Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Дизел... 7 местен... с възможност да му се махат седалките...

 

1 - съединител 

2 - кулер

3 - турбо

4 - скорости

 

шанса (лично за мен) едно от тия да е лом е огромен. Но и моето мнение е, че за товарна кола дизела е по-добър, стига да е здрав. Инак... газ и пей сърце.

Ти не разбираш. Тя е на 14 години и на 107 000км.

Link to comment
Share on other sites

То едва ли има балама, дето да вярва на километраж вече. Като се замисля явно има, щом ги въртят все още. Те изобщо не ме интересуват, ако взимаме дизел то е ясно, че ще е на 300 000+ км. Идеята е да се избере по-малкото зло и да има възможност за ремонт, не да тръгва към моргата.

 

Последно като взимах масло, оня ме пита на колко км. ми била колата. Като му казах, че си нямам и на идея оня се изприщи. Как така нали пишело на таблото. То там викам много неща може да пише.

Link to comment
Share on other sites

Да дам развитие за автомобила, който питах. Бяхме тръгнали да купуваме хей този http://www.cars.bg/c371701 автомобил понеже ни трябва товарно магаре. Екстрите изобщо не бяха от значение в случая, централно да нямаше не е проблем. Поблазни ни, че има 7 места и голям мотор та няма да се задъхва. Като ни трябва за хора да ни върши работа, за багаж да махаме седалките и да го тъпчем като за световно. Имаме познат в Бош Дизел сервиз и в петък се посъветвахме с него какво мисли, за тоя мотор. Като чу, косата му се наостри като все едно 220В го е тряснало и каза да бягаме на далеч. Все пак взехме и второ мнение, от човек който работи само със Ситроен и той като чу и той реагира по идентичен начин. Така сагата набързо преключи.

 

Много ми се щеше дизелов автомобил, понеже знам как ще го товарим. Обаче нещо май няма да стане и ще вземем един бензинов Еспейс да ми е мирна главата.

наистина е добре че си се отказал от точно този двигател. доказано несполучлив.

1,9д или тД от тия години е доста по-здрав. чистия дизел е практически неубиваем.

Link to comment
Share on other sites

Аз скоро ще споделя впечатления от едно 5w50 на 14лв литъра. Просто нямам още достатъчно пробег с него.

 

Да не си го купил от 1 от 2-та магазина на Н.Вапцаров? Целия град е луднал, че там маслата били много евтини.

 

наистина е добре че си се отказал от точно този двигател. доказано несполучлив.

1,9д или тД от тия години е доста по-здрав. чистия дизел е практически неубиваем.

 

1.9 тД искам, че поне да има малко повече тяга. Знам, че другия е неубиваем ама ще ми е слабичък.

Link to comment
Share on other sites

Някой чувал ли е нещо за 1.9dCi на рено? Нещо ми разправят, че бил много проблемен, но този, който ми предлагат е със сменена турбина, та се чудя... става въпрос за Laguna II

Link to comment
Share on other sites

Нем, онлайн от БМВ форум. Но мисля, че се сещам за къде говориш. Срещу Мальовица е единият, нали?

 

В двата края са на Вапцаров, тоя дето аз съм ходил е към коматевския в една кооперация срещу блоковете.

 

Някой чувал ли е нещо за 1.9dCi на рено? Нещо ми разправят, че бил много проблемен, но този, който ми предлагат е със сменена турбина, та се чудя... става въпрос за Laguna II

 

Мотора не е лош, ако я взимаш нова кола, но явно слуачая не е този. Проблема е, че със сигурност колата която ще вземеш е на 300 000+ км. и там първо се обажда турбото понеже е с променлива геометрия. Също така е чуствителен от кофти масло и рядката му смяна. От там идват проблеми с основни и билени легари и т.н. Иначе носи и на тунинг, в Рено форума има един дето кара такава надута до 175 коня на дино мерена, повече от 3 години, обаче е купувана нова. Също така е с демпферен маховик и оргиналния комплект е 2200 лв., има заместител на Валео твърд маховик със съединител с пружини 1300 лв.

 

Силно ти препоръчвам да избереш бензинова кола ако е Лагуна, там такива сериозни проблеми няма шанс да имаш. Носят и перфектно на газифициране без 2.0 ИДЕ мотора, който е директно впръскване.

Link to comment
Share on other sites

 

Силно ти препоръчвам да избереш бензинова кола ако е Лагуна, там такива сериозни проблеми няма шанс да имаш. Носят и перфектно на газифициране без 2.0 ИДЕ мотора, който е директно впръскване.

 

 

Е да де, ама не ми се разправя и с газова уредба. Разликата в цената между дизела и газта на 100км не е чак толкова голяма и дизелът е по-добрият избор според мен. Но явно не важи за Renault :lol:

 

Трябва да питам за тая, която ми предлагат, дали не е купувана тук. Иначе, закачена на комп, показва 187000km, със сменено турбо, ревизирано предно окачване, поддържана в Renault... звучи обещаващо, само дето не съм я виждал на живо. Въпросът е има ли смисъл да се разкарам до София за да я разгледам...ще видим :)

Link to comment
Share on other sites

Проблема е, че със сигурност колата която ще вземеш е на 300 000+ км. и там първо се обажда турбото понеже е с променлива геометрия.

Бобец ли хвърляш или на Таро я вадиш тая информация?

...

...

...

...

Айде стига глупости ако обичате. Пред блока имам Голф 2-ка на 280 000км. За 18 години откакто е купен са му навъртяни 70 000.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Тихо! Сега ще дойде Васко да обясни как НЯМА, НЕ СЪЩЕСТВУВА Бумиве под 500000 на пазара втора ръка!!!  :laughing:

 

Картинка са двамата с Жорко... 

 

Жоре, шегата настрана - бегай от тоя Ситроен надалече. Един Еспейс е класи над него. И щом е за работа търси мощен дизел, поне около 2 литра. Да ти е мир на главата. Не че бензин ще те остави, но за магаре си иска пауъра на дизела... 

Link to comment
Share on other sites

Е да де, ама не ми се разправя и с газова уредба. Разликата в цената между дизела и газта на 100км не е чак толкова голяма и дизелът е по-добрият избор според мен. Но явно не важи за Renault :lol:

 

Трябва да питам за тая, която ми предлагат, дали не е купувана тук. Иначе, закачена на комп, показва 187000km, със сменено турбо, ревизирано предно окачване, поддържана в Renault... звучи обещаващо, само дето не съм я виждал на живо. Въпросът е има ли смисъл да се разкарам до София за да я разгледам...ще видим :)

 

Газта със сигурност ще дойде по-тънко, но трябва да избиеш уредбата и тогава.

 

Ако е купувана от тук, О.К. но пак турбото не може да се скапе на тея километри. И от чужбина да е може да се провери до кога е подържана в официален сервиз и на колко горе долу км. е.

 

 

Бобец ли хвърляш или на Таро я вадиш тая информация?

...

...

...

...

Айде стига глупости ако обичате. Пред блока имам Голф 2-ка на 280 000км. За 18 години откакто е купен са му навъртяни 70 000.

 

И малко дете знае, че средния пробег в Европа е между 20 и 50 х. км. на година. Ти ако искаш живей в детските си мечти, че там баба докторка е карала до магазина или са отсякли тополката пред гаража като са я купували.

 

Дори да има коли на малко километри няма да са на тея цени и не са чак толкова много както тук, всяка една не е карана. Да бе...

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

И малко дете знае, че средния пробег в Европа е между 20 и 50 х. км. на година. Ти ако искаш живей в детските си мечти, че там баба докторка е карала до магазина или са отсякли тополката пред гаража като са я купували.

 

Дори да има коли на малко километри няма да са на тея цени и не са чак толкова много както тук, всяка една не е карана. Да бе...

 
 

Пред блока имам Голф 2-ка на 280 000км. За 18 години откакто е купен са му навъртяни 70 000.

 

70 000 за 18 години както и да ги смятам не са по 20-50 000км на година.

Link to comment
Share on other sites

Не знам точно каква е ситуацията но на брачедката мъжа живее в Швеция и гледахме тук обяви за коли и той просто спомена че там данъка на дизелите бил по-голям и е почти невъзможно дизел на малко километри да се намери просто защото за да имаш изгода от дизела с тези данъци трябва да се кара много.

Link to comment
Share on other sites

Просто казвам че е възможно и в съседните държави да е подобна ситуацията и отделно си има статистика колко е средното разстояние изминавано на година в Европа с кола.

The average annual distance travelled by a car in the EU is about 14 000 km/year*.

Link to comment
Share on other sites

Бе и аз не съм обеден за тези километри но все пак гледайки как си карат колите докато бях в Англия определено мисля че 15к + км за година не са им проблем.

 

Ами не са :). Аз успях да направя повече за няма 6 месеца каране :). Градско и то  само

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...