Midex Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 Електрическите са бъдещето . Знам. ....и честно казано съжалявам, понеже една кола не е само едно голо ускорение, а нещо, което се възприема комплексно. Напълно разбирам, особено след честите дискусии за газовите уредби, че моят подход и възприятието ми за автомобила като цяло, доста се различава от подхода на масата, за която колата е просто инструмент да стигнат от точка А до точка Б по възможност най-евтино. Никога не ме е интересувало колко гори колата ми, даже и в момента не знам точно, понеже никога не съм имал интерес да я засичам, само знам че не е малко. По-важното за мен винаги е било докато карам да изпитвам максимално удоволствие докато стигна там дето съм тръгнал. И като се замисля над един незначителен за останалите аспект - звукът от двигателя при различните режими е един от факторите, които ме карат да съм все още с тази стара кола, с която съм. Предполагам си се качвал в колата на Тошо и знаеш за какво говоря, макар че за теб точно този аспект едва ли е приоритет. Обаче хората са различни и различни неща им доставят удоволствие - явно аз съм един от различните и се кефя на различни неща, но това по принцип е характерно за мен, защото никога не съм се повличал по мнението на мнозинството, което е харесало нещо си и си го е заплюло, така че явно не притежавам стадно чувство. Вярно, че с всичко се свиква - вероятно ще свикна и с безшумното возене на електричките, още повече че са бързи, а и ако ги направят по-поносими като цена и им измислят по-издържливи батерии вероятно ще започна да карам и такава, но определено усещането няма да е същото, защото движението на всеки един "тролей" е доста стерилно, а аз по принцип не обичам скучните и изкуствени неща...примерно ненавиждам силиконовите цици, най-вече защото са прекалено идеални, изкуствени или прекалено модни ако щеш...даже се чудя Чефо, дето е фен на силиконките как може да не обича и електричките. Та така - всеки луд с номера си. Аз засега обичам да ми е шумно и басово в колата, макар и да не е с 8-цилиндров двигател - и на V6 съм доволен, понеже звучи с нелош двоен тон с доста обертонове ("хармоници" - за инженерите ). Така че, сигурно ще свикна с почти всичко, освен може би с колите, дето се движат сами, тъй като в този случай просто ще се чувствам като чувал картофи, дето го пренасят от едно място до друго (мечтата на Дядо Мраз между другото). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Електрическите са бъдещето . +1. С удоволствие бих карал електричка и изобщо няма да ми е мъчно за ДВГ. Който иска да му бучи, да си пусни музика в колоните с бръмчилка. Аз изобщо не се изкарвам спец. А бутониери и аз не съм носил, при положение, че се ползват главно за сватби. Просто споделям опит на други хора, който горчив опит аз съм виждал с очите си. Това, че нещо работи за теб, не означава, че работи за всички останали, нали така? То по тая логика не мога да говоря и добро за газовите уредби въз основа на твоите твърдения, защото не съм го изпитал сам на гърба си. Тия аргументи ми ги развиваше някой друг на някаква друга тема в тоя същия форум. Явно никой тука не гледа ревю-та и мнения за продукти преди да си купи, а винаги купува и после вади изводи от собствен опит. Защо ли не съм изненадан..? А да ми изкарвате газовите уредби едва ли не върха на автомобилната технология - айде няма нужда. На всичкото отгоре, аз дето не разбирам, съм чел, че на по-големи двигатели се слага уредба с течна фаза, която пък е 2000-3000лв. На всичкото отгоре, има някаква помпа ли, турбина ли, която е консуматив и струва 800лв, та за каква икономия се говори? Нали за монтиране на уредби на големи двигатели ставаше въпрос? Или поне от там тръгна темата, пък на къде си я извъртя всеки, за да си докаже аргументите и да си изкаже мнението - само той си знае. Твоите познати като не могат да си позволят да си купят едно ново турбо, да си купят кола на газ! Като купиш фабричен автомобил приемаш риска, който си върви с всяка кола. Като добавиш допълнителна система, поемаш и риска на системата + риска за тоя, който я е монтирал. Вместо 1 риск, поемаш риск за 3 неща! Еми да, то има една приказка, ако ставаше само с гледане и кучето щеше да е касапин. Та няма как само с четене и гледане да стане, трябва да си го изпитал на гърба си. Естествено, че се чете ревюта, но след като го купиш даваш твое впечатление! Ти в случая нямаш конкретното нещо, но даваш мнение все едно си го ползвал години! Не е нужно да се слага течна фаза на големи двигатели. Някой твърдят, че уж е по-добре ама поне аз не съм съвсем убеден в това. Не е ново за нашите ширини да се надскача някой, та не виждам кво се учудваш. Събрал последните стотинки и купил кола. Ама това не значи, че трябва да го давам за пример, както ти го даваш с твоите приятели. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Аз не давам мнение. Аз споделям случки, в които потребителите са изпитали проблеми. Не може единственият ти аргумент в дискусиа да е "ти не си го ползвал, затова нямаш право да говориш". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 +1. С удоволствие бих карал електричка и изобщо няма да ми е мъчно за ДВГ. Който иска да му бучи, да си пусни музика в колоните с бръмчилка. Ако говориш за андроидското приложение със заместващия звук - пробвал съм, но не е същото и има лаг. А иначе докато карам никога не слушам музика, не само силно - изобщо не слушам, макар и колата да е оборудвана фабрично с нелош звук. И между другото точно промяната на звука във F1 след скопяването на двигателите им беше една от причините да изгубя интерес към нещо, към което бях пристрастен още от времето когато Сена беше още жив. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Започвам да си мисля, че трябва да се провери Пламен, Стефчо и други подобни как са с чурките... Това маниакално обсебване от реване, бучане, пърдежи и идиотски форсажи явно компенсира нЕкви липси... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Не бе, съвсем добре сме си със самолетите. Просто аз съм музикант с доста изострен слух поради естеството на работата ми и чувам детайли, дето на теб примерно ще ти е доста трудно да ги чуеш и именно поради този факт звукът от високооборотната формула преди години за мен си беше цяла симфония с отделни инструменти при различните режими и обороти. Иначе и мен като всеки нормален човек примерно ме дразнят нощните форсирания до максимум на моторите, собствениците на които се изживяват като пистови състезатели. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Да ти кажа честно, слушам си музика мощно в колата и грам ми не дреме какъв звук издава. Казвал съм го много пъти и много отдавна - при първа възможност бих си купил електрическа кола. Въпреки че в Барселона на два пъти Приуси-таксита щяха да ме коландрисат, но шофьорите явно са свикнали с това, че не ги чуват и пазят хората. Иначе за Ф1 без коментар - там не трябваше да се ровичка и да се правят косачки. Това си е МОТОРЕН спорт, има си отделно състезание с електрички. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 ....има си отделно състезание с електрички. ...което също не гледам, защото обикновено ги карат по едни тесни улички и като цяло изглеждат точно като радиоуправляеми детски колички. А това, че слушаш силно музика в колата го знаем...и сме го виждали/чували много пъти. Между другото бих приел някой да слуша "от тихо до нормално" музика в колата си докато кара, но да надуеш колоните докато се движиш - никога! Кой каквото иска да ме убеждава, но силните децибели пречат и правят карането ти опасно, защото лесно може да пропуснеш нещо, което силният звук маскира...а и е добре да се прегледаш дали случайно нямаш намален слух и затова да надуваш толкова много, ама то годините на никой не прощават. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Започвам да си мисля, че трябва да се провери Пламен, Стефчо и други подобни как са с чурките... Това маниакално обсебване от реване, бучане, пърдежи и идиотски форсажи явно компенсира нЕкви липси... да ти дам снимка.... Да се порадваш ☺️☺️☺️☺️☺️ Да ти кажа честно, слушам си музика мощно в колата и грам ми не дреме какъв звук издава. Казвал съм го много пъти и много отдавна - при първа възможност бих си купил електрическа кола. Въпреки че в Барселона на два пъти Приуси-таксита щяха да ме коландрисат, но шофьорите явно са свикнали с това, че не ги чуват и пазят хората. Иначе за Ф1 без коментар - там не трябваше да се ровичка и да се правят косачки. Това си е МОТОРЕН спорт, има си отделно състезание с електрички. Добре бе. Ще ви вкарам по една. Малка горница ще ви таксувам. Вие после си блъскайте главите с тия боклуци. ☺️☺️☺️☺️. Мерцедес вече се подготвят за минаване към Формула Е, при евентуален провал. Ауди напускат ЛМП1(най-вероятно). Докато спорта се управлява от спетоводители... Пишето го бегал. ГП 2 също минават в косачески режим. Остава единствено Мото ГП,което все още става за гледане. Ако говориш за андроидското приложение със заместващия звук - пробвал съм, но не е същото и има лаг. А иначе докато карам никога не слушам музика, не само силно - изобщо не слушам, макар и колата да е оборудвана фабрично с нелош звук. И между другото точно промяната на звука във F1 след скопяването на двигателите им беше една от причините да изгубя интерес към нещо, към което бях пристрастен още от времето когато Сена беше още жив. Плюс идиотското ръководене на спорта. Аз едвам гледах Остин. И то само защото бях айляк Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 когато си искам всяко сантиметърче от багажника Когато нещата опрат до сантиметърчета - си купуваш ван. Решава проблема, повярвай ми. Пък като спукам гума на път към офиса , нa магистралата, да викам пътна помощ Много правилно! Има си едни такива неща - абонаментни карти им викат - като ми се спука гума, звъня и идват на място. Никога няма да тръгна да се калям със смяна на гума на пътя. И на газ, и на бензин, все няма да се въргалям на коленца. съм чел, че на по-големи двигатели се слага уредба с течна фаза Аз не съм чел и чул, не знам и колко голям трябва да е един двигател, за да се приеме за голям, но 5.2 си върви с газова за 500лв като стой та гледай. Ако искаш ела да се повозиш, за да не си само чел и чул, ами и видял. звукът от двигателя Звукът на V8 си е еднакъв и на бензин, и на газ. За V6 не знам, защото аз лично разлика в звученето му с четирицилиндровия не намирам особено. Така че, за всичко има решение, само желание да има Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 И като си купи ван - какво? А ако не иска ван, а нещо с нисък център на тежестта и едновременно с това с достатъчно място в багажника? Освен това има доста разлика в звука на 4 и 6 цилиндров двигател, почти толкова, колкото между 6 и 8 цилиндров, бъди сигурен. Само дето разбрахме, че тук хората основно не ги касае звука, а разхода, ама няма лошо - хора най-различни и с различни изисквания. Всъщност когато взех една доста широка кола за баща ми, първата му приказка беше "колко харчи" и като му казах, че с неговото каране спокойно ще докара и под 7/100, беше много доволен ; когато година по-късно си взех тази с големия двигател, пак първия му въпрос беше "колко харчи", на което му отговорих, че това в случая няма много значение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Ако говориш за андроидското приложение със заместващия звук - пробвал съм, но не е същото и има лаг. А иначе докато карам никога не слушам музика, не само силно - изобщо не слушам, макар и колата да е оборудвана фабрично с нелош звук. И между другото точно промяната на звука във F1 след скопяването на двигателите им беше една от причините да изгубя интерес към нещо, към което бях пристрастен още от времето когато Сена беше още жив. Говорих по принцип, има записани звуци на мотори бол. Можеш да си пускаш каквито ти душа сака. Мен ме интересува, да ме лепи за седалката и да не мога да си свия усмивката. Какъв звук издава, не ме бърка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Не знам какъв е спора, че не четох много много, ама на ден през сервиза минават поне по 5-6 дизела, как една няма дето да не е осрана, не знам. Ако няма теч някакъв, ще има проблем с турбината, ако пък не е турбината ще е ЕГР-а, ако не е ЕГР-а ще е някоя дюза, ако не е дюза, ще е ГНП, ако не е ГНП ще е нещо осрано от гореспоменатия теч. Чист дизелов двигател досега не съм виждал. Все нещо някъде има оплескано и одрискано. Ясна е работата, че тия дизели дето са в БГ, повечето поне, идват смачкани от каране и определено несмачкани от поддържане. То не са Рена, Пежа, БМВ-та, Мерцедеси, всички производни на Гоуфо и т.н. Е затва не харесвам дизели. И щото трудно се мия после, пък ми е нежна кожата и ми е тегаво едно такова. Начи тука на Виден дизела не влиза в тая бройка. Неговия съм сигурен, че е хапсолютно чист и няма забележки, така че да не го споменаваме, нали Не че ако го докара в сервиза само да го погледна и ще му покажа акото някъде там ама не ми се спори Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 (edited) А нов дизел, още по зле ? Новото ЦР-в вади дооста добър разход 5-6 дизел, а си понавървява. На един пич на 3к км кола и му светна лампата за ЕГР щото ни е много читавко горивото... Edited October 26, 2016 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 А нов дизел, още по зле ? Новото ЦР-в вади дооста добър разход 5-6 дизел, а си понавървява. На един пич на 3к км кола и му светна лампата за ЕГР щото ни е много читавко горивото... Абе за новия дизел не е баш така, защото имам приятели с нови дизели, които са вече на по 3-4 годинки и са си доволни от двигателите. Друг е въпроса, че не са ги взели смачкани от каране, а на по 10-15 хиляди километра Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 (edited) Бе нов, стар дизел, се трака, особено масовите автомобили нисък и среден клас. Личен фаворит ми е ПД на вагените, нема такова тракане и мелене на болтове и гайки. Не че френски KR дизел трака по-малко, но ПД-то ми е фаворит. Френската сажда дето карам е 5 годишна и ме побърква това тракане. Edited October 26, 2016 by jijane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Защото дизела е горивото на дявола ☺️☺️☺️ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 За икономични, икономични са, спор няма. Разхода даже не съм го споменал по-горе като негатив. Но опре ли до малко по-сериозен ремонт работата, да ти пикам на малкия разход, честно. Всичко е според зависи. Поддръжката е важна, важна е и работата на монтьорите по колата. Има много корави дизели и френски и немски, но като цяло не се поддържат добре тия коли. Нямам идея защо, но е факт. Може да има някаква общонародна идея, че дизела е безсмъртен, но то всичко си има граници. Много монтьори само си мислят, че разбират от дизели ама и това не е баш така. Аз лично съм в мъглата за сега и винаги се консултирам, че да няма гелета, но познавам доста колеги дето ги правят как си знаят и така стават проблемите. Но като цяло каквато и да е кола, каквато и да е марка, мотор и т.н., не се ли грижиш, нищо не става. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Пичове, фъшнята е евтинджос с рискове, дизела, ако не е нов, е условност, бензина е за богатите (кои душевно, кои парично). Всичко останало са приказки на вятъра. Винаги зависи от конкретната бройка автомобил и конкретния майстор, който е срал по колата. Драмата бензин или дизел ще е вечна, докато не свършат горивата. Аз, при наличие на читав дизелов автомобил, никога не бих карал бензинова кола. Но точно думата "наличие" ме вкара в газопреработвателната индустрия... Без значение колко по-евтино ще излезе с газ, метан, въглища, мазут и т.н., ниския разход на дизела обезсмисля ползването на алтернативни горива. Справка моя Фокус дава 11/100 газ на магистралата, поддържайки 140км/ч. Пасата на баща ми, 2003г, който е горе-долу читава бройка, дава 5.5-6/100 при същите условия. И двете коли са 100hp. Не включваме в обясненията разни други условности с баирите и полезния товар. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Драмата бензин или дизел ще е вечна, докато не свършат горивата. Ти чакай да навлезнат масово електричките, че тогава да видиш...закъсал по пътя кълне и си говори "Баси и китайската менте батерия дето са ми сложили в колата". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 Ти чакай да навлезнат масово електричките, че тогава да видиш...закъсал по пътя кълне и си говори "Баси и китайската менте батерия дето са ми сложили в колата". е тогава ше е ебаси шоуто. И тогава терминът "да дадеш малко ток" придобива съвсем друг смисъл Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 Термина ше е "Дай ток" . Малко няма да е Чш, твоя Фикус при колите не го реди Форд не е баш кът колите Като за 100 катъра много гори според мене, но това е спрямо моята кола. И читавите бензинови фтомобили са много хубави. Това че нямаме пари да ги караме на бензин, пък да не говорим за хубав бензин, друга тема Щото в Англия на бензин си караш като пич и колата ти се държи като пич, нищо че е женски род. Почваш да слагаш Бг гориво и почват проблемите. С дизела филма е същия. П.С. Гледам темата я понаглеждаш, та да напомня че имам обещана лазаня да го ева !! Обещаното кът наследство си го търсим Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 П.С. Бах тия само ядат да ги ева...после що колите им не щели да ги возят, не вървели хич и БГ бензинът им бил виновен... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 Бах тия само ядат да ги ева...после що колите им не щели да ги возят, не вървели хич и БГ бензинът им бил виновен... Балсъмго... Моята е дизел и ем много върви, ем малко гори, ем я товаря кат катър... Пък и хапвам доволно, щот лятото смъкнах осем кила, та ся трябва да наваксвам Ерго - Карайте на нафта ве, лузъри! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 Балсъмго... Моята е дизел и ем много върви, ем малко гори, ем я товаря кат катър... Пък и хапвам доволно, щот лятото смъкнах осем кила, та ся трябва да наваксвам Ерго - Карайте на нафта ве, лузъри! А така, кАжи им го - като мисир на мисири!!!! Иначе на тема лазаня ще минем в зоната на оня кебап... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.