host Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Ок, няма да се моря. Качество се търсеше. Щото свирят добре, просто тая сутрин имах прилив на идеи за харчове. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 ... имах прилив на идеи за харчове. Влагай в благотворителност...като начало може да ми купиш нещо. --------------- Абе тоя тип тонировка ми се струва много удачен...само не знам дали ще стои стабилно на стъклото при нашите пътища. https://www.youtube.com/watch?v=0Jaf3AQttCs ...... в реални условия.... https://www.youtube.com/watch?v=v_TFAPjkJFA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Апффф Скоро един познат си лепи сам на задните джамове на Ондата и каза,че му се е получило поносимо.Като събера малко пари ще ида с него да купим фолио и ще му дам да налепи и моите.Поне са прави и правоъгълни и хамалогията няма да е голяма Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 вчера взехме едно А4 Б6 avant 3.0i 4x4 , клошарско ли е да му слагам ГИ? мноо приятен звук вадят 6-таците дейба не моа да му се нарадвам.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Бравос! И не се праи на клошар са... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Би турбо? Маднес? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 :lol: вчера взехме едно А4 Б6 avant 3.0i 4x4 , клошарско ли е да му слагам ГИ? мноо приятен звук вадят 6-таците дейба не моа да му се нарадвам....Слагай и ще си тръгваш ухилен от бензиностанциите...Стига да не е Fsi де :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Ми при цена 1.05 за литър.Пък що да не си туриш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 http://www.dailymotion.com/video/x10uqt7_2014-le-mans-24-hours-feel-at-the-beating-heart-of-the-race-with-webtv_sport?start=34 Ммм, даммм... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 не е FSI обикновен атмосферен V6....ГИ ще е първото нещо което ще сложа след като излезе от обслужването..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Коя година е тва?! Да не е > http://www.cars.bg/c576364 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 (edited) няма я в мобилето, тва е 6-ца а4 б6 е нашето, не върви приятно като а3ката ми но пък звука е по приятен Edited June 14, 2014 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 (edited) 2рата минута? ___________________________Честито де, не очавках да направиш такова нещо като покупка, но щом те е спечелило явно има за какво. За ходовата част някакви усилени тампони или неща мога да ти препоръчам тези хора > http://www.dbk-dimitrov.com/ много са коректни и сериозно залагат на качеството си. Edited June 14, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 аз съм с а3 спортбек 2.0тфси, тая ще е работният кон в семейството. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 аха още по-добре тогава да обърнеш внимание на тия от линка сериозни са и цените са им мноооого конкуренти - пък и все пак са БГ компания Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 по ходовата част колата за момента няма проблеми трябва само да и сменя ремъци, ролки масла, предни и задни накладки и предни дискове и излизам от сервиза. има 2-3 детайла за боя и се чудя какво да ги правя, няк'си винаги ми се е искало да имам кола черен мат.... може да и лепна и едно фолио Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Тая година гледах почти целия Льо Ман (освен снощи като спах) и определено много добра надпревара се получи. Ауди отново грабнаха победата. Интересно ми беше как Ауди 1 и 2 смениха и турбо, трябваше да спират и да натискат "Ресет" бутони, от Порше също трябваше да ресетват и на Уебър и компания им се скапа мотора, Тойота проблеми с електриката. Абе съвремените технологии ще трябва да спираме докато изпревараме, ресет и продължаваш. За щастие на стефчо електрическия Нисан отпадна още отначало. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Aз ги следях до колкото можех. За 20 минути май сменика турбината. Много каракудлийската им пипа . Toйота...язък им за 1000-та коня мощност. Измряха от шап всичките. А в началото някой от глупаците от ЛМП1 помете и едното Ферари. В GTE Pro, AF Corse с Ферари N51 грабнаха победата с обиколка пред Корвета. В GTE AM Астън Мартин са победили. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 (edited) На Ауди Н2, още се учиха как става и го смениха за 25 минути някъде, на Н1 вече бяха тренирани както и Улрих каза и стана за 18 минути някъде. Както казах не стана без преди това да има 'Ctr+Alt+Del" Наистина на Тойта язък за мощността, поне е похвално, че не ползват турбо мотор, а атмосферка. Все пак обаче хибрида ги подведе на Н7. Виж Н8 след тая катастрофа на Лапиер продължиха и 3-тото място им е като цяла победа, но Бонанони нямаше тоя късмет с онва червено конче, дето му се качи отгоре. Беше с каска, иначе сигурно се беше просълзил. Похвала и за Порше, първа година след завръщането и до края се бориха. Дано за догодина оправят тея вибрации и определено ще имат успех, ако нямат проблеми с турбото на двойката си де. Фисикела и компания отново победа, браво на тях и и АФ Корс. Корветите и те не бяха никак зле. В ГТ Ам Галя викаше за Демпси ама той правеше отчайващо слаби обиколки. Пак завършиха, което не ги устройва ама толкова. П.П. Да видим догодина какво ще стане в ЛМП1, като дойдат и Нисан. Чух за някакъв слух за Ферари в тоя клас, но да видим. Може да сменят спорта явно. Edited June 16, 2014 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 По обясними причини не можех много да следя състезанието. Най ме хвана за ранното отпадане на едното Ферари. Стисках палци на Ауди в Лмп1. Не знам точно как са правилата ама преди имаше различни изисквания и рестрикции в зависимост от концепцията и най-облагодетелствени бяха печките. Всеобщото мнение обаче е, че тазгодишното състезание е много класи и100 пъти по-иинтересно от ф1. Както се видя турбото е консуматив, а не се пази като очите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 (edited) Дали ще го обясниш на Тойота тогава, защото DRL-a им работи точно така на моя автомобил. Обрулиха ме 150 кинта но поне сега не си играя да връткам всеки път копчето на светлините. Имам малко забележки, но аз почти не съм виждал техника, към която да нямам... аз не изпитвам подобна необходимост. нали има английска наредба на техния КАТ, която важи в Р България, щото сме в ЕС. Питай годфадъра. В българския ЗДвП обаче "дневни светлини" не са дефинирани, освен че трябва да са включени денонощно те или късите. Успех Мобо... На е36 30% дълги е фабричен вариант на DRL... ама щом казваш. А тва за ксенона... Купи си и найтбрейкър ънлимитед да видиш. А за h1 и h4, освен големината h4 е за едносекционен фар и служи и за къси и за дълги светлини. А като стана въпрос за акумулатори. На моята е на 2г,на другата кола дойде с нея 2007г от Италия необслужваем. благодаря. не ставаше ясно че е фабрично в началното ти изказване за светене на 30% дълги. найтбрейкърите ми може и да са ънлимитид - от месец са. светят добре и равномерно без отблясъци и тъмни петна. с модул или без модул за ДРЛ акумулатора си губи цикли и си съкращава живота особено при градско каране с повишен ел. товар /+климатик/. вчера взехме едно А4 Б6 avant 3.0i 4x4 , клошарско ли е да му слагам ГИ? да. ама тоя мач вече е игран. иначе честито. Edited June 17, 2014 by mobo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Твоят Хондьо? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Да бе, с варненски номер... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 (edited) Ловешки на един колега.Каза,че е запалила и само компа и мобилазера били наводнени,но ги подсушил добре. Моята не е сивик Edited June 25, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.