Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

А пари изкарали ли са сами за тая кола? Щото ако не са си ги изкарали те парите... претенциите трябва да литнат през прозореца веднага,

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Мноо претенции имат и тя и приятеля й :D 4 врати нз си кво.Да е по-нова ,да не харчи,да с екара сама :D

Да ти продам моя Фокус тогава. Достатъчно нов е...само на годинка и малко. 25 000 мили. Има някоя и друга екстричка. :D. Че на всичкото отгоре е и красив(и тука грам не се ебавам). :D :-D

 

Тойота Ярис - сестра ми има такова. До колкото знам ядове няма.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

А пари изкарали ли са сами за тая кола? Щото ако не са си ги изкарали те парите... претенциите трябва да литнат през прозореца веднага,

Е да за тва са и претенциите ;)

 

Чефо тоз фокус златен ще дойде до България :D 

 

Яриса май е извън бюджета :( 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Да бе, винтов... бРутален е най-вероятно. Това с винтовите е много пожелателно нещо. 

Ротационен, пич..., ротационен! Винтов аз, поне до този момент на кола не съм виждал..... Което всъщност нищо и не значи, ама вероятността да има такова животно в масов автомобил клони към минус безкрайност.

Link to comment
Share on other sites

Именно!

Револверен, бутален компресор е най-масово срещаното нещо.

Link to comment
Share on other sites

A кой е с по-висока ефективност Галине? Ротационния или буталния? Щото при мен буталния го усещам като тракшън контрол чак (че аз съм лигаво лайно е факт, но все пак ми е интересно колко трябва да дърпа)?

Link to comment
Share on other sites

Значи... Всички видове свалят някакви киловати от мотора. Въпросът е колко рязко ги свалят и как се усеща това сваляне върху работата и динамиката на двигателя. И двата типа си имат плюсове и минуси, факт е обаче, че на спортно изпълнените седани се слагат фабрично, ротационни компресори. Иначе като стабилност на работа при всякакви обороти и надежност съм признал Зексел-ите на Форд (стига да имат достатъчно масло) и едни стари Денсо (пет цилиндъра, двупосочно действащи бутала, тоес цилиндрите стават десет), които ги слагаха по дъртите мерцедеси и баварки.

Link to comment
Share on other sites

Стигна се дотам, че новите коли с двигателчета по литър си спират климатика когато се ускорява, на старите го правехме с показалеца с ръка на лоста за скорости преди да дауншифтнем зад някой тир :)

Link to comment
Share on other sites

Стигна се дотам, че новите коли с двигателчета по литър си спират климатика когато се ускорява, на старите го правехме с показалеца с ръка на лоста за скорости преди да дауншифтнем зад някой тир :)

 

 

 

Да спра климата и да дауншифтна? Да спра климата на 5та ... може би ама надали никога не я спирам за изпреварване, явно избирам по-добри ситуации... камо ли пък на даушифт ситуация да се е налагало. Явно бая екстремни изпеварвания имаш.

 

Впрочем тва със спирането на климатика и пускането... да нямаше настройка на градусите да го спирах и пусках... ама при положение че си има настройка .... имам познати тва копче го разцепват на техните коли от натискане... спри-пусни, спри-пусни чак по някое време се изнервям и им казвам или с климатик или без да се кара щото полудявам майна... то така се простудява човек. Хеле пък и тия с климатроник (контрол на температурата) дето ми го правят вече ги бия през ръцете.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Не с тази кола. Преди години имах едно Пунто 1.7ТД за градско и чат пат излизах извън града - с него. То и с климатик не можеше да тръгне на светофар докато не набере турбото :)

Link to comment
Share on other sites

Стигна се дотам, че новите коли с двигателчета по литър си спират климатика когато се ускорява, на старите го правехме с показалеца с ръка на лоста за скорости преди да дауншифтнем зад някой тир :)

Не го и гасят... Щот педалите се наиграха да слагат постоянно зацепени компресори (уж за по-еФтинко) и само се гъбаркат с едно клапанче, дет ти шунтира високото налягане към ниското.... Чикиджийска история....

Link to comment
Share on other sites

Аз доколкото съм чел има и копресори с променлив работен обем според ситуацията. Ама от кой от двата вида са нямам идея.

 

При мен е прост бутален и като пусна климатика все едно искам да тръгна на ръчна. :D

Link to comment
Share on other sites

Не го и гасят... Щот педалите се наиграха да слагат постоянно зацепени компресори (уж за по-еФтинко) и само се гъбаркат с едно клапанче, дет ти шунтира високото налягане към ниското.... Чикиджийска история....

 

Мхм, знам за Мондео, че са така. Следващият модел, след твоя. За по-новите - не съм имАл честта да ги гледам на кво мязат. Ти поне редовно ги човъркаш.

А на моят фИкус е същото положението - като пусна компресора по нанадолнище и мога да спра само на скорост :lol: Ма така е, като карам миксер... Поне съм от модерните, като настъпя и изключва компресора - в момента в който педала слезе по-рязко надолу и разполагам с всичките неземни 100 коня!

Link to comment
Share on other sites

Аз доколкото съм чел има и копресори с променлив работен обем според ситуацията. Ама от кой от двата вида са нямам идея.

 

При мен е прост бутален и като пусна климатика все едно искам да тръгна на ръчна. :D

Това го правят на буталните. Ексцентрикът им е подвижен и го подпират с една пружина, така че при вдигане на оборотите той се стреми да застане перпендикулярно на оста, но тя му противодейства. По този начин се намаля и ходът на буталата. Тоест, натоварването пада и не се чудят къде да дяват излишната течна фаза на фреона. Проблемът е, че по някое време тази пружина се изморява и механически здравият компресор отива на боклука, понеже спира да нагнетява, а сглобката е такава, че пружинката няма сменяне ;)

Личното ми мнение е, че по-надежни са ротационните, най-малкото заради по-малкото си движещи се части....

Link to comment
Share on other sites

Полезно инфо, благодаря за което научих нещо ново! Такъв компресор с променлив работен обем съм виждал на Делфи - Харисън. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...