chistacha Posted July 16, 2014 Share Posted July 16, 2014 Да, ще работи, но няма да е това, което трябва да бъде. Все пак пристига с някакви фабрични карти и кара по тях. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 19, 2014 Share Posted July 19, 2014 Ако някой има проблеми с пластмасови фарове матирали с времето, но няма възможност да отиде да му ги полират... Бинго Крем за Почистване - 2лв. Мажете, оставяте да изсъхне и търкате със суха кърпа. 3 процедури и става прекрасно. Не е сравнимо с машинно полиране, но върши работа за да имате нормална осветеност и добър външен вид на пластмасовите капаци. Тествано на Сивик 1996г с буквално матови фарове. Ефекта е УАУ. Понеже може да има различни видове пластмасови капаци, намажете първо някое ъгълче на фара, изчакайте да изсъхне и полирайте с кърпата да видите ли не е прекалено агресивен препарата. Дано съм помогнал на някой с този съвет, проверено, работи - има много такива "кремове за почистване" кухненски, но само за Бинго-то знам, че състава му е подходящ за това. Задължително на опаковката трябва да пише "не оставя драскотини". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted July 20, 2014 Share Posted July 20, 2014 Аз бих минал после с полир паста, продават се по магазините за авто бои... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Ако някой има проблеми с пластмасови фарове матирали с времето, но няма възможност да отиде да му ги полират... Бинго Крем за Почистване - 2лв. Мажете, оставяте да изсъхне и търкате със суха кърпа. 3 процедури и става прекрасно. Не е сравнимо с машинно полиране, но върши работа за да имате нормална осветеност и добър външен вид на пластмасовите капаци. Тествано на Сивик 1996г с буквално матови фарове. Ефекта е УАУ. Понеже може да има различни видове пластмасови капаци, намажете първо някое ъгълче на фара, изчакайте да изсъхне и полирайте с кърпата да видите ли не е прекалено агресивен препарата. Дано съм помогнал на някой с този съвет, проверено, работи - има много такива "кремове за почистване" кухненски, но само за Бинго-то знам, че състава му е подходящ за това. Задължително на опаковката трябва да пише "не оставя драскотини". Да не те разочаровам, но с тия кремове, пасти е работа от ден до пладне. Дори с пасти на 3М е незадоволителен ефекта във времето, говоря за ръчно полиране. След месец,два пак ще жлътнат фаровете и пак наново с пастите. Това и аз ти го казвам от опит със същия сивик, фейслифтов от 99-та е, но е с все същите пожълтяващи фарове. Случайно намерих един момък в тракия и след неговата интервенция с машинката и пастите ефекта беше повече от уау. Вече измина почти една година от тогава и фаровете са перфектни все още. Взе ми 15 лева за двата фара и се мъчи 3 часа, но ги направи много добре. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 (edited) Човек как да ме разочароваш като колата не е моя и как да разочароваш собственика при положение, че процедурата отнема 15 минути (буквално) и "препарата" струва 2лв и се прави на ръка?Какъв му е проблема да го прави на 3 месеца 1 път? А тва че тия фарове са тотално лайно и без запечатка или лак винаги ще са така... тва и децата в детската градина го знаят. Edited July 21, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 (edited) Имам един проблем.При натискане на спирачка отдясно бие доста здраво.Въпросът е от какво може да е ? Гумите ги смених не е от тях.Остава Джанта,диск или нещо друго.Някакви идеи Edited July 21, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Имам един проблем.При натискане на спирачка отдясно бие доста здраво.Въпросът е от какво може да е ? Гумите ги смених не е от тях.Остава Джанта,диск или нещо друго.Някакви идеи Сбъркал си модела. S2000 купуваш и ще ти се оправи проблема Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Имам един проблем.При натискане на спирачка отдясно бие доста здраво.Въпросът е от какво може да е ? Гумите ги смених не е от тях.Остава Джанта,диск или нещо друго.Някакви идеи Главината също може да е, лагера да е позаминал. Иди до някав сервиза да я качат на подемника, като звъртят колелото веднага ще се чуе ако е главината ама ако е главина трябва да вие и вибрира и без спирачка. Може да е крив диска. Във волана вибрация имаш ли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Лагера го сменях преди 2 месеца.Да има вибрации във волана. Чефо нямам 15к за s2к за жалост Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Диск Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 И двата ли трябва да сменя или само тоя Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 И двата естествено. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 (edited) И двата ли трябва да сменя или само тоя Заложи на дисковете както ти казва Чистача. И моя волан вибрира(при натисната спирачка) и е от криви дискове(лагер сменях вече). Само, че в моя случай ще се кара до гробницата отново, така че единственото нещо дето мисля да сменя е маслото и май рейката преди да е станал голям фал. Това в случай, че в движение няма никакъв шум. Тогава слагам 2 Каменици, че имаш криви дискове. И ще ти издам една тайна. Колата може и да се движи така....без проблеми Edited July 21, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Ясно,че може да се движи така без проблем,но ме дразни.Дисковете са ми почти нови та май имало някакъв вариант да се пристържат,но дали работи нямам идея Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 (edited) Ясно,че може да се движи така без проблем,но ме дразни.Дисковете са ми почти нови та май имало някакъв вариант да се пристържат,но дали работи нямам идея Какво значи почти нови? Дискове се замерват по дебелина и се разбира дали могат да карат още или не. Ако са криви - хвърляш и слагаш нови. Няма почти нови и почти стари - или са годни за употреба или не. Това с пристъргването - заеби, няма абсолютно никакъв смисъл. Нови са ти 60-70кинта - взимай и прключвай въпроса. Edited July 21, 2014 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Предишния собственик ги е сменял.Накладките ги смених преди 1 месец.Може от там да е възникнал някакъв проблем.А как точно се кривят тия дискове ? Преди 1 седмица този проблем го нямаше Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Предишния собственик ги е сменял.Накладките ги смених преди 1 месец.Може от там да е възникнал някакъв проблем.А как точно се кривят тия дискове ? Преди 1 седмица този проблем го нямаше Кофти материал на дисковете, прегряване, удар... за друго не се сещам в момента. А те може да са сменяни преди 5 години, нали знаеш Имат ли си ясно изразен ръб по периферията? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Може да ти е сложена накладката на обратно едната няма майтап, виждал съм го с очите си на кола на познат. Кара така една седмица преди да иде в сервиза, то не беше тропане, виене и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Може да ти е сложена накладката на обратно едната няма майтап, виждал съм го с очите си на кола на познат. Кара така една седмица преди да иде в сервиза, то не беше тропане, виене и т.н. Е стига де, то стъргането ще се чува от километри ако е така Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Няма как да е сложена на обратно,защото ги сменяхме ние Дисковете нямат и наченка на ръб. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Значи остава да си ги прегрял с новите накладки Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Сигурно така е станало.А каква марка дискове да взема? Някакви идеи ? Накладките са EBC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 (edited) Читави, защо с EBC и какви? Жълти, зелени, червени? АТЕ, БРЕМБО ама ако може не от тука. FERODO, ТЕХTAR или квото се предлага за твойта кола. Edited July 21, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Еми EBC redstuff стандартни афтърмарк.3-4 страници по-назад май бях питал за тях.Единствената опция не от тука са ми EBC.Другия вариант е нещо от косер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 (edited) http://www.european-parts.net/catalog/product_info.php/products_id/1210 ae ся разгледай температурите... сметни че предния тип е сложил лайняни турски/китайски дискове и виж кво си напрвил с тоя редстъф Взимай нещо марково и нарязано и вентилирано - личен съвет ако ти се дават пари - ако ли не вземи ОЕМ диск на АТЕ примерно ако се предлага. Edited July 21, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.