Deyan Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 Здравейте,някой дали знае цената на това "устройство за празен ход"? Тук! Благодаря! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
break Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 (edited) Разбрах, че са приели закона и за зимните гуми, та някой може ли да ми разсясни малко по-подробно. Задължително ли е да се кара със зимни от ноември до март или само когато са заледени улиците и може ли да се кара с всесезонни? Edited November 21, 2008 by break Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 е добре де, нямат ли всички коли нещо като антифриз, тогава всички трябва да иамт табелки 'заредено с антифриз', доколко знам има и някаква по-добра смеска която се ползва вече.Ама защо се слагат табелките не ми е ясно ? Предполагам не е като пропан-бутан да гърми, но защо подяволите са тея табелки ? Ще ти дам пример.Едно време в казармата, автопарка се караше лятото с вода и съответно зимата с антифриз.И за да не се обърка някои - като долива или точи,слагаха такива табелки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted November 26, 2008 Author Share Posted November 26, 2008 Вижте на какво попаднах току що. Старите едногодишни винетки за автомобилите трябва да се подменят най-късно до 31 декември тази година, предупредиха от „Пътна полиция”.Срокът за подмяната на стикерите до миналата година е бил до края на януари. Сега водачите трябва да сложат новите стикери до края на декември, за да не бъдат глобени. Винетките се продават в пощенски станции, в местните подразделения на НАП и по бензиностанциите. Цените нямат промяна спрямо миналогодишните. Годишният стикер за лек автомобил категория К-3 се предлага на цена 67 лева. За един месец винетката струва 25 лева, за 1 седмица – 10 лева. За товарни автомобили категория К-2 винетката за една година струва 550 лева, а за категория К- 1 – 1050 лева. Предвидените глоби за автомобили без винетни стикери е 100 лева – за лек автомобил до 8 места, 500 лева за товарен автомобил и 1000 лева за товарен автомобил с над 2 оси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarbanov Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 да то на винетките за 2008 си пише че важът до 31.12.2008, а не както преди до 31.1.2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myxa-TePoPuCT Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 А вече се разбрахме.Аз мислих че говориш за червената лампа и за това в другата тема бях написал че сигурно е изгорило 2 литра за да светне.Иначе както Раптора каза наистина между мин. и мах. границата е около 800 грама ама червената лампа определено светва под минимума. Ех Стефчо язък че учиш ОИТ и незнаеш що е ксенон Да наистина нямат жичка вътре а са газоразрядни.Проблема им освен че искат нещо като трансформатор и други елементи за запалване е че качват бая повече градуси от обикновен Халоген.Така че разграждат и обикновновенния рефлектор за това трябва специален.Поне така знам аз може да бъркам. Само ей така за оточнение казвам че от минимума до максимума е сметнато 1 литър, на всяка кола. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Какво по дяволите е приложението на спортните филтри ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Позволяват по-голям обем чист въздух да влиза в двигателя, т.е. подобряват му работата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 А спортното гърне освен невъобразимия тътен , дава ли ти нещо полезно ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 (edited) Да, колкото е по-лесно напускането на изгорелите газове на цилинрите по-добре, но има някакви зависимости за степента на това какви единици обем е оптимално да е дебита на изп. система и т.н.За това ги правят специалисти, например MagnaFlow.Ръчно правените са най-добри, не тези, които са стандартни ама това вече си е леко прекалено като изхвърляне( финансово ). Това горното не се отнася за САЩ, те там си позволяват даже да праскат права тръба без чупка от колектора, дори няма колектори понякога ама тук са забранени тези неща доколкото знам, пък и има и норма за шумозамърсеност( т.е. колко децибела трябва да е шума ).То от там идва връката хем да излизат свободно газовете( колкото може ), хем да отговаря на закона цялата изпускателна система. Edited December 7, 2008 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 (edited) Значи това което го имат повечето калибри , тигри , голф 3ки , сивици и т.н ... е само един фьешън накрайник ? Много тъпо ... ами ако искам да направя нещо подобно на моята кола или на някоя друга .. отивам при първия майстор на гърнета или ... ? И ако се направи такова подобрение има ли някъв шанс да не "дъни" като на спукано .. Edited December 7, 2008 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 като махнеш всички шомозаглушители как няма да "дъни"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 А спортното гърне освен невъобразимия тътен , дава ли ти нещо полезно ? Тия от Руския пазар - не. Поръчай си всичко марково от колектора до крайното гърне и по възможност да е 4 в 1 колектора , хубав филтър сложен така, че да не дърпа топлия въздух от двигателя, два вала....опа размечтах се Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoop-dogg Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 Вчера на Лукойла ми казаха, че нямат винетки, къде имааа ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 Пробвай друг Лукойл , Шел , ОМВ или в кварталните пощи там трябва да има със сигурност. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kener Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 Позволяват по-голям обем чист въздух да влиза в двигателя, т.е. подобряват му работата. Да наистина влиза повече въздух в двигателя от кадето следва, че горивната смес става по бедна, в резултат на което двигателя се "развъртя" по лесно и бързо, но губи от максималната си мощност. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 По бедна ти става главата. Спортния филтър пропуска по лесно въздуха, което значи повече О2, съответно по добро горене и от там по висока мощност, която е само на хартия Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 По бедна ти става главата. Спортния филтър пропуска по лесно въздуха, което значи повече О2, съответно по добро горене и от там по висока мощност, която е само на хартия Според ДИНО-то не е. Разликата обаче е много малка Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoop-dogg Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Филм, помагайте...ей ся слизам от вилата (бяхме с на баща ми колата) разринах си моята 106 1.1 92г. и алармата не се изключва, имам акумулатор за целия свят + това си светка алармата..обаче като влезнох и я сложих на контакт за да й махна имобилайзера се пусна пищялката...филм, и двете дистанционни за алармата имат ток в тях и си светкат, че се излопзват пък пак к*р ..някой идея ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabolik Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Филм, помагайте...ей ся слизам от вилата (бяхме с на баща ми колата) разринах си моята 106 1.1 92г. и алармата не се изключва, имам акумулатор за целия свят + това си светка алармата..обаче като влезнох и я сложих на контакт за да й махна имобилайзера се пусна пищялката...филм, и двете дистанционни за алармата имат ток в тях и си светкат, че се излопзват пък пак к*р ..някой идея ? Пробрай да е ресетнеш. Трябва да има едно копче, до главния модул, някъде под кормилото или до бушоните, зависи къде е сложена точно или съответно до лампичката която мига, изкарай я от таблото и по кабела до алармата, трябва да има едно копче, натисни го и виж ефекта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Скоро ли е сложена тази аларма?Да не е хванало нещо от студа за това да има проблем.Попринцип на самият модул им слагат едно малко ключе което се завърта и се изключва.Ти нямаш ли подобно? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piezo Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Искам да попитам дали някой може да ме ориентира къде в Плд мога да боядисам джанти. Кое е най-качественото боядисване (праховото ли) и горе долу за колко парички ще ми свършат работата за 4ри бр. ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Искам да попитам дали някой може да ме ориентира къде в Плд мога да боядисам джанти. Кое е най-качественото боядисване (праховото ли) и горе долу за колко парички ще ми свършат работата за 4ри бр. ?! При всеки бояджия, който ще са навие да ти го направи. Много труд за нищо. Аз щях да правя мойте черни, но...........смисъл нулев Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Смисъл нулев за теб.Той човека за място питаше. Иначе за черното боядисване на джанти за мен си е глупаво, защото в движение все едно си със стоманена джанта а днеска в студа как ми се докара кола със задно.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 13, 2009 Author Share Posted January 13, 2009 В условията на доста студена зима имам следното питане. В сервизната книжка и в магазина ми казаха никога да не подгрявам колата на място. Да паля и веднага да тръгвам. Интересно ми е поради каква причина е това. Двигателят е common-rail дизел. 1.9 и е 150 коня. Знам че няма да вдигне температура на място, но поне малко да се раздвижи маслото и да размрази стъклата. Интересно ми е дали може да се развали нещо ако го оставям да работи по 5 минути преди да тръгна? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.