Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Специално за Мишлен и Гудиър ... доста лоши отзиви и то за моделите им от таз и миналата година. Може и просто вече 15ц размера да не е таргета, а 17ките примерно - нормално, щом сумати нови коли са вече стандарт минимум 16 и вече по-скоро 17ц.

Link to comment
Share on other sites

Точно от бмв форума прочетох,че мишелин са overrated.Еми май такива ще се тогаз :) Като стане по-ладно ще се купуват.Някъде към края на месеца.

 

едит:Мидекс ти 3дб разлика можеш ли да я хванеш :D Едните са примерно 69децибела другите са 72. 

едит2: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-ADAC-Winter-Tyre-Test-195-65-R15.htm На ADAC може да се вярва ;) 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

едит:Мидекс ти 3дб разлика можеш ли да я хванеш :D Едните са примерно 69децибела другите са 72. 

 

Не забравяй с какво основно се занимавам - в работното си помещение мога да разгранича 0.5 dB (тествано) ; в кола (където има доста странични шумове) - вероятно 1-2 dB (в подобен динамичен диапазон 65-75 dB). ;)

 

P.S. ...и освен тренировката на слуха, която ми се налага да правя ежедневно...за разлика от доста хора пазя слуха си - не посещавам дискотеки, чалготеки, летища, ремонтни цехове и всякакви подобни места, които ще повлияят неблагоприятно на инструмента ми, с който си вадя хляба. :P

 

Off/ В момента единият от компютрите ми е със свалени капаци (налага се да е така) - това, дето излиза от него като звук ми се струва като мощна буря, а всъщност вентилаторите му не са чак толкова шумни...въпрос на свикване и ежедневие. :)

Link to comment
Share on other sites

Начи сега излизах навън и видях дота на тия гуми дето ги имам. Единия е 2411 другия беше 0810 ии другите бяха изтъркани...

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Спокойно, моите са по-стари, но пък имат грайфер. Трябва да се притесняваш чак след 6-тата година - толкова дават гаранция на каучука и добавките повечето производители, а някои дори твърдят, че при правилно съхранение гумите им може да се ползват дори до 10 години (ако караш по-рядко).

Link to comment
Share on other sites

аз бих ги метнал задни ако имат поне 3-4мм ... и нови предни, другата зима и още 2 и ще станат комплектче.... ако те притеснява цената ... ако не... паркирай ги в мазето ако имаш - за резервна гума или кво ли не или на некой дрифтер ги давай за 10лв и тва е.

Link to comment
Share on other sites

Имаш предвид по-изтърканите отзад на BMW-то през зимата? Или на неговата...

 

П.П. Лично аз винаги бих предпочел през зимата по-добрите ми гуми да са отзад, независимо с какво предаване ми е колата...разбира се не говорим за тотални галоши отпред, но примерно при неголяма разлика, винаги бих сложил по-добрите отзад.

Link to comment
Share on other sites

Аз никога не бих си сложил по-добрите гуми отзад, защото дава измамливо чуство за стабилност. И особено като си на задно, ако не можеш да си излезеш от паркинга улицата щото задните те предават (а те са ти слабите гуми) по-добре да не излизаш явно.

 

Ако сложа предните да са по-слаби... как ще спра, как ще завия? Не искам да пораждам спорове и разисквания... аз за себе си така правя. И летните ми предните са идеални, задните са за 20лв щото помлях предишните задно с дажнтите. Догодина новички 2, отиват отпред, сегашните предни отзад. 

Link to comment
Share on other sites

Аз никога не бих си сложил по-добрите гуми отзад, защото дава измамливо чуство за стабилност. И особено като си на задно, ако не можеш да си излезеш от паркинга улицата щото задните те предават (а те са ти слабите гуми) по-добре да не излизаш явно.

 

Ясно е, че и 4-те гуми трябва да са ти читави, но говорим ако си принуден да направиш известен компромис...та, лично аз винаги бих предпочел да не мога да излезна от паркинга, отколкото на някой завой на пътя да ми тръгне задницата - тогава и да се опиташ да дрифтираш...полза никаква. :sad1:

Link to comment
Share on other sites

Ксенон-центъра - "Пещерско" до МОЛ-а (лични впечатления).

 

Някой да е слагал там парктроници. Наскоро си взех кола и има само заден слаган китайски. Дали към същото устройство ще може да се върже предния?

Link to comment
Share on other sites

Предполагам, че е единичен с 4 ултразвукови сензора? За да сложиш отпред още 2 или 4, трябва самият модул да има входове за още 2 или 4 сензора (респ. 6 или 8 общо), а и дори някакси да успееш да ги свържеш (която врътка просто не си заслужава предвид цената на целите парктроници) - как едновременно ще го пренасочиш хем към лампата за задни светлини, хем към спирачката...

 

Едит: Сега забелязах, че си използвал в изречението ед. число - "към предния" - да не би да е с 1 електромагнитен датчик?

Link to comment
Share on other sites

Едит: Сега забелязах, че си използвал в изречението ед. число - "към предния" - да не би да е с 1 електромагнитен датчик?

 

Не съм се изразил правилно. Малко съм невеж в тази сфера и повтарям каквото съм чул от познати(като лаладжийстваме :D). И затова се получава,че понякога говоря пълни глупости. Мислех, че най- лесно и бързо ще стане да се използва устройството на задния такъв, а не от гледна точка на пари. Иначе не съм запознат, както казах, кое къде трябва да се свърже. Затова на място най- добре ще питам. Просто ме интересуваше как работят в посоченото място.

 

Каквото и да купувам винаги разчитам на препоръка, защото има много некадърници(във всички сфери) и не искам да съжалявам после : )

Link to comment
Share on other sites

Началникът никога не работи - имам впечатления от момчетата в гаража, на 2 пъти съм ходил с различни проблеми, обърнаха ми достатъчно внимание, диагностицираха и оправиха проблемите (единият от които беше сравнително труден за разгадаване), написаха ми гаранция...няма от какво да съм недоволен.

Link to comment
Share on other sites

@Midex

 

Нз кво дрифтиране ти се привидя... как да е, ако вярваш че бруталното недозавиване и липса на сцепление на предните колела е добра идея... Нямам против. Наистина много, много хора си карат така.

 

А тия ксенони, дано са ретрофит с лупи че...

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

@Midex Нз кво дрифтиране ти се привидя... как да е, ако вярваш че бруталното недозавиване и липса на сцепление на предните колела е добра идея... ...

 

Карам от повече години, отколкото ти имаш в ЕГН-то, преживявал съм по пътищата какви ли не ситуации, вкл. и множество неконтролируеми завъртания на задницата по мокри пътища, една част от тях точно поради кофти гуми. Думата ми беше, че задницата е много по-трудна за овладяване от предницата и ако трябва да се избира между по-малката злина - винаги ще предпочета да недозавия, отколкото да завъртя задницата на 360 градуса както ми се е случвало по пътя към Смолян (за щастие без кола отсреща). Както и да е, аз си карам с 4 еднакви нелоши гуми, надявам се и твоите да са такива и да не се въртиш из пътищата...

Link to comment
Share on other sites

И на мен ми се е случвало при преминаване от хубаво изчистена и обработена настилка към полирана неопесъчена (със 70-80) да се завъртя 2 пъти и да спра на сантиметри от мантинелата, но това с каквото и да е предаване и гуми щеше да стане. Иначе и аз мисля като хоста. Като поднесе контра и газ, така че минеш от неконтролирано поднасяне в контролирано... Не е да не съм карал няколко години нарочно при всеки снеговалеж по балканите и инфарктни ситуации с "нежелано" поднасяне не е имало като цяло :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...