host Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 (edited) ксенонови или нажежаеми? на мен след почти 4г ми изгоря едната нажежаема Osram Nightbrake , но може и да има нещо общо с тва, че свалях фара да го чистя и лашках напред назад без да сваля крушките, другата е ок а при положение, че Бухала не е в БГ вече (доколкото видях в нета) къде си полирате колите? Edited May 26, 2016 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 (edited) Ами силно се надявам да е в БГ, че утре в 9 ще му карам колата за фаровете и лупите. Коли не пастира вече обаче. Здравословни проблеми каза, че имал и приключвал с тая си дейност. Последно я пастирах при него преди година и още е ОК. Един колега искаше също да си пастира колата, но Бухала се беше отказал вече и му препоръча някакво друго момче - Марин "пастата" Не съм гледал подробности и не помня какви проблеми имаше преди това по боята, но мисля, че остана доволен. Колата изглежда добре. Edited May 27, 2016 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 а ксенона с каква температура ще е ? 3к, 4300? 55w мощност? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 (edited) 4300К взех, защото разбрах, че светят по-силно, а цвета не ме интересува особено. Другите варианти бяха 5000 и 6000. 35W пише на сайта им и на кутийката за баласт-а.. Има и модул за Angel eyes вместо габарита, но не знам дали да го активирам изобщо. Ще преценя като го видя как свети. Казаха ми, че може да се изключи след инсталация като се разкачи само една букса. Него го пише 5W. Edited May 26, 2016 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Нажежаеми са. Иска ми се и аз да сменя осветлението с по-хубава технология ама не знам кога ще стане. Планувал съм скоро да сменя една ролка и може би два лагера по главините, че почна да вие при по-висока скорст. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 За Марин мога да потвърдя.Добре работи.Лично изпробвано. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 (edited) Нажежаеми са. Иска ми се и аз да сменя осветлението с по-хубава технология ама не знам кога ще стане. Планувал съм скоро да сменя една ролка и може би два лагера по главините, че почна да вие при по-висока скорст. сложи директно Найтбрей - между 30 и 50лв са 2бр крушки , ако и тогава не ти харесва осветеността ... лупи ксенон аз съм с фабрична лупа и нажежаема крушка ... с почистен рефлектор и найтбрейк нямам забележки(виждал съм на същия фар 55в как свети, по-добре е поне 30% от с найтбрей ноо... ) и не ми се занимава с баласти, ксенонови крушки, допълнително окабеляване и т.н. Edited May 27, 2016 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 сложи директно Найтбрей - между 30 и 50лв са 2бр крушки , ако и тогава не ти харесва осветеността ... лупи ксенон аз съм с фабрична лупа и нажежаема крушка ... с почистен рефлектор и найтбрейк нямам забележки(виждал съм на същия фар 55в как свети, по-добре е поне 30% от с найтбрей ноо... ) и не ми се занимава с баласти, ксенонови крушки, допълнително окабеляване и т.н. Това? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Съжалявам, че навремето не сложих 55-ватов ксенон - отказа ме тоя, при когото го монтирах..."нямало смисъл" (ксенон-центъра на Пещерско). Има смисъл, защото със сигурност има по-добра наситеност, но сега не ми се занимава да го сменям, щото трябват и други баласти и т.н., а моят си работи задоволително...като изгори някоя крушка - тогава може и да го сменя, макар че май имам една резервна в багажника. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 (edited) Това? Точно, вземаш си твоя цокъл и директно монтираш - нито нагаря рефлектора, нито загрява повече, нито нищо. И със сигурност свети повече от Филипс-и и т.н. ама пък може и тоя Филипс http://www.emag.bg/komplekt-2-halogenni-krushki-philips-h1-xtreme-vision-130-12v-55w-12258xv-s2/pd/DK50YMBBM/ Edited May 27, 2016 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Може би ще взема night breaker'a. Поне не се охарчих като вземах 2 за 7 лв. като ми изгоря първата онзи ден Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Това? ...ама пък може и тоя Филипс http://www.emag.bg/komplekt-2-halogenni-krushki-philips-h1-xtreme-vision-130-12v-55w-12258xv-s2/pd/DK50YMBBM/ Само дето едното е H1, а другото H4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Тоя Nightbreaker на H4, мога да го предложа на по-ниска цена от емаг, ама ще трябва да си го вземете от мен, в склада/магазина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Само дето едното е H1, а другото H4. Ще си взема според моя цокъл, примера беше за модел. Тоя Nightbreaker на H4, мога да го предложа на по-ниска цена от емаг, ама ще трябва да си го вземете от мен, в склада/магазина. Можем да направим нещо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 (edited) На първата снимка е по-малко пожълтелият фар. Левият беше много по-зле както се вижда и от втората снимка. Като цяло съм доста доволен от работата на Бухала по фаровете. Човека си изгуби 2 дни за полирането, боядисването и монтажа на ксенона с лупите. Преди да ги сложа доста се чудих за тия ангелски очи заради приликата с БМВ, но днес като ги видях, мисля да ги оставя и да си карам на тях денем. Вие какво ще кажете? Edited May 29, 2016 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Мед Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Много добра работа, браво! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 доста по-добре от фабрично е станало Пиши като ги пробваш повече време вечер дали си доволен зa дневните светлини, което и да избереш си ги направи с модул да се палят - дали тия рингове, или секцията за дълги на 20-30% -, а не да се пуска ръчно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 (edited) Ами на мен колата ми автоматично изключва всякакъв ток при завъртане на ключа и аз просто винаги си оставям лостчето на позиция "включено". Не пищи като на другите коли ако забравя да си изключа фаровете. Откакто съм я взел си седи на включени къси и изобщо не съм сменял позицията. Сега ще седи на включени габарити, за да светят ринговете. Този модул за отложено включване как би помогнал? Снощи като карах на тъмно обаче видях, че фаровете светят с една идея нагоре. Ако пътя е равен, всичко е ок, но появят ли се неравности, веднага започвам да светя в очите на другите. Реших проблема като ги свалих с -1 от бутончето за регулирането, но ми се ще да са си на 0-ва позиция така. Мога ли сам да ги сваля или няма да се оправя? Edited May 29, 2016 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 (edited) Дръж си ги на 1 и си свиркай Няма смисъл, а пък понякога е полезно и да можеш ги дигнеш една идея нагоре. Ако чак толкоз те дразни - отиваш в някой сервиз за реглаж на фарове и ще ти оправят. Но обикновено дори хората там те съветват да ги сложиш на 1 и тогава да регулират Но при никакви положения не си прави експеритменти сам - само ще ги развалиш без уред. Edited May 29, 2016 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 (edited) За мен е погрешно, именно позициите 1 и 2 са за когато автомобила ви е натоварен в различна степен, няма варинат предницата ви да е по-ниска от настройката 0 - при нормални обстоятелства. Аз говоря за модул който плавно пали крушките - нажежаемите на дългата секция до %. Ама и баща ми си кара така 5г на позиция на включено нон-стоп ... никав дерт, сменя крушки на има няма 2-3г (с удължен живот) и няма грижи. Също става. Edited May 29, 2016 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted May 30, 2016 Share Posted May 30, 2016 За мен е погрешно, именно позициите 1 и 2 са за когато автомобила ви е натоварен в различна степен, няма варинат предницата ви да е по-ниска от настройката 0 - при нормални обстоятелства. Да бе, няма как да е по-ниска, ама е удобно да имаш вариант да ги вдигнеш малко за повече видимост. Въпрос на вкус е, според мен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 30, 2016 Share Posted May 30, 2016 Винаги е добре да имаш опцията да вдигнеш още малко някои работи. ...а за фаровете е добре и да може да ги сваляш също... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 30, 2016 Share Posted May 30, 2016 Имам още 2 позиции за сваляне. -2 и -3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 30, 2016 Share Posted May 30, 2016 да, за това писах "за мен" ама повечето хора светят толкова нагоре фаровете им, че не истина Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.