Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

:Facepalm:  Иди пак да ги изпилиш, щом са ти нови, пък недей ни слуша кво ти говорим от преди няколко месеца... Много са 'арни, почти нови, само 2 пъти струговани... Или чакаш да се разпаднат, та тогава да купиш нови? Или ще им завариш парчетата и пак ще ги струговаш?

 

А тва с меките накладки - много си заблуден, че те няма да ти изкривят диска, даже напротив. 

 

 

Иди си купи едни нови смислени дискове и не се занимавай с глупости. Казвам ти го за Н-ти път, пък ти се прави на тарикат още.

 

Глупостта не ходи по дърветата, отдавна е казано! 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:Facepalm:  Иди пак да ги изпилиш, щом са ти нови, пък недей ни слуша кво ти говорим от преди няколко месеца... Много са 'арни, почти нови, само 2 пъти струговани... Или чакаш да се разпаднат, та тогава да купиш нови? Или ще им завариш парчетата и пак ще ги струговаш?

 

А тва с меките накладки - много си заблуден, че те няма да ти изкривят диска, даже напротив. 

 

 

Иди си купи едни нови смислени дискове и не се занимавай с глупости. Казвам ти го за Н-ти път, пък ти се прави на тарикат още.

Мии пак говориш наизуст.Мислиш,че не съм ги мерил ли какво ? Мерени са на 3 места с Шублер. и Бяха като нови 22.8mm Нови са 23. В момента съм на работа и няма как да видя колко им беше лимита. 

Link to comment
Share on other sites

Мии пак говориш наизуст.Мислиш,че не съм ги мерил ли какво ? Мерени са на 3 места с Шублер. и Бяха като нови 22.8mm Нови са 23. В момента съм на работа и няма как да видя колко им беше лимита. 

 

Обаче хем си се насрал, хем подскачаш. Всички тука мисля ти казаха каква точно безумна тъпотия е да се пилят стари дискове. Ходи ся ги изпили пак, щото си страшно умен, после лятото още 2-3 пъти ги пилни и си тури един шублер в джоба, да си ги мериш всяка седмица.  

Link to comment
Share on other sites

6та серия и разход в едно изречение е като девствена проститутка

То по тая логика трябва само М6 да карат хората...

Link to comment
Share on other sites

Обаче хем си се насрал, хем подскачаш. Всички тука мисля ти казаха каква точно безумна тъпотия е да се пилят стари дискове. Ходи ся ги изпили пак, щото си страшно умен, после лятото още 2-3 пъти ги пилни и си тури един шублер в джоба, да си ги мериш всяка седмица.  

Ок поръчах EBC :) 

Link to comment
Share on other sites

То по тая логика трябва само М6 да карат хората...

логиката е много проста. 6та серия не се кара с 1000лв заплата. Последния дерт на такъв автомобил е разхода.
Link to comment
Share on other sites

Обаче хем си се насрал, хем подскачаш. Всички тука мисля ти казаха каква точно безумна тъпотия е да се пилят стари дискове. Ходи ся ги изпили пак, щото си страшно умен, после лятото още 2-3 пъти ги пилни и си тури един шублер в джоба, да си ги мериш всяка седмица.  

 

Те нито стари, нито нови се пилят.

Чудя се на безотговорността на хората - от спирачките пряко ви зависи животът, а и не само вашият. Иначе за музика ще дадете 300+ лева, но ще пилите дискове и ще карате с 15 годишна спирачна течност, "леко" нацепени спирачни маркучи и таяща помпа...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

логиката е много проста. 6та серия не се кара с 1000лв заплата. Последния дерт на такъв автомобил е разхода.

Хах кой е казал нещо за 1000 лв заплата или нещо такова... Ти с тая заплата ще трябва кредит да вземеш сигурно за да си купиш най-новата 6ца... Просто някой отгоре изръси, че дизела бил отпадък

Link to comment
Share on other sites

Мии пак говориш наизуст.Мислиш,че не съм ги мерил ли какво ? Мерени са на 3 места с Шублер. и Бяха като нови 22.8mm Нови са 23. В момента съм на работа и няма как да видя колко им беше лимита. 

 

Мойто момче, не си уцелил човека, на който да му приказваш такива приказки. Ако ще и на трасажна маса с трикоординатна машина да ги мериш, дисковете ти ще са си същия кенеф. Трябва ли да ти обяснявам желязо-въглеродната диаграма, че и една дипломна по физика да ти изнеса, та да разбереш в какви точно лайна се набъркваш? Айде честито за новите дискове и дано да случиш на истински тоя път!

 

 

И е бил прав за отпадъка  :D

 

 

Нека ве, те хората баш от отпадъци колко кяр изкяриха... Дай ми я тая 6-ца пък аз ще му мисля къв точно отпадък ще сипвам - дали ще е Maxmotion отпадък, дали ще е V-Power отпадък... :lol: От как карам бензин, все си мечтая да се движа на отпадъци :lol:

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

И поне първите 100на км долкото е възможно ... леко с педала на спирачката ;) някой хора 200км казват... не мисля, че е нужно чак толкова, до сега не съм имал проблеми със само 100км разработка/напасване... но и спирам винаги при всякакви обстоятелства и със скоростите/двигателя, стила ми на спиране е доста жалещ

Link to comment
Share on other sites

Имам едно терзание което ме тормози тука последните няколко месеца, А4-ката ми цялата я надраха, отваряха врати в моите, застъргаха ми бронята и общо взето всичкото това в по-малко от година.....следователно имам за боя 

 

предна броня

задна броня

преден капак

заден капак

заден калник

преден калник

задна врата

 

Тия дни ще заведа всичко по каско в Армеец и по всяка вероятност ще ми платят всичко. Демек най-вероятно ще я боядисам цялата кола. Чуденката е дали да не я закарам някъде и да я облепят с матово фолио, винаги съм харесвал син мат.... проблема е че така и не успях да намеря отзиви за Пловдивски фирми а и никога не съм имал кола с фолио и незнам до колко е удачно? Някой облепял ли е цялостно автомобил в Пловдив ? Знам за МироФолио от Варна но там цените са нереално високи а и нямам време да ходя в други градове. Какво е вашето мнение ? Мат фолио или да си я пръсна и да не се занимавам с тъпотии ? 

Link to comment
Share on other sites

Васе, а защо директно не си я боядисаш матова, то се е видяло, че цялата ще върви? 

Матовата боя е доста по капризна доколкото знам, пък и като е фолио като му писне матова просто си я маха

Link to comment
Share on other sites

именно, мат боя се поддържа много трудно и след време става на петна....иначе нямаше да има дилема

 

 

+ че надран детайл се сменя за 2-3ч. при фолио....всички знаем че качествените бояджии из Пловдивско са си кът, или поне аз попадам на най-прехвалените некадърници....

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

 

+ че надран детайл се сменя за 2-3ч. при фолио.....
Това силно ми се ще да го видя.Ако е лепено скоро да,ако е повече на време обаче не е хич лесна работа.Помагах преди време на един приятел да си "съблече" калника на колата-много тегава работа,хем го нагрявахме го с един пистолет за горещ въздух.Ако някой те чукне леко на фолиото личи ужасно,не може да се пастира...Според мен я боядисай в цвета който те кефи и си свиркай,не се занимавай с фолио.
Link to comment
Share on other sites

Потвърждавам мнението на НЕМО. Иди пробвай да отлепиш от някоя табела фолиото. Ама таква, дето е поседяла на слънце годинка примерно. Почва да пада с боята направо. Дори и като сваляме фолиото от неръждавейката, ако е седяло повече от година става ужасно трудно. А когато ти се наложи да преправяш някой детайл, а то със сигурност ще ти се наложи, щото нали, тука всички сме много добри шофери, ще си личи от километри разликата във фолиата, а за труда - не ми се мисли.

 

По-добре и смени цвета, от колкото да си играеш с фолио.

Link to comment
Share on other sites

Заеби фолиото. Тука също много нашумя щото излиза 2 пъти по-евтино от цялостно боядисване. Обаче как се маха това леле майко. Детайл може и ти да си го направиш да стигне до боя. Ръка и време се иска, нищо друго.

Link to comment
Share on other sites

ммда....днеска говорих с един приятел и той така разправя че се махало трудно, явно са ме заблудили батките майстори че няма ядове и се маха лесно. 

Ще се боядисва явно..... сега обаче изниква другият въпрос.... къде ? Някой има ли нормален бояджия който не е марляч, ще направи добре колата, ще подготви добре основата за да не се обели след 2 месеца и най-важното след като я разглоби ще успее да я сглоби без да ми изпочупи всички видове щипки? 

Link to comment
Share on other sites

Аз както винаги ще спомена сервиз ТРАКИЯ. Нямам грижи с тях на тема боя. А ако не дай си боже се случи - оправят си го. 

 

Ако ти се харчат луди пари - може и Стефанов, с техните "Велики, висококачествни, невиждани, неземни" материали. 

Link to comment
Share on other sites

ммда....днеска говорих с един приятел и той така разправя че се махало трудно, явно са ме заблудили батките майстори че няма ядове и се маха лесно.

Ще се боядисва явно..... сега обаче изниква другият въпрос.... къде ? Някой има ли нормален бояджия който не е марляч, ще направи добре колата, ще подготви добре основата за да не се обели след 2 месеца и най-важното след като я разглоби ще успее да я сглоби без да ми изпочупи всички видове щипки?

Тези в Амарант добре я направиха, нп много се мотаха. А и са доверен сервиз.

Link to comment
Share on other sites

Ако ти се харчат луди пари - може и Стефанов, с техните "Велики, висококачествни, невиждани, неземни" материали.

Аз по - големи некадърници от тях не съм виждал. Това за боядисването говоря. И в други издънки съм хващал сервиза им който се занимава с тези неща.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...