Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Мидексе... речи ни колко е разхода. Щото ако е под 12/100 е ок. Но аз не съм виждал мотор под 1.8 градско в Плд (освен лятото като няма хора) да харчи под 11л на 100км на бензин. За мен е неприемливо над 12/100. Та кажи.

 

А нищо не намеквам за това кой колко тежи. Казвам, че като си напълниш колата с багаж си има отражение, и като пуснеш и климатика. Съвсем резонни неща.

 

А съветите са хубаво нещо. И аз си карах форд за 1ва кола и си беше ок (докато не ми го конфискува семейното тяло) една сиерка 80кс на газ... толкова беше лекичка, че си пердашеше спокойно извънградско с 130.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Та кажи.

 

Казвам - между 9 и 10 (точно толкова ми харчеше градско Синята птица с 54 коня). Покрай членуването във фордовския клуб имам познати точно с този двигател, познавам ги от 2-3 години и съм се возил в колата на един от тях.

Link to comment
Share on other sites

Чакай малко сега ... какви 54кс? Не говорим ли за 1.6 100кс? > http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=7362

 

______________________

А, нз що ме пращаш да си ходя в други форуми като мисля, че точно аз споменах първи идеята за Фокус, защото е много хубаво шаси.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Това за Синята птица само Раптора може да го разбере...и беше вметка, нямаща нищо общо с обсъждането на фокуса, респ. затова беше и в скоби. А те пращам в лоното, защото извън него много гадаеш.

 

Едит: Ето ти и справка за Дюратека пак на същия сайт, ей така...за обогатяване на общата автомобилна култура.

 

Едит2: Спирам да пиша за днес - много красива цифра постове съм докарал и искам да си я погледам известно време. :))

Link to comment
Share on other sites

ОК, сайтовете и аз ги знам. Ще ми кажеш ли колко е реалния разход? Или се покрива с тоя от сайтовете? Още повече какво означава "много гадаеш". За мотор 1.6 ти навит ли си на 12? Аз изказах резерви защото от всички двигатели които съм виждал бензинови под 2.0л ... все са им недоволни собствениците ако не ги газифицират.

 

А и както виждаш той е карал дизел. Нали знаеш като се качат дизелджиите на малък бензинов мотор и как веднага отсичат, че това не става за каране.

 

И защо да гледам Дюратек-а слаган в следващата версия на Форда?

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Автоматик версия ;) тия преди това са за ръчна кутия.

 

___________________

btw по-добре разпитай Мидекс на ЛС за форд клуб Пловдив, да идеш да ги видиш колите на живо. Предполагам, че както повечето автоклубове ще са готини и отзивчиви хора, хем ще ти кажат от първа ръка за цени на части, ремонти, разход. Това е най-добрия вариант.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Когато карах авенсиса на първа и втора само в едни задръствания (бяха разкопали половината от Кършака и 2 месеца само в такива карах една зима ако не се бъркам) даваше разход 14.5/100. При средна скорост 12км/час. От нас до Панаира съм спирал през 5 метра.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Аз имам същия фокус но турбинирания дизел. Пъргав е за 90 коня, даже бая. Мисля, че го казах и преди в съобщение. Аз пак бих вземал същия дизел но фокус бензин не. Освен че горят много в града, лапат и масалце доста. В момента има два фокуса като мойте за продаване внос от ИТ. Ако имаш интерес пиши. Няма още обяви. Но единия е доста запзаен, като моя преди 3 години :)

Link to comment
Share on other sites

И? Удари прекъсвача на първа и ще видиш цифри от 40+ на сто... Какво общо има тоя моментен разход с глобалната картинка?

За среден разход, замерен в продължение на няколко месеца говоря, не за моментния.

Link to comment
Share on other sites

На тоя двигател, бензин 1.6, разхода ще му е към 10 градско, готов съм да се обзаложа. TdDI ще е доооста по-добре като динамика и като разход, от колкото тоя бензин, спор няма. Въпроса е, че нещо съм прекалено предубеден към дизелите на Ford. Не знам защо, просто съм. Отделно, че и те, като двигатели, са с повече неща, които могат да сдадат багажа...

 

Хубавото на този, който съм постнал, е че може да се проследи цялата му история. Има си сервизна книжка от България и се проверява с един телефон цялата история. Просто и към Форд съм леко предубеден... Но за тея пари, не знам дали е най-доброто и питам за мнение :)

 

Edit: Да добавя, че тая кола ще се кара на къси разстояния, което си мисля, че е още един плюс за бенза...

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

ОК, сайтовете и аз ги знам. Ще ми кажеш ли колко е реалния разход? Или се покрива с тоя от сайтовете? Още повече какво означава "много гадаеш". За мотор 1.6 ти навит ли си на 12? Аз изказах резерви защото от всички двигатели които съм виждал бензинови под 2.0л ... все са им недоволни собствениците ако не ги газифицират.

 

А и както виждаш той е карал дизел. Нали знаеш като се качат дизелджиите на малък бензинов мотор и как веднага отсичат, че това не става за каране.

 

И защо да гледам Дюратек-а слаган в следващата версия на Форда?

ето ти бърза справка от реални хора в реален сайт за такъв двигател и модел.

9,3 му е макс-а. още 1/100 за БГ условия. сайта си бачка. статистиките са верни.

има и други.

Link to comment
Share on other sites

10/100 градско за 1.6 бензинов форд.... не е ли по-добре някъв дизел да се гледа , тва ако не се кара на ГИ просто не виждам смисъл..... 

 

 

what about ауди а4 б5 1.9тди ? за тия пари ще се намери хубав екземпляр. 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Младеж, аз съм карал Лада ТРИ ГОДИНИ. А колко време си карал ТИ Лада? Опааа - то е било май незаконно да седиш на предната седалка ми се струва...

 

Е ко ще си ги мерим ли ся, карането на Лада де? :grin: Даже днес карах 2 Лади, 2105 и с една Нива изнасях грозде за виното. Тея дни залагаме матряла, ама се отплеснах.

 

Аз имам същия фокус но турбинирания дизел. Пъргав е за 90 коня, даже бая. Мисля, че го казах и преди в съобщение. Аз пак бих вземал същия дизел но фокус бензин не. Освен че горят много в града, лапат и масалце доста. В момента има два фокуса като мойте за продаване внос от ИТ. Ако имаш интерес пиши. Няма още обяви. Но единия е доста запзаен, като моя преди 3 години :)

 

+1 доказано здрав е тоя 90 коня дизел. Моя шеф, даже го доказа и като доста дуракоустойчив. 2 пъти летя през дупки и кърти окачване, блъска го като войнишко канче, обиколи няколко пъти европа с него. Не вярвах, че тея Фокуси са толкова здрави. Имаше само някакви драми с ЕГР ама един в кичука му го елиминира и колата литна. Като цяло се оказва много сполучлива, за бензиновите нямам наблюдения.

 

Какво стана с Лагуната? Една бензинова 2-ка добре ще ви пасне. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Какво стана с Лагуната? Една бензинова 2-ка добре ще ви пасне. ;)

 

Все още съм навит за Лагуна, но просто няма... Но нямам нито време, нито с каква кола вече, нито пари да обикалям цяла България за да търся. А и в крайна сметка, ако не ми отърва тоя Focus, пускам я да се продава и намираме следващата :)

 

Относно бензиновите, знам, че им е слабо място бобината. Но пак е спорна работа как ще се случи на тази бройка.

 

За дизелова кола все повече си мисля, че не е хава да се взима, а и съм много отчаян от дизелите за тея пари. Или няма да запали както трябва, или ще пуши като запалена гума или турбото ще вие като излитащ самолет. Всичките дизели, които съм запалил до сега, бяха с някакъв проблем. Явно съм тотален карък...

 

Даже имаше един Пасат, който погледнах, дизел 1.9 - голямо хвалене, голямо нещо. Мале, като го запалих...тя цялата кола лупинги на място прави от клатене. Работеше на 2 цилиндъра сигурно и отзад обгазих паркинга с 2 форсирания... :lol:

Link to comment
Share on other sites

За дизелова кола все повече си мисля, че не е хава да се взима, а и съм много отчаян от дизелите за тея пари. Или няма да запали както трябва, или ще пуши като запалена гума или турбото ще вие като излитащ самолет. Всичките дизели, които съм запалил до сега, бяха с някакъв проблем. Явно съм тотален карък...

 

Даже имаше един Пасат, който погледнах, дизел 1.9 - голямо хвалене, голямо нещо. Мале, като го запалих...тя цялата кола лупинги на място прави от клатене. Работеше на 2 цилиндъра сигурно и отзад обгазих паркинга с 2 форсирания... :lol:

 

Това е щото е карана по 10-на хиляди км. на година и е спекла дизеловата система от седене.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 

Аз не съм фен на дизел втора ръка, за това горе ти препоръчах да си вземеш Лагуна 2 бензин. Няма да имаш особенно дертове, пък може да намериш такава с доста глезотии. ;)

 

Аз търсих по-нагоре дизел, понеже ми трябва товарно магаре, но и аз май ще се откажа от печките и ще взема бензинка. Естествено след първоначалното обслужване, на другия ден влиза за газифициране. :D

Link to comment
Share on other sites

Изпадаме в крайности... ся, не може всички дизели да са лом. И дори да са лом, пак не може да е невъзможно да си купиш дизел.

 

Едно приятелче взе Голф 4 1.9тди. Ама човека е оптимист. Взе го без да му дреме, че е кенеф. Има доходи човека, цената беше тънка (3000лв и малко ако помня вярно, и то преди 2 години). Взе го хайванчето и почна... интеркулер, съединител, ел. система (чистачки модул, окабеляване фарове), претапициране кори врати, нов скоростен лост с кожата около него, нови стелки (100лв), цялата предница, нов акумулатор, нов алтернатор(или там каквото имат дизелите)... ок... колата му е двойно на каквото даде за нея. Ама него не го интересува, цената беше добра, човека си перка нон-стоп с нея и харчи извънградско 4.5 с 140км/ч.

 

Всеки си преценя. Винаги може да има дизел на сносна цена, пък и то леко убит. Всеки си решава как да подходи и колко може да си позволи да налива в колата. Кола 2ра ръка дето да няма разходи по нея ще е някакво уникално изключение. Или пък трябва да не я караш.

Link to comment
Share on other sites

Пълно е със съвсем прилични дизели на пазара. Разбира се колкото по-ниска цената, толкова повече подводни камъни. И все пак както и да го гледаме - 6 часа из Горубляне и няма как да не се открие нещо сносно. Оглежда се, тества се и си тръгваш с него. Не може хем да е без пари, хем да е перфектно. Няма такъв филм. 

Link to comment
Share on other sites

Ама за сметка на това може да е скъпо и скапано :D :D :D

 

_____________________
 

Брех тия от Мазда какво симпатично моделче имали >

http://www.cars.bg/c404210

 

Един фокус >

http://www.cars.bg/c407816

 

И един параход Лагуна >

http://www.cars.bg/c352823

 

.... ама като ги запали човек дали ще остане с добро впечатление... божа работа.

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Не, не споря, че няма хубави дизели на пазара, просто не попадам на тях или са ми извън паричките.

 

Хосте, единствено фокусът ми е в ценовия диапазон...а вече имам решение за фокус, макар и бензинов.

 

Иначе да - бих направил като твоя приятел, само дето не искам колата ми през 2 седмици да я пращам в сервиз да и правят нещо.

 

Edit: А тая мазда не е лоша като за товарно магаре.

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

Едно приятелче взе Голф 4 1.9тди. Ама човека е оптимист. Взе го без да му дреме, че е кенеф. Има доходи човека, цената беше тънка (3000лв и малко ако помня вярно, и то преди 2 години). Взе го хайванчето и почна... интеркулер, съединител, ел. система (чистачки модул, окабеляване фарове), претапициране кори врати, нов скоростен лост с кожата около него, нови стелки (100лв), цялата предница, нов акумулатор, нов алтернатор(или там каквото имат дизелите)... ок... колата му е двойно на каквото даде за нея. Ама него не го интересува, цената беше добра, човека си перка нон-стоп с нея и харчи извънградско 4.5 с 140км/ч.

 

 

Tова е добра тактика, но е за човек който разбира и му се занимава лично. По-майстори ако се дава пари ще си разорен. По-добре да я вземеш изтормозена, за малко пари и да я направиш прилична, отколкото да я вземеш скъпо за "Уникат", "Като нова" и т.н. и после пак да дадеш същите пари за ремонт щото са я маскирали.

 

Пълно е със съвсем прилични дизели на пазара. Разбира се колкото по-ниска цената, толкова повече подводни камъни. И все пак както и да го гледаме - 6 часа из Горубляне и няма как да не се открие нещо сносно. Оглежда се, тества се и си тръгваш с него. Не може хем да е без пари, хем да е перфектно. Няма такъв филм. 

 

И си прав и не си прав. 3 пъти съм бил на Горубляне да търся точно марка, модел, двигател от определен диапазон в години. Еми все "празен" на обратно. Ако търсиш само кола дизел до определени пари със сигурност ще намериш. Търсиш ли конкретно нещо е адски трудно.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...