Midex Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 ...Въпроса ми е ... ...и ако се чудиш кой точно клуб - този или този, за предпочитане първия (във втория са отцепниците). И наблегни на това във вторите скоби в поста на хоста. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 ...и ако се чудиш кой точно клуб - този или този, за предпочитане първия (във втория са отцепниците). А тебе как ти е ника там? И мислиш ли скоро да ходиш към сбирките? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Ама вие харабийската си членувате в тия клубове, а? Аз се регнах в Хонда и ме баннаха след първото мнение . Бая отдавна беше, но помня, че имаше някъв "ориз" В тоя ред на мисли мунинг.бг бачка ли още? Това е мястото с най-много вицове Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Не само членуваме, ами и си ходим 2 пъти седмично на разпивки (с безалкохолно). Майтапа настрана, но тия са най-навитите за ежеседмични срещи от всички, дето съм срещал досега - всеки четвъртък и всяка неделя по подразбиране са на ЕКО-то, без пропуск и без значение дали грее слънце или валят камъни....най-често се събират по 6-7-8 коли (поради малкия интервал между събиранията), но съм ходил и когато е нямало място на паркинга от фордове, а даже съм засичал срещи и с гости от софийската група. С една дума - навитаци! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Явно имат много дефекти, повреди и проблеми за обсъждане, което е логично предвид марката... Може би се конкурират с Орел-ите и италианските навитаци по честота на събиране... То им е наложително на хората - разбираемо е... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Ти недей приказва, щото твоят кум е един от най-честите посетители там. А в интерес на истината, най-рядко приказват за проблеми или ремонти...сигурно щото ги е срам да си признаят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 А в интерес на истината, най-рядко приказват за проблеми или ремонти...сигурно щото ги е срам да си признаят. Да, щото нали форд и циганин не боледували - направо умирали. Та за това нищо не си говорят по ремонтите Да не ме чуе моя, щото ако е като фиата - жална ми майка... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Ама вие харабийската си членувате в тия клубове, а? Аз се регнах в Хонда и ме баннаха след първото мнение . Бая отдавна беше, но помня, че имаше някъв "ориз" Щом има такива да членуват и във Фиат има всякакви. Аз също съм "член" на Рено клуб имам клубна карта, плащам си членски внос и т.н. Иначе Фокуса е според мен една от най-здравите им машини. Иначе митовете и легендите, за Форда и майстора ги знаем, както и това, че Форд се оправя, като между предния и задния номер се сложи друг автомобил.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 (edited) Принципно не ми се занимава да търся от София или някъде другаде кола,но в Пловдив просто няма хонди Ще питам съквартиранта ми другата седмица дали е съгласен да отскочим до Горубляне тъй като аз нямам идея за какво точно трябва да се внимава при оглед. Edited October 24, 2013 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 (edited) Щом има такива да членуват и във Фиат има всякакви. Аз също съм "член" на Рено клуб имам клубна карта, плащам си членски внос и т.н. Иначе Фокуса е според мен една от най-здравите им машини. Иначе митовете и легендите, за Форда и майстора ги знаем, както и това, че Форд се оправя, като между предния и задния номер се сложи друг автомобил.... Какво общо има в случая ФИАТ? Плащаш членски внос...ей това вече ме съсипа тоталнo...за Рено. Жорка нищо ти нямаше до скоро бре майна . Митове бол...нито една простотия избълвана обаче няма да ме спре да си купя 4С ако естествено не беше с такава грозновата цена Edited October 24, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 (edited) Ти все едно не познаваш фантастиките на Стефчо... И неговия фантастичен свят... Бачо...чети долу Много сме в тоя фантастичен свят. Викат ни тифози Хехехе "Гаражисти" цитат от дедо, не мраз, а Енцо true story Вземи си МакЛарЕн... то и тва остава само. Хептен вече ми падна в очите! И ти се имаш за някакъв фен на Ферари... нещо гледаш ф1 помня ... Кажи, честно... след F50 как определяш периода до сега? Щото нали чакаме великия супер спортист, надяваме се да е връхта на сладоледа. Та какъв е според теб периода на Ферари? Със супер успехи и престиж или мега мазнене на Китайци, Дубайци и кво ли не за да може после Алонсо да плюе като махленския експерт в еврофутбол-а? Ей сега ще си взема ракийката иначе, благодаря за напомнянето Днеска почивам...та ето ти моя отговор: Да не кажеш, че си измислям галиба Ди Монтедземоло: Ферари не продава коли, а мечти 26.09.2013 | Светлана Стойкова; снимки: Ферари | 0 коментара Успешен, прям бизнесмен, който често е споменаван в най-високите политически кръгове в родината си и е най-близкото нещо до кралска особа в Италия в наши дни. Назначен е за спортен директор на Ферари през 1974 г. от самия Енцо Ферари, като по времето, докато заема поста, отборът печели две световни титли. С този кратък профил Уол Стрийт Джърнъл представя свое интервю с президента на Ферари Лука Кордеро ди Монтедземоло, в което той разказва отново за ръководената от него компания, философията му в бизнеса и спорта и пазара на коли в настоящата трудна икономическа ситуация. Днес Ди Монтедземоло вече не е толкова обсебен от спорта, колкото в миналото. Но е имало време, когато си мислел единствено: - Ще е кошмар, ако Ферари завършат втори. Кошмар! Длъжни сме да победим. На 66 години италианецът е по-мек, въпреки че все още е тясно свързан с всички аспекти на работата. А и няма как да е другояче при положение, че спортното наследство влияе върху всички сфери на дейност във Ферари: - Няма друга компания в света с толкова дълга история в спорта. Няма друга компания или отбор в света, които да са толкова успешни. Няма друга компания или отбор, участващи от 1950 г. досега, независимо дали времената са добри или лоши. Ферари винаги са тук. Защо ли? Една от причините, разбира се, е, че за нас това е промотиране. Ние не инвестираме в реклама... Надпреварите са най-добрата реклама за Ферари. Втората е, че откакто аз съм в компанията, Формула 1 е най-напредничавият развоен и изследователски център за Ферари. И за това могат да се дадат множество примери. Маркизът споменава KERS като такъв пример и преминаването му от Формула 1 към сериен модел на марката. Той обяснява, че подобен преход от пистата към нормалните пътища се осъществява благодарение на подхода му: - От 23 години насам карам трима души от GT и трима от състезателния отдел да комуникират ежедневно... И въпреки абсурдните правила [в F1], успяхме да осъществим подобен трансфер. Има ежедневен пренос на идеи, опит, на технологии. Ди Монтедземоло има специална философия и подход и при производството на серийните коли: - Гордея се, че тази година казах на хората си: „Искам да произведете по-малко автомобили”. Защо? Защото за мен е важно Ферари да остане мечта. Винаги повтарям: „Ние не продаваме кола, ние продаваме мечта...” Така че произвеждаме по-малко автомобили, но желанието ни е да правим повече пари и да увеличим сериозно стойността им, както и на използваните коли... Днес, особено в условията на криза, е необходимо да се чувстваш свободен и да имаш свободата да използваш автомобила си правилно. Освен това сме имали модели, които не са били толкова лъскави като други. Калифорния (начало на производството през 2008 г.) е като Порше, но с различно поведение. Уважавам Порше, но Ферари е по-ексклузивен бранд... Не правим SUV-ове, не произвеждаме четириврати модели, не прехвърляме 7000 коли на година. Освен това винаги казвам на хората си: „Ще ми направите голям подарък, ако не продадете Ферари на футболист”. Наистина. Защото те купуват, за да се перчат. На мен това не ми харесва. Последния болд...аз какво казах преди няколко страници за продажбата на Ферари...горе-долу същото. Естествено ти, Виден и нетруута няма да са съгласни. Е...имате късмет. Нося си широките гащи и ще си го преместя с двата пръста, дето току що им сложих алое вера...в другия крАчол Edited October 25, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Чефе, да цитираш какво казва собственика на някаква мизерна фирмичка за самата нея, не е много хитро. Но ти си знаеш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Чефе, да цитираш какво казва собственика на някаква мизерна фирмичка за самата нея, не е много хитро. Но ти си знаеш. Това е отговора на въпроса, който ме пита Хоста...1:1. Само, че моето мнение няма значение. . Аз съм никой, докато Маркиза Е някой. От думата собственик на там...другите глупости няма да ги коментирам . Щото си аверче, не за друго . Ако обаче решиш за малко да си отвориш оченцата и да изгледаш едно състезание без да сгрешиш кои гуми са хард и кои софт и кой номер болид на кой пилот е...ще го разбереш Маркиза . Ела па ако намериш време и да гледаш тия състезания дето аз съм гледал...1 месец отпуска трябва да си вземеш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Стефчо, не знам колко са тифозите, но бройката е голяма предимно от футболна, а не от формулна гледна точка. И от тая не особено голяма група, фантастите като тебе със сигурност са много малко. В смисъл спокойно можем да ги строим в двора на съседното училище в две редици. Защото тифози или не, хората имат очи и мислят трезво. И когато вече 6 години се повтаря едно и също и най-коравите тикви виждат фактите. ОСВЕН разбира се фантастите, които живеят във фантастичния червен свят, нощем с черните коне... Ванчо е абсолютно прав! Бивало то шефа да си признае, че са се осрали... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiTT BuLL Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 И поредната изг*зица като обява , цена снимка и описаниев добро състояние иска да каже че все още има какво да ядат мишките от нея - като гледам задния капак , все едно гледам някоя стара печка ЧУДО на село на двора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 Баси цената за тая каруца Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSider Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 Чок тарикати много за жалост. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Отидох да видя фиестата и й записах вин-а.Та излезна,че е 2002 година.При двигателя има една бележка за смяна на масло юни 2013 и пише,че е била на 106000км,което малко ме съмнява за 11 годишна кола.Сега чакаме да видим каква ще й е цената,че е ударена отзад до калника и един приятел ще я оправи тези дни. Търсих във форума на форд,но така и не успях да намеря повечко информация за 1.4L Duratec 16V EFI DOHC (75/80PS) и как се държи на газ с Г.И. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 (edited) Ииииииии...хииииииии.... тоз младеж как кара на слик, на нормална настикла с формула 3000 .... въй! Инак гледа Madness Motorsports са изкарали Stage 1 RS6 Avant ... 0-100 - 3.8 ... 1/4 миля ниски 12ки .... Злобиле ... чЕкаме включване и от тебе. https://www.youtube.com/watch?v=gNE6_4caoS4 Edited November 5, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Ох като не знам каква кола искам и направо ми става лошо Дали да е хонда или пък мазда 323,626 или пък нещо друго.Идея си нямам Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Нали знаеш, че 323 и 626 ... са тотално различни коли за различни нужди? Вземи си Сивик 4 врати и перкай яко, само по-чести смени на маслото и филтъра и тва е (а не като в БГ на 10+ годишни коли на 20 хил км смяна на масло и то с най-големия боклук). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Ох като не знам каква кола искам и направо ми става лошо Дали да е хонда или пък мазда 323,626 или пък нещо друго.Идея си нямам Ти си по-зле и от мен бе? Аз поне имах някакви основни изисквания. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Ииииииии...хииииииии.... тоз младеж как кара на слик, на нормална настикла с формула 3000 .... въй! Инак гледа Madness Motorsports са изкарали Stage 1 RS6 Avant ... 0-100 - 3.8 ... 1/4 миля ниски 12ки .... Злобиле ... чЕкаме включване и от тебе. https://www.youtube.com/watch?v=gNE6_4caoS4 а видях я още като я докараха , по стечение бях там за един чип ми.... коментар , коментар..... колата е ненормална , мисля тия дни я захващат за стейдж 2 с къстъм изпускателна ...... a как ~2 тона се ускоряват за това време е ужас направо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 (edited) Яка, яка ... ама комби... гледай RS7 къде къде по-красива е: Edited November 5, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Ти си по-зле и от мен бе? Аз поне имах някакви основни изисквания. Шсъ сетиш. Проблема е че не знам какво искам Поне знам горе-долу какво не искам.VW и Opel. Хонди гледам,че няма почти никакви,но и цените са им яко надути Има едно 323 утре ще идат да го видят сигурно.Ще обиколя събота и неделя със съквартиранта ми по горубляне и насам натам да видя,ако евентуално се намери нещо А да и хечбека на сивика ме кефи повече от англичанката Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.