Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

1л/10 000км разход масло е нищо.

по-старото поколение Кайен горят по 1л/1000км.

 

Ауди 2.0ТФСИ също гори масло около 2-3/10 000км. 

 

Малките двигатели са изнасилени нали не очаквате че примерно тия новите ФСИ на ВАГ групата където от 1.4 двигател с клизма се вадят 140/170 коня с компресор и/или турбина имат много голям ресурс.... 

Ако го сравним с един батко пак от ВАГ групата примерно 4.2 Бенз проста атмосферка нали осъзнавате кое е с по-големият ресурс ? 

 

 

А някъде като прочета за великите хонда с 1.6 двигател и 200к.с. и направо ме избива на смях..... бати противните варели.

 

 

ps : Тико-тата макар и най-противният варел в който съм се возил повечето без проблеми минаха по над 500К км......

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m52 на БМВ се чупят към 300к км... м50 към 400к км ... ама само с кротко каране... харчат по 200 до 800гр масло на 10к км  ... после като родят си вдигат левела до Порше мотор от Кайен и почват по 1л на 1000км... еволюция , кво да се прави. Моя мотор подминава вече 280к км ... 3г вече го търкалям... само до мола ходя, на 5та с 800рпм... предния собственик и той така.... нещо му пукал и скърцал обаче на него диференциала, само настрани ходела тая кола... и на 400м .... нз, не им отбирам. Ама определено са варели, вътре тропа, скърца, волана е грозен, седалките са грозни, вози гадно... общо взето.... като Хюндай от преди 5г ... ама просто е на 20г :D :D

 

_____________________________

Да не отварям дума пък за 2л мотор на волвото колко км мина и нищо му няма... само той си знае.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Междувременно пак се леят оксиморони.... Колега ARPA, с тия хора няма излизане на глава. Помни какво съм ти казал. Дараците на 90-те са най-великите коли и точка! Защото това карат.

(като казвам дараци, имам предвид от днешна гледна точка, за времето си бяха добри автомобили) 

 

 

Аз разбирам, Христо, но какво от това? Какъв фактор е за тебе като потребител? Не предпочиташ ли по-модерното, високотехнологичното, икономичното? Не ти ли харесва климатроника, комън рейла, парктроника и т.н. и т.н. стотици неща от този тип? Каквито и да са били автомобилите от миналия век, те са вече неминуемо морално остаряли по всички параграфи. 

 

Бате, кой приказва сега като бай Пешо пред блока? :wtf: :laughing: :grin:  Къде аз или някой друг написа, че новите коли са гадни, че новите глезотии по тях са ужастни, че няма да ни хареса да ги караме? Къде някой каза, че не иска климатроник, темпомат, подгряване на седалки и т.н.? Говорим, че ресурса им е много по-малък и така са проектирани и произведени, да се развалят, за да върви икономиката и сервизната дейност като цяло. Ако някой все още си живее в 90-те си е негов проблем и нека си мисли, че като я изкара от магазина и ще е като Москвича от Мототехника да кара 30 години....

 

Коста много добре посочи и сервизния интервал на новите коли. Вуйчо ми ме вкара в потрес преди известно време, купи си чисто нов ФВ Тигуан 2.0. Еми първа смяна на масло на 30 000 км., няма разработване, няма дявол. Следващи смени на масло пак през толкова, убеден съм, че до 300 000 ще изкара, от там на сетне обаче съм убеден, че ще грохне като стара каруца.

 

Да си поговорим и друго, едно време как 2.0 16 клапана бензин беше около 140 коня, сега 1.2 пак 140 коня?!?!? Кое има повече ресур и нима 90-те години не са знаели какво е турбо компресор? Кое ще има по-голям ресурс според вас, малолитражката ли? Хайде да си говорим истината, едното е правено да е здраво, другото да изкара гаранцията и да си в магазина отново. Ако имам финансовата възможност да си купя нов Форд да речем, аз предпочитам да е V8 отколкото 1.0 екобууст. Ма двигател на нам си коя година е, ма много е хубав, ама на 10 години ще е в цветущо здраве.

 

Пак казвам, да не е неразбрал някой. Новите автомобили са много хубави, имат много глезотии и т.н., много яко е това обаче ресурса им е сметнат до Х километра и след това трябва да я ремонтираш. Това не ги прави по-лошо, прави ги по-трошливи!

Link to comment
Share on other sites

Всичките тези екстри ги имам в моята кола, която е проектирана 98-ма, макар и произведена преди 10 години вече стана. Дори и салона ми е от естествена кожа, а таблото ми не е на пипане пластмасово, но двигателя и скоростната кутия ми са с ресурс поне 600К км да не говорим, че не сменям съединители.

 

Кои всички екстри по-точно??? Трябва ли поименно да ги редя всичките, които е невъзможно да ги имаш? ASR, ESP имаш ли? Всъщност поне шеста скорост имаш ли? 

 

Десет и нагоре годишна кола имала ресурс 600к... Христо, брат, кажи ми моля те кво пиеш, че явно има убийствен ефект. Трябва да го опитам... Какви са тия фантастики?!?!?  :Facepalm:  

 

И за последен път го пиша - ИКОНОМИЧЕСКИЯ ОТДЕЛ ПРОЕКТИРА ДВИГАТЕЛИТЕ, инженерите само ги чертаят в ХХХкада. :)

 

Ти нормален ли си да кажеш подобна глупост? 

 

Ми защото не четеш. В случая не защитавам ничия теза защото ми се струва че и едните и другите говорите прекалено общо, но единия пинципно има предвид един клас коли, докато другите - съвсем различен. В случая исках да спомена, че някой бръмбъзък на 200,000км е за моргата, докато повечето лимузини ще изкарат още толкова поне.

 

Ти нещо не четеш ми се струва. Изобщо няма подобна зависимост. Всичко зависи от потребителя. Лимузина и на под 200000 може да се докара до фаза дарак, а пазена малка кола може да си надживее недвижимите части. 

 

Основната ми теза е, че който си купи нова кола не трябва да я кара повече от 2-3 години. После на пързалката. А другата теза е - не си купувайте кола на старо модел след 2012-та, а преди това с много наум.

 

Ето това пък е най-голямата глупост, която съм чувал/чел. Посмъртно няма как да се съглася с подобно изказване.  :Facepalm:

 

Литър на 10К км си е бая :)

 

Така си е... Всъщност в моя случай колата като беше нова в началото гореше масло, което казаха че било нормално, а след втората смяна до ден днешен масло лично аз не съм доливал никога. И между другото нямам никакъв навик да го поглеждам, а вече е редно да го правя. 

 

Но това далеч не прави по-старите - тотални гробници. В зависимост от грижите на предишния собственик, коя да е кола втора ръка, без значение от годинките, може да е като нова, може и да е тотален дарак, дай да си говорим истини. Твоята кола е гледана и поддържана както трябва, на Коста - също, моята, набор 2004 - също, та каква точно е разликата? Освен в годините и пробега? Всяка кола, която не е в гаранция е дарак, по твоята логика. Бих се съгласил с теб, ако гледахме само външния вид и набора от екстри на колите. Всичко останало - ш'ма извиняваш. Поддържаната кола си е поддържана кола. Ще те закара от точка А до точка Б и толкоз. 

 

Повтаряш моите приказки в първите две изречения. А да ме питаш каква е разликата между моята кола и тая на Коста е, да кажем безсмислено. Разликата е да речем огромна. При равни други условия на Коста колата е пълен дарак. Но факта, че е вложил в нея пари, повече от стойността й и е прекарал в човъркане повече време отколкото в леглото с жена я прави, да кажем, приемлива за неговите стандарти. Харесва си я и това е. Аз няма как да я харесам, защото гледам от съвсем различен ъгъл. Отдавна не съм нито студент, нито ерген и ме интересуват съвсем различен тип коли. А колко е смислено да се наливат пари и време в нея е друга работа... Лично за мен е тотална безсмилица, но всеки луд с номера си.  

 

Именно :) Но това не прави твоята нокия 6310 - тотален дарак, а просто - морално остаряла. Разликата е, че можеш много по-лесно да си позволиш нов телефон, отколкото нова кола. Но дори и с телефоните - нокията е създадена за разговори и с това, най-вероятно ще се справи много по-добре от смартфона ти, въпреки, че е моралн остаряла.

 

Моля ви се не правете сравнения между автомобили и телефони - осъзнайте се!

 

1л/10 000км разход масло е нищо.

по-старото поколение Кайен горят по 1л/1000км.

 

Ауди 2.0ТФСИ също гори масло около 2-3/10 000км. 

 

Малките двигатели са изнасилени нали не очаквате че примерно тия новите ФСИ на ВАГ групата където от 1.4 двигател с клизма се вадят 140/170 коня с компресор и/или турбина имат много голям ресурс.... 

Ако го сравним с един батко пак от ВАГ групата примерно 4.2 Бенз проста атмосферка нали осъзнавате кое е с по-големият ресурс ? 

 

ps : Тико-тата макар и най-противният варел в който съм се возил повечето без проблеми минаха по над 500К км......

 

Васе, би ли ми обяснил какви са тия разходи на масло и откъде накъде са нормални? Че нещо хич не ми се виждат нормални...

 

За малките изнасилени двигатели съм съгласен, но нека видим кога ще почнат да влизат в бокса преди да ги съдим толкова сурово.

 

Между другото братовчед ми и колегата му, с който се сменят, изкараха към 2000000км с Тико из пловдивските улици.... Мисля с два основни ремонта, но може и да са били три. Накрая го хвърлиха, защото то просто започна да се разпада...  :grin:

 

Коста много добре посочи и сервизния интервал на новите коли. Вуйчо ми ме вкара в потрес преди известно време, купи си чисто нов ФВ Тигуан 2.0. Еми първа смяна на масло на 30 000 км., няма разработване, няма дявол. Следващи смени на масло пак през толкова, убеден съм, че до 300 000 ще изкара, от там на сетне обаче съм убеден, че ще грохне като стара каруца.

 

Жоре, викам да се опиташ да влезеш в 21-ви век вече. Какво разработване те гони бе, момче? Това да не ти Лада, че да я разработваш?!?!?!? Такова нещо отдавна няма. Имаш едни 10000км до първа смяна, в които е редно да не изнасилваш колата в червените зони, но дори и да се пробваш нищо няма да й стане. И може да си не сигурен, а убеден, че бая над 300000 ще изкара, освен ако вуйчо ти не го повреди нещо със свои собствени грешки. Както може и да си сигурен, че мноооого преди това ще го смени с друга кола, освен ако няма пробезите на Иван. 

 

И новите коли са по-трошливи дотолкова, доколкото имат още 500 неща, които могат да се счупят. Една кола, която е мотор, окачване, 5 копчета и 0 елетроника няма какво толкова да й се счупи. То е логично.

 

===============================================================================

 

За последен път ще напиша това, което казах преди 2-3 страници и не мосля повече да го повтарям, защото няма как да бъда по-ясен. Не задължавам никого да се съгласява. Най-малко пък Христо, който явно пише на кило абсент и от друго паралелно измерение. 

 

1. Нов автомобил. Няма какво толкова да се коментира - ясно е. Ключовата дума е АВТОМОБИЛ.

 

2. Автомобил до 5-6 години. Напълно приемлив за покупка след съответна проверка и реална възможност да изкара още 10 години. Възможности за реално състояние - от префектно до средно (да се докара до дарак на тая възраст се иска сериозен героизъм, но не е невъзможно). Задължително проверяване в официалния сервиз. Вече на ръба на моралното остаряване.

 

3. Автомобил от 7-10 години. Морално остарял. Със сигурност със забелжеки в салона. Реална възможност да е съсипан. Трудно се намира запазен. Животът е силно скъсен и не трябва да се планира каране повече от още 5 години макс. Нататък почва да къса джоба

 

4. Автомобил на 15+ години. Ако не е дарак, то гони фаза дарак с бясна скорост.   

 

Това е общо казано моето лично мнение на базата на опита ми с около 20 автомобила през годините - лични и служебни, нови и втора ръка. 

 

Не включвам в подобна осреднена квалификация разни частни случаи, свързани с тотален идиотизъм на потребителя, природни стихии, както и фанатизъм и нумизматика. Говоря съвсем общо и средностатистически. 

 

Винаги решаващият фактор в схемата е потребителят и съответно поддръжката на автомобила. Всичко друго са приказки на пазара. 

Link to comment
Share on other sites

Десет и нагоре годишна кола имала ресурс 600к... Христо, брат, кажи ми моля те кво пиеш, че явно има убийствен ефект. Трябва да го опитам... Какви са тия фантастики?!?!?  :Facepalm:  

 

Ти нормален ли си да кажеш подобна глупост? 

 

Аммм за 600 хил. не знам, но до скоро шофирах МБ 190Д 1987 г..Оставих го на 400 хил...Лично аз му навъртях към 60...Еми колата си е все още в отлично здраве...Да, външния й вид е зле, но технически е перфектна...Да не говорим, че сменях някои части по ходовата и о чудо, на тях пишеше произведeни в W.Germany...Убеден съм ,че колата ще изкара поне 600 хил...Така, че приятелю Виден, нека не генерализираме като глупост, възможността за голям пробег на някои автомобили...

Edited by magdanoz4o
Link to comment
Share on other sites

 

Моля ви се не правете сравнения между автомобили и телефони - осъзнайте се!

 

Що? Принципът е един и същ - повече да се троши и по-често да се сменя. Но при колите, интервалът е маааааалко по-голям, от колкото при телефоните.

 

 

И новите коли са по-трошливи дотолкова, доколкото имат още 500 неща, които могат да се счупят. Една кола, която е мотор, окачване, 5 копчета и 0 елетроника няма какво толкова да й се счупи. То е логично.

 

Та коя, викаш, ще е по-големия дарак след 10 години?...

 

 

Ама чакай, ти за дарак приемаш морално остаряла кола, без значение в какво състояние е. Или поне аз това разбирам от нещата, които си писал. Ние пък се опитваме да ти обясним, че за нас външният вид и екстрите не са толкова от значение, колкото поддръжката, която трябва да предвидиш за дадена кола. Просто критериите ни за "дарак" са маааалко по-различни.

Link to comment
Share on other sites

По моите критерии, дарак е кола, дето като спреш да я гледаш като писано яйце, в рамките на една година ще е рисково да тръгнеш на 2-3 хил км пътешествие. Под кат "писано яйце" имам предвид всичко извън стандартни консумативи - масло, накладки, крушки и пр. И аз карам дарак - понякога ме дразни, понякога си я обичам :)

Link to comment
Share on other sites

Е, значи стигнахме до истината :) За мен, както и за повечето хора, дарак е такава кола, дето не е гледана...било тя и на 2 години.

Link to comment
Share on other sites

Виден, няма да репликирам отново - каквото си разбрал, разбрал си. Явно не схващаш идеята за икономическия отдел, но ти е простено защото нямаш трезв поглед върху автомобилната промишленост в момента. Имам ASR, ESP, волан с адаптивна промяна на усилието, адаптивно окачване, автоматично затъмняващо се огледало, прибиращи се огледала автоматично, JBL озвучаване фабрично заложено, навигацията е малко дървена но не е проблем да си сменя панела, имам истински кожен салон, изкуствена кожа на таблото, имам никелирани рингове на километража е 6-та скорост нямам - само предна и задна имам :) 6 цилиндов в-образен двигател бензин, няма турбо, скромни 210 к.с. но добър въртящ момент в широк диапазон на обороти, а не както при турбодизел в тесен сегмен за да сменяш скорости като луд... Беше като чисто нова като я взех карана само в Баден Вютенберг - т.е. никакви прахоляци, обслужена както си му е реда на 120 хил, аз като параноик българин и смених 50 хил предрочно всичко пак - без нужда се оказа... Но за двигателя става дума - с тези 1000-1500 оборота и 3000 по магистралата нали се сещаш, че нямат нищо общо с аналогичните 3000-5000 на даунсайцнатите турбобензинки? А и климатроник си имам, не е двузонален но не ми се налага да го изключвам, когато тръгвам на светофара както е с 1.3 турбо... а забравих - те сега автоматично ги изключва компа на колата при потегляне или нужда от рязко ускорение :) И най-вече лятото като изляза от Карфур (до Баумакс) и колата е напечена - паля дистанционно и след 45 секунди вътре вече е 22 градуса. Колата е на 10 години и ми струваше 5000 евро. Кажи ми за 5000 евро какъв дарак чисто нов мога да си взема с всичките тези удобства? Някоя Шкода?


Забравих най-важното - много здрава странична защита - дебели релси във вратите, странични завеси + стандартните за водача и пътника. Други гевезелъци - хладилна жабка, само 2 места отзад като кресла с жабка между тях и подлакътник, огромен багажник събиращ всички куфари при пътувания както и възможност да вкарам плоскост с размери 250/65 см и да затворя капака на багажника...


И не най маловажно - след 15 часа път, 1800 км без спирания освен за зареждане излизаш и все едно че се прибираш от София, а може би заради темпомата е това, забравих го като екстра, а го ползвам постоянно :)


Но си е дарак - 11-та година подкара септември месец.

Link to comment
Share on other sites

 

Жоре, викам да се опиташ да влезеш в 21-ви век вече. Какво разработване те гони бе, момче? Това да не ти Лада, че да я разработваш?!?!?!? Такова нещо отдавна няма. Имаш едни 10000км до първа смяна, в които е редно да не изнасилваш колата в червените зони, но дори и да се пробваш нищо няма да й стане. И може да си не сигурен, а убеден, че бая над 300000 ще изкара, освен ако вуйчо ти не го повреди нещо със свои собствени грешки. Както може и да си сигурен, че мноооого преди това ще го смени с друга кола, освен ако няма пробезите на Иван. 

 

И новите коли са по-трошливи дотолкова, доколкото имат още 500 неща, които могат да се счупят. Една кола, която е мотор, окачване, 5 копчета и 0 елетроника няма какво толкова да й се счупи. То е логично.

 

 

Ама бате и ти не четеш, няма такова чудо като първа смяна на 10 000 км. Първата смяна е на 30 000 км. нито километър по-малко, както каза и Коста така перфектно ги устройва и производителите.

 

Нямам намeрение и аз да навлизам в повече подробности. Както се казва в БГ за политика, секс, жени, коли и футбол няма решен спор!  :grin:  Всеки си е башка луд и си знае неговото!

 

Имам достатъчно опит да знам, че колите от новия век са правни от икономисти досущ като китайска стока. Трябва да се скапва бързо, та да ходиш да си купиш ново. Няма значение от производител, всичко е така. Ако едно време можеше да вземем кола на 10 години и да я караме още 10, вече това няма да е възможно. Новите са сметнати до гаранцията да карат и то ако се подържа отлично, а едно време бяха сметнати да минат поне 15 години, дори да си топ кретен.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Аммм за 600 хил. не знам, но до скоро шофирах МБ 190Д 1987 г..Оставих го на 400 хил...Лично аз му навъртях към 60...Еми колата си е все още в отлично здраве...Да, външния й вид е зле, но технически е перфектна...Да не говорим, че сменях някои части по ходовата и о чудо, на тях пишеше произведeни в W.Germany...Убеден съм ,че колата ще изкара поне 600 хил...Така, че приятелю Виден, нека не генерализираме като глупост, възможността за голям пробег на някои автомобили...

 

Нали се разбрахме, че винаги има изключения и такива приказки са излишни. Ми нали ти казах, че има и Тико на 2 млн. Ама колко са такива? Туй БМВ ако не е минавало основен си го оставил на прага на такъв. За моята кола ми казаха, че при НОРМАЛНА ПОДДРЪЖКА И УПОТРЕБА основен идва към 500000 и нататък. И това е кола със 6-та, чийто живот на мотора сам се сети колко е удължен. Аз 3000 оборота минавам след 170, а вече отдавна не карам с толкова. И никога няма да стигна 500000, защото за 10 години едва съм докарал 170000... Та тая кола здрава съм я взел и здрава ще я сдам, дето се вика.

 

В този ред на мисли Вектрата на Иван май кара седма или осма година и съм почти сигурен, че е подминал 600000... Километражът е относителен показател. Хайде мини ми 400000 градско да видим на какво ще мяза колата. Както каза някой по-назад, няма вечни неща.

 

Що? Принципът е един и същ - повече да се троши и по-често да се сменя. Но при колите, интервалът е маааааалко по-голям, от колкото при телефоните.

 

Та коя, викаш, ще е по-големия дарак след 10 години?...

 

Ама чакай, ти за дарак приемаш морално остаряла кола, без значение в какво състояние е. Или поне аз това разбирам от нещата, които си писал. Ние пък се опитваме да ти обясним, че за нас външният вид и екстрите не са толкова от значение, колкото поддръжката, която трябва да предвидиш за дадена кола. Просто критериите ни за "дарак" са маааалко по-различни.

 

Принципът не е един и същ и техниката няма нищо общо. 

 

След 10 години всяка колае морално остаряла, без значение откога е. Но когато модерната кола е на 10, твоята ще е на 20. След 10 години модерен автомобил е абсурд да е дарак, освен ако не е съсипан или дефектирал. Но е логично да започнат някой дреболии да се обаждат. Аз нямам почти никакви специални екстри и до момента нищо не е мръднало. Зафирата на баща ми е с 3 години по-млада, има маса електроники, датчици и глупости - и там нищо не обажда. Със сигурност до десетата година няма и да обади.  

 

Е, значи стигнахме до истината :) За мен, както и за повечето хора, дарак е такава кола, дето не е гледана...било тя и на 2 години.

 

Съвсем не - на 2 години, освен ако не си я млатил с теслата, пушйки качак като мангал вътре, няма какво да й стане на тая кола. Дори и на 5. Те новите вече излизат с 5 годишни гаранции даже.  

 

Виден, няма да репликирам отново - каквото си разбрал, разбрал си. Явно не схващаш идеята за икономическия отдел, но ти е простено защото нямаш трезв поглед върху автомобилната промишленост в момента. Имам ASR, ESP, волан с адаптивна промяна на усилието, адаптивно окачване, автоматично затъмняващо се огледало, прибиращи се огледала автоматично, JBL озвучаване фабрично заложено, навигацията е малко дървена но не е проблем да си сменя панела, имам истински кожен салон, изкуствена кожа на таблото, имам никелирани рингове на километража е 6-та скорост нямам - само предна и задна имам :) 6 цилиндов в-образен двигател бензин, няма турбо, скромни 210 к.с. но добър въртящ момент в широк диапазон на обороти, а не както при турбодизел в тесен сегмен за да сменяш скорости като луд... Беше като чисто нова като я взех карана само в Баден Вютенберг - т.е. никакви прахоляци, обслужена както си му е реда на 120 хил, аз като параноик българин и смених 50 хил предрочно всичко пак - без нужда се оказа... Но за двигателя става дума - с тези 1000-1500 оборота и 3000 по магистралата нали се сещаш, че нямат нищо общо с аналогичните 3000-5000 на даунсайцнатите турбобензинки? А и климатроник си имам, не е двузонален но не ми се налага да го изключвам, когато тръгвам на светофара както е с 1.3 турбо... а забравих - те сега автоматично ги изключва компа на колата при потегляне или нужда от рязко ускорение :) И най-вече лятото като изляза от Карфур (до Баумакс) и колата е напечена - паля дистанционно и след 45 секунди вътре вече е 22 градуса. Колата е на 10 години и ми струваше 5000 евро. Кажи ми за 5000 евро какъв дарак чисто нов мога да си взема с всичките тези удобства? Някоя Шкода?

Забравих най-важното - много здрава странична защита - дебели релси във вратите, странични завеси + стандартните за водача и пътника. Други гевезелъци - хладилна жабка, само 2 места отзад като кресла с жабка между тях и подлакътник, огромен багажник събиращ всички куфари при пътувания както и възможност да вкарам плоскост с размери 250/65 см и да затворя капака на багажника...

И не най маловажно - след 15 часа път, 1800 км без спирания освен за зареждане излизаш и все едно че се прибираш от София, а може би заради темпомата е това, забравих го като екстра, а го ползвам постоянно :)

Но си е дарак - 11-та година подкара септември месец.

 

Христо, туй твоето Рено е явно не е стандартен автомобил. Освен това като гледам повечето работи май си ги правил ти. Тъй или иначе със сигурност си налял вече пари колкото струва колата. И не - не е дарак, просто вече е стара. Но в следващите 5 години вече ще клони към дараците... Нали се сещаш колко точно си далече от купените от магазина Рена Меган Сеник и Меган на вуйчо ми и жена му, примерно, които са на около 2 години? 

 

За 5000 евро нова кола свясна няма. Това е сумата за първоначалната вноска на новата кола. 

 

=================

 

ЕДИТ: Жоре, в Германия сменят и на 40000. За България таблиците са други. Защото там хората карат с едни други горива, сеш'са? Аз смених на 5000 за пръв път, след това на 15 и след това вече мога през 30. Първите две смени ако не бях ги направил ми падаше гаранцията. Ама не съм луд и гледам между 10 и 15 да го правя, особено сега, когато колата вече е стара.

Link to comment
Share on other sites

Ти нещо против Рено ли имаш? Не става въпрос за Реното, за една от другите две коли става въпрос :) И всичко в нея си е абсолютно както си е излязала от завода, включително и хелиоматичните стъкла :) Може да ти дам ВИН да провериш по него ;)


И точно тази кола никога няма да бъде стара, просто ще стане класически автомобил. Няма как другояче.

Edited by бат Ицо
Link to comment
Share on other sites

Бат Ицо, говори май за Пежото, а?

 

 

Видене, говоря за Мерцедес Бенц, не за БМВ.. и не, шеста нямаше, даже пета нямаше....И да, вечни неща няма...

Edited by magdanoz4o
Link to comment
Share on other sites

 Но за двигателя става дума - с тези 1000-1500 оборота и 3000 по магистралата нали се сещаш, че нямат нищо общо с аналогичните 3000-5000 на даунсайцнатите турбобензинки?

Чакай чакай :)

Колко оборота държат според теб по-старите 1,4 двигатели например с по 100-на коня, особено тези които нямат 6-та предавка? 

Малък бензинов двигател = високи обороти. Нищо ново под слънцето, само дето сега се радваме на 140-170 коня вместо на 100. Било с Турбо, можело да се счупи - че то дизелите отдавна го имат този евентуален проблем, сега като се появи при бензинките и трябва да правим драми. 

И м/у другото, кой ви бие по главите да си купувате малки бензинки ? Няма дизелови двигатели ли ? Там няма такива брутални промени :)

Link to comment
Share on other sites

Ето как изглежда един класически 10 годишен дарак:

 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG


Чакай чакай :)

Колко оборота държат според теб по-старите 1,4 двигатели например с по 100-на коня, особено тези които нямат 6-та предавка? 

Малък бензинов двигател = високи обороти. Нищо ново под слънцето, само дето сега се радваме на 140-170 коня вместо на 100. Било с Турбо, можело да се счупи - че то дизелите отдавна го имат този евентуален проблем, сега като се появи при бензинките и трябва да правим драми. 

И м/у другото, кой ви бие по главите да си купувате малки бензинки ? Няма дизелови двигатели ли ? Там няма такива брутални промени :)

 

Аз сравнявам един и същ модел автомобил с два различни двигателя. Нали трябва сравнението да е коректно ;)

Дизел? Никога!

Link to comment
Share on other sites

Ето как изглежда един класически 10 годишен дарак:

 

 

Дизел? Никога!

 

Това е една отлично запазена .... стара кола... Дето викаш ще иде в нумизматиката.

 

А долния ред хич няма да го коментирам... Но пък все пак то си е до личен избор. 

Link to comment
Share on other sites

Ами принципно аз съм наред в семейството...  :laughing:

 

При нас парадокса е, че майка ми кара най-новата кола...  :grin:

 

Но ако си мислите, че ще правя панаир, подобен на лаладжийницата около колата на Ангел, силно грешите. Като му дойде времето ще се похваля с покупката и толкоз... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...