Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Е аз съм си харесал дизел.Пълен пакет, лошото е че вози като голф ама ко да са прай :D

400nm тряа са достатъчни :) 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Тука някой карал ли е сериозно лична кола на задно... Че нещо много големи апетити... Не бях останал с впечатление, че някой кара освен да се вози със 100 по булевардите?

Link to comment
Share on other sites

Ко? Тва ако изобщо е вярно 400 шамара ти тряят на тебе... 

Ее тва не е много.Само 180 коня ще е. 

Да признавам само 1 път съм карал кола над 105 коня.На братовчед ми бмв е36 дизел комби автомат :D

 

едит: Видене ето я сток http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12220 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Аз съм карал близо 3 години ЛАДА 1500S. Такава кола със задно вервай ми не си карал и едва ли ще караш. Чудесна е за научаване на шофьорлъка, както и за изпускане и излитане от пътя. Зимно време пък в сняг и лед с гуми Баба Вида няма да коментирам...  

 

=================

 

Николчо, пише 340, но и тва ти е много. 

Link to comment
Share on other sites

Сивик 8 ?

 

Приятели вкараха такава ударена и я правиха за продаване, нема по пластмасово тамагочи от тая кола....сериозно ли ще взимаш такава ?

Link to comment
Share on other sites

Много ми е интересно Любо какво ще каже по повод това изказване...

 

Обикновено ти кажеш ли за нещо тая приказка, то е отличен продукт.  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Сивик 8 ?

 

Приятели вкараха такава ударена и я правиха за продаване, нема по пластмасово тамагочи от тая кола....сериозно ли ще взимаш такава ?

Че е пластмасова ясно.И сегашната ми не е много убава.Даже си бие към много грозна.Не съм го решил на 100%,но ще сменям колата в близките 2 години.Докато съм на общежитие ще спестя повечето пари :D

 

едит: на Любо май е бензинка. 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Хонда са най-добри при моторите, легенди в нормалният ценови клас, но не и при автомобилите, там ги нЕма никви дори уж високият клас Легенд са си легени. 

 

 

 

пс : Аз съм на път да се сдобия с едно такова двуколесно, след дълги размисли дали да е някой стрийт или крос в крайна сметка реших че ми се живее още и ше бръмкаме из горите. 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51433351148764796&slink=9y1fzq

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Ако е така става още по-зле. Бокстъра в базова конфигурация с 2.7 литров двигател от 265 коня е с цена $52 хилки или с цели $13 хилки по-евтино. За какво говорим изобщо?

емблемата ли ще му търкаш. Ебаси слабото Порше. Те семейни седани почнаха д ги правят по 200 коня дето се вика :-D
Link to comment
Share on other sites

Хубаво ще е когато ще кара, да пуска по една обява във вестника с дублаж тука във форума, че да не излизам никъде - нито с кола, нито пеша...

Link to comment
Share on other sites

Тука някой карал ли е сериозно лична кола на задно... Че нещо много големи апетити... Не бях останал с впечатление, че някой кара освен да се вози със 100 по булевардите?

Лична моя - не съм. Защо? Сложно ли е ? Освен излизането от паркинга зимата де :)

Карал съм Галардо, без да си ограничавам дясното краче, не се утрепах, не ме писаха по вестниците. Нещо такова ли трябваше да се случи ? :)

Но ръмжащ V10 зад гърба определено те кара да уважаваш колата. 

 

Ако е така става още по-зле. Бокстъра в базова конфигурация с 2.7 литров двигател от 265 коня е с цена $52 хилки или с цели $13 хилки по-евтино. За какво говорим изобщо?

 

Оказва се, че собствениците на 4C спокойно са могли да си купят Порше, но поради някаква причина са предпочели Алфата :)) Всеки с вкуса си :)

 

Link to comment
Share on other sites

емблемата ли ще му търкаш. Ебаси слабото Порше. Те семейни седани почнаха д ги правят по 200 коня дето се вика :-D

Говорим за базови модели, младежо. Слаби са, защото трябва да са по джоба на всеки, кажи-речи. Затова според мен е уникално изхвърляне тази немощна Алфичка с 240 коня да струва $65 хилки, просто е безумно. Иначе онзи ден във фирмата се появи ей това чистак ново 911 Carrera 4 GTS. Някои пичове по високите корпоративни етажи не си знаят парите и щом акциите скочат с 5% току се появи нещо такова на паркинга.

IMG_20150624_084115.jpg

Link to comment
Share on other sites

Лична моя - не съм. Защо? Сложно ли е ? Освен излизането от паркинга зимата де :)

Карал съм Галардо, без да си ограничавам дясното краче, не се утрепах, не ме писаха по вестниците. Нещо такова ли трябваше да се случи ? :)

Но ръмжащ V10 зад гърба определено те кара да уважаваш колата. 

 
 

Оказва се, че собствениците на 4C спокойно са могли да си купят Порше, но поради някаква причина са предпочели Алфата :)) Всеки с вкуса си :)

 

 

 

Без тракшън контрол, Гаярдо САМО на задно, не стандартния модел 4х4? 

Link to comment
Share on other sites

Говорим за базови модели, младежо. Слаби са, защото трябва да са по джоба на всеки, кажи-речи. Затова според мен е уникално изхвърляне тази немощна Алфичка с 240 коня да струва $65 хилки, просто е безумно.

Сега погледнах характеристиките на 4Ц и новия Бокстер.

 

Бокстера е 375к.с. Ускорява до 100 за 4.5сек. Максимална скорост - 290. Разход - 9.9

 

Немощната Алфичка е 240к.с. Ускорява за 4.5. Максимална скорост 285. Разход - 6.8

 

Та...деазнам. :)

 

Тоя Бокстер 270к.с. не може да се класира изобщо.

 

За удобства и екстри не говорим. Не знам как е Алфата но съм почти сигурен, че Поршето е по-добре направено.

Link to comment
Share on other sites

Говорим за базови модели, младежо. Слаби са, защото трябва да са по джоба на всеки, кажи-речи. Затова според мен е уникално изхвърляне тази немощна Алфичка с 240 коня да струва $65 хилки, просто е безумно. Иначе онзи ден във фирмата се появи ей това чистак ново 911 Carrera 4 GTS. Някои пичове по високите корпоративни етажи не си знаят парите и щом акциите скочат с 5% току се появи нещо такова на паркинга.

Предлагам всички да се успокоим с тия Поршета.

 

1) Виждам повече Поршета от таксита в Даунтаун. Едно Турбо не съм видял или Карера Гт.

2) Като се каже Порше не всяко е тотален звяр или неистов лукс. Имал съм честта да видя няколко и по-старите им модели са в пъти по-дървени от гнусния ми Фокус.

3) Една 10 годишна Карера С беше по-зле и от Пунтото ми.

4)Това, което си мислите като напишете Порше е невероятен лукс вътре. От там идва заблудата, че Алфите не са конкуренция

 

На Панамера и Кайен наистина не са ама Бокстер и Кайман не са нещо уникално свирепо, че да нямат еквивалент ;)

 

Типично по български ги заклеймихте. И друго ще ви кажа. По тукашните пътища има и доста Фиат 500. Ужас нали

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Стефче, 'найш га кифленските Алфи ще стигнат Порша? Га Маруся станат СШ при конструкторите... :grin:

Я пък този....

Алфите га са печелили състезания, Поршетата са били в зародиш някъде.

 

Да не бъда разбран грешно. Харесвам Порше. Това,което Кръстника показа на снимката е супер и много ме кефи, но тоя хейт срещу Алфата...

 

Ако имах достатъчно пари,бих се почудил бая дали да купя Порше, Алфа 8Ц или някое Мазерати.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...