Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Не ща да ти обяснявам тази топка ако се удариш и се шибнеш върху кормилото откъде ще ти излезе после. Те хората не е като да не са ги сложили за да ти направят живота по-труден а и кормилото се върти от китката при по-силен фронтален натиск, ама кво ли ти обяснявам като те знам какъв си хилав :P

 

......... zlobil се уплаши от това че писах отговора 10 мин и се напи от мъка сигурно щото гледам никакъв не се обажда...

Тва с дланта го знам и се получава - ама в движение , ама без хидравлика ела ти го завърти на място пък после ми развивай теории за хилавостта

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Тва с дланта го знам и се получава - ама в движение , ама без хидравлика ела ти го завърти на място пък после ми развивай теории за хилавостта

 

Хилав си ами! Пак става но има по-сериозна опасност да изкривиш кормилото и да си охлузиш дланта... Но пък защото като си на място дясната ръка ти трябва за да сменяш скоростите може би и ти се налага само с лявата да въртиш, а?

Link to comment
Share on other sites

Хилав си ами! Пак става но има по-сериозна опасност да изкривиш кормилото и да си охлузиш дланта... Но пък защото като си на място дясната ръка ти трябва за да сменяш скоростите може би и ти се налага само с лявата да въртиш, а?

Ся не ме яж за глупости , не си карал скоро кола без хидравлика , не се прави на компетентен :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Бъзикам те, защото направо си го търсиш. И отново не позна. Допреди няма и 4 месеца карах именно кола без хидравлика. И то толкова близка до Голф 3ка че няма накъде повече (освен баш в Голф да се кача)...

 

Поправка, вече станали 5 месеца...

Link to comment
Share on other sites

А тва за кормилото и двете ръце е пък е ебахти тъпотията ... с едната ръка държа волана , а с другата говоря по телефона и сменям когато мога .......

Ако това, което казваш е вярно...много ми е жал за тебе, че нямаш 3 ръце, понеже 3-тата (най-лявата :P ) ти трябва, за да е постоянно облегната на прозореца и небрежно показана навън. :lol:

Link to comment
Share on other sites

А на Lancer-a автоматика е CVT което е съвсем друга бира!

Дедо, на новите Аудита доколкото знам също е CVT.

 

И аз не съм съгласен .. лиготия е автоматика , а и не можеш да изрежеш двигателя като хората , а за тея измишльотини с дрифтовете и глупостите няма смисъл да си говорим , щото за мен има 3 критерия , които изкарват всяка една кола от спорта , дори ако покрива само един .. и тва са :

 

Предно предаване

автоматични скорости

дизел

Бравос, току-що смело зачерта от спортния списък автомобилни легенди като Mitsubishi Evolution, да не говорим за Ferrari F430 и Bugatti Veyron 16.4. :lol:

 

В 21-ви век всякаква класическа ръчна трансмисия е забавление за мазохисти и оправдание за тези, които не могат да си позволят цената на истинската технология, достъпна за съответния модел.

 

А тва за кормилото и двете ръце е пък е ебахти тъпотията ...

Пазу, те голфаджиите изобщо не ползват ръце, та в случая май си се минал жестоко. Да не говорим пък за тия професионални нещастници от ралитата и особено от F1, дето са им измислили копчета на волана, само и само да си държат залепени и двете ръце за него през цялото време. :lol:

Link to comment
Share on other sites

CVT a.k.a. Continuous Variable Transmission даже няма скорости а плавно превключва предавателното число. Освен това хубавите автоматици имат ръчен режим при който си превключваш сам но с ръчките зад волана. И определено е същото като с ръчни само че превключва доста по-бързо от "ръчката", настрана че не си местиш ръката от кормилото.

дедо,нема такъв филм,конвенционалните автоматици не могат да превключат толкова бързо,колкото ръчките. :)

 

Предно предаване

автоматични скорости

дизел

пак ръсиш глупости,пазу.

-има множество спортни автомобили с опция само само за автомат,поради простата причина,че ръчна скоростна кутия не би издържала

-има едно доста показателно изключение и май не е нужно да го споменавам

-съществуват зверски много спортни автомобили с предно и за съжаление твоето лаишко мнение хич не е миродавно при определянето дали са спортни или не ;)

Link to comment
Share on other sites

Аз не съм! Не може автоматика да е по бърз от ръчка!!!

 

Автоматиците не са това което бяха. Някой от днешните хай-тек автоматици са добри колкото ръчна скоростна кутия, а други са още по-добри.

 

Ето ти пример за два хай-тек автоматика.

 

997 Turbo

0-100 3.9 сек (3.7)

0-160 8.4 сек (8,4)

80-120 3.8 сек (3.8)

градски разход 18,8 (19.8)

 

M3

0-100 4.8 сек (4.6)

0-200 15.8 сек (14.9)

80-120 4.9 сек (4.2)

градски разход 17,9 (17)

 

 

Някой нови автоматици сменят предавка за 100 милисекунди :wacko:

 

 

 

-съществуват зверски много спортни автомобили с предно и за съжаление твоето лаишко мнение хич не е миродавно при определянето дали са спортни или не ;)

 

 

Стана ми интересно. Би ли ми дал пример за "зверски много спортни автомобили с предно".

Най-бързият автомобил на 1/4 миля с предно предаване който намерих е Mini Cooper S Works GP 13,83 сек.

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Предно предаване

автоматични скорости

дизел

 

Поради изказвания като това от вчера насам търся нови емотикони за такива случаи, тъй като наличните не вършат работа. Между другото след тази "мъдрост" момко, първата ти задача е да свалиш веднага лентите от Голфа.

 

Тва с дланта го знам и се получава - ама в движение , ама без хидравлика ела ти го завърти на място пък после ми развивай теории за хилавостта

 

Повече от 3 години съм въртял Лада 1500S, почти 5 години съм въртял Голф 2 и на място, и в движение и топка не ми е хрумвало да слагам. По тоя показател пак повеждаш в класирането... итересно ми е не те ли ръга от време на време тов велико изобретение за волани с диаметър 80+ сантиметра, предимно такива на ЗИЛ, ГАЗ, КРАЗ, КАМАЗ, ЧАВДАР, ИКАРУС, МОЛОТОВ и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Аз не съм! Не може автоматика да е по бърз от ръчка!!!

 

 

по бърз е колкото и да не вярвате

 

И аз не съм съгласен .. лиготия е автоматика , а и не можеш да изрежеш двигателя като хората , а за тея измишльотини с дрифтовете и глупостите няма смисъл да си говорим , щото за мен има 3 критерия , които изкарват всяка една кола от спорта , дори ако покрива само един .. и тва са :

 

Предно предаване

автоматични скорости

дизел

 

ПП. Предното предаване е преодолимо единствено ако в номера на колата има буквите РК , както и оптичен тунинг по купето за 50 лева минимум :lol:

 

без да ти дочитам целият пост .... колко пъти си карал автоматик? според мене хич....

 

 

 

Дедо, на новите Аудита доколкото знам също е CVT.

Бравос, току-що смело зачерта от спортния списък автомобилни легенди като Mitsubishi Evolution, да не говорим за Ferrari F430 и Bugatti Veyron 16.4. :lol:

 

В 21-ви век всякаква класическа ръчна трансмисия е забавление за мазохисти и оправдание за тези, които не могат да си позволят цената на истинската технология, достъпна за съответния модел.

Пазу, те голфаджиите изобщо не ползват ръце, та в случая май си се минал жестоко. Да не говорим пък за тия професионални нещастници от ралитата и особено от F1, дето са им измислили копчета на волана, само и само да си държат залепени и двете ръце за него през цялото време. :lol:

 

 

аудитата мисля че най новите са със С-троник не съм чел обаче дали е като ЦВТ , по-старите са с Типтроник който е далеч от перфекната кутия макар че аз лично няма оплкаване , след 2003та почват да слагат и мултитроник на колите които не са куатро но кутията е скъпа за обслужване (1200лв излиза смяна на масло филтър и гарнитура много хора го спестяват и от там проблеми с кутията) . иначе мултитроника е много приятна кутия за каране .

 

 

 

 

 

а хората дето викат че автоматика е само за градско да в голяма грешка , почти няма автоматик които да няма ръчен режим и тва че автоматика не можел да се реже.....пазу глупости пак пишеш..... автоматика си се реже както ръчката.....

годфадъра го каза горе - ръчката е забавление за мазохисти....

Link to comment
Share on other sites

Има, но версията на същия модел с ръчна трансмисия винаги е по-евтина.

 

то тва е ясно обаче специално за БГ пазара на коли втора ръка не винаги е така

и доста често автоматиците втора ръка без да имат проблеми са по-евтини от ръчките защото хората не ги харесват/чували са как се чупят и тая кола става непродаваема....

поне аз съм го забелязал това :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Има, но версията на същия модел с ръчна трансмисия винаги е по-евтина.

 

нормално,кутията е по-евтина за производство просто :)

след 2003та почват да слагат и мултитроник на колите които не са куатро но кутията е скъпа за обслужване (1200лв излиза смяна на масло филтър и гарнитура много хора го спестяват и от там проблеми с кутията) . иначе мултитроника е много приятна кутия за каране

multitronic - CVT-to на алди.

типтроника си им е конвенционания автоматик на ваг

Би ли ми дал пример за "зверски много спортни автомобили с предно".

тц,не бих :)

Link to comment
Share on other sites

Ей имаше една статистика кой чии трансмисии ползва( авт. ) много беше забавно.Има-няма 60+% от пазара беше за VW-Porsh :D едва ли не всичко живо по техен лиценз сглобява.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...