 600К километра. Мотора е пушка. Само че е що годе добре поддържан мотор. Не перфектно, що-годе говорим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 6, 2016 Share Posted November 6, 2016 С тия Тесли, нови Галаксита, разни вейпъри с електронни цигари...и изобщо всичко де що ползва Li-ion батерии - работата май доста крива, предвид колко й трябва на една такава батерия да гръмне или да се подпали. Двойка загина след като електромобилът им Tesla Model S се удари челно в дърво и се взриви, съобщава RTV6. Според телевизионния канал колата е била управлявана от 27-годишната Кейси Спекман. Тя е починала на място, а бъдещият ѝ съпруг Кевин МакКарти, на 44 - на път за болницата. Пожарникари, участвали в гасенето на избухналия след катастрофата пожар, споделят, че не са могли да се справят веднага с огъня, тъй като части от батериите на електромобила се били разлетели на стотици метри и продължавали да гърмят като фойерверки. За да потушат пламъците, огнеборците трябвало да използват смес от сух прах и вода. https://www.youtube.com/watch?v=UrT5MA_iTXs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 7, 2016 Share Posted November 7, 2016 А сега една новина, от която съм сигурен, че хора като Чефо ако не получат инфаркт, поне ще се сдобият със силно сърцебиене...и вътрешна потребност да поизчистят света от една конкретна прослойка. Пубери откраднаха 4 Hellcat-а, разбиха 3 от тях Тийнейджъри от Канзас Сити проникнаха в дилърски център на Dodge в Сейнт Питърс, щата Мисури, и откраднаха четири мускулести автомобила от моделите Charger и Challenger с двигатели Hellcat с по 717 к.с. Само километър и половина по-късно 16-, 17- и 19-годишните младежи не се справили с огромната мощност и разбили 3 от чисто новите коли, съобщава Fox 2 Now. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 7, 2016 Share Posted November 7, 2016 Мръсна негърска измет Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Я дайте акъл къде да зареждам бензин? До сега почти всички коли които съм карал са били бензинови и никога не съм се замислял много от къде зареждам, но последната година от както зареждам само на Арената (тъй като ми е удобна), смених четири дюзи на нисана. Тези дни зареждам от ЕКО-то, ама ми е леко не удобно ходенето до там. Някви мнения за бензина на Лукойла и ОМВ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 За последните 5 години От ОМВ ми се е случвало да зареждам само 3-4 пъти - нямам оплаквания, но и колата ми е като пернишка печка и няма никакви претенции. Иначе в 99.99% от зарежданията пълня на Шел и то само V-Power...малко по-скъп е от обикновения, но пък те имат постоянна промоция на дискаунт с точки, които общо взето го уравняват по цена с обикновения. Продължавам да зареждам от там, защото ми е сравнително близо, а и нали знаеш - когато човек е доволен и няма оплаквания от зъболекаря си, обикновено ползва един и същ и не го сменя с друг. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Още един глас за V-power но racing от Шел,коли на бензин не карам отдавна но на моторите само от там... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Трябва да го пробвам, на мен найблизкия Шел ми е този който е към Изгрев, преди новия Кауфланд. В смисъл, че не ми е много далеч, то всъщност аз за друг в Пловдив не се сещам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Лично мнение - зареждам само и единствено от Лукойл и ЕКО (горивото няма значение). За мен всичко друго е несигурно. Доказано е с годините и от разговори и коментари с десетки потребители. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Трябва да го пробвам, на мен найблизкия Шел ми е този който е към Изгрев, преди новия Кауфланд. В смисъл, че не ми е много далеч, то всъщност аз за друг в Пловдив не се сещам. Онзи до Марица. Още един глас за V-power но racing от Шел,коли на бензин не карам отдавна но на моторите само от там... Рейсинг съм зареждал около десетина пъти и то в началото, когато още карах на Калояново, но не съм забелязал осезаема разлика с "нормалния" V-Power (затова казах, че колата ми е като пернишка печка - хич не оценява какво й сипвам ), а почистващите и смазващи добавки и в двата са абсолютно еднакви, така че не виждам много смисъл да зареждам 'рейсинг'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 (edited) ....Рейсинг съм зареждал около десетина пъти и то в началото, когато още карах на Калояново, но не съм забелязал....При моторите се усеща разлика и то не малка...Вървят повече на макс.скорост по-еластични на средни горят по малко...Иначе във фирмата всички зареждаме само дизел и газ от Шел(шел карти)над 300 служебни нови автомобила проблем никакъв.Личната кола си я карам с лукойлска нафта няма дертове никакви... Edited November 20, 2016 by HEMO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 (edited) Онзи до Марица. И той е вече Газпром. Ако за същия който се сещам. Упссс...моя грешка извинявам се. Не знам защо се замислих за моста на Марица. Edited November 20, 2016 by charmock Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Откога?? Последно зареждах преди 2 седмици и още си беше Шел. При моторите се усеща разлика и то не малка...Вървят повече на макс.скорост по-еластични на средни горят по малко... Сигурно...при мен конете са почти същите като на моторите, но теглят почти тон и триста. ...а иначе онова дето си го цитирал не съм го казал само аз, а ти, Асен и чак накрая аз... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.