host Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 От кое точно си изненадан? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 От това,че не искат да признаят дефекта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Естествено че не искат. Занейки какви проблеми имат с предлагането на тия "коли" за "нови" в Европа и стандартите за автомобили тук ... представи си какво става ако има и дефект. Естествено не искат и да платят за споразумение ... въобще ... "китаец" ама български Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Някъде четох, че на 7000км. хвърлят полуоски... Та това никак не е изненада. Пежото си го продадох на почти 500к, без да са пипани полуоси и амортисьори. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Изправен съм пред сериозна дилема или по-скоро трилема. Какви всесезонни гумени галоши да си взема за таратайката (да, за разлика от 98% от територията на Канада, на мястото, в което се намирам няма истинска зима, ерго безумно е използването на зимни гуми)? В момента изборът се върти около следните екземпляри: Yokohama Avid Envigor - 215/45R18 89W Michelin Pilot Sport A/S 3 - 215/45R18 93V Pirelli P Zero - 215/45R18 93W Цената е почти изравнена (около $200 парчето за трите вида с малки разлики). В една фирма ми предлагат някаква отстъпка за Йокохамата и се чудя дали да не забия направо тия галоши. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Щом няма зима нз каква сила би те накрала да си вземеш всесезонна гума... но ти си знаеш. Пилот спорта всесезонния много го хвалят, други всезонни не съм чувал да ги хвалят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Щом няма зима нз каква сила би те накрала да си вземеш всесезонна гума... но ти си знаеш. Пилот спорта всесезонния много го хвалят, други всезонни не съм чувал да ги хвалят. Заради дъжда през зимата и това, че другия възможен вариант е единствено перформанс галош, който се търка доста бързо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 То зима няма ама температурите как са все пак? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 То зима няма ама температурите как са все пак? Миналата зима го изкара 7-10 градуса през повечето дни заради тъпия Ел Ниньо (това е по твоята част ). Беше ме яд много, защото дори по върховете в планината не можа да падне сняг. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Ако изобщо не пада под нулата верно зимни гуми май не ти трябват... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 Момчиле, ти си имай, па нека не ти трябват... Па си им тури и джанти и за 10 минути ти ги сменят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted August 15, 2015 Author Share Posted August 15, 2015 Заради дъжда през зимата и това, че другия възможен вариант е единствено перформанс галош, който се търка доста бързо.Грайфера на лятната гума е правилният за дъжд. На зимната е за сняг. На всесезонната не знам какви са. Ако може да качиш снимка. При подобни температури изобщо няма смисъл от зимни или всесезонни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 Грайфера на лятната гума е правилният за дъжд. На зимната е за сняг. На всесезонната не знам какви са. Ако може да качиш снимка. При подобни температури изобщо няма смисъл от зимни или всесезонни. Ванка, по правило лятната гума разчита винаги на плътното сцепление със сух асфалт, затова и смеските са такива, че се изяждат два пъти по-бързо от тези на всесезонната гума. Някои от наистина скъпите летни хай перформанс гуми се държат сравнително добре и на дъжд, но това определено не е гума, която да се кара целогодишно и в "зимни" условия с много дъжд макар и с положителни температури. Ето например UTQG рейтинга на Michelin Pilot Sport A/S 3 е 500-ААА, докато този на да речем типичната лятна гума, каквато е BFGoodrich G-Force Sport COMP-2 е само 340-ААА. Това значи, че Мишелинката изминава средно един път и половина повече километри. Лятната/перформанс гума няма как да става за целогодишно каране, дори и в климат без отрицателни температури. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 На Нисана на съквартиранта май бяха за 5000 мили, няма от кво да се плашиш. Пък и ме съмнява да тестваш лимитите на гумата. В твоя вариант бих взел Мишлена. Но и Пирелито да забиеш няма да си в сериозна грешка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 В твоя вариант бих взел Мишлена. Абе и аз натам клоня, май това ще е, но всичко пак опира до това какви отстъпки ще се дават при пазарлъка. ПП. Старите, с които карам в момента и които трябва да изхвърля са Pirelli P Zero, които навъртяха някъде над 65 хиляди. Не, че имам някакви оплаквания от тях (изяждат се малко по-бързо, защото все пак се водят хай перформънс, макар и всесезонни), но ми се иска да сменя марката и да покарам малко с френски галоши. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 (edited) На какво се слагат тия гуми? Edited August 16, 2015 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 На какво слагат тия гуми? На 18'' оригинални джанти на Lancer GTS. "Заводските" гуми бяха Dunlop (разбира се същия размер), като се изтриха взех сегашните P Zero, които вече станаха и те за хвърляне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 Аха Лансер... просто ми беше интересно каква е колата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Че още ли си с Лансера? Помня преди да взема моята тойота беше с него и ми го препоръча, но като го пробвах нещо не ми беше удобен... не помня какво точно ама някак задника ми се намести по-удобно в седалките на тойотата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Че още ли си с Лансера? Помня преди да взема моята тойота беше с него и ми го препоръча, но като го пробвах нещо не ми беше удобен... не помня какво точно ама някак задника ми се намести по-удобно в седалките на тойотата Как да го хвърля, като за тия осем години успя да замине единствено оригиналния акумулатор, другото е само смяна на масло, накладки на спирачките, чат-пат гуми и сипване на бензин (двигателя е с верига). Интересното е, че акумулатора умря две седмици след като се бях прибрал от България, а иначе успя да запали без проблем след три седмици стоене в гаража с включена аларма. Вече се замислям да я сменям, ама още не съм решил с какво. Но появи ли се нещо за ремонт, определено ще си заминава, обаче засега не се дава пущината. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Как да го хвърля, като за тия осем години успя да замине единствено оригиналния акумулатор, другото е само смяна на масло, накладки на спирачките, чат-пат гуми и сипване на бензин (двигателя е с верига). Интересното е, че акумулатора умря две седмици след като се бях прибрал от България, а иначе успя да запали без проблем след три седмици стоене в гаража с включена аларма. Вече се замислям да я сменям, ама още не съм решил с какво. Но появи ли се нещо за ремонт, определено ще си заминава, обаче засега не се дава пущината. Хубави са ви пътищата... аз на 2рата година още смених едни тампони (то как не строших и джантата в онази дупка не знам)... иначе майсторите от фирмения сервиз искаха да ми сменят направо каретата.. иначе май само това са ми ремонтите на мен (освен тук-таме задрана боя - това не го броя пък не го и плащам аз - каското се оправя) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunc Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 Някой знае ли място, на което да оправят люкове? Като завали по-силен дъжд и ми тече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Искам да си облепя 2 врати и евентуално челното стълко с безцветно фолио с UV филтър... някой срещал ли е таква услуга в Плд? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 В някоя рекламна агенция ще ти го облепят, но 2-те врати ще имат различен блясък, а фолиото не е толкова прозрачно, че да се лепи на челно стъкло. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Някой знае ли място, на което да оправят люкове? Като завали по-силен дъжд и ми тече. Сервиз "Кука" в Хасково.Имат от пиле мляко за люкове и ел стъкла. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.