Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Чудех се, като купувам моята кола дали не правя грешка да взимам първата, която съм видял.

 

Днеска бяхме с един колега да си търси като моята Алфа ГТ. Ходихме да гледаме 2 ... Аз от коли не разбирам, но тая я карам 2 години вече и малко или много я усещам. На първата като се качих и като я запалих само, почна едно тракане, едно тресене, изобщо не знам кво се случваше. Втората беше толкова занемарена, че изобщо не си направих труда да я запаля.

Вече не мисля, че направих грешка да взема първата, която видях. :)

Link to comment
Share on other sites

To така и аз мога, покрай калника да ти боядисам цялата кола, ама ти да плащаш. :grin:

...

Това ,че се прелива на съседните елементи , никак не означава,че клиента плаща за това. Труд,боя и камера например за един елемент са 200 лв - никой няма да иска допълнително пари,че ще прелива елемента. Ако има преливане , то е за сметка на печалбата на сервиза.

 

А като се боядиса и врата заради калника после не се ли боядисва и другата врата ? Пълен абсурд.  :wtf:

Не е точно така :) Когато преливаш предната врата,да кажем,заради предния калник , се пръска база само в предната част на вратата и на мъгла в задната. После се лакира целия елемент и няма разлика в цвета между калник и врата. Поне в половината случай е наложително преливането ,ако не искаш да пребоядисваш няколко пъти с един и същ негативен резултат.

Link to comment
Share on other sites

To така и аз мога, покрай калника да ти боядисам цялата кола, ама ти да плащаш. :grin:

...

Това ,че се прелива на съседните елементи , никак не означава,че клиента плаща за това. Труд,боя и камера например за един елемент са 200 лв - никой няма да иска допълнително пари,че ще прелива елемента. Ако има преливане , то е за сметка на печалбата на сервиза.

 

А като се боядиса и врата заради калника после не се ли боядисва и другата врата ? Пълен абсурд.  :wtf:

Не е точно така :) Когато преливаш предната врата,да кажем,заради предния калник , се пръска база само в предната част на вратата и мъгла в задната. После се лакира целия елемент и няма разлика в цвета между калник и врата. Поне в половината случай е наложително преливането ,ако не искаш да пребоядисваш няколко пъти с един и същ негативен резултат.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ок направиха ми промивка.Оказа се че гарнитурата на картаре се е била спекла яко и от там е излизало масло,и целият картер беше омазан.Смениха ми гарнитурата,свещите,изчистиха ми картера и цедката на маслото и така :) Сега ще видя дали ще го бара маслото.Надявам се че не :D 

Link to comment
Share on other sites

Ок направиха ми промивка.Оказа се че гарнитурата на картаре се е била спекла яко и от там е излизало масло,и целият картер беше омазан.Смениха ми гарнитурата,свещите,изчистиха ми картера и цедката на маслото и така :) Сега ще видя дали ще го бара маслото.Надявам се че не :D

 

И аз съм си взел промивка, другата седмица мисля да го свърша това... и минавам на интервал от 5к км за смяна на маслото. Ти каква промивка позлва?

Link to comment
Share on other sites

Честно казано не знам.Нямах никакво време.Отидох в събота оставих си колата.Майстора при който ходя е свестен.Та той прави всичко.Промивка,почистване. Баща ми след това отиде и я взе,и след това ми я докараха до София. Смени ми и свещите и сега съм с някакви Denso TT.Ще видя как ще се държи колата,но май ще трябва да отида на настройка на ГИ.

 

Иначе най-добрата промивка мисля,че е на Lubegard

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Промивка, особено на кола от Италия в никакъв случай! Не се знае, от къде ще се отлепи парче и да затъкне маслена магистрала. После вземи си купи цял мотор...

Link to comment
Share on other sites

Споко, мотора е от Англия :D направил съм 3 смени със синтетично масло, предния път и лека промивка с ATF. Не съм толкова окачен да накарам директно промивка.

Link to comment
Share on other sites

Да бе то и аз 3-4 смени направих преди да промия.След това почистване на цедка и картер. Ще видя как е маслото след 3-5k км.

Link to comment
Share on other sites

Я кажете някой читав сервиз за обслужване на форд?Масълце ангренаж ей такива работи...

 

Дай малко инфо за колата? Иначе давам два варианта - Слави Шишков и един тип, не му знам името точно, намира се срещу портала на "Напредък", от който във форума са много доволни.

 

Ако имаш време и желание, неделя в 17:00, ела на Екото до Билата в кичука. Там са сбирките на клуб Форд, ще помогнем с каквото можем и ще дадем идея за сервиз :)

Link to comment
Share on other sites

Споко, мотора е от Англия :D направил съм 3 смени със синтетично масло, предния път и лека промивка с ATF. Не съм толкова окачен да накарам директно промивка.

Шапка ти свалям, заклевам се. Ако някога мога да купя кола от теб, няма да се замислям Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Надали някой ще купи кола от мен в близките няколко години. Просто карам кола в такъв ценови клас, че аз ще съм човека който ще я спре от движение най-вероятно.

А просто гледам нещата да са поддържани и ок, 2ра кола нямам, а не искам да разчитам на градския.

Link to comment
Share on other sites

Ок дисковете са ми тук.Сега въпроса е ако ги сложа на старите накладки какво ще стане? Накладките са на 3-4хил най-много.

 

Другия вариант е да изчакам края на месеца като имам пари и да си взема едни greenstuff накладки.

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Ако накладката ти е "истинска" би трябвало да няма проблем и за 100-200км да слегне по новия диск... ако си сигурен в накладките , действай. Ако не си... нови "истински" и тва е.

Link to comment
Share on other sites

Еми истински от Англия с обща поръчка от форума.Дойдоха си в кутия с грес EBC. Дисковете и те са от там. А в началото как трябва да ги разработвам? По-малко със спирачката повече с двигателя спиране ? 

Link to comment
Share on other sites

Чак пък и моторна спирачка. Просто да се ползва прогресивно педала на спирачката, не да се скача на него(както доста хора правят). Внимателни спирания, по-отдалечко и тва е. Нищо повече. Аз така си разработвам 2ри комплект накладки, никакви ядове. Даже на единия комплект имах аварийно спиране 150км след слагането и нито тресяха, нито диск се изкриви, явно за 100на км си улягат по диска идеално (ате дискове с ате накладки доста мекички). Нищо сложно няма, стига човек да не е уличен състезател.

Link to comment
Share on other sites

No comment...баси...какъв собственик трябва да си, че да го докараш чак дотам, а всъщност - как върви изобщо?? :wtf:

 

 

007.jpg

 

 

 

 

 

 

2_002.jpg

 

2_003.jpg

 

2_005.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Иначе давам два варианта - Слави Шишков и...... 

 

Слави Шишков - в НИКАКЪВ случай! Абсолютно не си и помисляй човече! 

На два пъти застраши живота ми и този на семейството ми в рамките на 2 седмици неговата безотговорност! 

Говоря за запалване в движение, не се бъзикам! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...