zlobil Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) kotora като напише нещо за хонда и не издърждам на изкушението Edited June 25, 2015 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) Е аз съм си харесал дизел.Пълен пакет, лошото е че вози като голф ама ко да са прай 400nm тряа са достатъчни Edited June 25, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 акорд ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Сивик 8мица с ремап вади толкоз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 400nm тряа са достатъчни Ко? Тва ако изобщо е вярно 400 шамара ти тряят на тебе... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Тука някой карал ли е сериозно лична кола на задно... Че нещо много големи апетити... Не бях останал с впечатление, че някой кара освен да се вози със 100 по булевардите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) Ко? Тва ако изобщо е вярно 400 шамара ти тряят на тебе... Ее тва не е много.Само 180 коня ще е. Да признавам само 1 път съм карал кола над 105 коня.На братовчед ми бмв е36 дизел комби автомат едит: Видене ето я сток http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12220 Edited June 25, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Аз съм карал близо 3 години ЛАДА 1500S. Такава кола със задно вервай ми не си карал и едва ли ще караш. Чудесна е за научаване на шофьорлъка, както и за изпускане и излитане от пътя. Зимно време пък в сняг и лед с гуми Баба Вида няма да коментирам... ================= Николчо, пише 340, но и тва ти е много. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 340 е сток.Ще се чипва в Маднес и става 395 Но пък съединителя им е малко кашкавален... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Сивик 8 ? Приятели вкараха такава ударена и я правиха за продаване, нема по пластмасово тамагочи от тая кола....сериозно ли ще взимаш такава ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Ся съм се нашил в едни трафици ама после ше ви обясня това онова :-D:-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Много ми е интересно Любо какво ще каже по повод това изказване... Обикновено ти кажеш ли за нещо тая приказка, то е отличен продукт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) Сивик 8 ? Приятели вкараха такава ударена и я правиха за продаване, нема по пластмасово тамагочи от тая кола....сериозно ли ще взимаш такава ? Че е пластмасова ясно.И сегашната ми не е много убава.Даже си бие към много грозна.Не съм го решил на 100%,но ще сменям колата в близките 2 години.Докато съм на общежитие ще спестя повечето пари едит: на Любо май е бензинка. Edited June 25, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) Хонда са най-добри при моторите, легенди в нормалният ценови клас, но не и при автомобилите, там ги нЕма никви дори уж високият клас Легенд са си легени. пс : Аз съм на път да се сдобия с едно такова двуколесно, след дълги размисли дали да е някой стрийт или крос в крайна сметка реших че ми се живее още и ше бръмкаме из горите. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51433351148764796&slink=9y1fzq Edited June 25, 2015 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 едит: на Любо май е бензинка. Беше, отдавна замина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Ако е така става още по-зле. Бокстъра в базова конфигурация с 2.7 литров двигател от 265 коня е с цена $52 хилки или с цели $13 хилки по-евтино. За какво говорим изобщо?емблемата ли ще му търкаш. Ебаси слабото Порше. Те семейни седани почнаха д ги правят по 200 коня дето се вика :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Лада 1500 съм карал, и Форд Сиера 1.8... Ама все тая. Дизела от маднес... Ще има изненади по улиците. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Хубаво ще е когато ще кара, да пуска по една обява във вестника с дублаж тука във форума, че да не излизам никъде - нито с кола, нито пеша... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Тука някой карал ли е сериозно лична кола на задно... Че нещо много големи апетити... Не бях останал с впечатление, че някой кара освен да се вози със 100 по булевардите? Лична моя - не съм. Защо? Сложно ли е ? Освен излизането от паркинга зимата де Карал съм Галардо, без да си ограничавам дясното краче, не се утрепах, не ме писаха по вестниците. Нещо такова ли трябваше да се случи ? Но ръмжащ V10 зад гърба определено те кара да уважаваш колата. Ако е така става още по-зле. Бокстъра в базова конфигурация с 2.7 литров двигател от 265 коня е с цена $52 хилки или с цели $13 хилки по-евтино. За какво говорим изобщо? Оказва се, че собствениците на 4C спокойно са могли да си купят Порше, но поради някаква причина са предпочели Алфата Всеки с вкуса си Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 емблемата ли ще му търкаш. Ебаси слабото Порше. Те семейни седани почнаха д ги правят по 200 коня дето се вика :-D Говорим за базови модели, младежо. Слаби са, защото трябва да са по джоба на всеки, кажи-речи. Затова според мен е уникално изхвърляне тази немощна Алфичка с 240 коня да струва $65 хилки, просто е безумно. Иначе онзи ден във фирмата се появи ей това чистак ново 911 Carrera 4 GTS. Някои пичове по високите корпоративни етажи не си знаят парите и щом акциите скочат с 5% току се появи нещо такова на паркинга. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Лична моя - не съм. Защо? Сложно ли е ? Освен излизането от паркинга зимата де Карал съм Галардо, без да си ограничавам дясното краче, не се утрепах, не ме писаха по вестниците. Нещо такова ли трябваше да се случи ? Но ръмжащ V10 зад гърба определено те кара да уважаваш колата. Оказва се, че собствениците на 4C спокойно са могли да си купят Порше, но поради някаква причина са предпочели Алфата Всеки с вкуса си Без тракшън контрол, Гаярдо САМО на задно, не стандартния модел 4х4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Говорим за базови модели, младежо. Слаби са, защото трябва да са по джоба на всеки, кажи-речи. Затова според мен е уникално изхвърляне тази немощна Алфичка с 240 коня да струва $65 хилки, просто е безумно. Сега погледнах характеристиките на 4Ц и новия Бокстер. Бокстера е 375к.с. Ускорява до 100 за 4.5сек. Максимална скорост - 290. Разход - 9.9 Немощната Алфичка е 240к.с. Ускорява за 4.5. Максимална скорост 285. Разход - 6.8 Та...деазнам. Тоя Бокстер 270к.с. не може да се класира изобщо. За удобства и екстри не говорим. Не знам как е Алфата но съм почти сигурен, че Поршето е по-добре направено. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) Говорим за базови модели, младежо. Слаби са, защото трябва да са по джоба на всеки, кажи-речи. Затова според мен е уникално изхвърляне тази немощна Алфичка с 240 коня да струва $65 хилки, просто е безумно. Иначе онзи ден във фирмата се появи ей това чистак ново 911 Carrera 4 GTS. Някои пичове по високите корпоративни етажи не си знаят парите и щом акциите скочат с 5% току се появи нещо такова на паркинга.Предлагам всички да се успокоим с тия Поршета. 1) Виждам повече Поршета от таксита в Даунтаун. Едно Турбо не съм видял или Карера Гт. 2) Като се каже Порше не всяко е тотален звяр или неистов лукс. Имал съм честта да видя няколко и по-старите им модели са в пъти по-дървени от гнусния ми Фокус. 3) Една 10 годишна Карера С беше по-зле и от Пунтото ми. 4)Това, което си мислите като напишете Порше е невероятен лукс вътре. От там идва заблудата, че Алфите не са конкуренция На Панамера и Кайен наистина не са ама Бокстер и Кайман не са нещо уникално свирепо, че да нямат еквивалент Типично по български ги заклеймихте. И друго ще ви кажа. По тукашните пътища има и доста Фиат 500. Ужас нали Edited June 26, 2015 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Стефче, 'найш га кифленските Алфи ще стигнат Порша? Га Маруся станат СШ при конструкторите... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Стефче, 'найш га кифленските Алфи ще стигнат Порша? Га Маруся станат СШ при конструкторите... Я пък този.... Алфите га са печелили състезания, Поршетата са били в зародиш някъде. Да не бъда разбран грешно. Харесвам Порше. Това,което Кръстника показа на снимката е супер и много ме кефи, но тоя хейт срещу Алфата... Ако имах достатъчно пари,бих се почудил бая дали да купя Порше, Алфа 8Ц или някое Мазерати. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.