DON_CHEFO Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Тая година ще е халифакс да я еВа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 А според теб какви са, след като могат да се управляват изцяло от компютъра? Под ръчна трансмисия се разбира тази с класическия дизайн, а не трансмисия, която позволява ръчно превключване (защото 90% от съвременните автоматици я имат тази възможност). а под класическа автоматична се подразбира тази,която ползва преобразователи на тяга ръчното превключване на автоматите е доста далеч от 'ръчно' бтв,при положение,че дори в този режим трансмисията сама ще превключи след определен момент. иначе въпросните ги водят полу-автоматични,най-малкото защото са много далече като принцип на работа от стандартния автомат Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Няма никакво значение как ги водят, Тук се спори дали класическата стандартна трансмисия има някакви предимства (освен ниската цена) и бъдеще изобщо. За мен подобен спор е все е дно някой да настоява, че пишещата машина има предимства пред компютъра като офис инструмент. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Тази вечер явно доста хора не бяха разбрали, че "Руски" е затворен в посока към гарата. Та се беше получило чудничо мазало - естествено с активното спомоществувателство на две изсулени полицайчета които си чоплеха в носовете с надеждата да си намерят 13тата заплата или придобивките за които мрънкаха докато пафкаха и пиха водичка. Иначе на кръстовището безуммия колкото щеш (не знаят хората) а тези двамата дрисльовци гледат киното и подпират Астричката да не вземе да тръгне по инерция... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Мани, утре утивам до Уни-то за изпит и каква ще е лудница, поне няма да карам аз ами един приятел ама чак за него ми е жал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoop-dogg Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 ама неска като минах беше затворен, обаче в другото платно вървяха само в една посока? някой знае ли дали ще е така или ще го направят тва източното платно двупосочно ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 .... Що ми се струва, че си в нашия часови пояс или антагонично на Дед МАроз, си си хванал клиенти от БГ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Що ми се струва, че си в нашия часови пояс или антагонично на Дед МАроз, си си хванал клиенти от БГ Не съм във вашия. Понякога пиша от работата, когато съм айляк. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Че то сега е 2 следобед де... тамън е обядвал човека Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 (edited) кажете, че това е мираж http://vbox7.com/play:c7fb7e24 . Особено типа с регистрация ВТ ииии певеца е просто ЕМ СИ от всякъде. Бог да се смили над всички участници в клипа - те не знаят какво правят . Отивам да пална свещ за тях. Все съм попадал на изцепки в нета ама.... за къде сме ако няма и таковУ http://vbox7.com/play:6aef3901 мат с пешката http://vbox7.com/play:c50d1a41 Edited February 13, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Няма никакво значение как ги водят, Тук се спори дали класическата стандартна трансмисия има някакви предимства (освен ниската цена) и бъдеще изобщо. За мен подобен спор е все е дно някой да настоява, че пишещата машина има предимства пред компютъра като офис инструмент. Абсолютно съм съгласен с теб, че автоматика си е по-добре, даже последната година постоянно си мечтая за автоматик(заради работата ми, по цял ден въртя геврека), но според мен ръчната не е без бъдеще. Не съм много запознат с последните видове автоматични трансмисии, но предпочитам аз да си превключвам скоростите, отколкото да се осланям на компютър Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Ръчна??? Никакво бъдеще няма. Поне докато има умни софтуеристи Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Днеска ако си бил в задръстването на България, на колелото на Панаира нямаше така да пееш За в града автматика се е айляк. За пистата, със задното, ръчката си е ръчка и кефа си е кеф. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho_1989 Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 (edited) Абе да изместя малко темата Ауди много много не ги харесвам макар /история не се прави за 15 години/да имат един петак на 80ките дето още си е сила , а ако е с куатро направо е трепач.И тук ми идва мисълта за пропагандата която прави БМВ с Х драйв системата.Ауди прави 4х4 от едно 20 години и изведнъж за 10 години БМВ почват да правтя най-доброто перманентно задвижване - как става тая врътка Edited February 13, 2009 by sasho_1989 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Това е маркетинг Реалните показатели са друго нещо. Аз мнение нямам.Нито съм чел по въпроса нито съм карал тези системи за да ги сравнявам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 абе и аз признавам че не съм особено запознат по темата ауди-бмв ама нещо ме съмнява х-драйва да е най най доброто , за последният чух че бил наистина добър но за предните версии не съм чел особено добри работи .... отделно куатрото не е тва куатро което е било преди 20 години.... последното куатро мисля че дори е задвижвано 80/20 задно/предно с прехвърлящо усилие ..... наистина някой зачитал ли се е кое е най доброто 4х4 задвижване и на мене ми е интересно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 абе и аз признавам че не съм особено запознат по темата ауди-бмв ама нещо ме съмнява х-драйва да е най най доброто , за последният чух че бил наистина добър но за предните версии не съм чел особено добри работи .... отделно куатрото не е тва куатро което е било преди 20 години.... последното куатро мисля че дори е задвижвано 80/20 задно/предно с прехвърлящо усилие ..... наистина някой зачитал ли се е кое е най доброто 4х4 задвижване и на мене ми е интересно Завси какви са показателите, по които се оценяват AWD системите (пак да повторя, това не са 4х4, те са съвсем друга бира). Не мисля обаче, че xDrive би се класирала на прилично място. По комплексни показатели по всяка вероятност едни от най-добрите AWD системи са тези на Субару и Ауди. Поведението на AWD системата на Субару на сняг е изключителна. И двете системи са доста здрави (разправят, че куатрото на Ауди надживява всички останали агрегати на автоммобила). Буквално преди дни станах свидетел на изкачването на един стръмен заледен и заснежен баир. От всички автомобили само субаруто го изкачи бавно и спокойно без да се замисли и за секунда, докато един баварец с xDrive и със засилка заора почти на върха и трябваше да се върне назад за втори опит. Доста добри постижения имат също и AWD системите на Волво и Акюра (SH-AWD), но според мен класиката при компактните модели си остават Субару и Ауди. Освен това те имат десетки години забележителен опит в прилагането на AWD системите си в рали шампионатите, както и в масовото им производство. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Недей, че сега ще излезе Inci с онва безумно клипче, как БМВ > Ауди! А просто аудито не си е включило куатрото! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Недей, че сега ще излезе Inci с онва безумно клипче, как БМВ > Ауди! А просто аудито не си е включило куатрото! Това клипче ли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 а ако беше погледнал малко настрани можеше да видиш и .всяка монета има по две страни, някои дори падат на калъч. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 а ако беше погледнал малко настрани можеше да видиш и .всяка монета има по две страни, някои дори падат на калъч. Тука вече е и до гуми. Тоест съвкупност от 4х4 и хубави гуми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 айде сега на калпавия космонафт космоса му крив и тесен, та не можал да го улучи. по същата логика пък на твойто клипче кат се зачетеш в коментарите ще видиш как ауди са си дали в инструкциите супер прост начин за изход от такива ситуации: с леко и кратко натискане на спирачката. освен това на бмвто му светнаха стоповете на връхната точка първия път, което означава че може би му е натисната спирачката допреди задействане на датчика за стоп-светлините. на ауди нямаше никакво светване на стопове - само газ до дупка. тенденциозни тестове всеки може да направи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 айде сега на калпавия космонафт космоса му крив и тесен, та не можал да го улучи.по същата логика пък на твойто клипче кат се зачетеш в коментарите ще видиш как ауди са си дали в инструкциите супер прост начин за изход от такива ситуации: с леко и кратко натискане на спирачката. освен това на бмвто му светнаха стоповете на връхната точка първия път, което означава че може би му е натисната спирачката допреди задействане на датчика за стоп-светлините. на ауди нямаше никакво светване на стопове - само газ до дупка. тенденциозни тестове всеки може да направи. DSC и DTC контролират и спирачките - затова е светнало. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 абе и аз признавам че не съм особено запознат по темата ауди-бмв ама нещо ме съмнява х-драйва да е най най доброто , за последният чух че бил наистина добър но за предните версии не съм чел особено добри работи .... отделно куатрото не е тва куатро което е било преди 20 години.... последното куатро мисля че дори е задвижвано 80/20 задно/предно с прехвърлящо усилие ..... наистина някой зачитал ли се е кое е най доброто 4х4 задвижване и на мене ми е интересно Новия Х6 го водят най-интелигентната 4х4 система създавана до сега Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 кой го води,промо клипчетата на бнв ли Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.