Midex Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 ... държа да го тествам тоя "комплект", че и Мондеото е очукано Ако мислиш да оправяш смачкани ламарини от рода "баба с ауди забърсва бмв-то на хоста"...няма да се получи. Туй е само за малки поражения и дори не съм убеден, че ще успея да "изтегля" вдлъбнатините, но пък съм го виждал на клипчета в тубата, че след няколко кратки интервенции върху всяка вдлъбнатина се получава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Аз съм убеден, че НИЩО няма да стане, затова се смея. Искам прост да те видя за каква глупост си дал пари.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 А какво точно очакваш от тая кола? С прости думи. Да вози ли, са върви ли, да не се чупи ли, да е със сносни цени на частите? Да знаем какво да ти отговорим. И разгледай мерцедес форум и бмв форума има един потребител - Лилоф той кара цлк, и бая беше писал за модела какво се случва на старо и т.н. ____________________ А тва за местенето на колата, пари да ми даваш няма да тръгна да я местя. Един път може би, но повече... Смисъл нулев за мен, колкото и да пече. Да вози, да не се чупи много... Мерцедес имат 3-4-5-6 форума. Като цяло слаби места и дали този мотор е читав, предвид, че е само 1.8. Гледам, че доста се карат, както и на старите CLK-та. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Аз съм убеден, че НИЩО няма да стане, затова се смея. Искам прост да те видя за каква глупост си дал пари.... Ам' що го искаш тогава? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Аз имам една много дребна забележка на вратата. Мога да го пробвам и аз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 От тогава си я карам така колата, наскоро си взех една вакуумна система за изправяне на такъв тип вдлъбнатини и ако събера мерак това лято, ще се пробвам да ги загладя. Ако стане - хубаво, ако не стане - майната му, няма да си хабя нервите за една кола я.... Ако проработи сподели, защото аз имам едни малки вдлъбнатини по вратата, които много ме дразнят и ако не ми ги оправи застрахователя, трябва да си ги оправям сам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 (edited) CLK съм карал само старото, C200 компресор съм карал на C класа от 2004-та година и чесно казано не съм впечатлен изобщо , въпреки компресора колата ми идва прекалено "спокойна" ако искаш да върви трябва постоянно да е в обороти което се отразява неминумо на разхода. чесно казано за мен на мерцедес всички двигатели под 320 дизел/бензин са глупави , несполучливи и надценени от 320 нагоре всичко е екстра. пс : ЦЛК е на база на Е класата и най-вероятно е по-тежко от С класата т.е. ще е още по спрял.... Edited May 16, 2014 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 (edited) Айде бе!? Ти тая кола, с която работиш, не я ли пазиш? Или майната му, то всички тука освен мен, могат да си позволят по 500-1000лв и нерви/време всеки месец за закупуване на нова. При тия цени тука....съжалявам, че правих Субаруто. Трябваше да го хвърля у кофата много по-рано(след като се счупи раздатъчната кутия, направо си го подарих). Щото хем пак така стана, хем изсипах сумати пари по ремонти. Ама вече няма да е така на тия дараци. Edited May 16, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 При тия цени тука....съжалявам, че правих Субаруто. Трябваше да го хвърля у кофата много по-рано(след като се счупи раздатъчната кутия, направо си го подарих). Щото хем пак така стана, хем изсипах сумати пари по ремонти. Ама вече няма да е така на тия дараци. А защо всъщност не го засисли на моргата и не взе някаква друга кошница? Не е ли по-евтинко? Питам от чисто любопитство Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 А защо всъщност не го засисли на моргата и не взе някаква друга кошница? Не е ли по-евтинко? Питам от чисто любопитство Защото не мога да си позволя да остана дори 1 ден без кола. Била тя и тотален гроб. И защото в началото нямах никакви свободни пари, не че изгарях от желание да давам за ремонти...ама нямаше как. И най-вече защото имам познат монтьор, който в началото не ми взимаше пари, а после бях с преференции....иначе да плащаш по 70 долара на час за труд...минимум - не мерси. Освен това за смяна на накладки нищо чудно да платиш дискове, спирачна течност, спирачни цилиндри, барабани и т.н. Няма двуцифрени цени. Смяната на ангренажа излизаше почти колкото Субаруто. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Чета си аз една статия за някаква френска кола, която щяла да бъде конкурент на Бугати Вейрон и попадам на следното изречение: За сравнение ще ви припомним данните на Bugatti Veyron Super Sport - 8-цилиндров W16............ Някой може ли да ми преведе онова почерненото? =========================================== Преди известно време обмислях закупуването на S4 4,2 което задължително щях да карам на Газ.... Васко, ако газифицираш ей това ауди, ще бъдеш ритуално убит с камъни от всички фенове на поредицата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Да. Олигофрен е писал статията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Да. Олигофрен е писал статията. Сигурно са искали да напишат, че има 2 8 цилиндрови двигателя. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Да бе...един отпред и един отзад, нали? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 (edited) Да бе...един отпред и един отзад, нали? Два 8 цилиндрови двигателя един до друг с общ колянов вал. W16. Edited May 20, 2014 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Няма такъв филм - цилиндрите са си 16 на 1 двигател...все едно да кажа, че аз карам кола с 2 трицилиндрови двигателя под ъгъл 60 градуса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 (edited) http://en.wikipedia.org/wiki/W16_engine Edited May 20, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 (edited) Човече..... There are two easy ways to create a 16-cylinder engine. One way would be to put two V-8 engines in-line with each other. You connect the output shaft of the two V-8s together. Another would be to put two in-line 8-cylinder engines beside one another. The latter technique is, in fact, the way Bugatti created its first 16-cylinder cars in the early 20th century. Essentially, Bugatti merged two V-8 engines onto one another, and then let both of them share the same crankshaft. This configuration creates the W-16 engine found in the Veyron. The two V's create a W. Edited May 20, 2014 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Като си тръгнал да цитираш уикипедията, тя ясно си казва: W16 engine is a sixteen cylinder piston internal combustion engine in a four-bank W configuration Двигателят си е един 16 цилиндров. А и спорехме за оня със статията, който беше написал "8-цилиндров W16" - недей да му търсиш оправдание какво е искал да каже...Пък и във втория ти цитат ти си написал какво са постигнали Бугати - смятам, че ти е ясно значението на думата "merge". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Спрете да чете wikipedia, бе!!! Там има написани повече тъпотии, отколкот Ангел е изписал у форома! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 (edited) Като си тръгнал да цитираш уикипедията, тя ясно си казва: Двигателят си е един 16 цилиндров. А и спорехме за оня със статията, който беше написал "8-цилиндров W16" - недей да му търсиш оправдание какво е искал да каже...Пък и във втория ти цитат ти си написал какво са постигнали Бугати - смятам, че ти е ясно значението на думата "merge". Четеш грешна статия. Чети за двигателя на Бугатито в частност. Да. Цитирал съм. ДВА двигателя с ЕДИН колянов вал. То си го пише. Ясно е, че са направили някакви модификации, за да ги сложат един до друг. Едит: аз не съм цитирал Wikipedia. Edited May 20, 2014 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Четеш грешна статия. Чети за двигателя на Бугатито в частност. OK, от днес ще знам, че Вейрона управлява синхронно с 2 компютъра два 8-цилиндрови двигателя...колко е добре човек да посещава форумите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 OK, от днес ще знам, че Вейрона управлява синхронно с 2 компютъра два 8-цилиндрови двигателя...колко е добре човек да посещава форумите. Да вземеш 2 торти и да ги сложиш една върху друга ги прави един обект, но реално не са изпечени като една торта, нали? Не ти трябват 2 вилици, за да ги ядеш. Сарказмът е излишен. Има достатъчно документални филми за колата. Можеш да погледнеш как е събран двигателят от 2 отделни, за да се направи 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Сарказмът е излишен. Тц, никога не е излишен, а и понякога не мога да се задържа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.