Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Трябва да е той, съдейки по един общ приятел във фейкбука. Още е жив значи. Навремето тук имаше един програмист, дето се хвалеше, че лети с 200+ към столицата с някаква барака. Той защо спря да влиза във форума?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

При това Клио интересното моторче е 0.9 бензин с турбо. Върви, та върви. За недозавиването - за този клас кола си е достатъчно маневрена, според мен. Карах 2 дни такова и ми допадна, само че за мен е малка. С афинитет съм към по-големи коли.

Друго, което карах скоро Skoda Rapid с 1.2TSI - пак много върви. Не знам тоя мотор какъв ресурс ще има, но екземпляра, който карах беше на почти 30к и вървеше като бясна, чак много ми се видя за такава кола.

 

Някой да се включи за 1.2MPI?

 

Наи-интересен там е 1.6 турбото, ама тея автоматични скорости с перца..... Що да не можеше да се поръча и обикновена ръчна скоростна кутия не знам. 1.2 турбо също не е лош, ама нашите тикви не го предлагат. Те какво ли предлагат - 2 мотора на кръст, по им е на сметка Дачия да продават...

 

Разход що не виждам да коментира някой? При тия не е ли тва ключовия момент?

 

 

Разхода по борда на тая беше около 5.6 ама имай предвид, че колата беше въртяла бая градско и извънградско, после на пистата един от организаторите и направи 15-на обиколки, после ние другите я карахме като за последно 10-на човека, даже имаше един фен дето я караше само на 1-ва на прекъсвач. :D :D :D Здрава се оказа, тея от Рено-Нисан като им я върнахме не ги знам дали знаят какъв зверски тормоз и вкарахме. Горкко му на бъдещия и собственик :D

 

Иначе разходи може да дава всякакви, всичко е според зависи, има такива дето на клио и до 3.4 докарват с тоя мотор, ама не трябва да дигаш повече от 90.

Link to comment
Share on other sites

78036987c88c7a693957beca75bff1af.jpg

 

След много месечно моткане... Резултата е налице. Почти сме готови за тапициране. Стоиле евала.

Въпреки, че стругаря (струг с цпу уж) се отклони от тва което сме му дали (съвсем леко).... Ефекта е Лол. Като тапицирам топката ще пиша вече с повече снимки.

Link to comment
Share on other sites

Ся да внимаваш, като включваш трета, че да не стане накрая да си търсиш нова централна конзола :lol:

Link to comment
Share on other sites

Абсурд ;) закрепването е осигурено, но така или иначе няма да я сложа за постоянно докато не я тапицирам, дори в днес в това време, като поседя малко на слънце яко се загря. Просто тоя материал така гол не може да се ползва за шифтър (без ръкавици), според мен.

Link to comment
Share on other sites

При мен работи.

 

Ти не си в чужбина!  :laughing:  :laughing:  :laughing:

 

Трябва да е той, съдейки по един общ приятел във фейкбука. Още е жив значи. Навремето тук имаше един програмист, дето се хвалеше, че лети с 200+ към столицата с някаква барака. Той защо спря да влиза във форума?

 

Ако говориш за TED, навърта се наоколо. Жив и здрав е, при все че е успял да помели и чисто нов Мустанг на магистралата с подобна скорост...

Link to comment
Share on other sites

Ако говориш за TED, навърта се наоколо. Жив и здрав е, при все че е успял да помели и чисто нов Мустанг на магистралата с подобна скорост...

Не, намерих го кой беше

 

https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=74391&page=5&do=findComment&comment=1495225240

Link to comment
Share on other sites

Някой да знае откъде мога да намеря кербовани маркучи за бензин за Опел Астра 1995, защото на единия дядо на колата, въпросните маркучи са изгнили и в момента е само на газ, но и бензина трябва да се оправи. Той е обиколил магазините, но там нямало. Вариант е да се изреже кербованата част и директно да хвана нови маркучи за пластмасовите тръби, които идват откъм резервоара, но си мисля, че налягането е високо и само с една скоба няма да мине номера. Идеи?

Link to comment
Share on other sites

Някой да знае откъде мога да намеря кербовани маркучи за бензин за Опел Астра 1995, защото на единия дядо на колата, въпросните маркучи са изгнили и в момента е само на газ, но и бензина трябва да се оправи. Той е обиколил магазините, но там нямало. Вариант е да се изреже кербованата част и директно да хвана нови маркучи за пластмасовите тръби, които идват откъм резервоара, но си мисля, че налягането е високо и само с една скоба няма да мине номера. Идеи?

 

Пробвай тук - http://hansa-flex-bg.com/ но нищо не мога да ти кажа като цени. Знам, че работят доста добре, обаче.

Link to comment
Share on other sites

Хубаво огромна част са, включително и моята предишна, ама тази Астра не е. Та ще трябва да му я оправя някак... Имаше една фирма на Кукленско, които кербоваха маркучи, някой да се сеща за името? Направо да я закарам там и да я опаткат.

Link to comment
Share on other sites

Лъки, Hansa-flex, пак ти казвам :) Най-вероятно става въпрос за същата фирма, защото и те са на Кукленско ;)

 

Пробвай тук - http://hansa-flex-bg.com/ но нищо не мога да ти кажа като цени. Знам, че работят доста добре, обаче.

Link to comment
Share on other sites

Освен маднес моторспорт (че цените там ще са дебели), някъде другаде където да могат да изчетат горивната карта на един комп, че ме интересува кво му е правено? За дърто бмв иде реч (е36, 95-7г).

Link to comment
Share on other sites

Освен маднес моторспорт (че цените там ще са дебели), някъде другаде където да могат да изчетат горивната карта на един комп, че ме интересува кво му е правено? За дърто бмв иде реч (е36, 95-7г).

 

Мисля, че в Ацалов Ауто също могат. Звънни им да ги питаш ;)

Link to comment
Share on other sites

И ако не се знае сега с какъв вид е (синтетика или не), едно промиване на системата. Хем и бая боклук ще изтече.

 

___________________

 

За старата кола още стари части :D

 

0c860f7526c1517792d862bbd7900a15.jpg

По-тежък и грозен колектор

+

Стар и грозен компютър за м52

7a63bec80379529378c0bb05318999f7.jpg

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Горката ми колица посъбра вече охлузвания, одирания, обмяна на боя и т.н. Покрай калниците боята се е "разпенила", вероятно - ръжда. Има ли начин да се одере ръждата, да се препръскат пострадалите места без возилото да стане далматинец и за какви пари да се приготвя?

Link to comment
Share on other sites

Не си струва, ако говорим за качествено правене. Сметни си боя на детайл (калници, врати) е 80лв без металообработка... Дали си заслужава.

Link to comment
Share on other sites

 

Не знаех, че Фолксваген и Ауди били японки. :grin:

 

За догодина Ицо Форда каза, че най-накрая пистата ще е с нов асфалт и по-дългата конфигурация. Дано не е послъгал малко. :grin:

 

 

Горката ми колица посъбра вече охлузвания, одирания, обмяна на боя и т.н. Покрай калниците боята се е "разпенила", вероятно - ръжда. Има ли начин да се одере ръждата, да се препръскат пострадалите места без возилото да стане далматинец и за какви пари да се приготвя?

 

Съвсем нормално, никой не пази чуждите коли, посотояно ти тряскат врати, ако не могат да излезнат както трябва ти теглят едни деруги на бронята.

 

Няма свястен бояджия дето да ти боядиса само петно, ще трябва цял детаил да се пръска за да разлее боята или да има ръб, за да не личи. Иначе си става баш далматинец. За цена зависи от детаила, ако е само охлузвания без тенекиджийска намеса за моята боя ми дадох следните пари. Врати и калници по 80 лв., брони по 100 лв., преден капак и таван по 120 лв. За цял автомобил е пакетна цена и не го смятат така.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...