host Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Да ве, ама просто повечето хора са бездарни простаци у БГ... пръска и ти вика за тия пари толкоз... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Чудех се, като купувам моята кола дали не правя грешка да взимам първата, която съм видял. Днеска бяхме с един колега да си търси като моята Алфа ГТ. Ходихме да гледаме 2 ... Аз от коли не разбирам, но тая я карам 2 години вече и малко или много я усещам. На първата като се качих и като я запалих само, почна едно тракане, едно тресене, изобщо не знам кво се случваше. Втората беше толкова занемарена, че изобщо не си направих труда да я запаля.Вече не мисля, че направих грешка да взема първата, която видях. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted March 19, 2015 Share Posted March 19, 2015 To така и аз мога, покрай калника да ти боядисам цялата кола, ама ти да плащаш. ... Това ,че се прелива на съседните елементи , никак не означава,че клиента плаща за това. Труд,боя и камера например за един елемент са 200 лв - никой няма да иска допълнително пари,че ще прелива елемента. Ако има преливане , то е за сметка на печалбата на сервиза. А като се боядиса и врата заради калника после не се ли боядисва и другата врата ? Пълен абсурд. Не е точно така Когато преливаш предната врата,да кажем,заради предния калник , се пръска база само в предната част на вратата и на мъгла в задната. После се лакира целия елемент и няма разлика в цвета между калник и врата. Поне в половината случай е наложително преливането ,ако не искаш да пребоядисваш няколко пъти с един и същ негативен резултат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted March 19, 2015 Share Posted March 19, 2015 To така и аз мога, покрай калника да ти боядисам цялата кола, ама ти да плащаш. ... Това ,че се прелива на съседните елементи , никак не означава,че клиента плаща за това. Труд,боя и камера например за един елемент са 200 лв - никой няма да иска допълнително пари,че ще прелива елемента. Ако има преливане , то е за сметка на печалбата на сервиза. А като се боядиса и врата заради калника после не се ли боядисва и другата врата ? Пълен абсурд. Не е точно така Когато преливаш предната врата,да кажем,заради предния калник , се пръска база само в предната част на вратата и мъгла в задната. После се лакира целия елемент и няма разлика в цвета между калник и врата. Поне в половината случай е наложително преливането ,ако не искаш да пребоядисваш няколко пъти с един и същ негативен резултат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Ок направиха ми промивка.Оказа се че гарнитурата на картаре се е била спекла яко и от там е излизало масло,и целият картер беше омазан.Смениха ми гарнитурата,свещите,изчистиха ми картера и цедката на маслото и така Сега ще видя дали ще го бара маслото.Надявам се че не Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 То си е болен проблем на Хондите гарнитурата на картера. Щото е тъпо направена и е направо неизбежно да не се спече Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Ок направиха ми промивка.Оказа се че гарнитурата на картаре се е била спекла яко и от там е излизало масло,и целият картер беше омазан.Смениха ми гарнитурата,свещите,изчистиха ми картера и цедката на маслото и така Сега ще видя дали ще го бара маслото.Надявам се че не И аз съм си взел промивка, другата седмица мисля да го свърша това... и минавам на интервал от 5к км за смяна на маслото. Ти каква промивка позлва? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 (edited) Честно казано не знам.Нямах никакво време.Отидох в събота оставих си колата.Майстора при който ходя е свестен.Та той прави всичко.Промивка,почистване. Баща ми след това отиде и я взе,и след това ми я докараха до София. Смени ми и свещите и сега съм с някакви Denso TT.Ще видя как ще се държи колата,но май ще трябва да отида на настройка на ГИ. Иначе най-добрата промивка мисля,че е на Lubegard Edited April 4, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Я кажете някой читав сервиз за обслужване на форд?Масълце ангренаж ей такива работи... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Промивка, особено на кола от Италия в никакъв случай! Не се знае, от къде ще се отлепи парче и да затъкне маслена магистрала. После вземи си купи цял мотор... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Споко, мотора е от Англия направил съм 3 смени със синтетично масло, предния път и лека промивка с ATF. Не съм толкова окачен да накарам директно промивка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Да бе то и аз 3-4 смени направих преди да промия.След това почистване на цедка и картер. Ще видя как е маслото след 3-5k км. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Я кажете някой читав сервиз за обслужване на форд?Масълце ангренаж ей такива работи... Дай малко инфо за колата? Иначе давам два варианта - Слави Шишков и един тип, не му знам името точно, намира се срещу портала на "Напредък", от който във форума са много доволни. Ако имаш време и желание, неделя в 17:00, ела на Екото до Билата в кичука. Там са сбирките на клуб Форд, ще помогнем с каквото можем и ще дадем идея за сервиз Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 (edited) Споко, мотора е от Англия направил съм 3 смени със синтетично масло, предния път и лека промивка с ATF. Не съм толкова окачен да накарам директно промивка.Шапка ти свалям, заклевам се. Ако някога мога да купя кола от теб, няма да се замислям Edited April 6, 2015 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Надали някой ще купи кола от мен в близките няколко години. Просто карам кола в такъв ценови клас, че аз ще съм човека който ще я спре от движение най-вероятно. А просто гледам нещата да са поддържани и ок, 2ра кола нямам, а не искам да разчитам на градския. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 (edited) Ок дисковете са ми тук.Сега въпроса е ако ги сложа на старите накладки какво ще стане? Накладките са на 3-4хил най-много. Другия вариант е да изчакам края на месеца като имам пари и да си взема едни greenstuff накладки. Edited April 6, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ако накладката ти е "истинска" би трябвало да няма проблем и за 100-200км да слегне по новия диск... ако си сигурен в накладките , действай. Ако не си... нови "истински" и тва е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Еми истински от Англия с обща поръчка от форума.Дойдоха си в кутия с грес EBC. Дисковете и те са от там. А в началото как трябва да ги разработвам? По-малко със спирачката повече с двигателя спиране ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Чак пък и моторна спирачка. Просто да се ползва прогресивно педала на спирачката, не да се скача на него(както доста хора правят). Внимателни спирания, по-отдалечко и тва е. Нищо повече. Аз така си разработвам 2ри комплект накладки, никакви ядове. Даже на единия комплект имах аварийно спиране 150км след слагането и нито тресяха, нито диск се изкриви, явно за 100на км си улягат по диска идеално (ате дискове с ате накладки доста мекички). Нищо сложно няма, стига човек да не е уличен състезател. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 No comment...баси...какъв собственик трябва да си, че да го докараш чак дотам, а всъщност - как върви изобщо?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Това ли е прословутото Ауди, изминало 130 хиляди км. без никаква смяна на масло? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ахъм. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Тва не знам как е вървяло накрая Сигурно е било по-бавно от трабант... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Иначе давам два варианта - Слави Шишков и...... Слави Шишков - в НИКАКЪВ случай! Абсолютно не си и помисляй човече! На два пъти застраши живота ми и този на семейството ми в рамките на 2 седмици неговата безотговорност! Говоря за запалване в движение, не се бъзикам! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ще споделиш ли подробности, че ми стана интересно? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.