kotora Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 (edited) Някой като си купи ще може ли да услужи за момент с това нещо, за да видя дали работи на моята кола? Като пристигне след 1 месец ще ти го дам В амазон според ревютата бачка на повечето коли edit:Офф супер зле съм Сега си писах с тоя да си отменя поръчката,че го намерих в английския ибей от там ще дойде другата седмица Цената е същата Даже и по-евтино с 2 лв Ще пия една кола Edited February 25, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Понеже в петък минах преглед и проведох подробен разговор с хората в сервиза, бих искал да ви поясня как точно се получава феномена с минаването "метър". Запитах ги направо, особено след като Господари на ефира показаха нагледно как кола с откачен спирачен апарат, без стоп, габарит и платен данък, мина преглед дефакто без преглед. Казаха ми, че този сервиз е нейде в Гетото. От известно време се чудя как точно става този номер, при положение, че сервизите за ГТП са длъжни да имат определени апаратури, наблюдават се с камери и всички документи се сканират и заминават по предназначение веднага. Схемата естествено е проста, но не предполагах, че е възможно такива наглости да продължават съвсем открито и безнаказано. Естествено обаче в България всичко е възможно! Значи тези сервизи, които странно така пускат да се минава с куп нередности, са напълно оборудвани технически като останалите. Респективно всички техни нарушения са абсолютно ясни и известни, тъй като са очевадни и открити. И тук идва момента, в който следва инспекторите от ДАИ да ги глобят. Както и момента, в който високопоставени служители в ДАИ ЗАБРАНЯВАТ, забележете ЗАБРАНЯВАТ на инспекторите да глобяват определени сервизи, които естествено плащат надлежно на съответните лица. Та по този начин си имаме една определена група сервизи, която действа извън закона под удобен чадър от контролния орган срещу заплащане. Нагло, безхаберно и безцеремонно... Просто смятам, че е добре да го знаете, ако сте се чудили като мен как става. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 (edited) Като пристигне след 1 месец ще ти го дам В амазон според ревютата бачка на повечето коли edit:Офф супер зле съм Сега си писах с тоя да си отменя поръчката,че го намерих в английския ибей от там ще дойде другата седмица Цената е същата Даже и по-евтино с 2 лв Ще пия една кола Поръчай един и за мен, ако може. avelina - вземи си направи един акаунт, че малко странно ми се струва да пишеш от женски акаунт Иначе - заслужава си да идеш на елкон, защото ще ти разчетат грешки, които са записани в ЕКУ-то на колата ти. На ОBD-I възможностите са много по-малко, от колкото на OBD-II, но все пак главната задача (диагностика на проблеми) спокойно се обслужва и от стария порт. Просто OBD-II порта дава възможност и за допълнителни благинки, освен четене на грешки. Коста, и на бензиновите двигатели има какво да се чете, не само при дизеловите. Естествено, тракторите имат доста повече неща, но и по-новите бензинови двигатели (чак нови...от 2000 година г/д) и те са накичени с една кофа електроника, която е много по-лесно да диагностицираш с такъв порт, от колкото с мултицет и навиране по тесни места Edited February 25, 2014 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Става ли да изчакаш да видя дали ще работи на моята,че един сега е отговорил в темата,че при него не работело Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Става ли да изчакаш да видя дали ще работи на моята,че един сега е отговорил в темата,че при него не работело Няма проблем, не ми е спешен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Става ли да изчакаш да видя дали ще работи на моята,че един сега е отговорил в темата,че при него не работело Ако не работи на твоята, но работи на моята, ще ти го купя. Въпреки, че разни бяха коментирали, че този от линка по-долу работел най-добре. По спомени това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 До края на седмицата ще съм проверил дали работи на моята кола това чудо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Понеже в петък минах преглед и проведох подробен разговор с хората в сервиза, бих искал да ви поясня как точно се получава феномена с минаването "метър". Запитах ги направо, особено след като Господари на ефира показаха нагледно как кола с откачен спирачен апарат, без стоп, габарит и платен данък, мина преглед дефакто без преглед. Казаха ми, че този сервиз е нейде в Гетото. явно пак се осведомяваш от "просветени".... сервиза е в ж.к.Тракия зад Кауфланд...... казва се Автосвят относно джаджата ми е доста интересно как въпросната джаджа за 15лв може да чисти грешки а най-простият тестер с блутуут е 1000лв ? аз също не бих си закачил подобно творение на китайската инженерна мисъл в колата , най-малкото нямап гаранция какво точно може да се случи на ЕКУ-то. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 (edited) OBD-то е само интерфейс и то доста прост, бил той и с допълнителен блутут. Вече какво точно можеш да правиш зависи от софтуера на колата и на PC-то/тестера. А тия 1000лв се плащат за ноу хау и лицензи, които братята китайци естествено са краднали/спестили Edited February 25, 2014 by JDFU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Василе, кога ще научиш, че Гетото = Тракия за мен и не ми пука къде е точно тоя сервиз, нито пък хората са длъжни да знаят, та не съм и задълбавал да питам. Та добре са си просветени, споко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 (edited) явно пак се осведомяваш от "просветени".... сервиза е в ж.к.Тракия зад Кауфланд...... казва се Автосвят относно джаджата ми е доста интересно как въпросната джаджа за 15лв може да чисти грешки а най-простият тестер с блутуут е 1000лв ? аз също не бих си закачил подобно творение на китайската инженерна мисъл в колата , най-малкото нямап гаранция какво точно може да се случи на ЕКУ-то. Чисти и то без никакви проблеми. Все пак говорим за един и същи протокол, стандартизиран навсякъде. Както тая малка пишка ги чисти, така и ги чистят компютрите на газовите инжекциони с ОБД2 комуникация. А тоя тестер, дето е 1000лв, има още един самосвал екстри, дето тоя ELM няма. А да, както казва JDFU - плащаш си и за марката и лицензите и т.н. Както има китайски смартфони за 100 лева и маркови телефони за 1000 лева, така има и такива макини като тоя четец. Edited February 25, 2014 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 (edited) Все пак, в движеща кола, особено по-нова (т.е. при тези, в които важни неща се управляват електронно) не бих го включил. За диагностика и т.н. няма да има и 1% разлика със скъпо такова. Edited February 25, 2014 by JDFU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 (edited) Според мен е редно да се спомене, че само четене на грешки не винаги оправя нещата. Един път, че може дадената грешка да лъже, втори път може грешка хич да няма, а да има проблем. За това си трябват "живите данни" и ако е човек, който наистина разбира да хване кой сензор, уред или възел не дава точна информация. Това е, че повечето са българска работа, пише тая грешка значи там е проблема, сменяме и пак същата работа. За OBD1 и OBD2 доняъкъде съм съгласен ама не баш. Ако имаш читава диагностика, която не е 40 50 лв. ама хич пък не е от значение какъв е протокола. Мога да чета всякакви данни и да внасям каквито си искам корекции без значение. До преди 2 години сестра ми имаше универсална диагностика на Brain Bee, която купихме втора ръка за 12 000 лв., която беше 2 куфара. Единия беше самия диагностичен уред, другия беше пълен с кабели за всички европейски марки и някой японски. За да я вържеш обаче трябваше да си напълно наясно с автомобила, като какви системи има, къде е производство колата и т.н. Така и не се научиха да работят с нея и я продадохме. П.П. На мегана примерно си направих автоматично да ми пали фаровете за дневни светлини. Имаше и други функции от рода на като стане вънка около 0 градуса автоматично да ми пуска реотана на задното стъкло, да почва да пищи зумера вътре като дигна над 130 км./ч. и други подобни неща. Колата e OBD 1, производство 98-ма. За живите данни е ясно какво показва, поция на дроселова клапа, температура на входяш въздух, температура на антифриза, ламбда сонди и т.н. Edited February 25, 2014 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Довечера се разбрах с пича с такова устройство да се видим Че да пробвам дали ще стане,защото той има от 2002 HR-V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 .... То това с "чистенето" на грешки е като да си изхвърлиш фактурите от пощенската кутия и да си мислиш, че си платил. Те са само съобщение и не "лекуват" нищо сами по себе си. Иначе "нефункционалността" на OBD1 спрямо OBD2 идва от това, че самите коли са по-стари и нямат толкова електроника по тях, която да бъде диагностицирана, а не че новия стандарт дава кой знае какво повече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 (edited) То това с "чистенето" на грешки е като да си изхвърлиш фактурите от пощенската кутия и да си мислиш, че си платил. Те са само съобщение и не "лекуват" нищо сами по себе си. Иначе "нефункционалността" на OBD1 спрямо OBD2 идва от това, че самите коли са по-стари и нямат толкова електроника по тях, която да бъде диагностицирана, а не че новия стандарт дава кой знае какво повече. И аз това казвах, щото гледам и горните коментари има едва ли не дух, че като си прочетеш грешките и ще си оправиш колата. Ако беше така тея с диагностиките щяха да фалират. Още повече, ELM, съм чел моята кола и повредена ламба сонда не помня къде ме вкара като грешка. Нямаше общо с горския... П.П. А разбрах, че е повредена сондата с другата диагностика. Видях какви са показанията на сондата и варираха в много тясни граници, спрямо коректните стойности. Като сложих нова, видях как всичко се промени и какви данни хвърля към ЕКУ-то. Edited February 25, 2014 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 То е като при болестите - от това да видиш симптомите до това да разрешиш проблема (ефикасно!) си иска знания и умения и не просто да погледнеш в справочника. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Може да са полезни. На мойта изписка ли и сензора за маслото, че е време за смяна, трябва задължително някой да се закачи с компче и да го ресетне. Иначе постоянно ще ми вади предупреждение за маслото. Пък и любопитството е голяма сила Някой ден и аз трябва да си взема подобна джувка, че те ги дават и за без пари като гледам Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Василе, кога ще научиш, че Гетото = Тракия за мен и не ми пука къде е точно тоя сервиз, нито пък хората са длъжни да знаят, та не съм и задълбавал да питам. Та добре са си просветени, споко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Привет, имам обд2 - blutooth ако някой иска можее да се разберем да го тества. При мен на рено сиеник2 работи - load, speed, intake, revs, гледа за грешки е еку-то. За други неща не съм го човъркал още Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 (edited) За сега голяма греда Не успях да намеря обд2 буксата.Доста народ има проблеми с намирането на буксите.Утре сутринта ще ровя и дано я намеря Едит:Май ще се окаже,че нямам такава букса и ще видим,ако работи с един преходник 3pin to 16 pin obd2 дали да не поръчвам и него.Баси тъпите хонди...след 2001 имат букса преди тва нямат ...Супер зле. edit2:Отказвам се...Да му е*а майката няма да стане нищо...Няма да се ръся 150лв за инфоборд. едит3:Чистач оставям поръчката направо за теб да дойде Edited February 25, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Добре, ШИ чакам Колкото до мнението на Жоро - да, съгласен съм, че да имаш нещо си там, дето евентуално ще се върже към компа на колата, не ти решава проблемите по никакъв начин И да, ако работата ставаше с 15 леФа, диагностиките по сервизите отдавна да са фалирали...както и евентуално сервизите. Притежаването на такова устройство, ако ще и за 102398120398 МИЛЯРДА леФа НЕ те прави майстор. Далече съм от тая мисъл. Но за чистене на натрупани грешки, както и за живи данни (че имам съмнения за едно нещо) - ще помогне Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Баси тъпите китайци пратиха и другото Както и да е ще го дам на някой,ако до тогава не измисля как да сменя кабелите на екуто обд2 16 пиновата букса е въведена 2000 година на теория кабелите на екутата трявба да са еднакви 99-та до 2002 година Просто трявба да намеря от някъде да видя дали са еднакви Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Баси тъпите китайци пратиха и другото Както и да е ще го дам на някой,ако до тогава не измисля как да сменя кабелите на екуто обд2 16 пиновата букса е въведена 2000 година на теория кабелите на екутата трявба да са еднакви 99-та до 2002 година Просто трявба да намеря от някъде да видя дали са еднакви Чиста теория е това. ОБД2 става задължителна за бензинови автомобили от 2002г. Та е ту-партс работата. Може би ще си с OBD-I Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Усещам как накрая ще има Самтаймс люн.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.