w00x Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 (edited) Съмнява ме, че окачването на тая кола е същото като на останалите. Да не говорим, че "останалите" са все с различни окачвания.Най-вероятно няма да можеш да вземеш носачите от Опел Аскона и да ги сложиш на "Тесла"-та.Вие зарежете цената на резервни части. Най-малкия проблем е това. Има време за доставка, а после има и монтаж.Хората минават обучение за марка, за да могат да работят и да отстраняват проблеми.Те тук една Алфа Ромео с пробив във въздуховода не могат да диагностицират и оправят, а какво остава за Тесла.Всичко що не е Голф или БМВ го оправят на късмет нашите "професионалисти". Edited April 16, 2014 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Псссст, аре малко по-полека. Отдавна има сериозни сервизи, различни от гаражните. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Съмнява ме, че окачването на тая кола е същото като на останалите. Да не говорим, че "останалите" са все с различни окачвания. Най-вероятно няма да можеш да вземеш носачите от Опел Аскона и да ги сложиш на "Тесла"-та. Вие зарежете цената на резервни части. Най-малкия проблем е това. Има време за доставка, а после има и монтаж. Хората минават обучение за марка, за да могат да работят и да отстраняват проблеми. Те тук една Алфа Ромео с пробив във въздуховода не могат да диагностицират и оправят, а какво остава за Тесла. Всичко що не е Голф или БМВ го оправят на късмет нашите "професионалисти". И какво да и е по-различното, там топла вода няма за откирване?!?!?! Дотолкова са различни окачванията на останалите, че от една колата да не става на друга. Всички производители ползват едни и същи конструкции, в зависимост от типа автомобил или тяхно решение, ама топла вода няма за откриване там както казах. Иначе за майсторите си прав, че не е ли БМВ или Голф не отбират много, не че и тея ги оправят ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=Tvh_brqMJgU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Глупости говоритееее... Отидете го кажете на Overdrive например. Стига с тия квартални мохабети. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Сега разгледах в нета снимки, доста има на окачването. Отпред отдолу ползват два отделни носача, за горен ползват 1 с шарнир, шенкел с извита форма, няколко щангички за укрепване и хидравлични амортисьори. Отзад давата електромотора, с редуктор към тях и полуоски към колелата, долен носач, хидро амота и т.н. Нищо супер специално и иновативно не виждам в тая област. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 (edited) Глупости говоритееее... Отидете го кажете на Overdrive например. Стига с тия квартални мохабети. ? Edited April 16, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Псссст, аре малко по-полека. Отдавна има сериозни сервизи, различни от гаражните. Сигурен съм, че вярваш, че си прав. И за да не съм голословен: Мен един майстор ме зарибяваше как щял да ми намери ултра евтина С класа ама съвсем леко ударена и как щял да я оправи почти за без пари - направо на 1/4 от цената и щяла да е супер. Викам му, абе пич, то се усуква купето като се удари, ако само е застъргана, те германците не са толкова тъпи да продават за без пари нещо, което няма проблеми... ужким голям майстор. Мой приятел му се върза и една щета от каското я прави при него. В следствие фаровете почнаха да се самоизключват ей тъй самички. След като ги изключиш и включиш отново се пускат (и къси и дълги), разни други дребни проблемчета ей тъй изскочиха.. обрули го още 2500 за разни такива неща (допълнително), но фаровете продължават да си се държат странно, а "най-готиното" е, че колата вися при него над месец в сервиза. Абе голЕм майстор просто А онова горе с въздуховода си беше напълно реален случай. Леко пукнат въздуховод. Човека обиколи всички известни и неизвестни сервизи в града. Диагностики, замервания, повечето обвинявали газовата уредба. Като разкачал той газовата уредба, а проблема оставал, те пак обвинявали газовата уредба или просто казвали, че не знаят какво е. Никой в крайна сметка не успял да намери проблема и да го оправи. След 1 година колата се продава на части и като се стига до тръбата на въздуховода се вижда, че е леко спукана. На Алфа това. Ако беше БМВ или Голф, можеше и да успеят да го оправят. Българина най-много от автомобили разбира. "Алфа Ромео за нищо не стават." "На БМВ им е скъпа поддръжката.", "Мерцедеса си е Мерцедес", "Италианците само спагети могат да правят", "Французите само свирки могат да правят" и т.н. Тия реплики поне 30 пъти съм ги чул от различни хора. Ние тука сме нация автомобилисти. Предубедена и крайно некомпетентна нация от запалени автомобилисти и политолози. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Аз същото си го мисля цял ден - ако тази кола я изпатка някой селски бек, кой и как ще я оправи, като няма грам части за нея? Иначе едва ли нещо ще й се развали преди първите минимум 7-8 години, а вероятно и след 10 няма да има повреди. А да ... почти.. с тези дупки поне тампони няма как да не смениш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Ангеле, кога се качи на кола, кога ти почерня гъза? Колко сервиза знаеш, в колко си бил и така колко години, та ще ми вадиш представителна извадка, едва ли не за цяла България? Махленски приказки хич не харесвам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Ем да афлите за тва се продвата на части.Пука се въздуховод и фърля буталата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 През "аспраруховото" гърне или през картера. А сакса пада ли долу? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 През пукнатината на въздуховода ги вади цели Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 От това най-много се опасявах. Няма да си взимам 8С значи Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Тия Тесли не са за България. Първо, защото няма никаква логика цена от $60,000 да скача на 200,000 лв. и второ, защото я няма инфраструктурата на Тесла с чарджинг станциите, където ти сменят батерията два пъти по-бързо, отколкото се пълни резервоар с бензин или пък където си зареждаш батерията безплатно на суперчарджъра, докато си пиеш кафето или обядваш. За сервизното обслужване вече гледам сте писали. Колкото и здрави автомобили да са, все пак не са неразрушими, особено при сблъсъците по градските кръстовища. Аз лично много съм се навил на новия Model X, но още не е тръгнало масовото производство. Надявам се следващата година Тесла да извадят и нови цени, защото моделите им тук вече са доста често срещани по улиците. Един колега от фирамата си взе модел S и всеки ден го виждам на паркинга. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Само дето никой не държи резервАр от 20 галона на резерва. Дори аз, мишката, го пълня до горе като падне под средата или най-много като остане на 25% пълен. А моя е на половина. И аз съм виждал доста електричарки. На предните номера имат едно "Е". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Чефо, специално за твоята работа едно електрическо кангу ще ти е идеално. Що нещо пари ще спестиш, отделно май имаш право да караш в carpool лентата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Аз се надявам час по скоро да я сменя защото вече правя глупости. Ставам и лягам с мисълта за промяна, кандидатствания, едно друго...всичко както си трябва. За сега зелеФ чеп. А за електричарките....дано никога не карам през живота си това подобие на МПС Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Работата си е работа. Ако ти излиза 10 пъти по-евтино що да не. Поне не въртиш педали (което не е лоша идея между другото лятото) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Ангеле, кога се качи на кола, кога ти почерня гъза? Колко сервиза знаеш, в колко си бил и така колко години, та ще ми вадиш представителна извадка, едва ли не за цяла България? Махленски приказки хич не харесвам. Качих се преди около 10 години. Не е нужно да се опаря, за да не ходя някъде. Дядомраз е написал случай. Аз ти написах още един. Представителна извадка не съм ти извадил изобщо. Казвам, че в България професионалисти почти няма. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Глупости говоритееее... Отидете го кажете на Overdrive например. Стига с тия квартални мохабети. Like! Overdrive са може би най-цветущият пример Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 И вие сте направили там колко коли :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Дай Боже да ходя да си правя там колата, че тогава няма да съм с фИкус... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Качих се преди около 10 години. Не е нужно да се опаря, за да не ходя някъде. Дядомраз е написал случай. Аз ти написах още един. Представителна извадка не съм ти извадил изобщо. Казвам, че в България професионалисти почти няма. Браво! Два примера с гаражни селяни и в България няма професионалисти! Желязна логика! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maistor Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Пример: съседа ми живее в Швейцария от 20 години...обслужва си Мерцедеса само в Балканстар като си идва всяка година по празници и пр. ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.