w00x Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Ми в България да не са малки. До Ст. Загора са 100км. Не виждам това какво значение има обаче.DON_CHEFO изобщо пък не виждам защо се включва по темата при положение, че го играе куриер и то в САЩ. Там е меката на пропиляното място. От едната сграда до другата сграда са си 150 метра. В България за 150 метра ще минеш поне 4-5 сгради. Паркинга пред Wal-Mart ти е 5 минути вървене... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Да де но ти не работиш в Стара Загора нали Като въртят по 100км на ден за да ходят на работа са грубо 2000км на месец. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 23 000км са на година, но много хора, които карат по 100км за работа се местят на квартира. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 И малко дете знае, че средния пробег в Европа е между 20 и 50 х. км. на година. Ти ако искаш живей в детските си мечти, че там баба докторка е карала до магазина или са отсякли тополката пред гаража като са я купували. Дори да има коли на малко километри няма да са на тея цени и не са чак толкова много както тук, всяка една не е карана. Да бе... Ми моята няма 50,000 км а е вече 5 годишна Но за цените си прав - аз моята ако ще я продавам вероятно ще искам близо 2на цена спрямо тази на други автомобили на същите години. Ми в България да не са малки. До Ст. Загора са 100км. Не виждам това какво значение има обаче. DON_CHEFO изобщо пък не виждам защо се включва по темата при положение, че го играе куриер и то в САЩ. Там е меката на пропиляното място. От едната сграда до другата сграда са си 150 метра. В България за 150 метра ще минеш поне 4-5 сгради. Паркинга пред Wal-Mart ти е 5 минути вървене... С две думи - КЕФ. Мразя сбутаните неща и там ми харесваше, че има пространство. В Пловдив в центъра всичко стана толкова нагъчкано, че напоследък ме дразни. Да не споменавам местата за паркиране, че не просто липсват ами около нас вече тротоарите са заети. Взе да става баш като София и тука. Остава кмета да изсече де що дървета са останали около гребната база за да се скапе тотално въздуха в града и да се замисля дали да не се изнасям оттука. Поне в София около Витоша има много прилични квартали и въздуха покрай планината ще е значително по-добре. Идея си нямата примерно колко по-чист въздух има примерно в Габрово - направо се слисах колко приятно се диша там. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Ми моята няма 50,000 км а е вече 5 годишна Но за цените си прав - аз моята ако ще я продавам вероятно ще искам близо 2на цена спрямо тази на други автомобили на същите години. И ако някой иска вечно да кара такава кола - ще ти ги даде. Но повечето не искат, затова ще си я караш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 И ако някой иска вечно да кара такава кола - ще ти ги даде. Но повечето не искат, затова ще си я караш. Аз не се и натискам да я продавам от друга страна Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 (edited) Не знам точно каква е ситуацията но на брачедката мъжа живее в Швеция и гледахме тук обяви за коли и той просто спомена че там данъка на дизелите бил по-голям и е почти невъзможно дизел на малко километри да се намери просто защото за да имаш изгода от дизела с тези данъци трябва да се кара много. Не само там е така, в Холандия също е така. Най-нисък е на бензина, после на дизела и най-много на газта. За това няма как да дойде кола с газова от там и да е на малко км., просто не им е изгодно. Доколкото ми каза ако си до 110 коня в Холандия бензин, данъка е 250 Евро на месец в неговия район, 400 евро за дизел и 550 за кола с газова. П.П. Ако си над тея коне, данъка ставал феноменален и за това рядко карат такива там. В Швейцария само е по-различно положението с "големите" коне. Ми в България да не са малки. До Ст. Загора са 100км. Не виждам това какво значение има обаче. DON_CHEFO изобщо пък не виждам защо се включва по темата при положение, че го играе куриер и то в САЩ. Там е меката на пропиляното място. От едната сграда до другата сграда са си 150 метра. В България за 150 метра ще минеш поне 4-5 сгради. Паркинга пред Wal-Mart ти е 5 минути вървене... Ми малки са, колко е България от единия край до другия колко е Германия, Франция, Италия? Още повече не ходиш всеки ден до Стара Загора и обратно. Обаче в Европата си е съвсем в реда на нещата да работиш на 50 км. от вкъщи. Сам си сметнка колко ти е само до работа, едва ли си ползват и колата само до там. Виждам сам можеш да си направиш сметката, че няма как да е на 10 години и 120 000 км. което им е модно в момента. Това е нормално каране, както тук така и там има хора дето въртят доста повече, а тук да идват само малко караните коли - доообре. Edited September 23, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 (edited) Аз не се и натискам да я продавам от друга страна  Никав смисъл да я продадеш, освен ако не те тресне гъзарията. Караш я докато не изтропа нещо кардинално и не ти се прави или просто си се примирил, че я даваш без пари и всеки иска дранголник за без пари, вместо пазена кола на нормална цена. Така си е в Бг. Edited September 23, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Ми малки са, колко е България от единия край до другия колко е Германия, Франция, Италия? Още повече не ходиш всеки ден до Стара Загора и обратно. Обаче в Европата си е съвсем в реда на нещата да работиш на 50 км. от вкъщи. Сам си сметнка колко ти е само до работа, едва ли си ползват и колата само до там. Виждам сам можеш да си направиш сметката, че няма как да е на 10 години и 120 000 км. което им е модно в момента. Това е нормално каране, както тук така и там има хора дето въртят доста повече, а тук да идват само малко караните коли - доообре. Ти редовно ли ходиш до Видин и Варна, че гледаш размера на държавата от край до край? То по тая логика на ония в САЩ, жална им майка. Веднъж месечно Сиатъл - Маями или Лос Анджелис - Ню Йорк. Правилно ли разбирам? Искате да ми кажете, че при един град като Берлин, с 4 000 000 човека население и 40км диаметър: 1. Повечето работещи там живеят извън града. 2. Всички ходят на работа с колата си, а не с удобният и подреден градски транспорт. 3. Живеещите извън града се качват на личния си спортен автомобил всеки ден и бият 50км в едната посока. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Ти редовно ли ходиш до Видин и Варна, че гледаш размера на държавата от край до край? То по тая логика на ония в САЩ, жална им майка. Веднъж месечно Сиатъл - Маями или Лос Анджелис - Ню Йорк. Правилно ли разбирам? Искате да ми кажете, че при един град като Берлин, с 4 000 000 човека население и 40км диаметър: 1. Повечето работещи там живеят извън града. 2. Всички ходят на работа с колата си, а не с удобният и подреден градски транспорт. 3. Живеещите извън града се качват на личния си спортен автомобил всеки ден и бият 50км в едната посока. Не не ходя, ама едно е да ида аз до Бургас друго е немеца от Дортмунд да иде на север някъде. Не е нужно на теб да обяснявам в щатите какви са разстоянията и къде живеят къде работят. Сега направих една справка в немското мобиле. Алфа ГТ от 2008-ма нататък дизел поне едно 50 % са на над 100 000 км. където не е това семеен автомобил. Наскоро гледах Сценик 3 от 2008-ма как са, еми масово гонят 200 000 км. Тук обаче като дойдат сега ще са на 50 60 000. Както казах за това ги въртят тук все още, че има хора дето вярват, че "там не ги карат". Има и такива коли, ама са рядкост Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSider Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 (edited) И аз това имам предвид не че няма коли на малко километри има но са малко и дори да се продават хората не пасат трева и те им търсят повече пари. И с дядомраз съм съгласен ужасно е тука положението със строителството. Задните улички бутнаха една камара къщи по 1-2етажа и направиха кооперации по няколко етажа без гаражи с магазинчета.Хората паркират и от двете страни на улицата и едвам една кола минава и ми е интересно ако стане нещо примерно зимно време как може линейка или пожарна да влезат в уличките без да бъдат възпрепятствани от паркиралите коли. Edited September 23, 2013 by OutSider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Ми в България да не са малки. До Ст. Загора са 100км. Не виждам това какво значение има обаче. DON_CHEFO изобщо пък не виждам защо се включва по темата при положение, че го играе куриер и то в САЩ. Там е меката на пропиляното място. От едната сграда до другата сграда са си 150 метра. В България за 150 метра ще минеш поне 4-5 сгради. Паркинга пред Wal-Mart ти е 5 минути вървене... Диаметъра ми е 7 мили....много рядко карам в извън работно време . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 (edited) Никой не си купува кола в Европа за да му стои пред тях или да ходи до магазина събота и неделя , там кола се купува нова и за 5 години се смазва от каране взема се новата след което кош идва като нов внос тук и ние им се радваме. Само в България всеки може да притежава кола щото тука може и да не плащаш данъци , можеш и с някво измислено пълномощно да я караш , можеш да минеш с най-големият кенеф ГТП , по белите държави не е така там да притежаваш автомобил е скъпо и 50-60К годишно е дори малък пробег ...... Но щом двете автомобилни гуру-та в00кс и Раптор-а казват значи не е така..... единият съди по голфа на техните другият по голфа който са купили скоро..... безценна картинка ПС : И не забравяйте че джамбазите и те хляб ядът...... Edited September 24, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 (edited) Това е абсолютен мит. Хората масово ходят на работа с влак или градски транспорт. За дълги разстояния ползват самолети. Бензина също им е скъп и не махват с ръка като им го дигнат с няколко цента. Застрахователите питат колко км минаваш и над 15 те пишат в графа "над средното". Не знам защо упорито отказвате да приемете статистиката. Да, има и хора, които карат по 50-60к, но масово цифрите са същите като средните в БГ - 10-15 хил. км. Edited September 24, 2013 by JDFU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 кажи ся как в БГ идват само най-запазените на които за 10 години им навъртят 150К км...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Естествено, че не. Хората не са по-будали от тука да си продават хубавите коли на безценица. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Но щом двете автомобилни гуру-та в00кс и Раптор-а казват значи не е така..... единият съди по голфа на техните другият по голфа който са купили скоро..... безценна картинка А ти по какво съдиш бе, Васко? На каква база си такъв голям разбирач? Колко стотин/хиляди коли внесе и им въртя километражите? Пълни глупости говориш за карането в Европа. Вероятно чути по кафетата от разни джамбази... Тия глупости вървяха допреди 10 и повече години, сега са просто лаладжийски лафове на безхаберници. На много места в Европа е сериозен лукс да ползваш автомобил ежедневно. Както каза JDFU масово се ползва отлично организирания градски транспорт, който излиза и в пъти по-евтино. Няма да коментираме пък какво са таксите в големите столици на континента, както и местата за паркиране и ЦЕНАТА на паркирането. Ама кой ти да мисли за тая работа! Там имало големи разстояния, р'ийш ли! Страхотна логика, както казва Ники Кънчев. Аз минах почти през цяла Европа с кола, че и през Англия и добре видях къде какво струва. В един момент колата ми беше в тежест направо. Особено в Англия е безумие да се размотаваш с кола в голям град. Да не говорим пък за Лондон. В Амстердам паркирането в централната зона е близо 3 евро на час - евтинджос... Престой за цяла нощ е "бонус" - 15 евро. Тия неща изобщо не са свързани с марката, модела и възрастта на колата. Подобна бе и ситуацията в Мюнхен, като единствено в Рим успях да мина метър, понеже имаше кой да ме научи на тарикатлък. Като изключим Германия, навсякъде магистралите са платени. Има и нещо друго - хората на запад сменят колите си много по-често. Защото могат да си го позволят. Ако някой кара кола 10 години, то той определено не е дори в средната класа... Такава кола има шанс да е барака. Но да се обяснява как това са едва ли не всички коли е нелепо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 (edited) А ти по какво съдиш бе, Васко? На каква база си такъв голям разбирач? Колко стотин/хиляди коли внесе и им въртя километражите? за разлика от теб по няколкото приятели собственици на автосалони и още няколко приятели собственици на сервизи отремонтиращи основно коли нов внос , от няколкото познати бояджии ремонтиращи коли нов внос и от един който им връща километрите...... а да и от това че няколко месеца помагах в един автосалон защото бях решил да пробвам и аз да продавам коли но сагата бързо приключи...... и може и да не повярваш ама и ние сме излизали веднъж-дваж от милата ни родина та да погледаме малко големите градове. та по скоро бих казал че ти говориш основно от чуто тук-там на маса...... кажи сега пак за запазеният Гоуф и как е възможно е БГ колите да са с повече екстри , на по-малко километри и по евтини от Европейският пазар от където идват..... Edited September 24, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Няма да коментираме пък какво са таксите в големите столици на континента, както и местата за паркиране и ЦЕНАТА на паркирането. Ама кой ти да мисли за тая работа! Те затова колите са на много километри!! Защото паркирането е скъпо и те обикалят в кръг по улиците. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 та по скоро бих казал че ти говориш основно от чуто тук-там на маса...... Чуто на маса от много години не е за мен информация, Васко. Както и предполагах, разни джамбази ти пълнят главата. Според мен предимно с щуротии, които са им дежурните песни от време оно. И аз познавам такива и съм научил, че на нито една дума не трябва да им се вярва. Както и да е - не е редно да си толкова абсолютно категоричен за нещо, което е ясно че не е вярно. Истината е винаги някъде по средата. Затова хората обикалят, гледат, проверяват и чак тогава избират. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Никой не ми е пълнил главата а съм наблюдавал какви коли влизат и какви коли се продават тук , надявам се правиш разликата между двете. Както и да е щом ви е по-спокойно вЕрвайте че карате на дядо Гюнтер колата с която е ходил само на лекар 2 пъти седмично..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 А защо си мислите, че ако има коли на 100-200к км някой ще ви ги предлага на вас? Гастарбайтери в дойчланд мислите са балами и не обират яко пазара на коли 2ра ръка (дизели комби и ванове основно). То щото никой не кара в европа и щото точно запазените коли се внасят масово у БГ ,няма е60ки 2ра ръка внос под 250хил км, не внасят големи бензини ръчка. Вече и от новата 5чка има оферти на над 150к км. Оная приказка за новото,че си е ново е така. Колкото пъти сме го казвали,колата втора ръка, по изключение е читава. Просто при нас вноса е изключителен скрап. И не само заради продавачите. И купувача предпочита основно по-евтинкото. Като с хранителните стоки. Ама при колите малко хора си го признават. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Да ви разкажа ли пак оная история за онзи автомобил в mobile.de, който струваше 9000 евро, а тук се продаваше по същото време за 15 000лв със статус "Автомобила се намира извън страната"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted September 24, 2013 Author Share Posted September 24, 2013 Ако е купувана от тук, О.К. но пак турбото не може да се скапе на тея километри. И от чужбина да е може да се провери до кога е подържана в официален сервиз и на колко горе долу км. е.Турбо може да се скапе за отрицателно време при неправилна употреба . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Да ви разкажа ли пак оная история за онзи автомобил в mobile.de, който струваше 9000 евро, а тук се продаваше по същото време за 15 000лв със статус "Автомобила се намира извън страната"? не. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.