host Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 А пари изкарали ли са сами за тая кола? Щото ако не са си ги изкарали те парите... претенциите трябва да литнат през прозореца веднага, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) Мноо претенции имат и тя и приятеля й 4 врати нз си кво.Да е по-нова ,да не харчи,да с екара сама Да ти продам моя Фокус тогава. Достатъчно нов е...само на годинка и малко. 25 000 мили. Има някоя и друга екстричка. . Че на всичкото отгоре е и красив(и тука грам не се ебавам). :-D Тойота Ярис - сестра ми има такова. До колкото знам ядове няма. Edited January 8, 2015 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) А пари изкарали ли са сами за тая кола? Щото ако не са си ги изкарали те парите... претенциите трябва да литнат през прозореца веднага, Е да за тва са и претенциите Чефо тоз фокус златен ще дойде до България Яриса май е извън бюджета Edited January 8, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Да бе, винтов... бРутален е най-вероятно. Това с винтовите е много пожелателно нещо. Ротационен, пич..., ротационен! Винтов аз, поне до този момент на кола не съм виждал..... Което всъщност нищо и не значи, ама вероятността да има такова животно в масов автомобил клони към минус безкрайност. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 На мойта къв беше Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Хондата ли?...не помня, ама май си беше с бутален Санден. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Бутален? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Именно! Револверен, бутален компресор е най-масово срещаното нещо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 A кой е с по-висока ефективност Галине? Ротационния или буталния? Щото при мен буталния го усещам като тракшън контрол чак (че аз съм лигаво лайно е факт, но все пак ми е интересно колко трябва да дърпа)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Значи... Всички видове свалят някакви киловати от мотора. Въпросът е колко рязко ги свалят и как се усеща това сваляне върху работата и динамиката на двигателя. И двата типа си имат плюсове и минуси, факт е обаче, че на спортно изпълнените седани се слагат фабрично, ротационни компресори. Иначе като стабилност на работа при всякакви обороти и надежност съм признал Зексел-ите на Форд (стига да имат достатъчно масло) и едни стари Денсо (пет цилиндъра, двупосочно действащи бутала, тоес цилиндрите стават десет), които ги слагаха по дъртите мерцедеси и баварки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 бе няма значение Нали работи Ето и схема http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S2H01&block_02=B__5700&block_03=19430 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Стигна се дотам, че новите коли с двигателчета по литър си спират климатика когато се ускорява, на старите го правехме с показалеца с ръка на лоста за скорости преди да дауншифтнем зад някой тир Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Моя се спира и като врътна на 0 вентилатора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) Стигна се дотам, че новите коли с двигателчета по литър си спират климатика когато се ускорява, на старите го правехме с показалеца с ръка на лоста за скорости преди да дауншифтнем зад някой тир Да спра климата и да дауншифтна? Да спра климата на 5та ... може би ама надали никога не я спирам за изпреварване, явно избирам по-добри ситуации... камо ли пък на даушифт ситуация да се е налагало. Явно бая екстремни изпеварвания имаш. Впрочем тва със спирането на климатика и пускането... да нямаше настройка на градусите да го спирах и пусках... ама при положение че си има настройка .... имам познати тва копче го разцепват на техните коли от натискане... спри-пусни, спри-пусни чак по някое време се изнервям и им казвам или с климатик или без да се кара щото полудявам майна... то така се простудява човек. Хеле пък и тия с климатроник (контрол на температурата) дето ми го правят вече ги бия през ръцете. Edited January 8, 2015 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Що за мегамалоумници познаваш?!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Не с тази кола. Преди години имах едно Пунто 1.7ТД за градско и чат пат излизах извън града - с него. То и с климатик не можеше да тръгне на светофар докато не набере турбото Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Съгласен съм че са пълни малоумници познатите ми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Пък и тоя компресор не върти постоянно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Стигна се дотам, че новите коли с двигателчета по литър си спират климатика когато се ускорява, на старите го правехме с показалеца с ръка на лоста за скорости преди да дауншифтнем зад някой тир Не го и гасят... Щот педалите се наиграха да слагат постоянно зацепени компресори (уж за по-еФтинко) и само се гъбаркат с едно клапанче, дет ти шунтира високото налягане към ниското.... Чикиджийска история.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Аз доколкото съм чел има и копресори с променлив работен обем според ситуацията. Ама от кой от двата вида са нямам идея. При мен е прост бутален и като пусна климатика все едно искам да тръгна на ръчна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Падна снега....ръчната цвили. И като сложим, че сутринта е -20....майкоУУ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Тука колко мислиш,че е Ма ръчната си ми работи екстра А кво против имате тия сеати ? Освен,че не са много мощни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Не го и гасят... Щот педалите се наиграха да слагат постоянно зацепени компресори (уж за по-еФтинко) и само се гъбаркат с едно клапанче, дет ти шунтира високото налягане към ниското.... Чикиджийска история.... Мхм, знам за Мондео, че са така. Следващият модел, след твоя. За по-новите - не съм имАл честта да ги гледам на кво мязат. Ти поне редовно ги човъркаш. А на моят фИкус е същото положението - като пусна компресора по нанадолнище и мога да спра само на скорост Ма така е, като карам миксер... Поне съм от модерните, като настъпя и изключва компресора - в момента в който педала слезе по-рязко надолу и разполагам с всичките неземни 100 коня! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Аз доколкото съм чел има и копресори с променлив работен обем според ситуацията. Ама от кой от двата вида са нямам идея. При мен е прост бутален и като пусна климатика все едно искам да тръгна на ръчна. Това го правят на буталните. Ексцентрикът им е подвижен и го подпират с една пружина, така че при вдигане на оборотите той се стреми да застане перпендикулярно на оста, но тя му противодейства. По този начин се намаля и ходът на буталата. Тоест, натоварването пада и не се чудят къде да дяват излишната течна фаза на фреона. Проблемът е, че по някое време тази пружина се изморява и механически здравият компресор отива на боклука, понеже спира да нагнетява, а сглобката е такава, че пружинката няма сменяне Личното ми мнение е, че по-надежни са ротационните, най-малкото заради по-малкото си движещи се части.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Полезно инфо, благодаря за което научих нещо ново! Такъв компресор с променлив работен обем съм виждал на Делфи - Харисън. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.