Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

отивам днес да си взема масло за ск кутия 75w90 GL4 ( която спецификация с този визкозитет се оказа, че никой не я купува явно) и какво да видя ... кашон с това > 

http://www.senax.bg/eshop/product/50/dobavka-za-maslo-cera-tec-video.html

 

явно хората яко купуват и си правят двигателите керамични :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

По статистика от миналата година, най-много катастрофи са предизвикали младежи с автомобили марка Пежо. За БМВ - по-скоро е станало като нарицателно и когато има ПТП с БМВ, се шуми повече. Някой разбра ли, че преди 4 вечери, на кръстовището на Вапцаров с Михалаки Георгиев, имаше верижна с три коли, като третата, беше изкъртила колчетата на велоалеята и се беше чучнала в тревата?! Но нямаше БМВ - имаше Рено, Хюндай и Тойота или нещо такова.

 

Лъки, не ме карай и тебе да те причислявам към "стените", на които се опитвам да обясня, какво аджеба искам да обясня. :P  За да ме разбереш (ако изобщо някога успея да достигна до тази нирвана), ще задам въпрос - от тази верижна катастрофа преди 4 дена, коя от катастрофиралите коли е дрифтвала и коя е замервала за колко ще докара от 0 до 100? Ако схвана смисъла на въпроса ми - чатна ли сега, че никой не говори обобщено нито за катастрофи, нито за марки коли, нито за възрасти на шофьори и всичко друго там дето си го мислите, че точно за него става дума и веднага започвате да правите обобщенията...

Link to comment
Share on other sites

А, това за правенето на рацери и дрифтенето - да. Тъй като не зачетох назад /моя грешка/, реших, че обсъждате друго.

 

Това за добавката  поредната простотия, също като с молибденовия дисулфид, пак в маслата на Лики Моли.

Един двигател като е тръгнал за вечните зелени пасища и 100 добавки да му налееш, същия кенеф си остава.

Link to comment
Share on other sites

Мдаа. Има олигофрени всякакви. Това по повод топлофикация от миналата страница. Такива трябва да бъдат линчувани. Дори едно обикновено 325 не заслужава гаС, какво остава за расови коли... Без значение дали са нови или на 25 години.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Онзи чичка от клипа по-горе като не му стига еврото за бензина що изобщо си е купил 456 GTA баси? Подкрепям Чефо в случая. Само холандец и българин могат да газифицират Ферари. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Той Раптора друго питаше, ама карай...

 

Онзи чичка от клипа по-горе като не му стига еврото за бензина що изобщо си е купил 456 GTA баси? Подкрепям Чефо в случая. Само холандец и българин могат да газифицират Ферари. :lol:

 

Ти недей така, че ей сега ще те налазят поне трима и ще ти обяснят, че няма нищо лошо в това да караш по-евтино, но пък Ферари. Сто пъти съм го казвал - пълна простотия - като ще пестиш от бензин, просто няма да караш скъпа и харчеща гориво кола, а ще се разпростираш според чергата си...

Link to comment
Share on other sites

ГАзарията, брат..., гАзарията....

То и аз не мога да се начудя на ония (вече доста станаха) патрони, дето могат да си позволят да си купят Кайен, могат да си позволят да му плащат тлъстите данъци и консумативи, ама нещо им идват къси париците, та да им плащат и харчлъка......Ганьовщина и цървулщина е това, лично мнение!

Ми кат си патрон, поръчай си я с дублираща система с алтернативно гориво, плати си съответните 20-30% отгоре на цената, пък тогава се дуй колко си голЕм патронин....

Link to comment
Share on other sites

Мноооооого хора карат коли, които не могат да си позволят. Аз на тоя етап не бих си купил кола, която да е повече от 1/4 от наличните ми спестени пари. Ако и останалите хора мислеха така, тия С клас-и, БМВ-та 7-ма серия, Х5, Х6, Q7 и т.н. щяха да са мноооого по-малко.

 

Лично знам за човек, който работи за 600лв на месец, но кара BMW 7-ма серия от 2005.

Link to comment
Share on other sites

Tова го има само при източноевропейските измекяри като нас. Няма камионджия с кола под 100 бона, но живее в дупка или в камиона, но пък съм виждал адски много къщи за по поне милион долара с коли пред тях по-евтини от моята. Ся, да не си помислите, че всеки богаташ кара трошки - не. Но ние българите обичаме на гол тумбак да сложим чифте пищови. Ей го и миналата събота на Галена. Всичко дошло с колите само и само, за до го видят. Нищо, че 90 процента бяха пияни, а момента с "да почерпя" не върви.

Link to comment
Share on other sites

Мноооооого хора карат коли, които не могат да си позволят. Аз на тоя етап не бих си купил кола, която да е повече от 1/4 от наличните ми спестени пари. Ако и останалите хора мислеха така, тия С клас-и, БМВ-та 7-ма серия, Х5, Х6, Q7 и т.н. щяха да са мноооого по-малко.

 

Лично знам за човек, който работи за 600лв на месец, но кара BMW 7-ма серия от 2005.

Дам, винаги се смея на ситуацията в която шефа идва с 5-та серия, а до него служителя паркира и той 5-та, пък защо не и 7ма :)))

Link to comment
Share on other sites

Коста ти ли търсеше хубаво масло. Едни от ондъ форума правят общи поръчки от ato24.de За сега са доволни, като над 200евро е безплатна доставката ;) 

Link to comment
Share on other sites

Коронният номер на пешеходец-идиот е да гледа през едно платно, когато пресича. Това безумие, тази тотална липса на инстинкт за самосъхранение се наблюдава толкова често от моя милост, че започвам да търся някакво научно обяснение за този феномен. Според вас не е ли редно като пресичаш да се убедиш, че няма нещо, което да те премаже в платното на което стъпваш, вместо да блееш в другото и съответно другата посока? 

 

В белите държави (примерно Чехия) когато застанеш до пешеходна пътека хич не чакат да тръгнеш ами автомобилите спират. Спират доста често дори да не са на пешеходна пътека като те види че искаш да пресичаш и о чудо - когато дадеш на заден за да правиш маневри минаващите И В ДВЕТЕ ПОСОКИ спират вместо да започнат да ти бибиткат.

 

За разлика от това тука на бул. Марица при даден мигач, до явно видимо свободно място, давам леееко напред за да паркирам на заден, включвам задната и тъпака зад мен се навира на 50см от мен и започва да ми бибитка. След което някак успява да ме заобиколи. После втори и трети без на никой да му хрумне, че ако ми остави малко място и около 10 секунди време аз ще паркирам и ще престана да преча на движението. Това ми се случва редовно и явно са в количества овцете решаващи, че най-важното е те самите да минат и на който им пречи, без значение от причината, трябва да му бибиткат....

Link to comment
Share on other sites

Винаги спирам моменталически и оставям място, когато видя, че някой ще иска да маневрира, за да спре някъде си...и всичко става много бързо за всички, а не когато някой неадекватен се лепне за този, дето иска да спре, онзи не може да си направи маневрата и всички седим и чакаме тия двамата да се разберат.

А по въпроса за спирането пред пешеходци, които все още се чудят дали да тръгнат да пресичат - да, това е безопасно за самите пешеходци (които даже могат и да решат да не тръгнат да пресичат), но е доста опасно за самия спиращ пред пътеката без пешеходец ; обикновено все се намира някой джигит, каращ с по-висока скорост, който спира в багажника ти, защото просто не е видял да пресича някой и не е намалил. От тук пък започват други неприятности, като накрая дори могат да те изкарат, че си спрял нерегламентирано на пътното платно, без да има нужда от спиране и поради тази причина онзи отзад се е ударил в тебе. Разбира се може и той да бъде санкциониран, че не е спазвал дистанция или не е карал със съобразена с условията скорост, но и ти самият може да изгориш покрай всичкото.

Link to comment
Share on other sites

Спирам по 2 причини - първата е, че все пак имам някакъв акъл и си правя сметката, че и да се залепя зад него, той най-вероятно ще ме чака да се махна и всичко ще стане много по-бавно, а втората е, че винаги когато мога влизам в положение, защото утре и на мен може да ми се случи същото.

Link to comment
Share on other sites

Достатъчно е да си ЧОВЕК, за да не пречиш на останалите и когато можеш да им влезеш в положение. Само че при нас това е събитие. Последно спрях посред улицата заради един дядо и слязох от колата, за да му помогна да пресече. Един таксиметров кретен естествено реши, че съм силно сглупил и се опита да провряка... 

Link to comment
Share on other sites

приятел на дядо ми, вчера, на пешеходна пътека в Пловдив, на място... без коментар

 

за маслото вече намерих друг вариант, благодаря все пак

Link to comment
Share on other sites

Винаги спирам моменталически и оставям място, когато видя, че някой ще иска да маневрира, за да спре някъде си...и всичко става много бързо за всички, а не когато някой неадекватен се лепне за този, дето иска да спре, онзи не може да си направи маневрата и всички седим и чакаме тия двамата да се разберат.

А по въпроса за спирането пред пешеходци, които все още се чудят дали да тръгнат да пресичат - да, това е безопасно за самите пешеходци (които даже могат и да решат да не тръгнат да пресичат), но е доста опасно за самия спиращ пред пътеката без пешеходец ; обикновено все се намира някой джигит, каращ с по-висока скорост, който спира в багажника ти, защото просто не е видял да пресича някой и не е намалил. От тук пък започват други неприятности, като накрая дори могат да те изкарат, че си спрял нерегламентирано на пътното платно, без да има нужда от спиране и поради тази причина онзи отзад се е ударил в тебе. Разбира се може и той да бъде санкциониран, че не е спазвал дистанция или не е карал със съобразена с условията скорост, но и ти самият може да изгориш покрай всичкото.

То и при нас не е рядкост да видиш как някой се удря в кола спираща заради пешеходци, но това не пречи хората да продължават да спират на пешеходните пътеки. От дебили няма бягане, мен 2 пъти вече са ме удряли докато си стоя спокойно на червено и чакам зелено, просто каращият отзад е проспал и светофара и спрялата кола.

А от както съм в Прага забелязах и нов метод за налагане на закона - спийд камери навсякъде. Със значе, че ще се измерва скоростта ти за да е напълно културно всичко. И като свикнеш, че са кажи речи на всеки булевард, че и по няколко пъти на булевард, след това и през ум не ти минава да караш бързо. А на големите булеварди като пише 70, всички карат със 70 и е спокойно дори при по-засилен трафик. 

Link to comment
Share on other sites

Спирам по 2 причини - първата е, че все пак имам някакъв акъл и си правя сметката, че и да се залепя зад него, той най-вероятно ще ме чака да се махна и всичко ще стане много по-бавно, а втората е, че винаги когато мога влизам в положение, защото утре и на мен може да ми се случи същото.

 

Другото ми любимо е - голям булевард в пиков час и задръстване. И малка уличка - пресечка. Тези в задръстването почти стоят и не мърдат, а този който излиза иска да завие в другата посока (където няма толкова движение), но хората на булеварда карат броня до броня и рядко някой ще се сети да спре по-рано за да може този от пресечката да излезе и да завие...

Link to comment
Share on other sites

И тия също ги пускам - почти винаги...досега само 2-3 пъти ми се е случвало да не спра и да не ги пусна, но всичките тези пъти закъснявах от задръстванията за доста важни срещи. А още по-гадно е, когато имаш лява светофарна стрелка и пътят си е само твой когато си на зелено, а няколко от отсрещните са се изтарикатили и са навлезли в кръстовището, блокирайки изцяло възможността ти за завой - на светофара "Гладстон" с "Прослав" при завой наляво редовно ми се случва да си седя на зелено точно заради някои от отсрещните, дето са навлезнали на червено по средата и си седят по средата щото няма къде да се приберат. А нещата са елементарни - като виждаш, че няма къде да минеш без да попречиш на тия отсреща, дето ще завиват наляво...просто не навлизаш в кръстовището, още повече пък когато вече ти е светнало червеното...с 2 думи...пълна липса на дисциплина.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Някой ще ходи ли уикенда на Калояново на Endurance? То като гледам и ония от БМВ-тата май ще са там та не знам как ще осъвместят и двете мероприятия...Аз смятам да прескоча в неделята ако не се успя...нямам представа колко ще е входа, но ако има желаещ, може да ме ползва за превоз. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...