djadomraz Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 Като се прибере от щатите моя приятел дето ме кандърдиса за въпросния реглаж и ми обясняваше за сходимостта ще Ви събера да се разберете кой крив кой прав. Аз на него му имам доверие, а баш пък той няма да тръгне да ме лъже или да ме набутва. Пък и 40-50лв не са ми проблем да ги давам 2 пъти в годината. Оттатък Балкана има доста неща. Като се видим някой път на по бира ще ти обясня (и ще се оплача надълго и нашироко как на крокодила му се е*а мамата) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 Впрочем нещо се спомена за окачването на 406 купето ... адаптивно и т.н. ... кво е в крайна сметка ? Марка и тип... амортисьори и пружини? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 Заводски си е така. Амортисьорите не са надписани с марка. Нямат отделно копче за режими само от общото S от където и спирачките се променят освен режима на двигателя и режима на превключване на скоростната кутия. Но това не е екстра дето я има на всяко купе. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 Странно, някой закс най-вероятно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 А Нива е недостижима в гората. Само Дефендър е като нея... Щото на никой не му пука дали ще я ужули и ще ръждяса някъде :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 Съвсем не. Защото върши чудеса там, където прехвалените се насират. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Спрямо какво?всичко. Макар, че и на ескалейдове с изпуснало окачване се радваме :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Съвсем не. Защото върши чудеса там, където прехвалените се насират. Верно? Искаш да кажеш че лада нива е по-проходима от всички останали? Нещо ме съмнява че си прекалил с питиетата май Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Верно? Искаш да кажеш че лада нива е по-проходима от всички останали? Нещо ме съмнява че си прекалил с питиетата май Е..., от всички останали едва ли.... Но от да речем едни 90% от тях със сигурност! Просто тази кола е мислена и правена да се кара ИЗВЪН пътищата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Вие убихте всичко детско в мен - така му се радвах на ЕВОК..... Номерът е, че става само да му се радваш отстрани. Ако си му собственик, радостта ще те напусне още в първите секунди (не само като ти източат банковата сметка при продажбата). Принципно е с уникален дизайн, доста луксозен и с много електроника и глезотии, но зад всичко това се крие едно мега техническо осиране. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Верно? Искаш да кажеш че лада нива е по-проходима от всички останали? Нещо ме съмнява че си прекалил с питиетата май Ако не се лъжа Нива все още държи световен рекорд за най-високо изкачване в Андите. Ще се поразровя из нета за линка където го бях чел. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Особено късата база. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 И Нивата има кусури. В рядка кал равния и под залепва и няма измъкване Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Верно? Искаш да кажеш че лада нива е по-проходима от всички останали? Нещо ме съмнява че си прекалил с питиетата май Нещо НЕ МЕ съмнява, че нищо не разбираш и от високопроходими автомобили... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 (edited) Освен всичко друго в тоя евок, вътре е тясно като в старо клио. Edited November 12, 2014 by JDFU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 някакви мнения/отзиви за каращите mazda 323 около 2000 г.(ориентировъчно около 2500-2800 лв. в mobile.bg) ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 някакви мнения/отзиви за каращите mazda 323 около 2000 г.(ориентировъчно около 2500-2800 лв. в mobile.bg) ... Изключително корава кола,гледай обаче само бензиновите.Лесно се газифицират и горят малко,моторите са почти неубиваеми.Огледай добре шасито от долу,че ръждясват като старите опели.Ако е нов внос избягвай Австийските. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Е..., от всички останали едва ли.... Но от да речем едни 90% от тях със сигурност! Просто тази кола е мислена и правена да се кара ИЗВЪН пътищата. от хора, за които пътищата не са целогодишно явление. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Нали бях споменал,че ми тресат дисковете.Миналата седмица ги пилнахме на една машина при Чарли в кичука и станаха като нови Тресенето изчезна и сега спирам малко по-внимателно докато се поизпилят накладките и легнат хубаво на диска. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 То на някои места водопровод няма, ти пътища искаш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 от хора, за които пътищата не са целогодишно явление. От хора, които над 30 години произвеждаха един и същи морално остарял автомобил с крадени схеми... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Глупости. Единственото нещо, което може да подмине Нива в тежки условия е Дефендър, който е кралят на високопроходимите машини в световен мащаб и до днес. А да - той е по-стар от нея между другото. Третата машина в тоя клас е добрият стар Wrangler от войната. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 (edited) И сузуки самурай не е толкова зле. Изобщо струва ми се, че леко се превъзнасяте по въпросното руско возило май, а както казах - аз доверие на хора, дето 30 години произведаха един и същи автомобил някак не мога да имам, че втория им автомобил, който са направили е особенно уникален като характеристики. Edited November 15, 2014 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Абсолютно уникален е в тежки условия. А Сузуки Самурай е смешка. Старите Витари бяха кучета, но и те са далеч от истинските майстори на офроуда... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Абсолютно уникален е в тежки условия. Пълни глупости на търкалета, абсолютно безпочвени митове и легенди. Посочи ми една Лада Нива на 300 хиляди мили (не километри), всички изкарани изцяло във възможно най-тежки условия из африкански пустини и савани. Това е основното постижение на повечето все още в движение Лендкрузъри на Тойота от прословутия модел FJ40 (произвеждан в периода 1974-1983). При това в заводска конфигурация почти без никакви сериозни модификации. Лада Нива е детска играчка дори сравнена с модел като този на Jeep CJ-7 (произвеждан в периода 1976-1986). Най-малкото не можеш да сравняваш 4.2 литровия редови 6 цилиндров двигател на FJ40 със смешния 1.6 литров 4-цилиндров немощник на нивата. За най-добрия приятел на руската ламарина - ръждата, няма изобщо да повдигам въпрос, докато ламарината на крузъра се слави с доближаващата се до дебелината и параметрите на лека броня на военна машина. Не мога да разбера как може да се популяризират такива невероятни митове и легенди, нямащи нищо общо с истинския off-road. Та само въртящият момент на нивата е безкрайно немощните 118 Nm (или 87 lb.ft). За сравнение FJ40 крузъра разполага с 285 Nm (или 210 lb.ft). Разликата само във възможностите на двигателя са космически, какво остава за останалите параметри. Ако обичате, не разнасяйте глупости за неща, към които никога не сте се докосвали. Истинският офроуд няма нищо общо с въргалянето в непочистените от снега градски улици. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.