Midex Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 ...Като поднесе контра и газ, така че минеш от неконтролирано поднасяне в контролирано... .. Ще ми се да видя как ще направиш това упражнение с предно предаване, ама не знам...може и да може да контролираш природните закони. Всъщност отчасти може и да успееш - напр. ако ти е много яко ESP-то или пък ако просто си караш назад. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 (edited) Излагаш се, честно... Кола със сцепление на предния задвижващ мост и липса на сцепление на задния без проблем излиза при тръгнала задница с подаване на мощност. А ако влизаш душманската по завоите с предно и нямаш сцепление отзад... То тва вече е вид диагноза. Или да вземеш да правиш лифтоф да вземаш ейпекса с заминали задни гуми и без камбър... Edited November 1, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 (edited) Говорех за задно сори... мислех че си привърженик на теорията каквото е задвижването, там хубавите гуми. Edited November 1, 2014 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Излагаш се, честно... Кола със сцепление на предния задвижващ мост и липса на сцепление на задния без проблем излиза при тръгнала задница с подаване на мощност. А ако влизаш душманската по завоите с предно и нямаш сцепление отзад... То тва вече е вид диагноза. Или да вземеш да правиш лифтоф да вземаш ейпекса с заминали задни гуми и без камбър... Това всичкото на теория изглежда много смислено, а аз теорията си я знам. Не става дума за "тръгнала" задница, а за въртяща се задница, която ни с газ, ни без газ може да укротиш...единствено ти остава да контролираш малкото останало за контролиране с волана и да се молиш зад завоя срещу тебе да не идва камион, понеже вече си му в платното и се очертава да си там поне още няколко секунди. И всичкото това при далеч неголяма скорост ~60 км/ч - за да си го представиш по-ясно...примерно имаш участък лед, в който участък обаче навлизаш само със задните колела и рязко завърташ волана...ей за такова въртене на задницата ти говоря, а после ако щеш давай газ колкото си искаш - ефект никакъв. Та по тоя повод - никога не карайте по мокър път със стари и изпечени гуми, особено пък ако си ги стъргал и на Калояново! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Споко, читави са. Тва за егн-то нз кво пак си видял... нз да ти ръкопляскам ли... Кво ли... Живи и здрави да сме. Ще ръкопляскаш най-малко, щото неговото ЕГН има и допълнителни цифри, иначе не отчита правилно. И верно да не дава Господ да се въртиш с тоя дарак дето караш, че не само себе си, но и друг може да повредиш... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Ахм... Верно, само моя дарак е опасен. Хубаво, че ми напомни. Лед, теории... Карат си хората, размазват се всеки ден... аз тях не искам да срешам (пак). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Не - И твоят е опасен, не разбирам нещо на недосегаем ли се правиш, що ли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 (edited) А твоя Шкодилак, по същата мисъл, и той е опасен Изобщо - всички коли са опасни, без Фордовете. Те през зимата са напълно безопасни Edited November 2, 2014 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Еееей, истината най-накрая да я каже някой. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 (edited) А нали знаеш защо на всички Фордове, задължително поставят подгряване на задното стъкло? За да може да ти е топло през зимата, като я буташ... Edited November 2, 2014 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Карал съм форд, спокойно при тва с заден задвижващ мост, при тва първа кола... И то зимата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 А твоя Шкодилак, по същата мисъл, и той е опасен Изобщо - всички коли са опасни, без Фордовете. Те през зимата са напълно безопасни Моята кола също вече я водя стара. Нищо че съм й първи собственик и съм си я пазил. Мине ли десетте години вече влиза в тая графа. Но пак не може да се сравнява с дараче на двойна възраст... Проста аритметика... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Моята кола също вече я водя стара. Ама пък какъв дракон има... Ей Видене, днес така и не остана време да ти се обадя... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 По правилно би било да се каже че вече има по-безопасни коли, отколкото преди 10 години. Но не виждам защо една запазена и поддържана кола на 10 или 20 години ще е по-опасна, отколкото в деня когато е произведена? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 За снега мнение няма да давам, че ще ми скочите, ама Мидекс е абсолютно прав. И няма нищо по-добро от балансирана кола, без значение предно ли е, задно ли е или 4х4 - всяка си има преимущества стига да знаеш как да ги караш. И недостатъци също. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 А нали знаеш защо на всички Фордове, задължително поставят подгряване на задното стъкло? За да може да ти е топло през зимата, като я буташ... На който му работят обаче.....Че моята има и на предния джам, ама к'ва е файдата от ползата.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 (edited) За снега мнение няма да давам, че ще ми скочите, ама Мидекс е абсолютно прав. И няма нищо по-добро от балансирана кола, без значение предно ли е, задно ли е или 4х4 - всяка си има преимущества стига да знаеш как да ги караш. И недостатъци също. Ако ми кажеш какво е преимуществото на задното предаване зимата цена няма да имаш..... Минал съм през предно,задно и 4х4 ..... задното ми харесва много но не и зимата. @Виден пак говори глупости.....кво значение има дали една кола е на 10 или 5 години ако е поддържана ? Ония ден докато слагах НОВИТЕ зимни гуми видях 2 Кайена с гуми на конци..... файда че е на 2 години. Понеже надали осъзнаваш какво е да си запален по една кола и да наливаш пари за всяка дреболия в нея както прави хост-а е глупаво да правиш такива определения. Edited November 3, 2014 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Веднага ще ти кажа - дълбок мокър сняг, в смисъл до пода на автомобила. Предното заорава, задното си прави пъртина Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 (edited) По-добре е викаш от предното ? Стига глупости..... в някви определени ситуации може да е по-добре но като цяло задното не е за зимата. Edited November 3, 2014 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Ти чете ли какво съм написал? ...предно ли е, задно ли е или 4х4 - всяка си има преимущества стига да знаеш как да ги караш. И недостатъци също. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 В светлината на зимна пътна обстановка, задното за съжаление има повече недостатъци. А при силен снеговалеж най-добре си е вкъщи, че кретените по пътищата с лопата да ги ринеш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 @Виден пак говори глупости.....кво значение има дали една кола е на 10 или 5 години ако е поддържана ? Някои ден като пораснеш ще разбереш какви тъпотии си писал в миналото, споко... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Там работата че глупостите ги говориш ти. Една кола не се плаши от годините, плаши се от неподдържане което в комбинация с надскачането е често явление по нашите ширини..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Няма проблеми, Васко, ти карай 20 годишен дарак и лежи всяка седмица под него и наливай пари в гробница. Аз предпочитам да карам млада кола, на която да сменям само маслото и филтрите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Естествено че нова кола е в пъти по-добрият вариант.....тука трябва да съм малоумен да споря. Говорим че не е задължително всяка кола над 5-6-10г да е гробница. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.