zlobil Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 аз като съм с а4-ката избягвам да карам по паважа на Априлов , толкова е неравен на места и пропаднал че със спортното окачване ми се ебава мамата , отделно пък на Априлов и Пещерско така бяха пропаднали паветата че дупката беше поне 50-60 санта ....... иначе тва с руски като го направят след 4 часа ще е някъв ад да се шофира .... идва лятото май ще избързам да си взема 1 скутерче.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoW_Lo6iq Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 (edited) аз като съм с а4-ката избягвам да карам по паважа на Априлов , толкова е неравен на места и пропаднал че със спортното окачване ми се ебава мамата , отделно пък на Априлов и Пещерско така бяха пропаднали паветата че дупката беше поне 50-60 санта ....... иначе тва с руски като го направят след 4 часа ще е някъв ад да се шофира .... идва лятото май ще избързам да си взема 1 скутерче.... Аз и с БТР да съм пак ше избягвам да карам по паважите в Пловдив.....особено по В.АПРИЛОВ,само дет приятелката ми живее там и ми са налага често да минавам,но поне е накрая и иам само 50 метра по паваж....единствените павета,по който съм карал и е било яко са жълтите в София.... бати кенефа са другаде....(неказвам,че в Пловдив няма хубави павета,просто аз не съм попадал на такива,а знам града бая добре).. Всяка сутрин минавам по руски .... голямо ШОУ ще е... като го затворат... А с т'ва скутерче незнам как са виждаш в пиковите часове...ще те прегазат без да им мигне окото...майка им луда... Edited February 10, 2009 by WoW_Lo6iq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho_1989 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 иначе тва с руски като го направят след 4 часа ще е някъв ад да се шофира .... идва лятото май ще избързам да си взема 1 скутерче.... Къв ад?!Те да го направят като Източен и България три ленти в едната посока и три в другата и ще си говорим пак... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Къв ад?!Те да го направят като Източен и България три ленти в едната посока и три в другата и ще си говорим пак... В едната може и да станат три но в за другата ме съмнява, освен ако не изрежат дърветата и пешеходната зона в средата да я направят на още 1 платно което ще развали изцяло фасона на булеварда... Руски се задръства заради Герджика и Гладстон, самия Руски с 4те платна си е ок според мен. Къв ад?!Те да го направят... Ад-а ще е ДОКАТО го направят и като гледам не се очаква друго освен подмяна на тръбите на ВИК... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoW_Lo6iq Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 А всички знаем,че където ВИК минат трева не никне.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 За всички хейтъри на паветата http://www.facebook.com/profile.php?id=149...gid=37132538787 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
err0r^ Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 (edited) нямам думи...... е тва да ти го кажат в заведение като това което уж претендира за елитно (според мене не е нищо особено) е бахти циганията...... То не само на мен го казаха ами на всички...за това отвън на булеварда имаше спряни порше , Ес класа и други подобни...заради шибаните 5 кинта... Edited February 10, 2009 by err0r^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 бе ако стане нещо подобно на Източен ще си заслужава нервите...иначе чувам че на Васил Априлов ще махат паважа след това вЕрно в Пловдив караме по ебати тесните улици - за големите булеварди говоря.Древен град сме,ама във Виена и Рим са го решили тоя проблем отдавна Няма да стане като Източен - 4 платна ще си е, с изключение на просеката от 6-ти до Д. Николаев, където ще се добави трето платно в посока Гарата. Има много отдавнашен проект Васил Априлов да продължи от р-т Стадиона до Гарата в същия вид. Доколкото знам процесът по отчуждаването е вече приключен, но средствата ги няма. Моли се на бога да не "решават проблема" като в Рим - по-кошмарно движение като организация и изпълнение другаде в Европа не видях. Къв ад?!Те да го направят като Източен и България три ленти в едната посока и три в другата и ще си говорим пак... Както казах - мечти. Няма физическо пространство за това. Руски се задръства заради Герджика и Гладстон, самия Руски с 4те платна си е ок според мен.Ад-а ще е ДОКАТО го направят и като гледам не се очаква друго освен подмяна на тръбите на ВИК... Сменят водопровода и канализацията. Ти май забравяш колко пари се пръснаха последните 6-7 години по постоянно избиващите тръби на Руски, особено след "Коматевската афера", когато избухна фонтана на кръстовището с Гладстон. ------------------------------- WoW_Lo6iq, ти минавал ли си по навата отсечка на Богомил да видиш как е след ремонта? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho_1989 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 (edited) като гледам не се очаква друго освен подмяна на тръбите на ВИК... Мне http://news.plovdiv24.bg/72378.html а от на Злобил поста се разбира,че ще е мега-натоварено след като го ремонтират,,което ми се вижда нелогично - написал съм защо Видене,ако се изсекат дърветата, "изреже" се част от Бунарджика и се премахне средната пешеходна алея ще стане врътката и забравяме за задръстванията Edited February 10, 2009 by sasho_1989 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Гледам тука "Майната му на Герджика", я по-кротко там живеем!!! А за дубайския, баш зад него се бях нагнездил - бях на кафенце там с една - та ми направи впечатление ама не бях в компания да си говроя за коли та щях да го забравя ако не го бяхте споменали.Офертичка си е от там.То и те май акцизец нямат. Пък дизела там може би мият бензиностанциите с него, за друго вероятно нямат полза от него :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 аз като съм с а4-ката избягвам да карам по паважа на Априлов.. Удеве изпреварвам на В.Априлов с 60 - щях да излета в градинката направо !!! Не бях минавал отдавна ,толкова неравна е станала с тия павета ... баси ужаса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Видене,ако се изсекат дърветата, "изреже" се част от Бунарджика и се премахне средната пешеходна алея ще стане врътката и забравяме за задръстванията Тая тъпотия как можа да ти хрумне?!?!? Хората се притесняват, че се налага да се секат дървета по трасето от 6-ти до Герджика, нашият тръгнал да реже алеята, че и част от Бунарджика?!?!? Нали моментално ще бъде заклан първият изрод, дръзнал да предложи подобна миндилщина? Тези дървета са ги засаждали прадядовците ни и са гордост на Пловдив, дай да минем с резачките и да асфалтираме! Просто ме изуми с тази си "мисъл". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho_1989 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 (edited) Ако помислиш глобално и в перспектива,ще се сетиш какво имам предвид.Маха се средната алея, а неслучайно "изрязване" е в кавички - тротоарът откъм Бунарджика - там дървета няма,само излишни храсти,но те може и да не се пипат... единствените дървета са по средната алея - или викаш те са по-жизненоважни от решаването на проблема с всекидневно увеличаващият се трафик??? Edited February 10, 2009 by sasho_1989 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 (edited) Тези дървета са ги засаждали прадядовците ни и са гордост на Пловдив Все едно да "окосим" тротоарите по Вазов ... Кръговите кръстовища ще решат повечето проблеми с трафика , както и НЕпаркирането по определени места , а не рязането на дървета ... Edited February 10, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Големи дървета е гадно да се секат където и да е...но в интерес на истината аз съм за отсичането само на 1 дърво, което доста пречи на видимостта на идващите от кръстовището "6-ти септември" с "Руски" в посока гарата и канещи се да завиват наляво към пожарната. Ей онова първото дърво доста закрива видимостта и винаги се налага да се изнесеш максимално напред, че да видиш колите, а по "Руски" джигитите обикновено карат по джигитски и ако не изтеглиш на старта като за драг, винаги рискуваш да бъдеш надънен от ниско летящите самолети... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Ако помислиш глобално и в перспектива,ще се сетиш какво имам предвид.Маха се средната алея, а неслучайно "изрязване" е в кавички - тротоарът откъм Бунарджика - там дървета няма,само излишни храсти,но те може и да не се пипат... единствените дървета са по средната алея - или викаш те са по-жизненоважни от решаването на проблема с всекидневно увеличаващият се трафик??? Как ще се махне средната алея без да се отреже нито едно дърво бе момче? Не ни ядосвай че ще дойда да помагам на Бат' Виден докато те шамаросва само заради мисълта да режеш дървета в този район! Големи дървета е гадно да се секат където и да е...но в интерес на истината аз съм за отсичането само на 1 дърво, което доста пречи на видимостта на идващите от кръстовището "6-ти септември" с "Руски" в посока гарата и канещи се да завиват наляво към пожарната. Ей онова първото дърво доста закрива видимостта и винаги се налага да се изнесеш максимално напред, че да видиш колите, а по "Руски" джигитите обикновено карат по джигитски и ако не изтеглиш на старта като за драг, винаги рискуваш да бъдеш надънен от ниско летящите самолети... Да тук съм съгласен! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Дедо, не знам напоследък работа много ли имаш или друго, но май си разконцентриран. Той пише, че тротоара от страната на Бунарджика граничи с храсти и няма много дървета в началото на парка.Тези в средата е написал, че ще се режат.Аз не виждам проблем за средните да ги клъцнат ама да има в новия булевард пак място оставено по средата и да се залеси и поддържа като хората Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho_1989 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 (edited) не четеш нещо - Виден имаше предвид дърветата на Бунарджика. а те няма да се пипат,само храстите най-много.А тези на пешеходната алея(дървета) ще се поокастрят в името на по-малкия трафик п.п съгласен съм с Хост за оставането по средата на залесени площи - трябва само да се обмисли Edited February 10, 2009 by sasho_1989 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 лошото е че не мога да си коригирам мнението... мисълта ми беше че как ще се разшири източната алея без да се отнеме от средната много ми е чудно... Маха се средната алея... е от тука тръгна "шамаросването" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Еми от страните на блоковете( тези от към Гладстон ) нищо не се бара, само се реновира тротоара.От страната на Търговската си влиза в парка с отстояние 2 плътна и булеварда става 3 платна във всяка посока( като пак ще се направи средна част ).Долу вече след Лайпциг няма да има средна част, просто няма как там да се бутнат блоковете и кооперациите( или поне мисля, че ще е много тегав процес ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Еми от страните на блоковете( тези от към Гладстон ) нищо не се бара, само се реновира тротоара.От страната на Търговската си влиза в парка с отстояние 2 плътна и булеварда става 3 платна във всяка посока( като пак ще се направи средна част ).Долу вече след Лайпциг няма да има средна част, просто няма как там да се бутнат блоковете и кооперациите( или поне мисля, че ще е много тегав процес ). Продължавам да недоумявам 3тото платно на мястото на пешеходната алея ли го мислите или как? И ако се махне пешеходната алея дърветата от едната страна по средата на алеята и ще са? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Пешеходна вече въобще няма да има.Ще има само дръвчета по средата на булеварда( поне аз така си го представям) а мястото за платната ще дойде от махането на алеята в частта след Лайпциг, а в тази от Гладстон до 6-ти от разширение за сметка на Бунарджик-а. Ама докато не видим проекта за булеварда само си правим вятър на устата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Що ли си мисля, че дори и да махнат средната алея пак няма да има място за 2 ленти... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 а пешеходците не са хора и ще си летят откъдет си искат? кво ша ги лигавим с некви си тротоарчета-мротоарчета? суркай асфалт навсякъде да е широчко като в америка и некадърните шофьори по-лесно да улучват платното, пък и да има къде да си паркират прешъсите......идилия. в тоя ред на мисли: аре да махнем и Стария град и всички видове тепета че мноо стърчат и закриват видимостта, пък и все се налага да ги обикаляме. Марица пък е баси наглата река и е ужасно грозно да не е бетонирана и да се виждат дървета около нея - ае да я отклоним и да ни се разкара от пътя или пък поне да я покрием. Кат махнем мостовете и можем да я пресичаме къдет си искаме ще се отпуши яко движението..... Има разни дребни подробности като това, че ако се махне толкова пречещата ви пешеходна алея по средата на Руски, означава да си изтрием града от регистрите на Юнеско и разните му там други организации за опазване на културни наследства. Пешеходната алея не е новост там, а платната за колите и щяхте да го знаете ако бяхте погледнали поне една снимка на града ни отпреди 100 или повече години. А безумието да се стесни или въобще отнеме тротоара откъм парка е достатъчно красноречиво за количеството разум в подобна мисъл.... За отпушване на трафик през конфликтни точки не е нужно непрекъснато да се увеличава пропускателния капацитет на някаква връзка от точка до точка. Понякога алтернативните маршрути макар и с ниска пропускателна способност са по-добро решение - разгледайте теориите за граф, развита първоначално от чичко Ойлер. А пък В Колумбия вече експериментираха със забрана на движението на ВСИЧКИ лични автомобили в ГОЛЯМ град и ефектът е отчетен - точен, удобен и по-евтин градски транспорт. Не са публикувани обаче данните дали и какво количество нерви са спестени от жителите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 А пък В Колумбия вече експериментираха със забрана на движението на ВСИЧКИ лични автомобили в ГОЛЯМ град и ефектът е отчетен - точен, удобен и по-евтин градски транспорт. Не са публикувани обаче данните дали и какво количество нерви са спестени от жителите. Според мен това решение би било доста пагубно за доста бизнеси - общо взето почти всичко свързано с коли... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.