XMD Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Аз бих си взел лупи нови, с ново рефлелторче или бих си възстановил моя рефлектор за тия пари. С измит и почистен фар в момента е идеално положението, само ксенон или подновен рефлектор /нови лупи може са е по-добре. Бях чел някъде, че за лупите не трябва да има оребрение на стъклото/пластмасата на фара, защото разсейвало снопа светлина и най-важното заслепявало отсрещните. Отделно фара ми не е с лупа , а само ксенон на кристален фар май пак няма да може се регулира добре снопа светлина. Почвам да се чудя защо изобщо се занимавам ама много ме човърка да похарча 200-300 лв. за колата и освен това друго не се сещам дето да мога да взема. Евентуално някакви дневни светлини може, щото само това си няма Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Абсолютно си прав. Лично аз най-мразя нефабрични ксенони и разни други Ослепяващи гъзарии. Предполагам не само аз Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 (edited) Моят фар си е с фабрична лупа както се вижда и германеца мисли като вас. Аз единствено съм направил отряза/кътоф-а от ___/ ___/ към ____ ____/ с цел шофьорския фар да е равен с пасажерския и да не заслепява. Идеално си работи, единствено мисля, че рефлекторите (макар и 90% здрави) все пак са амортизирани и едно подновяване или замяна с нова лупа за ксенон би било ъпгрейд, но ако си подновя моите рефлектори на лупата (защото зад всяка лупа има рефлектор елипсовиден) бих си направил рефлектора златисто-жълт и бих сложил след това 4300к ксенон ... това би било възможно най-добре осветяващия фар (за мен). Edited December 23, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Абсолютно си прав. Лично аз най-мразя нефабрични ксенони и разни други Ослепяващи гъзарии. Предполагам не само аз Да, определено не си само ти. Като видя някой да кара срещу мен с някакъв "студен" ксенон от битака, направо искам да съм танк и да го приключа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Имам проблем с имобилайзера на колата на жена ми. Нисан Микра. Не иска да го изключи от дистанционното и съответно не иска да запали. Смених батерията на дистанционното ама пак не ще. Някой с някви идеи??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Ако е допълнително слаган, махаш го. Ако е заводски, което е малко вероятно, защото казваш, че го гасиш с дистанционното, лоша връзка на "гривната". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Заводски е така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubo1972 Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Това коя модификация е? К11, К12? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Преди време бях споделил в някоя от темите, че докато карах предишната ми кола (Пасат), жена ми на няколко пъти се опита да отвори по инерция чужди коли, просто защото бяха подобни по форма и цвят като Пасата. Със сегашната ми кола това вече е изключено...и заради цвета, и заради формата и е добър повод да поместя малко снимки, на които се вижда как се е променил дизайна на различните марки за последните 30+ години. Като махнем Поршето, Доджа и още някои изключения, наистина имам чувството, че 90% от производителите крадат един от друг "тумбестата" форма на купето и по този начин се губи всякаква индивидуалност в марките, които остава да се различават само по решетката, фаровете, емблемата и други дреболии. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Спокойно до 2005та беше още по-зле онея аеродинамични форми на сапун от около 95та до 2005 дето бяха на мода Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Като махнем Поршето, Доджа и още някои изключения, наистина имам чувството, че 90% от производителите крадат един от друг "тумбестата" форма на купето и по този начин се губи всякаква индивидуалност в марките, които остава да се различават само по решетката, фаровете, емблемата и други дреболии. Додж и те приключиха след сливането с Фиат. Дарт е като някоя японска тийниграчка, Чарджъра е много далеч от истинската си концепция, Journey e типичен масов европейски сув ли е, комби ли е, не знам, Каравана, както и Вояджъра и покойния Плимът станаха Ланчия. Единствено може би Дурангото и Чалънджъра запазиха до известна степен самоличността си. РАМ в серията си бусове и баничарки вече е тотален Фиат. Разбира се Фиат се преставиха най-добре в смазването на Jeep с великото "нещо" - renegade. RIP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 (edited) Може ли мнение за Рено Меган 1.6 бенз 2004 година ? jozo очаквам да се включиш Конкретно става въпрос за ей туй http://automitev.cars.bg/c134154 Edited January 7, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Че той кога е виждал такъв Меган Супер си е модела, за конкретния екземпляр само на място може да се даде мнение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Ей на, само на снимки ги гледам. За кокретния Меган поне на снимки не ме грабва. Мотора като цяло е безпроблемен, на някой им стига като мощност, на други им е слаб, въпрос на личен избор. Не създава кой знае какви проблеми. Е тук свършва хубавата част. Този е много ниско ниво на обурудване, само с климатик, като гледам няма темпомат, ЕСП, ел. ръчна, ел. прибиране на странични огледала и т.н. Някой кретен е сменил оригиналната музика с някакъв ужасен плеър като гледам, от там ако изобщо е имала управление на радиото от волана, то няма да го има. Колата изглежда цялостно пребоядисана, трябва да се види дали няма удар. Тоя парктроник очеизбодно е монтиран допълнително. Аз не бих я купил. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Особености и Екстри Комфорт: Климатик, Кожен салон, Ел.стъкла, Ел.огледала, Ел.седалки, Стерео уредба, Алуминиеви джанти, Мултифункционален волан Сигурност : ABS, ESP, Airbag, Халогенни фарове, ASR/Тракшън контрол, Парктроник, Аларма, Имобилайзер, Центр. заключване Друго : Серво управление, Бордови компютър, Сервизна книжка, Навигационна система Евростандарт: EURO 3 Немска лепенка на джама, немски език на "ужасния плеър" който всъщност е навигация. Сигурен ли си, че гледаме едни и същи снимки? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Готов съм да се обзаложа, че тая кола е изпълнение Dinamique. Отдана съм спрял да вярвам на джамбазките екстри, те ги пишат на килограм. На времето, що Меган 1 гледах с борд компютър, тракшън контрол, та дори и К7М-а го правиха 16 клапана. Та съм абсолютно сигурен, че ЕСП няма от там и тракшън също. Да, това била някаква навигация, която никой не може да каже дали ще има подръжка за при нас. Тая кола се продава от има няма година 2, що ли е е продадена толкова дълго? А това, че е от Германия нищо не значи, щото може да я карал Хасан, опс Ханс само до магазина и обратно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Казах за конкретния екземпляр на място. Ако има сервизна книжка в която пише - колата е оправяна и боядисвана еди кога си - няма грижи, че е блъскана. Но вероятно е правена в някой гараж. Хасан Рено не кара! Под достойнството му е Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) Начи пасуваме за тая Има още 2 при тоз джамбазин.Ще ходя с един колега от Хонда форума в неделя да ги видим.Едното е http://automitev.cars.bg/c539642 http://www.cars.bg/c929358 Сестра ми ще си купува първа кола и е едно чудене кво да избере.А не е като да нямат пари Но бюджета е към 4500. Edited January 8, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 1,2 klima? Шегуваш се От цената на табела можеш да свалиш 500. Вижте Мегана все пак с някой който разбира и може да поеме отговорност да му начукаш канчето после И се пазари за цената задължително! Коли има достатъчно, нито е най-хубавата, нито е единствената, която можеш да купиш, но за продавача е "единствената" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 А що да няма клима на 1.2? На малолитражките обикновено компресорите са им ротационни Аз съм ровил климатик и на 900 кубикова кола (на метан), която нямаше абсолютно никакви проблеми с вървенето или динамиката при пуснат АС. П.п. Виж... ако обаче е хакнат някой бутален, тогава е доста грубо! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Моята Шкода е 1,4 86 к.с. и клима, еми зор си е. То и без климатик няма кръв в очите. А на всичкото отгоре тоя модел го има с 1,2 трицилиндров, там направо не знам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Да бе, винтов... бРутален е най-вероятно. Това с винтовите е много пожелателно нещо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) Абе за първа кола ко може да й стане Пък 1.4 са старите гоуфови двигатели,които са мноо зле аа един колега има дизелов 3 цилиндров чипосан в маднес Вади 150 коня,но беше фърлил 2 турбини... Edited January 8, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 аз бих й взел на момичето нещо до 2-3хил лв и без това първата година-две ще има зажулвания, удряния по пакринги... да си свикне малко хем да има някое левче за ремонтче ако излезе... ама колкото хора толкова и идеи Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Мноо претенции имат и тя и приятеля й 4 врати нз си кво.Да е по-нова ,да не харчи,да с екара сама Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.