Gerasim Panteleev Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Трябва да е той, съдейки по един общ приятел във фейкбука. Още е жив значи. Навремето тук имаше един програмист, дето се хвалеше, че лети с 200+ към столицата с някаква барака. Той защо спря да влиза във форума? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 При това Клио интересното моторче е 0.9 бензин с турбо. Върви, та върви. За недозавиването - за този клас кола си е достатъчно маневрена, според мен. Карах 2 дни такова и ми допадна, само че за мен е малка. С афинитет съм към по-големи коли. Друго, което карах скоро Skoda Rapid с 1.2TSI - пак много върви. Не знам тоя мотор какъв ресурс ще има, но екземпляра, който карах беше на почти 30к и вървеше като бясна, чак много ми се видя за такава кола. Някой да се включи за 1.2MPI? Наи-интересен там е 1.6 турбото, ама тея автоматични скорости с перца..... Що да не можеше да се поръча и обикновена ръчна скоростна кутия не знам. 1.2 турбо също не е лош, ама нашите тикви не го предлагат. Те какво ли предлагат - 2 мотора на кръст, по им е на сметка Дачия да продават... Разход що не виждам да коментира някой? При тия не е ли тва ключовия момент? Разхода по борда на тая беше около 5.6 ама имай предвид, че колата беше въртяла бая градско и извънградско, после на пистата един от организаторите и направи 15-на обиколки, после ние другите я карахме като за последно 10-на човека, даже имаше един фен дето я караше само на 1-ва на прекъсвач. :D Здрава се оказа, тея от Рено-Нисан като им я върнахме не ги знам дали знаят какъв зверски тормоз и вкарахме. Горкко му на бъдещия и собственик Иначе разходи може да дава всякакви, всичко е според зависи, има такива дето на клио и до 3.4 докарват с тоя мотор, ама не трябва да дигаш повече от 90. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 След много месечно моткане... Резултата е налице. Почти сме готови за тапициране. Стоиле евала. Въпреки, че стругаря (струг с цпу уж) се отклони от тва което сме му дали (съвсем леко).... Ефекта е Лол. Като тапицирам топката ще пиша вече с повече снимки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Ся да внимаваш, като включваш трета, че да не стане накрая да си търсиш нова централна конзола Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Абсурд закрепването е осигурено, но така или иначе няма да я сложа за постоянно докато не я тапицирам, дори в днес в това време, като поседя малко на слънце яко се загря. Просто тоя материал така гол не може да се ползва за шифтър (без ръкавици), според мен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 При мен работи. Ти не си в чужбина! Трябва да е той, съдейки по един общ приятел във фейкбука. Още е жив значи. Навремето тук имаше един програмист, дето се хвалеше, че лети с 200+ към столицата с някаква барака. Той защо спря да влиза във форума? Ако говориш за TED, навърта се наоколо. Жив и здрав е, при все че е успял да помели и чисто нов Мустанг на магистралата с подобна скорост... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerasim Panteleev Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Ако говориш за TED, навърта се наоколо. Жив и здрав е, при все че е успял да помели и чисто нов Мустанг на магистралата с подобна скорост... Не, намерих го кой беше https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=74391&page=5&do=findComment&comment=1495225240 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Някой да знае откъде мога да намеря кербовани маркучи за бензин за Опел Астра 1995, защото на единия дядо на колата, въпросните маркучи са изгнили и в момента е само на газ, но и бензина трябва да се оправи. Той е обиколил магазините, но там нямало. Вариант е да се изреже кербованата част и директно да хвана нови маркучи за пластмасовите тръби, които идват откъм резервоара, но си мисля, че налягането е високо и само с една скоба няма да мине номера. Идеи? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Някой да знае откъде мога да намеря кербовани маркучи за бензин за Опел Астра 1995, защото на единия дядо на колата, въпросните маркучи са изгнили и в момента е само на газ, но и бензина трябва да се оправи. Той е обиколил магазините, но там нямало. Вариант е да се изреже кербованата част и директно да хвана нови маркучи за пластмасовите тръби, които идват откъм резервоара, но си мисля, че налягането е високо и само с една скоба няма да мине номера. Идеи? Пробвай тук - http://hansa-flex-bg.com/ но нищо не мога да ти кажа като цени. Знам, че работят доста добре, обаче. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Огромна част от колите са със скоби и няма никакви проблеми Моята има в коша 2м маркуч със скоби в краищата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Хубаво огромна част са, включително и моята предишна, ама тази Астра не е. Та ще трябва да му я оправя някак... Имаше една фирма на Кукленско, които кербоваха маркучи, някой да се сеща за името? Направо да я закарам там и да я опаткат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Лъки, Hansa-flex, пак ти казвам Най-вероятно става въпрос за същата фирма, защото и те са на Кукленско Пробвай тук - http://hansa-flex-bg.com/ но нищо не мога да ти кажа като цени. Знам, че работят доста добре, обаче. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Ясно, мерси. Утре като ми я докара, директно там. Направо да сменят и двата и правия и обратния бензин, че да не го мисля. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Освен маднес моторспорт (че цените там ще са дебели), някъде другаде където да могат да изчетат горивната карта на един комп, че ме интересува кво му е правено? За дърто бмв иде реч (е36, 95-7г). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Освен маднес моторспорт (че цените там ще са дебели), някъде другаде където да могат да изчетат горивната карта на един комп, че ме интересува кво му е правено? За дърто бмв иде реч (е36, 95-7г). Мисля, че в Ацалов Ауто също могат. Звънни им да ги питаш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Я препоръчайте някакъв антифриз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Примерно - син. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Aaaaa, може и лилав. На фИкусите такъв го дават, след 10-тата годинка Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Може и червен, има и един жълто-зеленикав също става! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Въпросът е да не е 'ептен зеленясал Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 (edited) И ако не се знае сега с какъв вид е (синтетика или не), едно промиване на системата. Хем и бая боклук ще изтече. ___________________ За старата кола още стари части По-тежък и грозен колектор + Стар и грозен компютър за м52 Edited September 19, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Ето малко снимки от jap феста https://www.facebook.com/blagoy.anastassov/media_set?set=a.10204753133819172.1073741845.1562139336&type=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Горката ми колица посъбра вече охлузвания, одирания, обмяна на боя и т.н. Покрай калниците боята се е "разпенила", вероятно - ръжда. Има ли начин да се одере ръждата, да се препръскат пострадалите места без возилото да стане далматинец и за какви пари да се приготвя? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Не си струва, ако говорим за качествено правене. Сметни си боя на детайл (калници, врати) е 80лв без металообработка... Дали си заслужава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Ето малко снимки от jap феста https://www.facebook.com/blagoy.anastassov/media_set?set=a.10204753133819172.1073741845.1562139336&type=1 Не знаех, че Фолксваген и Ауди били японки. За догодина Ицо Форда каза, че най-накрая пистата ще е с нов асфалт и по-дългата конфигурация. Дано не е послъгал малко. Горката ми колица посъбра вече охлузвания, одирания, обмяна на боя и т.н. Покрай калниците боята се е "разпенила", вероятно - ръжда. Има ли начин да се одере ръждата, да се препръскат пострадалите места без возилото да стане далматинец и за какви пари да се приготвя? Съвсем нормално, никой не пази чуждите коли, посотояно ти тряскат врати, ако не могат да излезнат както трябва ти теглят едни деруги на бронята. Няма свястен бояджия дето да ти боядиса само петно, ще трябва цял детаил да се пръска за да разлее боята или да има ръб, за да не личи. Иначе си става баш далматинец. За цена зависи от детаила, ако е само охлузвания без тенекиджийска намеса за моята боя ми дадох следните пари. Врати и калници по 80 лв., брони по 100 лв., преден капак и таван по 120 лв. За цял автомобил е пакетна цена и не го смятат така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.