Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Един приятел скоро си взе голф5 със DSG кутия по негови думи била много добра

Явно е добра, щом я слагат на толкова различни модели (включително и на Вейрон), обаче това нещо сложено на Голф е смъртна подигравка с култа към марката и по всяка вероятност ако конструкторите на VW продължават в същия дух, ще докарат Пазу до пълно психическо разстройство. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

тва за вейрона не го знаех.....

интересно ми е С-троник на ауди какво представлява и дали е добър , скоро четох че дори не са го пуснали все още в Америка

Link to comment
Share on other sites

аз с дядо мраз не моа да спора , всъщност мога ама нямам достатъчно време да му чета постовете и от там губя интерес..... :)

иначе темата е : за и против автоматиците..... задължително с доводи

аз съм твърдо ЗА и за мене това е най-доброто откритие в автомобилостроенето , отделно всичките дето твърдят че автоматика се чупи са карали или 190Е или изобщо не са карали такъв а са чули от некой квартален батка че се чупели мноо....

 

Ръчка много ясно. :P Или "пера" зад волана :rolleyes: :love

Link to comment
Share on other sites

Ето ти пример за два хай-тек автоматика.

 

997 Turbo

0-100 3.9 сек (3.7)

0-160 8.4 сек (8,4)

80-120 3.8 сек (3.8)

градски разход 18,8 (19.8)

 

M3

0-100 4.8 сек (4.6)

0-200 15.8 сек (14.9)

80-120 4.9 сек (4.2)

градски разход 17,9 (17)

Същите данни за РЪЧКА имаш ли ги?

Link to comment
Share on other sites

Не спорете за глупости. С каквато и да е ръчка посмъртно не можеш да постигнеш смяна на предавки за по-малко от 150 милисекунди, както е при Вейрона, след като го задъвкахме вече. Ето какво пише за трансмисията, която се оказва, че не е точно тази на VW (макар и сигурно правена по техен патент):

 

The transmission consists of a dual-clutch Direct-Shift Gearbox computer-controlled manual gearbox with seven gear ratios, with red paddles behind the steering wheel boasting an
Link to comment
Share on other sites

@Тоше... Тъп та вдлъбнат. Извинявай.

Е може ли да се вярва, че автоматика ще даде по - нисък разход на градско, отколкото ръчката?!?!?! Според мен е невъзможно! Още повече, че аз мога да карам с 50 на 4та, а автоматика не може... Или в момента казвам голяма глупост? (разбирайте, 50 на 4та са 1400 оборота, а автоматика ще превключи по - късно...)

Link to comment
Share on other sites

@Тоше... Тъп та вдлъбнат. Извинявай.

Е може ли да се вярва, че автоматика ще даде по - нисък разход на градско, отколкото ръчката?!?!?! Според мен е невъзможно! Още повече, че аз мога да карам с 50 на 4та, а автоматика не може... Или в момента казвам голяма глупост? (разбирайте, 50 на 4та са 1400 оборота, а автоматика ще превключи по - късно...)

 

 

Моя с 60 е на 6та (май) :) При нормално каране гледа винаги да е под 2000 оборота.

Link to comment
Share on other sites

@Тоше... Тъп та вдлъбнат. Извинявай.

Е може ли да се вярва, че автоматика ще даде по - нисък разход на градско, отколкото ръчката?!?!?! Според мен е невъзможно! Още повече, че аз мога да карам с 50 на 4та, а автоматика не може... Или в момента казвам голяма глупост? (разбирайте, 50 на 4та са 1400 оборота, а автоматика ще превключи по - късно...)

Психи, не се изказвай неподготвен. Искаш ли да ти снимам как колата ми ускорява от 0 до 100 като оборотите стоят закотвени на 2000? Когато постигнеш този ефект с ръчка, ела да ми се обадиш. Това означава икономичен режим на двигателя, непостижим за каквато и да било ръчна трансмисия. Говорим за CVT разбира се, не за обикновен автоматик.

Link to comment
Share on other sites

Още от 1985+ се видя във Ф1, че ерата на ръчната скоростна кутия си отива от към ефективност.И като икономия и като представяне при каране на писта.Това, че за нас като шофьори е по-кеф да си ръчкаме не пороменя факта, че автоматика е по-добър от нас.

Link to comment
Share on other sites

За това казвам, че може да говора глупости. :) Просто не съм наясно. Казвам, че ако сменя винаги на 2000 оборота, а в града трябва да карам на 1300-1400, то колата ще е на по - ниска предавка и ще харчи повече....

Link to comment
Share on other sites

Още от 1985+ се видя във Ф1, че ерата на ръчната скоростна кутия си отива от към ефективност.И като икономия и като представяне при каране на писта.Това, че за нас като шофьори е по-кеф да си ръчкаме не пороменя факта, че автоматика е по-добър от нас.

 

 

А и автоматиците май издържат на повече коне и нютони. Не съм много сигурен.

Link to comment
Share on other sites

Точно ;)

 

http://www.kaminata.net/topic-t12739.html това по темата.Още търся материала който споменах по-рано.Много беше хубав.Всички видове кутии със илюстрации и обяснения коя какви предели има към момента ама съм го затрил някъде.

http://news.automedia.bg/read/3617.html още

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Абе хора(защитниците на автоматиците),вие нормални ли сте да ми пишете че автоматика бил по икономичен от ръчката :confused Това е теоритично и практически невъзможно,поради простата причина че автоматика винаги държи 1000 rpm и не по ниски от това . Автоматика е по скъп поради недъгавата система за по голям мързел при каране .Разбира се за човек който кара в града в най пиковите часове -това е колата -да признавам,но да ми пишете и че автоматик е по бърз от ръчка -това е абсурд. Ако е така защо най-големите марки спортни автомобили на правят модели с ръчка -ламборгини,ферари,пагани зонда и т.н за която и реномирана марка спортен автомобил да се сетите няма автоматик -и повече от вероятно е ,че си има причина за това !!!

Edited by MastaRxls
Link to comment
Share on other sites

а пък аз не мога да свикна на автомат да ползвам и 2та крака..... вече 3та година и не мога и не мога.....левия си ми стои неизползваем :(

Off/ Ееее...ти затова си зле и на картинга...нямаш изградени навици за левия си крак. :P

Link to comment
Share on other sites

Абе хора(защитниците на автоматиците),вие нормални ли сте да ми пишете че автоматика бил по икономичен от ръчката :confused Това е теоритично и практически невъзможно,поради простата причина че автоматика винаги държи 1000 rpm и не по ниски от това . Автоматика е по скъп поради недъгавата система за по голям мързел при каране .Разбира се за човек който кара в града в най пиковите часове -това е колата -да признавам,но да ми пишете и че автоматик е по бърз от ръчка -това е абсурд. Ако е така защо най-големите марки спортни автомобили на правят модели с ръчка -ламборгини,ферари,пагани зонда и т.н за която и реномирана марка спортен автомобил да се сетите няма автоматик -и повече от вероятно е ,че си има причина за това !!!

 

 

 

Ето ти малко теория:

M3

0-100 4.8 сек (4.6)

0-200 15.8 сек (14.9)

80-120 4.9 сек (4.2)

градски разход 17,9 (17)

 

Първото е за ръчка, а в скоби е за автоматик.

Link to comment
Share on other sites

Ето ти малко теория:

Първото е за ръчка, а в скоби е за автоматик.

Не гледай данни а практика и мнения на хора които са карали такива ! И ако е по бърз защо формула 1 нямат ???

NEW

Ок преосмислям -по горе писаното ,за базови автомобили свързани с ежедневито ни -автоматика гори повече ,за спортни ентусиасти ръчката е най-добре ,карането и на 2-та автомобила е коренно различно при раличните видове пътища :)

Edited by MastaRxls
Link to comment
Share on other sites

Глупостите от горе за спортните марки и липсите на автомат при тях да не ги коментираме ако искате?

 

Факт е, че добрите кутии в момента са по-ефективни във ВСЯКО отношение от ръчните ;) така, че спора е безпредметен.Ако говорим за кефче, ръчки и дрифтец там вече ръчката си е за това ама това не ефективно кране.Това си е за кеф.

 

А ГОЛЕМИТЕ фирми за спортни авт. отдавна минаха на автоматични.Това, че Гъмперт, Атом и други гаражници нямат ресурс за двусъдинителни системи, не значи, че ръчките им са по-добри.За да се кара една ръчна кутия с 90+% ефективност ти трябва професионален пилот на много високо ниво, а една автоматична на 99% просто един човек с книжка и да знае как се пали колата и къде са настойките на кутията.

 

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

 

Ама понеже се продължава.При тестовете на Уилямс, Дейвид Култард( сетете се коя година е това ;) ) даваше 3 сек. по-лоши времена със ръчната от колкото с безстепенния автоматик.

Такива кутии сега няма там защото ФИЯ ги забрани, точно защото иска да поощрява пилотските умения.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Не гледай данни а практика и мнения на хора които са карали такива ! И ако е по бърз защо формула 1 нямат ???

Е това за формулата беше доста тъпо изказване...без да се обиждаш...и сам може да се сетиш защо нямат, ако помислиш малко. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ако някой от вас има инфо може ли да даде за използването на DSG във S1 от Ауди, защото четох, че имали таква програма още тогава ама пак не намирам материалите( в Русия съм :D ).

Link to comment
Share on other sites

Е това за формулата беше доста тъпо изказване...без да се обиждаш...и сам може да се сетиш защо нямат, ако помислиш малко. ;)

Приемам забележката :unsure: ;)

Link to comment
Share on other sites

Наистина някои от новите автоматични скоростни кутии вършат чудеса, но също така някои от новите ръчни скоростни кутии (с пера...визирам не тези на Ферари, а последната разработка на VW) също вършат чудеса. Иначе аз....може би щото съм по-дърт... :P ...намирам, че е въпрос на чест и майсторлък да караш кола с ръчна скоростна кутия....като разбира се ако някой ми подари една с последната автоматика на VW например, веднага заеб*вам и честта...и майсторлъка... :devil

Link to comment
Share on other sites

..........

много и дълги приказки

..... Остани си със здраве.

потретвам се: беше прав за розовата къща. това ще ми е последното мнение по този въпрос особено в ТАЗИ тема.

за мостстрой: изграждане на нов път или пък отсечка от магистрала или пък плаж не са само мостове. това не е буквоядство, а факт. след няколко въпроса към чичо гугъл попаднах дори на някои годишни финансови отчети на дружеството, в което кат приходи са дадени не само мостове и мостови съоръения. ако желаеш направи го и ти за да се увериш. и по този въпрос пиша за последно в ТАЗИ тема.

 

автоматикVSръчка: лично аз все още предпочитам ръчните скоростни кутии само защото ми е непривично да не местя ръце от волана при ускорение или намаляне.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...