w00x Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Тоз дизайн на камион тип Камаро/Чарджър кво общо има с Алфа?! Дъ фак?! На мен на Мазда ми заприлича първоначално. Това е спортната модификация. Надявам се нормалната да изглежда по.....нормално. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Не разбирам какво не ви харесва. Важното е да е бърза и да завива на мастия. Какво повече и трябва? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Да не е в бокса през седмица... На първо място Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Тоз дизайн на камион тип Камаро/Чарджър кво общо има с Алфа?! Дъ фак?! Е нали се пънат да я продават на американският пазар, че и я редизайнваха по едно време точно с такава цел. Плюс, че все пак алфа е част от Fiat Chrysler Group На мен лично ми допада доста, да видим дали няма да ми станат 3 алфите Но бая ще трябва да се стегна в кръста за целта Да не е в бокса през седмица... На първо място Всеки няколко месеца ... но за смяна на масло и гуми основно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Всеки няколко месеца ... но за смяна на масло и гуми основно Тя неговата Хонда е влизала повече от моята Алфа. Говори си колкото да не заспи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Влизала е защото искам всичко да е перфектно.Ти ако искаш карай без амортисьори или с протекъл картер... Или я прегрей като ти протече радиатора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) Само колите които не се карат нямат нужда от поддръжка. Не бъркайте поддръжка с това колата да ви "изостави" на пътя. Щом колата е при теб винаги когато ти трябва и винаги си изпълнява задачите по очаквания начин... бива. Ако като искаш да я ползваш и винаги има неочаквани повреди и не можеш да си вършиш работата... ясно е. Тва за стандартни коли, масови. Разните там колекционерски са си друга бира. Edited June 25, 2015 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Само колите които не се карат нямат нужда от поддръжка. Не бъркайте поддръжка с това колата да ви "изостави" на пътя. Щом колата е при теб винаги когато ти трябва и винаги си изпълнява задачите по очаквания начин... бива. Ако като искаш да я ползваш и винаги има неочаквани повреди и не можеш да си вършиш работата... ясно е. Тва за стандартно коли, масови. Разните там колекционерски са си друга бира. Това сигурно е най-логичното мнение което съм прочел в тази тема. Евала Тя неговата Хонда е влизала повече от моята Алфа. Говори си колкото да не заспи. Знам знам, и аз ги четох обясненията за спирачки и т.н. Но по принцип харесвам Хонда, та реших да си затрая Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Влизала е защото искам всичко да е перфектно.Ти ако искаш карай без амортисьори или с протекъл картер... Или я прегрей като ти протече радиатора. И аз искам всичко да е перфектно. Да не мислиш, че моята е някаква барака? Изказа се неподготвено и по типичен стереотип. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Ако не искате да се занимавате със сервизи взимате нов автомобил. Тогава имате веднъж в годината едно обслужване и ако случайно като мен се натресете в 20 сантиметрова дупка в 60км/час сменяте каквото се наложи - тампони, карета, джанта... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Ако не искате да се занимавате със сервизи взимате нов автомобил. Тогава имате веднъж в годината едно обслужване и ако случайно като мен се натресете в 20 сантиметрова дупка в 60км/час сменяте каквото се наложи - тампони, карета, джанта... Дай боже всекиму Аз активно се старая в тази посока, но всичко по реда си Но дори да не е нова кола, а на няколко години, ако е в добро състояние то поддръжката в крайна сметка се изразява в същото. Както и сам си го написал - след скачане в някоя дупка и нови и стари сменят части Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Ако не искате да се занимавате със сервизи взимате нов автомобил. Тогава имате веднъж в годината едно обслужване и ако случайно като мен се натресете в 20 сантиметрова дупка в 60км/час сменяте каквото се наложи - тампони, карета, джанта... Един познат на нова, гаранционна Хонда Сивик, сменя амортисьори и съединител. Така че... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Да не е в бокса през седмица... На първо място Споко...към днешна дата не си в таргет групата, че да разбереш....особено за QV-то. Без да се засягаш, пожелавам ти в най-скоро време да влезеш там. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Ако не искате да се занимавате със сервизи взимате нов автомобил. Тогава имате веднъж в годината едно обслужване и ако случайно като мен се натресете в 20 сантиметрова дупка в 60км/час сменяте каквото се наложи - тампони, карета, джанта... Ама ако карате до магазина и обратно и то през седмица. Новите коли не са каквото бяха. Факт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Тази нова Алфа не изглежда зле, но с цената мнооого яко са се изхвърлили. Базовия модел 4C Coupe започва от $65 хилки, айде мерси. За още 5 хилки отгоре взимаш направо SLK55 AMG Roadster. Тия от Фиат-Крайслер добре ли са? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Цените в хАмерика и в Европа не са точно същите Факт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Цените в хАмерика и в Европа не са точно същите Факт. Така е, но в случая става въпрос за две европейски марки в съпоставим клас продавани на американския пазар. Няма никаква логика в цената на тази Алфа. При това говорим за мизерен 4-цилиндров, макар и турбодвигател с мощност 237 коня. Аз не виждам нито една причина да предпочета тази Алфа пред SLK Roadster-а на Мерцедес, който излиза почти с $10 хилки по-евтин - модела с 3.5 литровия 302 коня V6 двигател. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) Тази алфа не е 4C, а Giulia 4C е това : http://buyersguide.caranddriver.com/media/assets/submodel/5390.jpg A алфата която тамън представиха е с bi-turbo V6 с 510 кончета И самата Джулиа Edited June 25, 2015 by ARPAnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 A алфата която тамън представиха е с bi-turbo V6 с 510 кончета Още по-зле, значи тази новата сигурно ще надхвърли $100 хилки като цена. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Туй щото сЪ води бутикувЪ... Представям си ги как се "харчат" в Америка.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Още по-зле, значи тази новата сигурно ще надхвърли $100 хилки като цена. Тя би трябвало да се конкурира с М3, та ще се върти около неговата цена. Не, че знам колко струва М3-ката при вас. А 4ц-то е малко по-друга количка, карбоново купе, лекичка, средно разположен двигател, 0-100 за 4.3 секунди което не е зле за 240 кончета Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 4Ц не е в категорията на Мерцедес СЛК. Или по-скоро обратното. 4ц е по-скоро конкуренция на Порше Бокстер и пак не е точно същото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 и въпреки всичко си остава алфа с 510 коня..... на цената на м3.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 4ц е по-скоро конкуренция на Порше Бокстер и пак не е точно същото. Ако е така става още по-зле. Бокстъра в базова конфигурация с 2.7 литров двигател от 265 коня е с цена $52 хилки или с цели $13 хилки по-евтино. За какво говорим изобщо? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) Споко...към днешна дата не си в таргет групата, че да разбереш....особено за QV-то. Без да се засягаш, пожелавам ти в най-скоро време да влезеш там. Мерси Работя усилено по въпроса,но първо ще взема един сивик едит: 500 коня на задно ще е фън Edited June 25, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.