Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

... държа да го тествам тоя "комплект", че и Мондеото е очукано

 

Ако мислиш да оправяш смачкани ламарини от рода "баба с ауди забърсва бмв-то на хоста"...няма да се получи. :laughing1:  Туй е само за малки поражения и дори не съм убеден, че ще успея да "изтегля" вдлъбнатините, но пък съм го виждал на клипчета в тубата, че след няколко кратки интервенции върху всяка вдлъбнатина се получава.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз съм убеден, че НИЩО няма да стане, затова се смея. Искам прост да те видя за каква глупост си дал пари....  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

А какво точно очакваш от тая кола? С прости думи. Да вози ли, са върви ли, да не се чупи ли, да е със сносни цени на частите? Да знаем какво да ти отговорим. И разгледай мерцедес форум и бмв форума има един потребител - Лилоф той кара цлк, и бая беше писал за модела какво се случва на старо и т.н. ____________________ А тва за местенето на колата, пари да ми даваш няма да тръгна да я местя. Един път може би, но повече... Смисъл нулев за мен, колкото и да пече.

 

Да вози, да не се чупи много... Мерцедес имат 3-4-5-6 форума. Като цяло слаби места и дали този мотор е читав, предвид, че е само 1.8. Гледам, че доста се карат, както и на старите CLK-та.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм убеден, че НИЩО няма да стане, затова се смея. Искам прост да те видя за каква глупост си дал пари....  :laughing:

 

Ам' що го искаш тогава? :P

Link to comment
Share on other sites

От тогава си я карам така колата, наскоро си взех една вакуумна система за изправяне на такъв тип вдлъбнатини и ако събера мерак това лято, ще се пробвам да ги загладя. Ако стане - хубаво, ако не стане - майната му, няма да си хабя нервите за една кола я.... ;)

 

Ако проработи сподели, защото аз имам едни малки вдлъбнатини по вратата, които много ме дразнят и ако не ми ги оправи застрахователя, трябва да си ги оправям сам.

Link to comment
Share on other sites

CLK съм карал само старото, C200 компресор съм карал на C класа от 2004-та година и чесно казано не съм впечатлен изобщо , въпреки компресора колата ми идва прекалено "спокойна" ако искаш да върви трябва постоянно да е в обороти което се отразява неминумо на разхода. 
чесно казано за мен на мерцедес всички двигатели под 320 дизел/бензин са глупави , несполучливи и надценени от 320 нагоре всичко е екстра. 


пс : ЦЛК е на база на Е класата и най-вероятно е по-тежко от С класата т.е. ще е още по спрял.... 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Айде бе!? Ти тая кола, с която работиш, не я ли пазиш?

 

Или майната му, то всички тука освен мен, могат да си позволят по 500-1000лв и нерви/време всеки месец за закупуване на нова.

При тия цени тука....съжалявам, че правих Субаруто. Трябваше да го хвърля у кофата много по-рано(след като се счупи раздатъчната кутия, направо си го подарих). Щото хем пак така стана, хем изсипах сумати пари по ремонти. Ама вече няма да е така на тия дараци.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

При тия цени тука....съжалявам, че правих Субаруто. Трябваше да го хвърля у кофата много по-рано(след като се счупи раздатъчната кутия, направо си го подарих). Щото хем пак така стана, хем изсипах сумати пари по ремонти. Ама вече няма да е така на тия дараци.

 

А защо всъщност не го засисли на моргата и не взе някаква друга кошница? Не е ли по-евтинко? Питам от чисто любопитство :)

Link to comment
Share on other sites

А защо всъщност не го засисли на моргата и не взе някаква друга кошница? Не е ли по-евтинко? Питам от чисто любопитство :)

Защото не мога да си позволя да остана дори 1 ден без кола. Била тя и тотален гроб. И защото в началото нямах никакви свободни пари, не че изгарях от желание да давам за ремонти...ама нямаше как. И най-вече защото имам познат монтьор, който в началото не ми взимаше пари, а после бях с преференции....иначе да плащаш по 70 долара на час за труд...минимум - не мерси. Освен това за смяна на накладки нищо чудно да платиш дискове, спирачна течност, спирачни цилиндри, барабани и т.н. Няма двуцифрени цени. Смяната на ангренажа излизаше почти колкото Субаруто.

Link to comment
Share on other sites

Чета си аз една статия за някаква френска кола, която щяла да бъде конкурент на Бугати Вейрон и попадам на следното изречение:

 

За сравнение ще ви припомним данните на Bugatti Veyron Super Sport - 8-цилиндров W16............

 

Някой може ли да ми преведе онова почерненото?

 

 

===========================================

 

Преди известно време обмислях закупуването на S4 4,2 което задължително щях да карам на Газ....

 

Васко, ако газифицираш ей това ауди, ще бъдеш ритуално убит с камъни от всички фенове на поредицата. :lol:

 

4094f520dc0179ae667d1bd5f09add60.jpg

Link to comment
Share on other sites

Да бе...един отпред и един отзад, нали? :laughing1:

Два 8 цилиндрови двигателя един до друг с общ колянов вал.

W16.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Няма такъв филм - цилиндрите са си 16 на 1 двигател...все едно да кажа, че аз карам кола с 2 трицилиндрови двигателя под ъгъл 60 градуса.

Link to comment
Share on other sites

Човече.....

 

 

There are two easy ways to create a 16-cylinder engine.

  • One way would be to put two V-8 engines in-line with each other. You connect the output shaft of the two V-8s together.
  • Another would be to put two in-line 8-cylinder engines beside one another.

The latter technique is, in fact, the way Bugatti created its first 16-cylinder cars in the early 20th century.

 

 

 

Essentially, Bugatti merged two V-8 engines onto one another, and then let both of them share the same crankshaft. This configuration creates the W-16 engine found in the Veyron. The two V's create a W.
Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Като си тръгнал да цитираш уикипедията, тя ясно си казва:

 

W16 engine is a sixteen cylinder piston internal combustion engine in a four-bank W configuration

 

 

Двигателят си е един 16 цилиндров. А и спорехме за оня със статията, който беше написал "8-цилиндров W16" - недей да му търсиш оправдание какво е искал да каже...Пък и във втория ти цитат ти си написал какво са постигнали Бугати - смятам, че ти е ясно значението на думата "merge".

Link to comment
Share on other sites

Като си тръгнал да цитираш уикипедията, тя ясно си казва:

 

 

Двигателят си е един 16 цилиндров. А и спорехме за оня със статията, който беше написал "8-цилиндров W16" - недей да му търсиш оправдание какво е искал да каже...Пък и във втория ти цитат ти си написал какво са постигнали Бугати - смятам, че ти е ясно значението на думата "merge".

Четеш грешна статия. Чети за двигателя на Бугатито в частност.

 

Да. Цитирал съм. ДВА двигателя с ЕДИН колянов вал. То си го пише. Ясно е, че са направили някакви модификации, за да ги сложат един до друг.

 

Едит: аз не съм цитирал Wikipedia.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Четеш грешна статия. Чети за двигателя на Бугатито в частност.

 

OK, от днес ще знам, че Вейрона управлява синхронно с 2 компютъра два 8-цилиндрови двигателя...колко е добре човек да посещава форумите. :))

Link to comment
Share on other sites

OK, от днес ще знам, че Вейрона управлява синхронно с 2 компютъра два 8-цилиндрови двигателя...колко е добре човек да посещава форумите. :))

Да вземеш 2 торти и да ги сложиш една върху друга ги прави един обект, но реално не са изпечени като една торта, нали? Не ти трябват 2 вилици, за да ги ядеш.

 

Сарказмът е излишен. Има достатъчно документални филми за колата. Можеш да погледнеш как е събран двигателят от 2 отделни, за да се направи 1.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...