Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Да се "Закисне"? Питам не защото разбирам много, а защото точно днес смених една мека връзка долу на тръбата на ауспуха и реших едни проблеми с шум и миризми в купето.

 

За въпросния шум, едни майстори ми бяха казали, че е от някакъв генератор...

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

А аз да питам....как аджеба държавата допуска 3-годишна кола с всички екстри, на която й остават още 2 години гаранция, да бъде регистрирана като товарна

Въпросното пежо чисто ново е с N1 още от вносителя. Някак французите са го писали като такова и не знам по какви споразумения конкретно това пежо се води N1 и съответно имаш право на данъчен кредит при закупуването (т.е. 20% ддс) и данъчни облекчения като описаното от тебе.

 

Колега именно по тази причина си го закупи и в данъчното някаква служителка взела да се прави на интересна, че това са глупости и няма как тази кола да е товарна и няма да му възстанови ДДСто, при което той (а той се доста отворен) я заковал с думите "ти за каква се мислиш ма патко, я виж какво пише тука - пише ли N1, пише. хайде сега спри да разсъждаваш и изпълнявай написаното в закона" при което по негови думи лелята почервеняла от яд, тръгнала да се заяжда, че няма да го направи пък той взел да се хили и казал "хайде слагай печата че ми отказваш и да ходя в съда с него, такъв цирк отдавна не съм правил... я чакай да се обадя на един познат от телевизията направо да идват" при което (по негови думи) лелята стояла с отворена уста около 30 секунди и той я подканил още 1-2 пъти да му дава отказа, а тя го напсувала 1-2 пъти и приела, че автомобила е N1 и ще му върнат ДДСто.

Link to comment
Share on other sites

Имам питане. Може ли от фланцово съединение на изпускателна система на автомобил, да изпуска изгорели газове, и да се "закисне"? Чисто теоретично.

 

Не само теоретично - туй да не са калчища, та да закисне... Кой фланец, къде и сигурен ли си че изпуска от там? По принцип се слагат гарнитури по тея места.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Взех си нови накладки TRW. И на 1ви май ще сменям дискове и накладки.EBC накладките са много твърди и ми направиха ръб на дисковете.

Link to comment
Share on other sites

Взех си нови накладки TRW. И на 1ви май ще сменям дискове и накладки.EBC накладките са много твърди и ми направиха ръб на дисковете.

 

ти нали взе нови дискове скоро?

Link to comment
Share on other sites

Последните 12 години работата ми освен всичко друго беше и да обикалям по гаранционните сервизи на няколко популярните марки автомобили.Високите цени в тия сервизи не са заради извънземните части дето ще вложат,а основно заради раздутия щат и огромния марж на печалба. То не са приемчици,администрация,всякви мениджъри и мениджърчета касиерки счетоводство маркетинг и реклама и тн. персонал дето храниш.Кадърните механици трупат опит и бягат,отварят си собствен сервиз или работят в друг но за себе си.Освен за специфични дейности изискващи дилърско оборудване за друго не ходя в такъв сервиз.Търся точно тия "избягалите"...В малкия сервиз мога да реша аз какво да сменя и каква част да монтират,аз решавам от къде ще се купи и на каква цена с каква отстъпка.Също така и по кое време.Наложи се да пътувам вчера доста а ми вие лагер-главина на дясно задно колело-поръчах най-скъпия и марков дето се предлага на пазара и ми го монтираха в 9 вечерта.Ха познай какъв е шанса в Мото пфое да речем.В"големия"-каквото има на склад и каквото те решат на каквато цена те измислят.Със записване за след три дена...ми мерси.

 

Абсолютно си прав! Няма голям, няма малък сервиз, ако вътре са лайна. Как точно ще докажеш, че в голям или малък сервиз са ти извършили некачествено ремонт? Дават ти документ, с който можеш задника да си избършеш в най-добрия случай, защото когато с колата стане нещо и стигнеш до съд - механикът или собственика на сервиза казва:"След нас друг е извършвал интервенции върху автомобила..." и си до там! Иди докажи, че нямаш сестра. Механикът ще излезе и ще обясни колко кадърно е свършил всичко и как собственикът е ходил някъде и друг е развалил ремонтираната от първия кола. Затова - отиваш в сервиз, в който имаш най-малки съмнения към персонала и висиш на главата на тоя, който ти пипа колата. Иначе - следващия сервиз. Спомням си, преди 9 години, когато взех предишната си кола и я закарах за обслужване в оторизирания сервиз на марката... щото е оторизиран...нали... И добре, че тогава още пускаха клиентите, защото на 30-тата минута пратих по дяволите механика, който правеше опит да ми сложи горивния филтър на обратно, че и си позволяваше да спори с мен. Когато му доказах, че греши, поисках друг механик да довърши колата, под моя поглед и този на приемчика, защото щяха да го отнесат сериозно всичките... И, какво правим в тоя случай, ако не бях видял какво прави въпросният механик? Взимам си колата, плащам 600+ лева, тръгвам извън града, закъсвам заради обърнатия филтър и? Викам пътна помощ - плащам за докарване до Пловдив и дали от тоя голям сервиз, щяха да ми платят разходите и нервите - естествено, че не...

Та, както казах - отиваш в сервиз, в който имаш най-малко съмнения, защото е доказано, че над 90% са откровени некадърници, а повечето от тях и самоуки кирки, висиш им над главата и се надяваш, въпреки всичко, да не са забравили нещо или да са си свършили работата качествено или поне добре.

Също така си прав, че тези, които наистина разбират, не работят в големите сервизи - те си бачкат за тях, в техен си "малък" сервиз - примери много. Механиците от официалния сервиз на Шкода в Пловдив си карат колите при бившите си колеги, които си имат техен сервиз, а също така и пращат клиенти, чиито коли не могат да оправят при тях, както и АМК и всички спирачкаджии, пращат Ситроен C5 за ремонт и смяна на жила на ръчна спирачка /която при този модел е отпред/ само при Румен, защото никой не се наема да извърши ремонта. Факт.

Толкова по темата със сервизите.

 

По темата с N1 - ако ще S класа да е или 7-ма серия - пише ли в документите от производителя N1 - значи е N1. В данъчното и да се правят на луди, извърта се едно дело и пият водата, че и разноските плащат. А една от най-разпространените "баничарки" е X6 :grin:

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Аха, след което всеки път като спрат колата с повече от двама вътре се тресе глоба. 

Не е задължително,може да е 3+1...Въпросния сертификат позволява вариации на тема "специален''.След десетата година обаче преглед два пъти годишно...

Link to comment
Share on other sites

Ще те оставя да ми видиш на главата в моя сервиз точно никога. За това си има и ценоразпис. 70 долара на час. В твое присъствие - 100, с твоя помощ 140. Иначе хващай инструмента и си я прави сам. Всеки много разбира, всеки иска да мине тънко, но не пита човека пред него как изплаща 50 хиляди долара в инструменти и си плаща наема всеки месец. Не става така както си я мислите, особено като вънка е -20. "майсторе, нещо стана или майсторе светна чека и не мога да мина емишън тест." същата услуга в оторизирсния сервиз започва от около 150 долара на час. При Мерцедес е най-скъпо.

Link to comment
Share on other sites

Моята Шкода е 4+1 и е N1, по нищо няма разлика с друга такава, но на табелата на колата си пише N1, в талона N1 + товарен автомобил.

Нито седалки са махани, нито ще се махат, ако не реша да превозя нещо обемисто на тяхно място.

Link to comment
Share on other sites

 

Ще те оставя да ми видиш на главата в моя сервиз точно никога....
Ако в твоя сервиз при тия цени правиш глупостите на бг "майсторите" ще ти приключи много бързо сервизната "кариера" с някое иск-че;)
Link to comment
Share on other sites

Я да разбуня малко духовете.  :grin: Някой може ли да ми каже слаби страни на Е46? Подръжката как се движи и кой от бензиновите варианти е за предпочитане, искам нещо около 140 коня, по-малки асматици всякаш вече не ми се иска...

 

 

П.П. Някой хора нямат връзка с главния мозък.....Един ми иска за 10 годишна лагуна 9 бона и то без газ....Ама много била пазена, най-високо ниво на обурудване.. Алоууу тая кошница все пак е на 10 години....

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Я да разбуня малко духовете. :grin: Някой може ли да ми каже слаби страни на Е46? Подръжката как се движи и кой от бензиновите варианти е за предпочитане, искам нещо около 140 коня, по-малки асматици всякаш вече не ми се иска...

 

 

П.П. Някой хора нямат връзка с главния мозък.....Един ми иска за 10 годишна лагуна 9 бона и то без газ....Ама много била пазена, най-високо ниво на обурудване.. Алоууу тая кошница все пак е на 10 години....

Много трудно ще намериш читава. Всичките са "бегачки". Поддръжката се движи като тази на всички автомобили на толкова години. Нишо фрапиращо.

 

Е46 комби или седан? Фейслифтовото или не?

Link to comment
Share on other sites

Видене - 3+1 са масово.

Чефо - говорим за България... Където си ти е различно.

 

Откога я има тая далавера? Наострям сериозно ушички, макар че аз съм в клас 6+1 :laughing:

Link to comment
Share on other sites

 

Я да разбуня малко духовете.  :grin: Някой може ли да ми каже слаби страни на Е46?
Подръжката не е нищо особено,части има на корем както нови,така и втора ръка(знам морга само с бмв-та).Гледай 2,8 мотора носи много на бой,без проблем се газифицира,задължително ГИ,каквото и да ти говорят друго.Приятна за каране кола,маневрена и пъргава.Недостатъците за мен са че е много тясна,дори в комби вариант е с мижав багажник,ниска е(картера го пазиш много,втора ръка е доста търсен).Ако имаш парички виж дизеловия.Карах 330XD комби на един приятел-слизаш ухилен до уши,покъртителен въртящ момент-има тяга по всяко време не зависимо на коя предавка.Адекватен автомат разход 8-10 нафта...Сещам се и за друг кофти момент-крадат ги много за части,ако ще я държиш на улицата се насочи към друга марка.Каското не помага вече,крадат ги въпреки че са застраховани и вече на възраст.
Link to comment
Share on other sites

Ако в твоя сервиз при тия цени правиш глупостите на бг "майсторите" ще ти приключи много бързо сервизната "кариера" с някое иск-че;)

в някоя приказка, може би. Тръгне ли някой да се прави на отворен - шута и да се маха, следващия път като се върне цената ще е друга. Защо ще се върне ли? Защото трудно се намират такива цени, но такива клиенти дал Бог.
Link to comment
Share on other sites

Другарите, претендитращи редовно за любезното, толерантно и коректно шофиране в София могат да погледнат ТАЗИ група във Фейсбук, да поразгледат клиповете и дано най-сетне осъзнаят какви глупости говорят. 

Link to comment
Share on other sites

Откога я има тая далавера? Наострям сериозно ушички, макар че аз съм в клас 6+1 :laughing:

 

Отдавна, но явно малко хора знаят, наистина. Тъст ми, с триста зора го накарах да поръча Йетито N1. Накрая като плати 10лв. данък за чисто нова кола 110 коня, беше супер доволен.

Link to comment
Share on other sites

Отдавна, но явно малко хора знаят, наистина. Тъст ми, с триста зора го накарах да поръча Йетито N1. Накрая като плати 10лв. данък за чисто нова кола 110 коня, беше супер доволен.

Специално Еуратек си го пишат в офертата от сайта за всеки модел, че е безплатно и въпрос на желание.

Link to comment
Share on other sites

Специално Еуратек си го пишат в офертата от сайта за всеки модел, че е безплатно и въпрос на желание.

Те всички го пишат и дори акцентират на това, но хората не знаят, че вече не е само двуместна.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...