Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Естествено че не искат. Занейки какви проблеми имат с предлагането на тия "коли" за "нови" в Европа и стандартите за автомобили тук ... представи си какво става ако има и дефект. Естествено не искат и да платят за споразумение ... въобще ... "китаец" ама български :D

Link to comment
Share on other sites

Някъде четох, че на 7000км. хвърлят полуоски... Та това никак не е изненада. Пежото си го продадох на почти 500к, без да са пипани полуоси и амортисьори.

Link to comment
Share on other sites

Изправен съм пред сериозна дилема или по-скоро трилема. Какви всесезонни гумени галоши да си взема за таратайката (да, за разлика от 98% от територията на Канада, на мястото, в което се намирам няма истинска зима, ерго безумно е използването на зимни гуми)? В момента изборът се върти около следните екземпляри:

  • Yokohama Avid Envigor - 215/45R18 89W
  • Michelin Pilot Sport A/S 3 - 215/45R18 93V
  • Pirelli P Zero - 215/45R18 93W

Цената е почти изравнена (около $200 парчето за трите вида с малки разлики). В една фирма ми предлагат някаква отстъпка за Йокохамата и се чудя дали да не забия направо тия галоши.

Link to comment
Share on other sites

Щом няма зима нз каква сила би те накрала да си вземеш всесезонна гума... но ти си знаеш. Пилот спорта всесезонния много го хвалят, други всезонни не съм чувал да ги хвалят.

Link to comment
Share on other sites

Щом няма зима нз каква сила би те накрала да си вземеш всесезонна гума... но ти си знаеш. Пилот спорта всесезонния много го хвалят, други всезонни не съм чувал да ги хвалят.

Заради дъжда през зимата и това, че другия възможен вариант е единствено перформанс галош, който се търка доста бързо.

Link to comment
Share on other sites

То зима няма ама температурите как са все пак?

Миналата зима го изкара 7-10 градуса през повечето дни заради тъпия Ел Ниньо (това е по твоята част :lol: ). Беше ме яд много, защото дори по върховете в планината не можа да падне сняг.

Link to comment
Share on other sites

Заради дъжда през зимата и това, че другия възможен вариант е единствено перформанс галош, който се търка доста бързо.

Грайфера на лятната гума е правилният за дъжд. На зимната е за сняг. На всесезонната не знам какви са. Ако може да качиш снимка. При подобни температури изобщо няма смисъл от зимни или всесезонни.
Link to comment
Share on other sites

Грайфера на лятната гума е правилният за дъжд. На зимната е за сняг. На всесезонната не знам какви са. Ако може да качиш снимка. При подобни температури изобщо няма смисъл от зимни или всесезонни.

Ванка, по правило лятната гума разчита винаги на плътното сцепление със сух асфалт, затова и смеските са такива, че се изяждат два пъти по-бързо от тези на всесезонната гума. Някои от наистина скъпите летни хай перформанс гуми се държат сравнително добре и на дъжд, но това определено не е гума, която да се кара целогодишно и в "зимни" условия с много дъжд макар и с положителни температури.

 

Ето например UTQG рейтинга на Michelin Pilot Sport A/S 3 е 500-ААА, докато този на да речем типичната лятна гума, каквато е BFGoodrich G-Force Sport COMP-2 е само 340-ААА. Това значи, че Мишелинката изминава средно един път и половина повече километри. Лятната/перформанс гума няма как да става за целогодишно каране, дори и в климат без отрицателни температури.

 

 

michelin-pilot-sport-as3_lg_super.jpg

 

bfgoodrich-g-Force-SportCOMP-2_lg_super.

Link to comment
Share on other sites

На Нисана на съквартиранта май бяха за 5000 мили, няма от кво да се плашиш. Пък и ме съмнява да тестваш лимитите на гумата.

 

В твоя вариант бих взел Мишлена. Но и Пирелито да забиеш няма да си в сериозна грешка.

Link to comment
Share on other sites

В твоя вариант бих взел Мишлена.

Абе и аз натам клоня, май това ще е, но всичко пак опира до това какви отстъпки ще се дават при пазарлъка. :lol:

 

ПП. Старите, с които карам в момента и които трябва да изхвърля са Pirelli P Zero, които навъртяха някъде над 65 хиляди. Не, че имам някакви оплаквания от тях (изяждат се малко по-бързо, защото все пак се водят хай перформънс, макар и всесезонни), но ми се иска да сменя марката и да покарам малко с френски галоши. :)

Link to comment
Share on other sites

На какво слагат тия гуми?

На 18'' оригинални джанти на Lancer GTS. "Заводските" гуми бяха Dunlop (разбира се същия размер), като се изтриха взех сегашните P Zero, които вече станаха и те за хвърляне.

Link to comment
Share on other sites

Че още ли си с Лансера? Помня преди да взема моята тойота беше с него и ми го препоръча, но като го пробвах нещо не ми беше удобен... не помня какво точно ама някак задника ми се намести по-удобно в седалките на тойотата :) 

Link to comment
Share on other sites

Че още ли си с Лансера? Помня преди да взема моята тойота беше с него и ми го препоръча, но като го пробвах нещо не ми беше удобен... не помня какво точно ама някак задника ми се намести по-удобно в седалките на тойотата :)

Как да го хвърля, като за тия осем години успя да замине единствено оригиналния акумулатор, другото е само смяна на масло, накладки на спирачките, чат-пат гуми и сипване на бензин (двигателя е с верига). Интересното е, че акумулатора умря две седмици след като се бях прибрал от България, а иначе успя да запали без проблем след три седмици стоене в гаража с включена аларма. Вече се замислям да я сменям, ама още не съм решил с какво. Но появи ли се нещо за ремонт, определено ще си заминава, обаче засега не се дава пущината. :)

Link to comment
Share on other sites

Как да го хвърля, като за тия осем години успя да замине единствено оригиналния акумулатор, другото е само смяна на масло, накладки на спирачките, чат-пат гуми и сипване на бензин (двигателя е с верига). Интересното е, че акумулатора умря две седмици след като се бях прибрал от България, а иначе успя да запали без проблем след три седмици стоене в гаража с включена аларма. Вече се замислям да я сменям, ама още не съм решил с какво. Но появи ли се нещо за ремонт, определено ще си заминава, обаче засега не се дава пущината. :)

 

Хубави са ви пътищата... аз на 2рата година още смених едни тампони (то как не строших и джантата в онази дупка не знам)... иначе майсторите от фирмения сервиз искаха да ми сменят направо каретата.. иначе май само това са ми ремонтите на мен (освен тук-таме задрана боя - това не го броя пък не го и плащам аз - каското се оправя)

Link to comment
Share on other sites

Искам да си облепя 2 врати и евентуално челното стълко с безцветно фолио с UV филтър... някой срещал ли е таква услуга в Плд?

Link to comment
Share on other sites

В някоя рекламна агенция ще ти го облепят, но 2-те врати ще имат различен блясък, а фолиото не е толкова прозрачно, че да се лепи на челно стъкло.

Link to comment
Share on other sites

Някой знае ли място, на което да оправят люкове? Като завали по-силен дъжд и ми тече. 

Сервиз "Кука" в Хасково.Имат от пиле мляко за люкове и ел стъкла.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...