Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Да, ще работи, но няма да е това, което трябва да бъде. Все пак пристига с някакви фабрични карти и кара по тях.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ако някой има проблеми с пластмасови фарове матирали с времето, но няма възможност да отиде да му ги полират... Бинго Крем за Почистване - 2лв. Мажете, оставяте да изсъхне и търкате със суха кърпа. 3 процедури и става прекрасно. Не е сравнимо с машинно полиране, но върши работа за да имате нормална осветеност и добър външен вид на пластмасовите капаци.

 

Тествано на Сивик 1996г с буквално матови фарове. Ефекта е УАУ. Понеже може да има различни видове пластмасови капаци, намажете първо някое ъгълче на фара, изчакайте да изсъхне и полирайте с кърпата да видите ли не е прекалено агресивен препарата.

 

Дано съм помогнал на някой с този съвет, проверено, работи - има много такива "кремове за почистване" кухненски, но само за Бинго-то знам, че състава му е подходящ за това. Задължително на опаковката трябва да пише "не оставя драскотини". 

Link to comment
Share on other sites

Ако някой има проблеми с пластмасови фарове матирали с времето, но няма възможност да отиде да му ги полират... Бинго Крем за Почистване - 2лв. Мажете, оставяте да изсъхне и търкате със суха кърпа. 3 процедури и става прекрасно. Не е сравнимо с машинно полиране, но върши работа за да имате нормална осветеност и добър външен вид на пластмасовите капаци.

 

Тествано на Сивик 1996г с буквално матови фарове. Ефекта е УАУ. Понеже може да има различни видове пластмасови капаци, намажете първо някое ъгълче на фара, изчакайте да изсъхне и полирайте с кърпата да видите ли не е прекалено агресивен препарата.

 

Дано съм помогнал на някой с този съвет, проверено, работи - има много такива "кремове за почистване" кухненски, но само за Бинго-то знам, че състава му е подходящ за това. Задължително на опаковката трябва да пише "не оставя драскотини". 

Да не те разочаровам, но с тия кремове, пасти е работа от ден до пладне. Дори с пасти на 3М е незадоволителен ефекта във времето, говоря за ръчно полиране. След месец,два пак ще жлътнат фаровете и пак наново с пастите. Това и аз ти го казвам от опит със същия сивик, фейслифтов от 99-та е, но е с все същите пожълтяващи фарове.

 

Случайно намерих един момък в тракия и след неговата интервенция с машинката и пастите ефекта беше повече от уау.  Вече измина почти една година от тогава и фаровете са перфектни все още. Взе ми 15 лева за двата фара и се мъчи 3 часа, но ги направи много добре.

Link to comment
Share on other sites

Човек как да ме разочароваш като колата не е моя и как да разочароваш собственика при положение, че процедурата отнема 15 минути (буквално) и "препарата" струва 2лв и се прави на ръка?
Какъв му е проблема да го прави на 3 месеца 1 път?

 

А тва че тия фарове са тотално лайно и без запечатка или лак винаги ще са така... тва и децата в детската градина го знаят.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Имам един проблем.При натискане на спирачка отдясно бие доста здраво.Въпросът е от какво може да е ? Гумите ги смених не е от тях.Остава Джанта,диск или нещо друго.Някакви идеи :D 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Имам един проблем.При натискане на спирачка отдясно бие доста здраво.Въпросът е от какво може да е ? Гумите ги смених не е от тях.Остава Джанта,диск или нещо друго.Някакви идеи :D

Сбъркал си модела. S2000 купуваш и ще ти се оправи проблема :D

Link to comment
Share on other sites

Имам един проблем.При натискане на спирачка отдясно бие доста здраво.Въпросът е от какво може да е ? Гумите ги смених не е от тях.Остава Джанта,диск или нещо друго.Някакви идеи :D

 

Главината също може да е, лагера да е позаминал. Иди до някав сервиза да я качат на подемника, като звъртят колелото веднага ще се чуе ако е главината ама ако е главина трябва да вие и вибрира и без спирачка. Може да е крив диска. Във волана вибрация имаш ли?

Link to comment
Share on other sites

И двата ли трябва да сменя или само тоя :D

Заложи на дисковете както ти казва Чистача. И моя волан вибрира(при натисната спирачка) и е от криви дискове(лагер сменях вече). Само, че в моя случай ще се кара до гробницата отново, така че единственото нещо дето мисля да сменя е маслото и май рейката преди да е станал голям фал.

 

Това в случай, че в движение няма никакъв шум. Тогава слагам 2 Каменици, че имаш криви дискове. И ще ти издам една тайна. Колата може и да се движи така....без проблеми ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ясно,че може да се движи така без проблем,но ме дразни.Дисковете са ми почти нови та май имало някакъв вариант да се пристържат,но дали работи нямам идея :( 

Link to comment
Share on other sites

Ясно,че може да се движи така без проблем,но ме дразни.Дисковете са ми почти нови та май имало някакъв вариант да се пристържат,но дали работи нямам идея :(

 

Какво значи почти нови? Дискове се замерват по дебелина и се разбира дали могат да карат още или не. Ако са криви - хвърляш и слагаш нови. Няма почти нови и почти стари - или са годни за употреба или не. Това с пристъргването - заеби, няма абсолютно никакъв смисъл. Нови са ти 60-70кинта - взимай и прключвай въпроса.

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

Предишния собственик ги е сменял.Накладките ги смених преди 1 месец.Може от там да е възникнал някакъв проблем.А как точно се кривят тия дискове ? 

Преди 1 седмица този проблем го нямаше :( 

Link to comment
Share on other sites

Предишния собственик ги е сменял.Накладките ги смених преди 1 месец.Може от там да е възникнал някакъв проблем.А как точно се кривят тия дискове ? 

Преди 1 седмица този проблем го нямаше :(

 

Кофти материал на дисковете, прегряване, удар... за друго не се сещам в момента. А те може да са сменяни преди 5 години, нали знаеш :) Имат ли си ясно изразен ръб по периферията?

Link to comment
Share on other sites

Може да ти е сложена накладката на обратно едната ;) няма майтап, виждал съм го с очите си на кола на познат. Кара така една седмица преди да иде в сервиза, то не беше тропане, виене и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Може да ти е сложена накладката на обратно едната ;) няма майтап, виждал съм го с очите си на кола на познат. Кара така една седмица преди да иде в сервиза, то не беше тропане, виене и т.н.

 

Е стига де, то стъргането ще се чува от километри ако е така :D

Link to comment
Share on other sites

Читави, защо с EBC и какви? Жълти, зелени, червени? АТЕ, БРЕМБО ама ако може не от тука. FERODO, ТЕХTAR или квото се предлага за твойта кола. 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Еми EBC redstuff стандартни афтърмарк.3-4 страници по-назад май бях питал за тях.Единствената опция не от тука са ми EBC.Другия вариант е нещо от косер.

Link to comment
Share on other sites

http://www.european-parts.net/catalog/product_info.php/products_id/1210 ae ся разгледай температурите... сметни че предния тип е сложил лайняни турски/китайски дискове и виж кво си напрвил с тоя редстъф ;)

 

EBCBremsentemperaturtabelleklein.jpeg

 

Взимай нещо марково и нарязано и вентилирано - личен съвет ако ти се дават пари - ако ли не вземи ОЕМ диск на АТЕ примерно ако се предлага.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...