Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Аз бих си взел лупи нови, с ново рефлелторче или бих си възстановил моя рефлектор за тия пари. С измит и почистен фар в момента е идеално положението, само ксенон или подновен рефлектор /нови лупи може са е по-добре.

Бях чел някъде, че за лупите не трябва да има оребрение на стъклото/пластмасата на фара, защото разсейвало снопа светлина и най-важното заслепявало отсрещните. Отделно фара ми не е с лупа , а само ксенон на кристален фар май пак няма да може се регулира добре снопа светлина. Почвам да се чудя защо изобщо се занимавам ама много ме човърка да похарча 200-300 лв. за колата и освен това друго не се сещам дето да мога да взема. Евентуално някакви дневни светлини може, щото само това си няма  :grin:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Моят фар си е с фабрична лупа ;) както се вижда и германеца мисли като вас. Аз единствено съм направил отряза/кътоф-а от ___/ ___/ към ____ ____/ с цел шофьорския фар да е равен с пасажерския и да не заслепява. Идеално си работи, единствено мисля, че рефлекторите (макар и 90% здрави) все пак са амортизирани и едно подновяване или замяна с нова лупа за ксенон би било ъпгрейд, но ако си подновя моите рефлектори на лупата (защото зад всяка лупа има рефлектор елипсовиден) бих си направил рефлектора златисто-жълт и бих сложил след това 4300к ксенон ... това би било възможно най-добре осветяващия фар (за мен).

2zxngqh.jpg

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Абсолютно си прав. Лично аз най-мразя нефабрични ксенони и разни други Ослепяващи гъзарии. Предполагам не само аз :)

 

Да, определено не си само ти.

Като видя някой да кара срещу мен с някакъв "студен" ксенон от битака, направо искам да съм танк и да го приключа.

Link to comment
Share on other sites

Имам проблем с имобилайзера на колата на жена ми. Нисан Микра. Не иска да го изключи от дистанционното и съответно не иска да запали. Смених батерията на дистанционното ама пак не ще. Някой с някви идеи???

Link to comment
Share on other sites

Ако е допълнително слаган, махаш го. Ако е заводски, което е малко вероятно, защото казваш, че го гасиш с дистанционното, лоша връзка на "гривната".

Link to comment
Share on other sites

Преди време бях споделил в някоя от темите, че докато карах предишната ми кола (Пасат),  жена ми на няколко пъти се опита да отвори по инерция чужди коли, просто защото бяха подобни по форма и цвят като Пасата. :P  Със сегашната ми кола това вече е изключено...и заради цвета, и заради формата и е добър повод да поместя малко снимки, на които се вижда как се е променил дизайна на различните марки за последните 30+ години. Като махнем Поршето, Доджа и още някои изключения, наистина имам чувството, че 90% от производителите крадат един от друг "тумбестата" форма на купето и по този начин се губи всякаква индивидуалност в марките, които остава да се различават само по решетката, фаровете, емблемата и други дреболии.

 

 

 

 

 

1_1.jpg

2_2.jpg

1_3.jpg

1_4.jpg

1_6.jpg

10.jpg

1_8.jpg

11.jpg

12.jpg

15.jpg

13.jpg

1_9.jpg

1_7.jpg

1_5.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Като махнем Поршето, Доджа и още някои изключения, наистина имам чувството, че 90% от производителите крадат един от друг "тумбестата" форма на купето и по този начин се губи всякаква индивидуалност в марките, които остава да се различават само по решетката, фаровете, емблемата и други дреболии.

 

Додж и те приключиха след сливането с Фиат. 

Дарт е като някоя японска тийниграчка, Чарджъра е много далеч от истинската си концепция, Journey e типичен масов европейски сув ли е, комби ли е, не знам, Каравана, както и Вояджъра и покойния Плимът станаха Ланчия. Единствено може би Дурангото и Чалънджъра запазиха до известна степен самоличността си. РАМ в серията си бусове и баничарки вече е тотален Фиат. 

Разбира се Фиат се преставиха най-добре в смазването на Jeep с великото "нещо" - renegade. RIP. 

Link to comment
Share on other sites

Ей на, само на снимки ги гледам. :grin:

 

За кокретния Меган поне на снимки не ме грабва. Мотора като цяло е безпроблемен, на някой им стига като мощност, на други им е слаб, въпрос на личен избор. Не създава кой знае какви проблеми. Е тук свършва хубавата част. Този е много ниско ниво на обурудване, само с климатик, като гледам няма темпомат, ЕСП, ел. ръчна, ел. прибиране на странични огледала и т.н. Някой кретен е сменил оригиналната музика с някакъв ужасен плеър като гледам, от там ако изобщо е имала управление на радиото от волана, то няма да го има. Колата изглежда цялостно пребоядисана, трябва да се види дали няма удар. Тоя парктроник очеизбодно е монтиран допълнително. Аз не бих я купил.

Link to comment
Share on other sites

Особености и Екстри px.gif Комфорт: Климатик, Кожен салон, Ел.стъкла, Ел.огледала, Ел.седалки, Стерео уредба, Алуминиеви джанти, Мултифункционален волан Сигурност : ABS, ESP, Airbag, Халогенни фарове, ASR/Тракшън контрол, Парктроник, Аларма, Имобилайзер, Центр. заключване Друго : Серво управление, Бордови компютър, Сервизна книжка, Навигационна система Евростандарт: EURO 3

 

Немска лепенка на джама, немски език на "ужасния плеър" който всъщност е навигация. Сигурен ли си, че гледаме едни и същи снимки?

Link to comment
Share on other sites

Готов съм да се обзаложа, че тая кола е изпълнение Dinamique. Отдана съм спрял да вярвам на джамбазките екстри, те ги пишат на килограм. На времето, що Меган 1 гледах с борд компютър, тракшън контрол, та дори и К7М-а го правиха 16 клапана. Та съм абсолютно сигурен, че ЕСП няма от там и тракшън също. Да, това била някаква навигация, която никой не може да каже дали ще има подръжка за при нас. Тая кола се продава от има няма година 2, що ли е е продадена толкова дълго? А това, че е от Германия нищо не значи, щото може да я карал Хасан, опс Ханс само до магазина и обратно. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Казах за конкретния екземпляр на място. Ако има сервизна книжка в която пише - колата е оправяна и боядисвана еди кога си - няма грижи, че е блъскана. Но вероятно е правена в някой гараж. Хасан Рено не кара! Под достойнството му е :)

Link to comment
Share on other sites

Начи пасуваме за тая :D Има още 2 при тоз джамбазин.Ще ходя с един колега от Хонда форума в неделя да ги видим.Едното е http://automitev.cars.bg/c539642   http://www.cars.bg/c929358

 

Сестра ми ще си купува първа кола и е едно чудене кво да избере.А не е като да нямат пари :D Но бюджета е към 4500.

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

1,2 klima? Шегуваш се :) От цената на табела можеш да свалиш 500. Вижте Мегана все пак с някой който разбира и може да поеме отговорност да му начукаш канчето после :) И се пазари за цената задължително! Коли има достатъчно, нито е най-хубавата, нито е единствената, която можеш да купиш, но за продавача е "единствената" ;)

Link to comment
Share on other sites

А що да няма клима на 1.2? На малолитражките обикновено компресорите са им ротационни ;)  Аз съм ровил климатик и на 900 кубикова кола (на метан), която нямаше абсолютно никакви проблеми с вървенето или динамиката при пуснат АС.

 

П.п. Виж... ако обаче е хакнат някой бутален, тогава е доста грубо!

Link to comment
Share on other sites

Моята Шкода е 1,4 86 к.с. и клима, еми зор си е. То и без климатик няма кръв в очите. А на всичкото отгоре тоя модел го има с 1,2 трицилиндров, там направо не знам. 

Link to comment
Share on other sites

Да бе, винтов... бРутален е най-вероятно. Това с винтовите е много пожелателно нещо. 

Link to comment
Share on other sites

Абе за първа кола ко може да й стане :D Пък 1.4 са старите гоуфови двигатели,които са мноо зле 

 

аа един колега има дизелов 3 цилиндров чипосан в маднес :D Вади 150 коня,но беше фърлил 2 турбини...

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

аз бих й взел на момичето нещо до 2-3хил лв и без това първата година-две ще има зажулвания, удряния по пакринги... да си свикне малко хем да има някое левче за ремонтче ако излезе... ама колкото хора толкова и идеи

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...