jozo Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Каза след това, но както и да е, това че на пръв поглед е необслужваем далеч не означава, че е сух. Точно това щях да кажа, това че е необслужваем не значи, че е сух. Такова чудо няма, значи че е капсилован, вътре си е с електролит отново. Все едно да кажем, че Iphone има кинескоп.... Тоя акумулатор е заминал, тея дълги преходи са му достатъчни да се зарежда до пълния капацитет. Последно време ги правят с по-малко олово точно за да изкарват един период и да ги хвърляш. Икономиката трябва да бачка, да се върти оборот. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Ако не може да са отвори на първо време, хич не се занимавай, все пак му виж напрежението някоя сутрин с мултицет. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Моя беше кипял и имаше нужда от доливане. Сега пак си е ок. Надявам се,че ще изкара зимата. Уж е слаган 2012 ама на джамбазите няма как да вярвам Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Добре, това дълго шофиране до Бг(10-11 часа) не е ли същото като да държа акумулатора на зарядно за едно нощ?Първо вземи и измери колко зарежда колата ти с пуснати всички консуматори(фарове,радио,подгрев седалки и др.)След това колко ти е консумацията без да работи нищо-ако имаш някаква паразитна консумация без да работи нищо и чисто нов акумулатор да сложиш ще го скапеш. Стандарт е 0,05 ампера в покой,над това търсиш проблем.Имай предвид че при доста автомобили консумацията пада като е загасен постепенно-на моята кола чак след десет минути след като е загасена.Зареди акумолатора на зарядно-препоръчвам горещо зарядните на Лидъл-за парите си са перфектни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted November 25, 2015 Author Share Posted November 25, 2015 Първо вземи и измери колко зарежда колата ти с пуснати всички консуматори(фарове,радио,подгрев седалки и др.)След това колко ти е консумацията без да работи нищо-ако имаш някаква паразитна консумация без да работи нищо и чисто нов акумулатор да сложиш ще го скапеш. Стандарт е 0,05 ампера в покой,над това търсиш проблем.Имай предвид че при доста автомобили консумацията пада като е загасен постепенно-на моята кола чак след десет минути след като е загасена.Зареди акумолатора на зарядно-препоръчвам горещо зарядните на Лидъл-за парите си са перфектни.Това е първото нещо което проверих. Закъсвал съм преди години заради алтернатор. През няколко дена го гледам в сервизното меню, а от време на време и проверка с уред. Всичко е наред по системата. Всичко ми е оригинално. Даже за всичките години нямам и един изгорял предпазител. Пробвах тази сутрин да отворя капака, но не става. Другата седмица ще отида при едни познати да го отворят те. Не ми се иска докато съм на майната си да го напъвам. Ще видя и за зарядно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Един тролей по-малко Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Проблема е в шофирането на кратки разстояния.Едно палене = 50 км шофиране до пълен заряд.Ето защо за кратки разстояния се препоръчва кундурматор с малко по-малък капацитет от стандартния...но пък в крайна сметка както се каза по-горе 4-6 години и хайде в коша... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swan222 Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 В кръга на шегата - новите акумулатори имат таймер, който е настроен на 2г и 1 месец Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Не само акумулаторите го имат...принтери, перални, телевизори - всички се изтарикатиха с по един скрит таймер спрямо съответния гаранционен срок. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Един тролей по-малко Олеле. Някой се е правел на състезател явно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Не вярвайте - това не катастрофа, а саботаж-атентат от страна на Чефо...решил е да ги елиминира една по една и това е първата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Впрочем Дачия пускат автоматик гледам днес ... тва няма да е лошо за дизелчетата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Мнения за Фулда Монтеро 3? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Мнения за Фулда Монтеро 3? Лични не, ама май биват - ето тук е сравнително най-достоверно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Доста ги хвалят наистина. И в БМВ форума също отзивите от закупили тоя модел са отлични. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Lada Vesta - скъпа, но желана Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Доста грозен автомобил. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 На мен ми харесва и лично аз бих си го купил. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 По-добре дачия Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Ти си я карал новата лада и си на ясно, че дачията е по добре??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Аз пък съм карал и дачията (старата)...даже 2....и ладата (старата)...даже 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Не бих си купил дачията пред ладата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Тая Лада е Баси хибрида. Централна конзола и волан на моя форд. Фарове на новия чарджър решетка и броня на лексус Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 ... и волан на моя форд. .... Сложил си си платноходка на волана? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Има доста взаимствани неща, но както казах през април в темата: След като влезнах малко по-навътре, ми стана ясно, че руснаците са сменили доста кадри, дизайнера е бивш на Мерцедес и Волво, познат със S-класa, СЛР на Макларън и Майбах. Меринджейския екип е воден от бивш кадър на GM и Saab. CEO'то е също шеф и в Рено, Нисан и общия алианс Рено-Нисан. Общо взето няма нищо общо със старите легенди. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.