Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

офтопик. откога е целогодишно карането на фарове? на втора кола сменям акумулатора от този простотий (поздрави, мидекс!). ще закачам явно диоди и/или ксенони пак.

 

Мерси - и ти да си жив и здрав, ама защо хем в единствено, хем в множествено число? :notify:

Все още не си сложил диодни светлини - голям пропуск...а целогодишното каране на светлини май докара вече поне 2-3 години.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

абе направо ми прехвърлете активите и се изнасяйте с пасивите.

 

 

Ти си основния пасив, така че внимавай за какво изнасяне говориш.... 

Link to comment
Share on other sites

офтопик. откога е целогодишно карането на фарове? на втора кола сменям акумулатора от този простотий (поздрави, мидекс!). ще закачам явно диоди и/или ксенони пак.

 

В теб си е изцяло проблема. На кола с изрядна ел инсталация вече над 2г акумулатора й 6+...каране с дълги на 30%. На другата пак изрядна кола във семейството целогодишно на къси, едносекционен фар h4 пак акумулатора е 6+.

 

Нз как ги правите тия неща. И двете коли са 90% градско на къси маршрути и се карат всеки ден.

Link to comment
Share on other sites

....

 

Как успя да го направиш тоя номер, не знам - нито аз, нито мобо сме писали нещо в 20:04, а още по-малко аз съм казал това в цитата....твоето стана малко като "не били компютри, а компоти...и не сме им ги пратили, ами са ни ги върнали".

Link to comment
Share on other sites

А ква е разликата между крушките H1 и H4 примерно ? Оня ден ми изгоря незнайно как крушката докато карах,а я бях сменил преди 2 седмици...

Link to comment
Share on other sites

В теб си е изцяло проблема. На кола с изрядна ел инсталация вече над 2г акумулатора й 6+...каране с дълги на 30%. На другата пак изрядна кола във семейството целогодишно на къси, едносекционен фар h4 пак акумулатора е 6+. Нз как ги правите тия неща. И двете коли са 90% градско на къси маршрути и се карат всеки ден.

30% дълги е изцяло забранено. и 10% на рефлектора на дългите е забранено. абе накратко: дългите са забранени.

кой ми четеше морал за незаконността на ксенони в рефлектор? нищо че сега забелязвам как са били бая по-зле като осветеност от новите ми найтбрейкъри. само че осрамките са законни.

а моя акумулатор е на 5 години, тъй че каквото е имал да ми дава съм си го взел.

 

не е в мен проблема, а в излишното товарене на системата. да не говорим че статистиката не подкрепя теорията за намаляване на катастрофите заради ДРЛ.

 

Ти си основния пасив, така че внимавай за какво изнасяне говориш.... 

както винаги аргументи или смислена теза няма. внимавам. е, и?

Link to comment
Share on other sites

30% дълги е изцяло забранено. и 10% на рефлектора на дългите е забранено. абе накратко: дългите са забранени.

Дали ще го обясниш на Тойота тогава, защото DRL-a им работи точно така на моя автомобил. Обрулиха ме 150 кинта но поне сега не си играя да връткам всеки път копчето на светлините. Имам малко забележки, но аз почти не съм виждал техника, към която да нямам...

Link to comment
Share on other sites

както винаги аргументи или смислена теза няма. внимавам. е, и?

 

Аргументи и теза за какво? В отговор на глупост какви аргументи и тези да има? 

Link to comment
Share on other sites

Успех Мобо... На е36 30% дълги е фабричен вариант на DRL... ама щом казваш.

 

А тва за ксенона... Купи си и найтбрейкър ънлимитед да видиш.

 

А за h1 и h4, освен големината h4 е за едносекционен фар и служи и за къси и за дълги светлини.

 

А като стана въпрос за акумулатори. На моята е на 2г,на другата кола дойде с нея 2007г от Италия необслужваем.

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Тъй ,тъй, затуй правих турбо на няма и 150000. Режимът на смяна на масло също е показателен. Като видях таблиците ми се зави свят.... Ама какво да се прави...

Има много варианти за турбото. Най - основният е с охлаждането му. Изчакваш ли да се охлади когато спреш след магистрално каране?
Link to comment
Share on other sites

Разликата между H4 и H1 е като Хонда и Трабантче, и едното е кола и другото е кола ама са различни по същност. Та и двете са крушки, но различен цокъл.

 

Карането на дълги 100% е забранено, по закон трябва на къси или ФАБРИЧНИ дневни, ама ако не те хванат що да не си карам на 30%? Да докажат, че съм карал с такъв модул, искат светлини ето им светлини. Не са добавени китайски светлинки, не светиш само на дълги, не си сложил диодчета от руския пазар да караш на габарити. На моята кола е фабрично изпълнено, да си ги включва автоматично късите още 90-те, даже вече забравих къде ми е копчето за включване, само ми трябваше да ги активирам с диагностика за без пари.

 

Проблем с акумулатор нямам по-скоро с крушките, че трябват по-честа смяна.

 

 

Какво им става на някой хора, щяли да се махат. На база форумния ми опит и от други места, тея дето се "махат", след време се връщат с подвита опашка, щото са премислили. Та такива генерализации по-добре да няма, като не искаш отегли се известно време, ама чак афиширане.

Link to comment
Share on other sites

A и за крушките... h1 найтбрейкъри вече 2г свеят без грам проблем. На дългите от 2г ги чакам да изпаткат ама няма... някви бяха филипс ли... кво ли ... но стоп на 30% ... нямат изгаряне, а искам да сложа All Season :D

Link to comment
Share on other sites

Ако/като си купува човек усилвател да си захрани елипсите на задната линия какво трябва да им се гледа - щото си нямам идея от марки и дали при някоя марка тва дето пише не е на 1/2 от реалното и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че са това > http://www.emde-electronics.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B8-chairman-ts-a6995-6x9-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-article1532.html

 

_______________________

Интересно, до тая сутрин си мислех, че като ти дадат нещо (тия елипси) в кашон и ти го подарят и ти кажат е "няква" марка, по принцип няма смисъл да четеш какво пише на него ... просто защото малкото китайче е написало някакво безмислено нещо на етикета и да търсиш в нета е все тая :D изненада ме, че буквите и цифрите въобще имат съотвествие с някакъв продукт :D :D :D

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Брях 250 вата..леле майко...За тези елипси, не ти трябва никакъв усилвател.Имат достатъчно добра чувствителност, за да се ползват само с плеъра (ако се вярва на данните), а и са не повече от 20-30 вата....А какъв плеър имаш?

Link to comment
Share on other sites

http://www.crutchfield.com/S-OXWUCdNomn4/p_023SFRN310/Blaupunkt-San-Francisco-310.html това... общо взето го взех само щото прилича на това . Не исках да си съсипвам вида на таблото с нещо пекалено изчанчено, пък 150лв за ОЕМ радио, освен ако не е Бекер с МП3 не давам.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Брях 250 вата..леле майко...

 

Остави това...максимална мощност 1650W :lol: 

Link to comment
Share on other sites

Става.Няма смисъл от усилвател.Ще вдигнеш силата, но не и качеството.Ако това търсиш, слагай.Но с тези компоненти, не виждам смисъл да наливаш още пари.В усилвател и инсталация.

 

П.П. Ами аз почти бях стигнал 500 вата в предишната ми кола..Бях с два баса 12-ки, и с 6 говорителя из купето...Та да..цели 1650 хахахах

Edited by magdanoz4o
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...