Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Е за фейслифт говоря и аз да. Кой ще даде 8бона за 97год кола :D

Аз говоря за 2001-2002 запазена с повечко екстри да ти е кеф да си караш :D

 

Преди 2 години запазените бяха 11 000 - 12 000лв.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

50 са защото плащането отнема време и явно стават задръствания. По времето когато мангалите(турците от германия) се прибират, успяват да сътворят огромни задръствания на пунктовете на които се заплаща за изход на магистралата. Около 10 ленти са за изход. Отнема по 6 часа в пиковите моменти. Това само за да си платиш за да излезеш от магистралата. Отнема по няма и минути на автомобил. 50 ленти не са толкова много ако системата им не е от най - бързите. Като се добави и какво е населението в тези градове. В големите мегаполиси по принцип използват електронни системи за да се избегнат подобни тапи.

Link to comment
Share on other sites

Ти сякаш не беше в Ню Йорк. Няма електронен тол, няма дявол. В час пик магистралата спира от летището до даунтаун. А трафиците са яки почти до Индиана по 94ката.

Link to comment
Share on other sites

Ти сякаш не беше в Ню Йорк. Няма електронен тол, няма дявол. В час пик магистралата спира от летището до даунтаун. А трафиците са яки почти до Индиана по 94ката.

Говориш за стара инфраструктура. При нас направиха вече два тол моста (последния за няколко милиарда на магистралата с 10 ленти) и си минаваш като пич без да спираш никъде. После си получаваш сметката по пощата след като те обработят камерите.

Link to comment
Share on other sites

Ми не знам, но в Ню Йорк и ЛА е още по-зле. Сега разширяват магистралата от последния тол преди Чикаго в западна посока около 33 мили. Правят още платна ама вътре в града стават 3, на места 4 в посока и пак не са достатъчни. При все, че и много народ пътува с влака точно заради трафиците. Освен това, същата магистрала дето пресича града няма толове, но въпреки всичко няма шанс :-)

Link to comment
Share on other sites

От къде мога да си взема нови зимни гуми в Пловдив и да ми направят и смяната?

 

Преди всички гуми ги взимах от един магазин и сервиз на изхода на Пловдив посока с. Труд. От който бях повече от доволен и като цена и като качество. Но го затвориха. 

Link to comment
Share on other sites

Много кофти сайт. Незнам къде точно кликанах, но ме препрати към 4гуми.ком и там най-евтините зимни гуми 205/55 R16 са 250 лв./бр. За 100-120 лв. с доставката ще си поръчам от другаде, дънлопки. Идеята беше да ида някъде и да свършат работа. 

Link to comment
Share on other sites

Четири коли обувам и събувам там 2 пъти в годината, като купувам и гуми като ми се наложи. Не е имало случай да не ми свършат работа и то много бързо. Гуми онлайн не съм разглеждал, на място проверявам. Тая цена дето си я казал за тоя размер няма как да се случи, не и в България. Дори моите Гудиър на 195/65/15 са малко над 130 бройката. Със сигурност имат доста по-евтини гуми твой размер. Намират се срещу задния вход на Панаира, където е Пожарната.

Link to comment
Share on other sites

Антон е номер едно като отношение и внимание към детайла. Никакви еурокатени и лайна. И аз съм ги ползвал еурактената... Далеко са от препоръчано място за мен. Диана.. Винаги съм намирал по-добри цени от техните.

 

Turn off this option! GT-I9100 Turn off this option!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ама разбира се че Мунчо, дето ти прави монтаж и демонтаж на тротоара е по-пЯкан от сервиз, който обслужва професионално 7-8 автомобила едновременно...  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Ама разбира се че Мунчо, дето ти прави монтаж и демонтаж на тротоара е по-пЯкан от сервиз, който обслужва професионално 7-8 автомобила едновременно...  :grin:

 

Четейки това, не виждам с какво Мунчо от тротоара е по-лош от сервиза с "професионалното" обслужване.

Гумите сложени ли са - сложени са. Мунчо ако иска и в хола да я кара колата. Ако си върши работата правилно и без мондарщини - аз лично не бих имал проблем.

Link to comment
Share on other sites

Четейки това, не виждам с какво Мунчо от тротоара е по-лош от сервиза с "професионалното" обслужване.

Гумите сложени ли са - сложени са. Мунчо ако иска и в хола да я кара колата. Ако си върши работата правилно и без мондарщини - аз лично не бих имал проблем.

 

С много неща може да е по-лош, но естествено ти няма как да ги видиш.... Никак не съм учуден. 

 

Иначе за този точно човек знам, че е старателен, вуйчо ми си кара колите при него от доста време.  

Link to comment
Share on other sites

Аз не говоря за конкретен човек. Аз казвам, че факта, че някой работи на 8 коли едновременно не е гаранция за това, че е по-добър.

Link to comment
Share on other sites

Ама разбира се че Мунчо, дето ти прави монтаж и демонтаж на тротоара е по-пЯкан от сервиз, който обслужва професионално 7-8 автомобила едновременно...  :grin:

Te Диана се води, че обслужват по 12 автомобила едновременно. Следователно са два пъти по яки от сервизчето което препоръча.
Link to comment
Share on other sites

Аз не говоря за конкретен човек. Аз казвам, че факта, че някой работи на 8 коли едновременно не е гаранция за това, че е по-добър.

 

Има ли смисъл да го коментираме това дори??? Не говорим за ремонт на електроника, а за смяна на гуми. Може би това е само мое лично наблюдение, но аз предпочитам като ида за смяна, да ме поемат 4 човека едновременно, да си свършат работата за 10 минути и да си тръгна, след като естествено получа фактура и протокол за цялата свършена работа. Ако пък има случайно повече коли и се наложи да се чака, за по-лигавите има климатизирана зала с кафета, напитки и WiFi. Аз лично предпочитам да се въртя около колите. 

 

Като оставим, че с времето съм придобил сериозна отстъпка от и без това приличните цени, ремонтът ми минава разход и си прибирам ДДС-то, то някак си кварталният майстор ми е ненужен, па ако ще е да е работил в бокса на Ферари... 

 

Сега по-ясно ли става или да го обясня като за ретарди? 

Link to comment
Share on other sites

Сега е ясно, че на теб ти е по-удобно и по-изгодно в големия сервиз. Няма как да гадаем ние обаче какво и защо си искал да напишеш.

Link to comment
Share on other sites

Сега е ясно, че на теб ти е по-удобно и по-изгодно в големия сервиз. Няма как да гадаем ние обаче какво и защо си искал да напишеш.

 

И не само това - за да го препоръчам, значи съм го изпитал и то не веднъж. Не е само до "големия" сервиз. Ако са некадърници, ще е празен, а няма в пикови моменти да е със записване. Преди например ходех на Румекса - направиха ми беля и повече не съм стъпил там и естествено на никой не бих ги препоръчал.

Link to comment
Share on other sites

Ами защото гайките/болтовете на гумите се затягат с динамометричен ключ, а не с гайковерт/кръстачка/ключ с рамо 1 метър и други подобни...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...