djadomraz Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Има ли хора с SUV-та тука? Чудя се дали когато превозното средство е по-високо ще ти блестят по-малко разните кретени? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Ако бият достатъчно високо...и в камион да си, все тая. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Няколко вече съм виждал, които късите им осветяват бус с надстройка от горе до долу,в модерно синьо-лилаво. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Такова ли? http://www.youtube.com/watch?v=bTn2ki9XsBI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 (edited) Има ли хора с SUV-та тука? Чудя се дали когато превозното средство е по-високо ще ти блестят по-малко разните кретени? Има хора със SUV-та тука и не, не блестят по-малко,щото повечето са блъскани и са кривогледи А да тия с китайския ксенон ги мразя най-много Но пък аз като им светна става забавно Хосте е да,но явно на тази позиция идват прекалено високо Ще видя тази седмица да ида някъде да ми ги регулират в някой пункт за прегледи Edited January 11, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 (edited) Даже да нямаш успех на пункт, горе - долу до задната броня на автомобила пред теб трябва да са като са макс вдигнати. Говорим на нормален автомобил седан. Понеже моята кола е на фабрична височина, просто на равен паркинг я давам до стената (примерно карфур, кауфланд,ли дълго,била,блока ти и т. н. ) лепило едно хартиено тиксо на хоризонтала и вертикала. Даваш назад поне 4-5 дължини колкото твоята кола и пак ги приравняваш по маркерите с тиксото. Ама твоята е бая висока и сигурно просто от 4-5 дължини трябва да целиш определена височина... но нз колко е стандарта. Виж всички нета ако не стане на пункта Edited January 11, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Има ли хора с SUV-та тука? Чудя се дали когато превозното средство е по-високо ще ти блестят по-малко разните кретени? не, не блестят по-малко. не печелиш кой знае колко от по-висока позиция. за подобни проблеми има предни стъкла с антирефлексни покрития, с 10% затъмнение, или пък съвсем нормални, но полирани за да нямат микропукнатини. те могат да намалят доста от проблемните отблясъци. а може като по-удобно/евтино/лесно да решиш въпроса с очила за шофиране - поляризирани или антирефлексни с цветен филтър /препоръчва се жълт/. отделен въпрос е че ако не си с отпочинали очи, или пък си свикнал на дълги сесии работа на монитор в сумрак, дори и нормални светлини ще ги възприемаш като агресивно ярки. и така докато ти се адаптират очите, ако не са позагубили това си свойство. уви, от ЕГН и биология не можеш се скриеш, ако ще и на кран да се качиш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Порових малко тая сутрин и мисля, че ако не бъркам това > http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?sbk=1&nav=SEARCH&itemId=390707710184 е правилният вариант за задната светлина? Хем има насочен диод, хем има и странични да може рефлекторната повърхност на стопа да си свърши работата. Нали? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Даже да нямаш успех на пункт, горе - долу до задната броня на автомобила пред теб трябва да са като са макс вдигнати. Говорим на нормален автомобил седан. Понеже моята кола е на фабрична височина, просто на равен паркинг я давам до стената (примерно карфур, кауфланд,ли дълго,била,блока ти и т. н. ) лепило едно хартиено тиксо на хоризонтала и вертикала. Даваш назад поне 4-5 дължини колкото твоята кола и пак ги приравняваш по маркерите с тиксото. Ама твоята е бая висока и сигурно просто от 4-5 дължини трябва да целиш определена височина... но нз колко е стандарта. Виж всички нета ако не стане на пункта настройката на пункт струва точно 10лв ..... а няк'си настройка с тиксо не е най-точното нещо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 В СБА май е по-малко към 6лв.То проблема не е в настройката,а в това дали служителя може да я направи Че да не стане по-зле след регулирането Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 да , толкова беше просто го закръглих на 10 @которе да не мислиш че реглажа на фарове е няква космическа технология...... всеки средно грамотен с машина ще я направи за точно 3 минути Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 не, не блестят по-малко. не печелиш кой знае колко от по-висока позиция. за подобни проблеми има предни стъкла с антирефлексни покрития, с 10% затъмнение, или пък съвсем нормални, но полирани за да нямат микропукнатини. те могат да намалят доста от проблемните отблясъци. а може като по-удобно/евтино/лесно да решиш въпроса с очила за шофиране - поляризирани или антирефлексни с цветен филтър /препоръчва се жълт/. Не помагат особенно. Не е проблема в отблясъците а в това, че ми блести отпред и единственото, което виждам са фаровете, които ми избождат очите. 1 от средно 10 кара все едно на дълги. Иронията е, че като му присветна минава на дълги и те блестят ПО-МАЛКО отделен въпрос е че ако не си с отпочинали очи, или пък си свикнал на дълги сесии работа на монитор в сумрак, дори и нормални светлини ще ги възприемаш като агресивно ярки. Е тука позна и така докато ти се адаптират очите, ако не са позагубили това си свойство. уви, от ЕГН и биология не можеш се скриеш, ако ще и на кран да се качиш. Мисълта ми беше, че има някои коли на границата, нито блестят много нито хич, чудех се дали положението ако си 1 метър по-високо не е по-добре Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemy Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 (edited) Докато сме на тема светлини, имам една чуденка за поставяне на DRL на скромното ми возило (кадет Е). Вчера купих едни диодни светлини: Смятам да ги залепя на бронята точно под фаровете - има достатъчно пространство и би изглеждало примерно така: Електрическото свързване ще реша по-късно. Сега чета различни мнения по това как гледа законът на допълнително монтираните DRL и наличието на маркировка Е за одобрен тип (тези нямат никаква) и ме гложди въпросът дали изобщо да се занимавам. Иначе диодите светят отлично, монтажа е изпълнен в алуминиево тяло за добро охлаждане и изобщо са направени добре. Ще бъда благодарен за мнения от запознати с материята. Edited January 13, 2014 by alchemy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Въпрос на виждане и разбиране от страна на проверяващия. Моят случай не е точно като твоя, но все пак ще го обясня, защото съм попадал в подобни ситуации. Аз съм си пригодил за дневни съществуващите фарове за мъгла, за да не се налага постоянно да съм с вдигнати фарове. Веднъж ме спряха в Карлово, но с твърдението, че не съм можел да карам едновременно на къси и "халогени", след което последва поне половин час убеждаване от моя страна, че това не са халогени, а дневни LED светлини, които осветяват пътя (при прибирането на основните фарове) на не повече от 3 метра пред колата. Да ама оня беше доста упорит и започна да ми цитира ЗДП, където пишело, че халогените можело да се използват само при мъгла, на което аз отново му обяснявах, че халогени - да, но не и дневни LED светлини и му дадох да прочете страницата от мануала, с картинки и указания, в която пишеше, че в един вариант на моя модел (канадския) тези светлини се използват единствено за дневни и се включват автоматично с габаритите (както съм направил и моите), след което последва несъгласие от негова страна, че мануалът бил на английски, а той не разбирал и съм трябвало да му го покажа на български! Както и да е...не стигнахме до съгласие, но и не ме глоби, макар че беше на косъм. Иначе след тази случка не съм имал подобни проблеми с проверяващи, освен че веднъж ме спряха, за да ми кажат, че дневните (6000К) не били точно в същия цвят както ксеноните (5000К). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 издържлив модел пътническа "баничарка" с поносима поддръжка при експлоатация като чужда пут...... вагина, де? канго 1, берлинго, партнер, кади, doblo? или нещо друго, което съм пропуснал? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 berlingo и partner са железни. кади имам наблюдение над последното - чупи скорости лесно но е мноо приятно за каране Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 ЪЪЪъммм, на тоя форд защо бронята му не е същия цвят като всичко друго и има такива хлабини межу панелите? Или аз не помня и с челен удар?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Абе фарове, диоди....аз искам да наредя два реда по 4 фара на тавана на Субарника, че едно 80% от тъпото стадо кара на дълги в града и ми бъркат на около километър в дивия. Само, че преди тия глупости трябва или да си намеря нова скоростна кутия, или нова кола. Maйката и се еВа за 171000 мили юркане. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 (edited) Чистач, свали го това тяло щом е само и му изчисти рефлектора вътре. С препарат за стъкла и съвсем внимателно. Може до към 30% по силно да почне да свети. Аз като си изчистих късите и дългите е ефекта уникално светене с осрам най-брейкър. То за чистенето - ясно. Само дето от както я имам, крушката е изгоряла. Оказа се, че за 30 секунди цялото се сваля и разкача...да обаче вътре имаше вода... и то толкова вода, че крушката се беше разпаднала вътре в самия елемент. Та докато не го почистя и уплътня както трябва, няма смисъл да слагам нова. И тя ще иде. Довечера ще си поиграя да видя какво ще се случи. А ти ако поръчваш такива диодни, имай ме предвид Моята свети доволно като включа назад. Не знам дали е сменяна но осветява. Никога не съм знаел как свети моята, за да мога да сравня. Но ще го коригираме това. Edited January 13, 2014 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Спорове за тея ДРЛ има сумати и много неясноти и възможности да те глобят или пък да ти се размине. Преди като четох закона имаше подобно изречение (цитирам по памет), "използват се ФАБРИЧНИ дневни светлини, или включени къси светлини". Един вид ако не са ти фабрични дневните могат да си те глобяват от тук и от там както си искат. Как се доказва, че тая кола е излезла така от завода аз си нямам идея. После излезе изискване ако се добавят такива светлини, те да са с някакъв евро стандарт с Е, ако нямаш такъв стандарт си пак извън закона. Сигурно трябва да имаш документ. Друг е въпроса, че излезна и схема как точно трябва да се монтират такива допълнителни светлини. На каква височина, на какво разстояние едно от друго. Така произволно монтирани, пак могат да те глобят. Така, че аз за да си спестя всякакви такива простотии, съм направил автоматично да ми се палят фаровете и хич не се занимавам. Паля и светят, гася и гаснат, като съм на контакт и на стартер не светят да не дърпат ток. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 естествено че трябва сертификат , проблема е обаче че сертифицираните ДРЛ-и са по 200-250лв , естествено никой не слага от тях щото сме свикнали да минаваме по-тънко и слагаме всичко друго но не и дневни светлини.... повечето хора не осъзнават че "каквато и да е" диодна лента не е същото като ДРЛ лента.... от там съответно идват всичките проблеми..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 ЪЪЪъммм, на тоя форд защо бронята му не е същия цвят като всичко друго и има такива хлабини межу панелите? Или аз не помня и с челен удар?! Същата е...вероятно някаква сянка пада и затова така ти изглежда, само повърхността е по-матова. А за хлабините - няма нужда да го удрям челно, за да ги постигна...почти всички USA коли имат такива хлабини (ако си гледал епизода на Топ Гиър, дето Джеръми се възмущаваше точно от това)...и корветите, че даже и вайпърите, които са в съвсем друг клас. Off/ А най-голямата хлабина отпред я има LFA...ама нея за друго са я оставили. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 (edited) 9.3 за смесен разход бива ли ? Това е като карах със 140 по подбалканския.Имам едно 20тина км в София,но общо взето като за такова каране бива Едит:Искам да си купя някакъв ненатрапчив ароматизатор,че нещо не мирише като хората,а уж е прано всичко Edited January 15, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 9.3 за смесен разход бива ли ? Това е като карах със 140 по подбалканския.Неопитен шофьор лети със доста над лимита по планински път. Вероятно ще те четем в новинарските сайтове в скоро време. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 1-во - много е. Много много даже. 2-ро - онзи път не позволява такава скорост, не и с тази кола. 3-то - WTF?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.