RaptoR Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 За какво повтаряме нещо, което сме дъвкали преди години? За аджамиите - като ти свети отзад, пулсираш с педала на спирачката, така щото да ти мигат стоповете. Ако не се сети - по избор - пускаш го да те мине и ако решиш го гониш на дълги да види хубаво ли е. Като бях младеж като вас така ми бяха вдигнали нервите, че на Голфа монтирах една ХЕЛА да гледа назад. Като не разбере по нормалния начин кретенът, па като му я изшия в муцуната, да видиш как се сеща. Еееех спомени.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Еееех спомени.... Я прочети онова, дето го написах А ти кафе пил ли си с другата страна, а? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Офф много скъпи тия хонди бе 1.5ils 96та година 3600лв регистрирана.Ама пък си гори 6 на 100 бензин Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Това извън града ли и то с 80 км в час, без нито едно изпреварване? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 На мен очите ми бяха останали в един акорд преди години, ама някак излизаше колкото 2 тойоти... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Това извън града ли и то с 80 км в час, без нито едно изпреварване? Тц еконо лампата свети до 120км/ч Тия японците знаят как да правят двигатели Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Това извън града ли и то с 80 км в час, без нито едно изпреварване? Тц еконо лампата свети до 120км/ч Тия японците знаят как да правят двигатели И кво? И мойта с 2.5к рпм гори 6.5-7 ама реално все застигаш някой, все има ограничения 60км/ч и реалния ми е 7.5 до 8.5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 И кво? И мойта с 2.5к рпм гори 6.5-7 ама реално все застигаш някой, все има ограничения 60км/ч и реалния ми е 7.5 до 8.5. Един и същи болид с различни пилоти харчи различно, нали знаеш. Имам един приятел като се качи при мен и почва да охка "горката колица, как й взимаш душата"... в същия момент аз като се кача при един друг мой приятел на 5тата минута съм затегнал колана и се държа здраво за дръжките в тих ужас... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 (edited) Дам, няма майтап. Предното волво можеше в града и 11 да харчи и 17. При мен харчеше 12 и не можех и не можех под това да го сваля. Само 1 път се разкарвах цяла седмица с баща ми като шофьор на Волвото и при засечка пълно-пълно излезе 11 разхода. Ама той има некви стоически нерви (няма да казвам и по колко нарушения си прави без да му прави впечатление - забранени завои, не пуска мигачи, престоявания по лентите и т.н.). Та наистина голямо значение има кой е зад волана. _____________________________________След 2 месеца мъки минах на Осрам Найтбрейкър Плюс за късите. Ако не съм доволен (преди карах с Осрам 30%+ и бях доволен) ... сваляне на фаровете за почистване. Ако пак не става, пращане на рефлекторите в Стрелча или където там беше за подновяване на покритието. Евентуално след всички тия процедури ако още имам забележки... 50w 3200k къси и найт брейкърите отиват на дългите, които ползвам и за дневни светлини на 30%. Edited October 15, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Ама вие само крушките ли сменяте с халогенни?Защото аз обмислям да си забуча едни bi-xenon лупи.http://www.retrofitlab.com/xenon-projectors-1/mini-h1-bi-xenon-projectors-50-1.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Ама вие само крушките ли сменяте с халогенни? Защото аз обмислям да си забуча едни bi-xenon лупи. http://www.retrofitlab.com/xenon-projectors-1/mini-h1-bi-xenon-projectors-50-1.html Нали знаеш, че е незаконно ? Освен ако не минеш технически преглед и т.н.. Иначе проучи до колко фаровете ти подлежат на отваряне, за моите приказката е, че лепилото което са ползвали е по-здраво от фара, та във фурни ги вкарват та нз какво, филмче ужастно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Моя фар е с лупа на късите. Ефекта от Найтбрейкър-ите е страхотен за сега. Но по-подробни впечатления ще споделя след месец-два да им понавъртя малко км вечер. Но дори с само с каране в 19:30 се вижда, че светят съществено по-добре от обикновена крушка - при мен цокъл h1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Ама вие само крушките ли сменяте с халогенни? Защото аз обмислям да си забуча едни bi-xenon лупи. http://www.retrofitlab.com/xenon-projectors-1/mini-h1-bi-xenon-projectors-50-1.html Отличен избор. На един приятел му подарихме подобни и остана адски доволен. Кажи речи почти никаква модификация не се прави. Не се налага да сменяш целият фар. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 btw бая позитивни отзиви има от хора с e46 за вграждане на тези > http://www.proparts.bg/category/4/bi-ksenonovi-sistemi-s-lupi-i-retrofit-komplekti.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Отличен избор. На един приятел му подарихме подобни и остана адски доволен. Кажи речи почти никаква модификация не се прави. Не се налага да сменяш целият фар. Абе май не е толкова лесно за моята кола като гледам по-долу.. Нали знаеш, че е незаконно ? Освен ако не минеш технически преглед и т.н.. Иначе проучи до колко фаровете ти подлежат на отваряне, за моите приказката е, че лепилото което са ползвали е по-здраво от фара, та във фурни ги вкарват та нз какво, филмче ужастно Не знаех, че е незаконно. В крайна сметка, от къде ще знаят на техническия преглед с какви фарове съм бил, за да знаят, че тия са ми нови? Ето до колко фара подлежи на отваряне. Направо ще им дам клипчето, да си го следват. На края има сравнение между нормален рефлектор, ксенонов рефлектор и тоя би-ксенон с лупата. http://www.youtube.com/watch?v=KR6CrzH6n_g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Абе май не е толкова лесно за моята кола като гледам по-долу..Винаги има начин. Доста популярен начин е във нагрята фурна или с пистолет с топъл въздух. Не знаех, че е незаконно. В крайна сметка, от къде ще знаят на техническия преглед с какви фарове съм бил, за да знаят, че тия са ми нови?Всички фабрично монтирани ксенони имат пръскалки за измиване на фаровете. edit: Сега видях клипчето. Точно чрез нагряване ги отварят. Внимавай къде ще ти го правят. В града има само 2-ма човека на които бих се доверил за такова нещо. Единият е Бухала. Другият е един приятел с автосервиз. Евентуално и при Сурен, но не знам дали се занимават с такива неща. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 такива манипулации - само при Бухала. Не знам някой друг, който да се занимава с толкова внимание, колкото той. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 (edited) Хосте, батьовата. Я дръпни 2, 3 реда за SMG-тата на е46 M3. И другото, само тука ли има стригане за valve adjustment на всеки няколко хиляди мили на всички M-ки? Щото 1500 долара са си 1500 долара и определено не ги кОпаме по дворовете. едит: Чини ми се, че нещо капризна беше тоя вид скоростна кутия. Edited October 16, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Не е. Това е нормална ръчна кутия с компютърно - хидравлично управление на съединителя. Общо взето ако говорим за SMG II, много добра кутия. И следващите. Но 1вата в е36 е зле. Като цяло 2ра ръка ако е Смг... Караш докато изтропа... после частите са астрономически за обслужване на кутията. Хвърляш и слагаш ръчка. Много има писано по форумите. За m52 и s52, s54 в Ервопа няма такива напасвания. Може да е нещо само за САЩ. Там двг не са точно същите като в EU. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 (edited) Понеже има много рибарлък относно това колко горяли "бмв"-тата и доста хора не правят разлика между 1.8 и 3.2 мотор. Да дам малко реални данни от тия дни. 328i m52b28 single vanos (т.е. първа версия на м52б28, следователно по-новите са и по-икономични) С 2ма души и багаж и на отиване и на връщане 266км извънградско - повечето време до 100км, но не през цялото+74км градско - нормално каране _________ 30.3л бензин от които 19.23л ГазПром 95 и 11.1л Shell 100 Това е мотор с коректно работеща само една ламбда сонда (от две). Предполагам, че има шофьори които ако карат по-кротко от мен могат и по-добре. Edited October 16, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Т'ва колко коня е? 200? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 200 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 (edited) Не е. Това е нормална ръчна кутия с компютърно - хидравлично управление на съединителя. Общо взето ако говорим за SMG II, много добра кутия. И следващите. Но 1вата в е36 е зле. Като цяло 2ра ръка ако е Смг... Караш докато изтропа... после частите са астрономически за обслужване на кутията. Хвърляш и слагаш ръчка. Много има писано по форумите. За m52 и s52, s54 в Ервопа няма такива напасвания. Може да е нещо само за САЩ. Там двг не са точно същите като в EU. Е тва не е ли с перата зад волана? Тва с напасването си го има....който и да питам. Ебаси миндилщината едит: е30 М3 тука е или на парите на е46 М3 или по-скъпа. Детска мечта ми е майна обаче и хляба е с пари Edited October 16, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 (edited) Има пера SMG, нямаш 3ти педал. Не купувай s14 m3. Тая е30-ка няма общо като мотор а някоя друга. Литровата мощност й е висока, нуждата от ребилд винаги тегне. Всичко по мотора е самo за м3,няма взаимозаменяемо нищо. Няма почти и алтернативни части. А цифрите са умопомрачителни. Е46 м3... И то иска стабилни поддръжка ребилд ако е зорено ама части бол. Ако си решил... успех. Ама с масла под 300-400лв, гуми под 2 бона минимум и ребилд за по е 8 хилки в един момент не става. И шперчетони то ще иска обслужване във времето. Edited October 16, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Ммммммммм... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.