mobo Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 9.3 за смесен разход бива ли ? Това е като карах със 140 по подбалканския.Имам едно 20тина км в София,но общо взето като за такова каране бива Едит:Искам да си купя някакъв ненатрапчив ароматизатор,че нещо не мирише като хората,а уж е прано всичко 1. не бива. 2. скоростта е висока, МПСто също, затова и разхода е висок. 3. има ароматизатори, но първо си смени филтъра на климатика и почисти въздуховодите са антигъбични препарати. гъбите придават характерния аромат на автобус на градски транспорт без прозорци в късен летен следобед и липса на водоподаване от месец. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Бива ве. Той не е бензинов до 2л? При мен с 140 е към 7.5 до 8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Неопитен шофьор лети със доста над лимита по планински път. Вероятно ще те четем в новинарските сайтове в скоро време. Ами чак неопитен не знам.Не съм карал по планинската част от пътя със 140,а по равната Аз да ви питам кога последно сте минавали по този път ? Мобо филтъра е сменен,но сигурно има гъбички.Ще напръскам с нещо.Спомням си че във хонда форума има една тема за почистване на въздуховодите.Май със спирт го правха. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Има ли значение кога сме минавали, при условие, че ограничението е 90?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 9.3 за смесен разход бива ли ? Това е като карах със 140 по подбалканския.Имам едно 20тина км в София,но общо взето като за такова каране бива Едит:Искам да си купя някакъв ненатрапчив ароматизатор,че нещо не мирише като хората,а уж е прано всичко Не. На мен по-малко ми е градския, а не е като да не давам зор на колата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 (edited) Това е газ,а не дизел разликата е от небето до земята едит:Намерих темата за почистването цък Edited January 15, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Не. На мен по-малко ми е градския, а не е като да не давам зор на колата. Ти карай в час пик, докато е затворен някой булевард за ремонт пък може и като мен до 14/100 да стигнеш. Верно, в онзи момент аз до 3та не можех да стигна... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ангеле откакто я купи твоята кола колко км си й навъртял,ако не е тайна ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ти карай в час пик, докато е затворен някой булевард за ремонт пък може и като мен до 14/100 да стигнеш. Верно, в онзи момент аз до 3та не можех да стигна... 9,5 не съм минавал квото ще да става. Ангеле откакто я купи твоята кола колко км си й навъртял,ако не е тайна ? 3000км, като 2 пъти ходих до морето. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Това е като карах със 140 по подбалканския Това е газ,а не дизел разликата е от небето до земята Добре е, че в крайна сметка се сети да кажеш за какво гориво иде реч... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Тая кола има само бензинови мотори А да отидох вчера до СБА малодст и се оказа,че крушките някак си са ми били мушнати наопаки и са светели където си искат.Е оправиха ги Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 9,5 не съм минавал квото ще да става. Когато бяха затворили бул. България и бул. Дунав, както и моста на герджика за ремонт, аз редовхо ходех до Панаира (всъщност малко по-надолу - до другия мост). В час пик. Както казах - 3та не успявах да включа - само на 1ва и 2ра в задръстванията (без автомобил не можеше - носех по 1-2 компютъра - на гръб да ги нося няколко км не е работа). Сега нормално под 9 ми харчи, колкото и да я юркам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Искам да си сменя крушките на таблото,че светят едно много убито жълто и общо взето е слабо.Та у форума хората са ги заменили тия крушки със led Дали тези или тези ,или да търся други,но пък нямам идея какви точно ? Също за другата част от таблото ми трябват T5 нещо такова? цък Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 (edited) 9,5 не съм минавал квото ще да става. 3000км, като 2 пъти ходих до морето. Аньо, ти си нафта. И аз със синия ковчег не съм качвал повече от 8 - 8.5 градско, а аз я юрках доста повече от теб. Имаш същия двигател като моя, стария, но с малко подобрения, и твоят разход е нормален. Сега, на бензин, карам с 9 градско, при това без почти никакво настъпване. Извънградското ми излезе 7.2 бензин по трип-компютъра, като маршрута беше Пловдив - Шипка - Габрово, с 4 човека и багаж вътре на отиване, а на връщане - 5 човека с багаж (двама от които бяхме аз и брат ми в двете посоки, а петият човек на връщане беше един тип мой калибър ). Та на Кольо разхода е абсолютно нормален, като се включи в уравнението това, че кара голяма кола с малък двигател на газ, както и тъпотиите, които е правил. Искам да си сменя крушките на таблото,че светят едно много убито жълто и общо взето е слабо.Та у форума хората са ги заменили тия крушки със led Дали тези или тези ,или да търся други,но пък нямам идея какви точно ? Също за другата част от таблото ми трябват T5 нещо такова? цък Съмнява ме точно тея да ти свършат работа за осветлението на таблото. Обикновено са мааааалко по-различни. Тея първите, които си посочил, са за габарити. Edited January 16, 2014 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 (edited) Ами уж са T10,но какво по-специално имат нямам идея едит:Това са сокетите за крушките.Не виждам проблем да не станат тия Led крушки. едит2:Казаха,че стават почти всички крушки Edited January 16, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Попаднах на интересно четиво. Какво излиза, компаниите майки ги дърпат евтинджос марките във времена на криза. http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/01/16/2221127_ot_golemite_avtokoncerni_samo_reno_grup_sa_na_pljus_ot/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Майната й на Европа. Само САЩ и Китай имат значение Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Значи тва италианците са пълна скръб...Как може да не сменяш масло никога ? Днес го смених пак за 3500км беше станало като катран...Тъпи жабари Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Свали капака на клапаните и да видиш вътре какви чудеса ще намериш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Може да види и нещо такова Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 (edited) Това като излезло от завода. Ето какво открих аз преди 5 години, при положение че на моята кола беше сменяно маслото 7 8 пъти. Свалях и картера, но там всичко беше като ново. След 2 водоструйки и търкане с четка и нафта докарах това състояние: След известно време свалях пак капака и вече няма и помен от подобно, като се сменя редовно маслото. Edited January 18, 2014 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Всичко е до късмет, на хонделата като и свалих капака за пръв път да и регулирам клапаните, всичко беше като чисто ново. Случил съм на грижовен жабар Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Всичко е до късмет, на хонделата като и свалих капака за пръв път да и регулирам клапаните, всичко беше като чисто ново. Случил съм на грижовен жабар Абсурд! Тоя ще да има някаква немска или австрийска кръв. В никакъв случай не може да е оригиналдЪ италЯнец Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Всичко е до късмет, на хонделата като и свалих капака за пръв път да и регулирам клапаните, всичко беше като чисто ново. Случил съм на грижовен жабар А аз на Пунтото на единия от моторите имам снимки как е по карантия пред блока. Валове на една страна, капак на клапаните на друга, блока в мазАта . Само тежести мъкнах после към Надин. Като гледам и Субарника на там е тръгнал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Стефчо, миличък, не усещаш ли, че тази тенденция на практика показва, че не моторите, а каращият ги създава проблема? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.