kotora Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Ами сигурно така ще стане И ще си го сменим сами и така Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Ами сигурно така ще стане И ще си го сменим сами и така Не, просто отиди до някой познат майстор и му обясни какво се е случило, за да ти обърне внимание както трябва. Тоя, който така ти е налял маслото, просто го забрави... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) Йеп, йеп. И хубаво разгледай маслото дето ще изтече и филтъра. За разни съмнително груби отлагания. __________________________Казвам го това защото ако предишния собственик е карал с точно лонг-лайф масла над 15 хил км интервали е възможно при слагане на масло с много високи показатели и миещи качества да стане фал. И смяната наистина си е проста процедурка ама зависи дали имаш условия и инструмент да си я правиш, ако имаш най-добре сам. Имам познати си оставят колите по 30-40мин да се изтичат... ама имам и други дето само доливат и сменят филтъра Edited November 26, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) Ами сигурно така ще стане И ще си го сменим сами и така Не е кой знае какво. Дигаш капака, отвиваш капачката на маслото, слизаш отдолу, слагаш съд, отвиваш пробката, пушиш една цигара, отвиваш филтъра, разгледждаш си фейса от телефона, клатваш един два пъти предницата...ей така за затегач и на 15-тата минута трябва да си запалил колата(естествено като минеш по обратния път). Наливаш колкото ти пише по книга или 100тина грама по-малко. Караш, квото караш и на другия ден дигаш щеката и гледаш кво трябва да се долее, че да иде между минимума и максимума. Не е нужна докторска дисертация. И ако го правиш сам...вземи си едни гумени ръкавици, че цялата мизерия да остане по тях, а не по ръцете ти . Питай ме от къде знам Edited November 26, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) По-добре е да покараш едни 500км така, да отмие каквото може и тогава сменяй пак. Даже може някоя очистваща добавка да боднеш допълнително. Edited November 26, 2013 by JDFU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Абе и аз се чудех за добавка. Някой да препоръча някаква полезна добавка, която да сложа в горивото? Въпреки, че то с тоя сняг и аз с тия летни гуми, не знам кога ще я карам тая кола. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) Въпреки, че то с тоя сняг и аз с тия летни гуми, не знам кога ще я карам тая кола. Къде видЕ снЕг бе, братко?!... Поне припалвай от време на време паметника пред вас, че като дойде лято ще питаш "що имам проблеми". Edited November 26, 2013 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Не всички карат с летни гуми зимата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Молим, когато е под 5гр сутрин... не карайте с летни галоши. Плийз. После ще спрете в моята кола (щото е невидима за всички). А добавки ... бардал, кастрол ... каквото ви е кеф ... ама само от проверени места или по нета от немско примерно. Аз вече на Чистача съм дал един проверен сайт/търговец у Бг бих му се доверил за добавка. За дизеляка предполагам между смените поне по 1 път слагате. Аз гледам към 4 пъти в 1 календарна година да слагам за инжекциона. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 В твоята кола спират само лелки-пенсионерки. Правилните гуми са първостепенно важни в зимни условия или дори само на мокро+студено (лично изпитано няколко пъти с неправилни гуми на мокро). А що се касае до добавките, аз поне досега не съм слагал, защото не виждам причина да го правя - от години си зареждам Ви-Пауър от Шел-а и всичките ми коли са или всеядни, или Шел наистина имат контрол над производството и продажбата и досега не съм имал никакви оплаквания. Виж, за дизелака на Ангел вероятно се налагат от време на време някакви "катализатори" да поочистят това-онова, че за нафтата доста се оплакват, особено като дойде зимния период - то и половината им проблеми на тия, дето се жалват, сигурно са проблеми на самата кола, ама винаги на първо място е да се посочи за виновна нафтата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Аз май съм с някакви всесезонни.Ще изкарат тая зима пък на пролет трябва да си намеря некви джанти лети на 5х114,3 15ки или 16ки Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) Не всички карат с летни гуми зимата. И със зимни гуми - лятото... Да, така е. Но все още не виждам да е натрупало 30 санта сняг, та да се стряскате толкова много. Не, че няма довечера да ходя да слагам моите, ама айде да не си говорим глупости все пак. Дори и в момента, може да се кара със летни гуми, просто не караш като лятото с тях, а доста по-бавно и внимателно. Защото зимната гума НЕ Е панацея! Някак си, не ви залепва за асфалта в града и по малките улички. Edit: Все тая де, тоя спор сме го водили много, много пъти. Безсмислено е пак да го подхващаме. Не може да ме убедите, че зимната гума ще ми реши всички проблеми на студеното време, нито аз ще ви убедя, че ако се движиш внимателно с колата, можеш да оцелееш и с лятна гума през зимата. (Бележката е, че говорим за градски условия! При снеговалежи или минаване на Шипка с летни галоши никога нищо не съм споменавал!) Edited November 26, 2013 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Не си споменавал, но си го правел. Така че - гледай си .... работата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 И със зимни гуми - лятото... Да, така е. Но все още не виждам да е натрупало 30 санта сняг, та да се стряскате толкова много. Не, че няма довечера да ходя да слагам моите, ама айде да не си говорим глупости все пак. Дори и в момента, може да се кара със летни гуми, просто не караш като лятото с тях, а доста по-бавно и внимателно. Защото зимната гума НЕ Е панацея! Някак си, не ви залепва за асфалта в града и по малките улички. Edit: Все тая де, тоя спор сме го водили много, много пъти. Безсмислено е пак да го подхващаме. Не може да ме убедите, че зимната гума ще ми реши всички проблеми на студеното време, нито аз ще ви убедя, че ако се движиш внимателно с колата, можеш да оцелееш и с лятна гума през зимата. (Бележката е, че говорим за градски условия! При снеговалежи или минаване на Шипка с летни галоши никога нищо не съм споменавал!) И след толкова много обяснения за оцеляване на пътя с летни гуми в зимни условия, карайки пенсионерската...аз да попитам - защо си усложняваш живота с експерименти, след като просто може да си го улесниш? Не казвам, че зимната гума е панацеята от ноември до март, но определено с нея колата е много по-стабилна, дори и да няма сняг, а да се само студено. П.П. Тия журналисти нямат спиране...Сутринта по една от националните телевизии ме предупредиха, че минимумът на грайфера на зимните ми гуми трябвало да бъде 16 милиметра...ако съм бил с под 16 милиметра, по-добре хич да не се качвам - в тоя случай направо да зарязвам колата, щото чак такива гуми няма как да намеря. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 http://news.plovdiv24.bg/466190.html еми регвайте каквото регвате до 2ри март и така Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) Впрочем ... визирайки разговора горе за летни/зимни всесезонни гуми... еми ок... примерно ако има човек бегачка/лъскачка или квато и да е скрап с гуми на 150лв на брой ... не може ли поне малко да си преглътне егото и да вземе по 80-100лв 2ра ръка гуми на 2-3 сезона в прилично състояние 4бр или айде да сме още по-реалистични 2 второупотребни зимни за предните колела (без оглед задвижващия мост) пък отзад каквито има?! Или 2 новички зимни за предните барем да се цели в дървото, а не да е шейна вървяща де си иска... ще може и да спира донякъде ... хем и тия дето са на задно ... като не може да тръгне сутринта... еми ясно, че не бива въобще да е в движение. Така ги вижда нещата мойта самовлюбена персона. Edited November 26, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) http://news.plovdiv24.bg/466190.html еми регвайте каквото регвате до 2ри март и така Tи прочете ли тая статия дето си я сложил или просто ей така си я слагаш бре момко? Много добре си е описано. На гражданите, монтирали газови уредби на автомобилите си преди 2 март 2014 година, не се налага подмяна на свидетелството за регистрация на МПС. и след това Гражданите, на които не е отразена газовата уредба в талона за регистрация на превозното средство, да съхраняват документите за монтажа на уредбата и при извършване на последваща пререгистрация на автомобила да ги предоставят за отразяване в талона. С две думи, ако си имаш паспорт на газовата си караш без да сменяш каквото и да било. Има си прегледи, там ти отразяват редовността на системата, Ако продаваш колата или по друга причина пререгистрираш, представяш документите и като ти сменят талона записват, че вече си на 2-та типа гориво. Друг ще е въпроса за тея дето ще слагат газови след 2-ри март. Там сигурно пак ще се минава на специален преглед на газовата и сигурно ще искат смяна на талон, но това все още го мъдрят. Колкото до Антарес, да иска документи за газовата уредба на автомобила(паспорт, протокол от монтажа, от преглед документи на газовата или подобно). Ако няма бягай на далеч, че може да си докараш главоболия само. Така и така ще се сменя талона, ще искаш задължително да пише и 2-та типа гориво. Информацията по-горе потвърждава и ДАИ. http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1179434 Въпросната наредба важи само за новомонтирани газови уредби и не се налага никаква смяна на талони принудително. Edited November 26, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 ....2 второупотребни зимни за предните колела (без оглед задвижващия мост) пък отзад каквито има?! .. То хубаво предния мост, ама недей пренебрегва и задния, че като ти тръгне нанякъде задницата става много весело - ако си със задно има някаква оправия с газта, ама с предно да ти се завърти задницата като на дрифтиращо БМВ, хич не е забавно уверявам те...още повече ако си на смолянския път с камион в насрещното. С кофти гуми, дори и с грайфер, но стари и изпечени, даже само на мокро с невисока скорост могат да ти се случат доста случки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) Тук си е направо задължително от някой си октомври или ноември до края на март ако не се лъжа да се кара със зимни гуми. Аз съм със зимни от средата на октомври Иначе въобще не си представям да карам с летните гуми на гтв-то през зимата - http://www.tyrereviews.co.uk/images/tyres/s_drive.jpg Наистина каквито и да е секънд хенди с грайферче биха свършили повече работа от летни гуми, особено ако добавим сняг в уравнението, а не просто студено време. Да не говорим, че има разни китайски гуми които са доста по-евтини от нормалните, но пак са нови гуми и съответно карането с летни гуми се превръща в чиста проба глупост Edited November 26, 2013 by ARPAnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Къде видЕ снЕг бе, братко?!... Поне припалвай от време на време паметника пред вас, че като дойде лято ще питаш "що имам проблеми". Зимните гуми се слагат и заради температурата. Тая лятна гума, колко време трябва да си бръмча с нея преди да стане по-мека от дървено трупче при 0 градуса температура на въздуха? Аз си я припалвам. Не съм казал, че няма да я карам, а че докато не сменя гумите, никъде не съм се запътил. Впрочем ... визирайки разговора горе за летни/зимни всесезонни гуми... еми ок... примерно ако има човек бегачка/лъскачка или квато и да е скрап с гуми на 150лв на брой ... не може ли поне малко да си преглътне егото и да вземе по 80-100лв 2ра ръка гуми на 2-3 сезона в прилично състояние 4бр или айде да сме още по-реалистични 2 второупотребни зимни за предните колела (без оглед задвижващия мост) пък отзад каквито има?! Или 2 новички зимни за предните барем да се цели в дървото, а не да е шейна вървяща де си иска... ще може и да спира донякъде ... хем и тия дето са на задно ... като не може да тръгне сутринта... еми ясно, че не бива въобще да е в движение. Така ги вижда нещата мойта самовлюбена персона. Аз гуми, че ще купя - щя купя. Просто в момента търся гуми, а и джанти. До края на другата седмица се надявам да съм сменил гумите със зимни. И 4-те. За добавките: гледах някакви на Liqui Moly в МЕТРО на промоция. Затова се замислих дали няма да е хубаво да сложа някоя и друга. За обиране на водата, за прочустване на някви утайки, за повишаване на незнам си кво... Въпроса ми беше главно за това дали някой е ползвал и дали има ефект или са само плацебо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) И след толкова много обяснения за оцеляване на пътя с летни гуми в зимни условия, карайки пенсионерската...аз да попитам - защо си усложняваш живота с експерименти, след като просто може да си го улесниш? Не казвам, че зимната гума е панацеята от ноември до март, но определено с нея колата е много по-стабилна, дори и да няма сняг, а да се само студено. Не споря за предимствата и удобството на зимната гума, но понякога нямаш средства да си купиш зимни гуми, както беше в моят случай. Преди 2 години, много снежната зима, 2 месеца колата ми беше паметник пред нас, точно поради факта, че нямах гуми за условията. Но на тея температури, които са последните 2-3 дена, не е проблем да си караш и с лятна гума. Просто внимаваш, това е. Не си споменавал, но си го правел. Така че - гледай си .... работата. Кога е било това, че не помня? Ама си спомням как ти свирят гумите по завоите...с 40км/ч като не може да тръгне сутринта... еми ясно, че не бива въобще да е в движение. Така ги вижда нещата мойта самовлюбена персона. Да, съгласен. Поради същия факт и аз не карам, когато не съм екипиран. А само 2 зимни гуми мисля, че няма смисъл. Измамното усещане за стабилна предница може да те вкара в беля...с гъза напред. За колите на задно няма смисъл да коментирам - или 4 броя или гараж. midex - ти в Пловдив ли си вече? Или още си вдън горите тилилейски? Edited November 26, 2013 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Абе и аз се чудех за добавка. Някой да препоръча някаква полезна добавка, която да сложа в горивото? Въпреки, че то с тоя сняг и аз с тия летни гуми, не знам кога ще я карам тая кола. Хах. 6 години карах жабарника с летни гуми на камИк. Че и се поизтъркаха дори. Само градско обаче и ако не се правиш на Томи Макинен - не е голям проблем. На един наклон не съм се качил...не ми е и трябвало обаче . Ама ти си знаеш де. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Летните ми гуми са хубави. Смятам да си ги ползвам дълги години, затова ще си взема едни зимни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) Летните ми гуми са хубави. Смятам да си ги ползвам дълги години, затова ще си взема едни зимни. Аз не ти казвам да не си вземеш. . Дори напротив. Казвам ти, че и в най-големите снегове съм карал с летните гуми и в най-големите студове също(сухи). Само, че червената лампа в главата ми беше светнала, че съм с насран гъС и внимавах около 10 пъти повече. Нито с лятна гума непременно трябва да се изчеластриш зимата, нито зимната гума е светая светих и ще седиш залепен на пътя Отварям една скоба: моята кола извън града не беше излизала. Минаване на Шипка и други интересни проходи зимно време не са ми били в уишлистата и работа там зимно време моя задник няма Edited November 26, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Минаване на Шипка и други интересни проходи зимно време не са ми били в уишлистата и работа там зимно време моя задник няма Aaaa то и аз нямам проблеми зимата ако ходя само до офиса... щото дотам ходя пеша. Или пък от нас до Билла (щото единствено по 6ти септември ще се наложи да карам) - до тези 2 места мога и с велосипед да ходя зимата. Ама не е там работата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.