Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ами ако намериш нещо толкова здраво за по-малко ок ;)

 

Да не ти показвам един акорд от варна за 13 бона пак от 2005.

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Ти може да покажеш и щайга от Карлуково за 15 бона, това не прави нещата по-логични. Аз лично изпитвам подозрения, че колата е избирана от жена и предимно заради розовкото, но може и да греша... А вече защо две срещуположни врати са боядисвани може само да гадаем... 

Link to comment
Share on other sites

Ама това е на 150+к и отзад пътниците имат точно толкова място, колкото и в моята гола, която е двуврата...никога не бих се спрял на това, поне не и тази цена. (мое мнение).

Link to comment
Share on other sites

За всеки влак си има пътници , но и аз такова нещо не бих оценил над 5-5500 ако е перфектно.... Тия коли нови не са ли по 20-25к лв?

Link to comment
Share on other sites

28k са нови. Видене може да е зажулвана ба ли го :D

 

То и HR-V тата цената им е по 7 бона за 4х4 версията с 4 врати и пак ги купуват ;) Държат цена,защото са здрави.

 

Ето я за 14к http://www.cars.bg/c844140  Кат нова :lol:

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Това една кола колко е здрава е толкова относително, че няма на къде повече. Най-вече това твърдение е самоубеждение на купувачите. 

Аз например мога да кажа, че една от най-коравите коли, които съм имал е Ситроен, но едва ли мога да убедя някой в това. А не е като да не съм имал коли в историята. Сменил съм може би 15 коли от 7 различни марки. 

Скоро един познат купи "супер корава" Тойота, ами аз честно казано за повече проблеми в една кола за толкова кратък период не бях чувал. Фабричните дефекти ги оставяме настрана - те бяха подменени с турски "аналози" от официалния вносител. 

Но как да е. Всеки си знае, то затова има и различни марки - за всеки вкус. 

Link to comment
Share on other sites

Хондите имат 2 модела дето стават. NSX I S2000

 

Макар и прекъсвачът на първите S2000 да е сложен на 9к+ (което е яко), всякак предпочитам NSX-a. :thumbsup:

 

П.П. А всъщност ти за коя NSX говориш - старата или новата?

Link to comment
Share on other sites

няма смисъл да се обясняваме, той като постне ще видим

 

нищо прилично не виждам аз в турбо v6  + ел мотори = комбинирана мощност приблизително 500кс ... тва не е нищо ново, нищо интересно... ако си говорим като сериозно заинтересовани от каране хора

 

най-изцепващото твърдение на гордост ... ускоряваме в права по-добре от големия тролей ГТР ... ако NSX е кола която е мерило в ускорението направо... егати еволюцията в идеите от преди 20г... 

 

прилично е да имаш кола 1 генерация по стара от моментното 911... и да го поломиш на пистата с 4-5 сек ... няма да казвам коя е марката, който трябва знае... и то с атмосферен мотор... и всеки тествал колата да припада по нея колко е караема, рязка, точна като скалпел ... е тва е впечатляващо, това е нещо което човек може да запомни...

 

инак тролея Тесла също разсипва супер много направо... и кво? клип с вятър за съпровод и безизразната физиономия на карача... темата е дълга и широка ...  има много нови, хубави коли, и ускоряващи, и завиващи и звучащи... въпроса е защо никой не иска да ги гледа, никой не си ги закача на стената, никой не чете с трепет за тях... има нещо гнило

Link to comment
Share on other sites

И как го разбра тоя момент с "никой" ми е много интересно? Аз например ВИНАГИ чета с удоволствие за Тесла, като грам ми не дреме за разни изпърдяни таралясници, които се надпреварват кой повече шум и дим да вдигне. 

Link to comment
Share on other sites

...въпроса е защо никой не иска да ги гледа, никой не си ги закача на стената, никой не чете с трепет за тях... има нещо гнило

 

Според мен с появата на тролеите, малко по малко ще зачезне и култовото отношение към хубавата кола...някакси им изчезна излъчването и "душата" ако мога така да се изразя. Накрая ще остане само Виден да си лепи плакати на Тесла по стената и толкоз... :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Тесла е прекрасен предмет, хубав луксозен, супер ефективен и т.н. ... ама точно "онова" за мен го няма. Иначе с удоволствие бих си карал всеки ден такова, само да има събота и неделя от старото. 

 

Инак ако бяхме нормална държава със стандарт, даже ми се вижда идеята всеки да е длъжен от понеделник до петък само с тролейчета да си кара за да не цапа и шуми, а събота и неделя - или делниците, но само извън града - да си джитка с пърдялника. Много хубаво ще е. И вече хората го правят като ти дават отстъпки, бонуси и т.н. 

 

Водородните автомобили също могат много да помогнат и все повече би трябвало да се появяват, ще чакаме какво ще предложат.

Link to comment
Share on other sites

Много,много добър автомобил....Аз си търся Акорд или F-rv от поне 3 месеца на пазара няма нищо читаво за под 10 бона :rolleyes:

Оди им обяснявай на разбирачите ;) Има един акорд за 8 бона ма е катафалка(комби) И е преди фейса http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11424024484512790&slink=8xu5pj 

 

 

Естествено, че не говори за тролея.

 

Мхъм тролей ма има twin turbo vtec + 4х4 нали ;) Боли ме фара,че има електромотор :D

 

 

Хондите имат 2 модела дето стават. NSX I S2000

 

 

 

Мхъм карай си форда и искам да не се плашункаш ;) 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Според мен с появата на тролеите, малко по малко ще зачезне и култовото отношение към хубавата кола...някакси им изчезна излъчването и "душата" ако мога така да се изразя. Накрая ще остане само Виден да си лепи плакати на Тесла по стената и толкоз... :laughing1:

То навремето така са говорили и за първите появили се автомобили, че нямат душа, за разлика от коня, който освен всичко друго може ясно да показва и преданото си отношение към стопанина. Обаче какво се случило в последствие е ясно. Та май същото нещо ще е и с тролеите, в момента, в който се появи батерия, с която да се изминават стотици километри и която да се зарежда за пет минути. :lol:

Link to comment
Share on other sites

То навремето така са говорили и за първите появили се автомобили, че нямат душа, за разлика от коня, който освен всичко друго може ясно да показва и преданото си отношение към стопанина....

 

Абе остай' ти тая работа...конят си е друго нещо...хеле пък цял табун коне...към 300-400... :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...