Midex Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 офтопик. откога е целогодишно карането на фарове? на втора кола сменям акумулатора от този простотий (поздрави, мидекс!). ще закачам явно диоди и/или ксенони пак. Мерси - и ти да си жив и здрав, ама защо хем в единствено, хем в множествено число? Все още не си сложил диодни светлини - голям пропуск...а целогодишното каране на светлини май докара вече поне 2-3 години. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 абе направо ми прехвърлете активите и се изнасяйте с пасивите. Ти си основния пасив, така че внимавай за какво изнасяне говориш.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 офтопик. откога е целогодишно карането на фарове? на втора кола сменям акумулатора от този простотий (поздрави, мидекс!). ще закачам явно диоди и/или ксенони пак. В теб си е изцяло проблема. На кола с изрядна ел инсталация вече над 2г акумулатора й 6+...каране с дълги на 30%. На другата пак изрядна кола във семейството целогодишно на къси, едносекционен фар h4 пак акумулатора е 6+. Нз как ги правите тия неща. И двете коли са 90% градско на къси маршрути и се карат всеки ден. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 и аз карам постоянно на светлини (ксенон) още от преди закона и никога не съм сменял акумулатори. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Нито пък аз... Даже много често не ги гася и като слизам от колата за кратко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 .... Как успя да го направиш тоя номер, не знам - нито аз, нито мобо сме писали нещо в 20:04, а още по-малко аз съм казал това в цитата....твоето стана малко като "не били компютри, а компоти...и не сме им ги пратили, ами са ни ги върнали". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 А ква е разликата между крушките H1 и H4 примерно ? Оня ден ми изгоря незнайно как крушката докато карах,а я бях сменил преди 2 седмици... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 "Разлика" в трайността на едната и другата ли? Щото и като цокъл, и като форма, двете се различават тотално... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 В теб си е изцяло проблема. На кола с изрядна ел инсталация вече над 2г акумулатора й 6+...каране с дълги на 30%. На другата пак изрядна кола във семейството целогодишно на къси, едносекционен фар h4 пак акумулатора е 6+. Нз как ги правите тия неща. И двете коли са 90% градско на къси маршрути и се карат всеки ден. 30% дълги е изцяло забранено. и 10% на рефлектора на дългите е забранено. абе накратко: дългите са забранени. кой ми четеше морал за незаконността на ксенони в рефлектор? нищо че сега забелязвам как са били бая по-зле като осветеност от новите ми найтбрейкъри. само че осрамките са законни. а моя акумулатор е на 5 години, тъй че каквото е имал да ми дава съм си го взел. не е в мен проблема, а в излишното товарене на системата. да не говорим че статистиката не подкрепя теорията за намаляване на катастрофите заради ДРЛ. Ти си основния пасив, така че внимавай за какво изнасяне говориш.... както винаги аргументи или смислена теза няма. внимавам. е, и? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 30% дълги е изцяло забранено. и 10% на рефлектора на дългите е забранено. абе накратко: дългите са забранени. Дали ще го обясниш на Тойота тогава, защото DRL-a им работи точно така на моя автомобил. Обрулиха ме 150 кинта но поне сега не си играя да връткам всеки път копчето на светлините. Имам малко забележки, но аз почти не съм виждал техника, към която да нямам... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 както винаги аргументи или смислена теза няма. внимавам. е, и? Аргументи и теза за какво? В отговор на глупост какви аргументи и тези да има? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 (edited) Успех Мобо... На е36 30% дълги е фабричен вариант на DRL... ама щом казваш. А тва за ксенона... Купи си и найтбрейкър ънлимитед да видиш. А за h1 и h4, освен големината h4 е за едносекционен фар и служи и за къси и за дълги светлини. А като стана въпрос за акумулатори. На моята е на 2г,на другата кола дойде с нея 2007г от Италия необслужваем. Edited June 11, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 Тъй ,тъй, затуй правих турбо на няма и 150000. Режимът на смяна на масло също е показателен. Като видях таблиците ми се зави свят.... Ама какво да се прави...Има много варианти за турбото. Най - основният е с охлаждането му. Изчакваш ли да се охлади когато спреш след магистрално каране? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Разликата между H4 и H1 е като Хонда и Трабантче, и едното е кола и другото е кола ама са различни по същност. Та и двете са крушки, но различен цокъл. Карането на дълги 100% е забранено, по закон трябва на къси или ФАБРИЧНИ дневни, ама ако не те хванат що да не си карам на 30%? Да докажат, че съм карал с такъв модул, искат светлини ето им светлини. Не са добавени китайски светлинки, не светиш само на дълги, не си сложил диодчета от руския пазар да караш на габарити. На моята кола е фабрично изпълнено, да си ги включва автоматично късите още 90-те, даже вече забравих къде ми е копчето за включване, само ми трябваше да ги активирам с диагностика за без пари. Проблем с акумулатор нямам по-скоро с крушките, че трябват по-честа смяна. Какво им става на някой хора, щяли да се махат. На база форумния ми опит и от други места, тея дето се "махат", след време се връщат с подвита опашка, щото са премислили. Та такива генерализации по-добре да няма, като не искаш отегли се известно време, ама чак афиширане. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Айде пак гърчолята... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 A и за крушките... h1 найтбрейкъри вече 2г свеят без грам проблем. На дългите от 2г ги чакам да изпаткат ама няма... някви бяха филипс ли... кво ли ... но стоп на 30% ... нямат изгаряне, а искам да сложа All Season Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Еми те хубаво светят,но аз за 2 седмици сменям втора крушка и не знам от какво е Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Може да имаш проблем в генератора. Може и в ключа да има проблем, може и лош контакт... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Ако/като си купува човек усилвател да си захрани елипсите на задната линия какво трябва да им се гледа - щото си нямам идея от марки и дали при някоя марка тва дето пише не е на 1/2 от реалното и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 (edited) Дай модел на елипсите. Edited June 13, 2014 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 (edited) Мисля, че са това > http://www.emde-electronics.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B8-chairman-ts-a6995-6x9-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-article1532.html _______________________Интересно, до тая сутрин си мислех, че като ти дадат нещо (тия елипси) в кашон и ти го подарят и ти кажат е "няква" марка, по принцип няма смисъл да четеш какво пише на него ... просто защото малкото китайче е написало някакво безмислено нещо на етикета и да търсиш в нета е все тая изненада ме, че буквите и цифрите въобще имат съотвествие с някакъв продукт :D Edited June 13, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Брях 250 вата..леле майко...За тези елипси, не ти трябва никакъв усилвател.Имат достатъчно добра чувствителност, за да се ползват само с плеъра (ако се вярва на данните), а и са не повече от 20-30 вата....А какъв плеър имаш? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 (edited) http://www.crutchfield.com/S-OXWUCdNomn4/p_023SFRN310/Blaupunkt-San-Francisco-310.html това... общо взето го взех само щото прилича на това . Не исках да си съсипвам вида на таблото с нещо пекалено изчанчено, пък 150лв за ОЕМ радио, освен ако не е Бекер с МП3 не давам. Edited June 13, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Брях 250 вата..леле майко... Остави това...максимална мощност 1650W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 (edited) Става.Няма смисъл от усилвател.Ще вдигнеш силата, но не и качеството.Ако това търсиш, слагай.Но с тези компоненти, не виждам смисъл да наливаш още пари.В усилвател и инсталация. П.П. Ами аз почти бях стигнал 500 вата в предишната ми кола..Бях с два баса 12-ки, и с 6 говорителя из купето...Та да..цели 1650 хахахах Edited June 13, 2014 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.